Şimdi Ara

buroteknik.com ve ithalatci garantsi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    biraz önce bir LCD modeli için buroteknik.com daki yetkili ile görüştüm telefonda. Almak istediğim LCD ithalatçı garantili ve doğal olarak ithalatçısını öğrenmek istedim. Telofondaki kişi şirket prensibi olarak ithalatçıyı veremiyeceğini söyledi. Garip geldi bu durum bana.

    Dedim şimdi olaki bir arıza durumu ortaya çıktı, sizle mi muhatap oluyorum? - Hayır dedi beyefendi, ithalatçı firma ile.. :S ee söylemiyorsunuz kim olduğunu. nasıl iştir bu.

    Sonuçta elektronik eşya bu.. tamamen şans işi ama insan karşısında muhatap görmek istiyor.. Deseki biz herşekilde yardımcı oluyoruz, teknik servise falan yönlendiriyoruz alacaktım. Muhatabınız ithalatçı firma diyor, kim olduğunu şirket prensibi gereği söylemiyor.

    İlginç bir durum. Ayrı bir durum da Samsung un yetkili servisinde var.. Güvenemiyorsun adamlarada..



  • VALLA HOCAM NETTEN LCD VE TV ALMAK BANA ÇOK MANTIKLI GELMİYOR.MEDİA MARKT IN DEDİĞİ GİBİ BAKMADAN ALMAM :)
  • Lcd gidip yerinde bakacaksın İnternetten en ucuzunu bulacaksın gidip pazarlık yapıp yerinden alacaksın. Lakin internetten satışlar daima en ucuzu oluyor. Bir kaç firmaya sorduğumda bu cevabı almıştım.

    Koç taştan bir ürün aldım 50.00 tl fark dedim İnternet sitenize göre İnternet fiyatları daha ucuz olduğunu söylediler.

    Yerinde Bak Beğen İnternetten al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icphedia

    Merhabalar,

    biraz önce bir LCD modeli için buroteknik.com daki yetkili ile görüştüm telefonda. Almak istediğim LCD ithalatçı garantili ve doğal olarak ithalatçısını öğrenmek istedim. Telofondaki kişi şirket prensibi olarak ithalatçıyı veremiyeceğini söyledi. Garip geldi bu durum bana.

    Dedim şimdi olaki bir arıza durumu ortaya çıktı, sizle mi muhatap oluyorum? - Hayır dedi beyefendi, ithalatçı firma ile.. :S ee söylemiyorsunuz kim olduğunu. nasıl iştir bu.

    Sonuçta elektronik eşya bu.. tamamen şans işi ama insan karşısında muhatap görmek istiyor.. Deseki biz herşekilde yardımcı oluyoruz, teknik servise falan yönlendiriyoruz alacaktım. Muhatabınız ithalatçı firma diyor, kim olduğunu şirket prensibi gereği söylemiyor.

    İlginç bir durum. Ayrı bir durum da Samsung un yetkili servisinde var.. Güvenemiyorsun adamlarada..



    Bu yorumnuz doğrdumudur (kusura bakma,yalan diyorsun demiyorum) İthalatçı firmayı söylemeyen bir firma,gerçekten süper bir satıcı müşteri diyaloğu yaşanmış !

    Aslında sormanız gereken,ürünün garantisi kime aittir,her hangi ayıplı üründe değişimi yapacak muhatap firmayı sormanız gerekirdi !

    Her firma sattığı ürünün satış ve satış sonrası güvencelerini vermek ve sağlamak zorundadırlar,bu işin prensibi olmaz her firmada bunu söyler,sebebi ise zaten ürünü sattıktan sonra satıcı firmayla işiniz kalmıyor İthalatçısı ve garantisini sağlayan firma ile muhatap oluyorsunuz !

    Şahsi fikrim ürün aldığımda satıcı firmalarla ilgilenmem bu güne kadarda fiyatlar konusunda sadece muhatap oldum,ilk sorduğum şey garantisi ve hangi firmanın değişim ve servis kapsamındadır bunlarla ilgilendim !

    Bu güne kadarda hiç bir satıcı firma Prensibimizdir İthalatçısını söylemeyeiz demedi,dersede o firmanın kapısından içeri girmem,neye göre ürün satıyorlar anlamak gerçekten zor !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 8 Ekim 2010; 23:37:04 >
  • Söylediklerine göre ürünün içinden ithalatçı firmaya ait bir garanti belgesi çıkıyormuş. Anlamadığım neden gizlersin. Mesela dün de X bir firma ile görüştüm, adam gayet ildiliydi. ithalatçı firmayı söyledi, firma hakkında bilgiler verdi. Uzun uzun garanti sürecini anlattı. 5 ölü pikselden aşağısına garanti veremeyeceklerini falan söyledi.

    Burada amacım kimseyi yermek veya övmek değil. Sadece başımdan geçen ilginç bir olay.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icphedia

    Söylediklerine göre ürünün içinden ithalatçı firmaya ait bir garanti belgesi çıkıyormuş. Anlamadığım neden gizlersin. Mesela dün de X bir firma ile görüştüm, adam gayet ildiliydi. ithalatçı firmayı söyledi, firma hakkında bilgiler verdi. Uzun uzun garanti sürecini anlattı. 5 ölü pikselden aşağısına garanti veremeyeceklerini falan söyledi.

    Burada amacım kimseyi yermek veya övmek değil. Sadece başımdan geçen ilginç bir olay.


    Hocam inan forumda paralel ithalat olaylarını görüyoruz,ne almayı düşünürüm nede ürün alırım,Distribütör yada Türkiye yetkili temsiciliklerinde dahi problemler yaşanırken,bu sattığı ürünü dahi sözüm ona saklamaya çalışanlardan ürün almak bana pek mantıklı gelmiyor !

    Pixsel olayı ise 5 tane diyorlarda neye göre 5 tanedir orasını açıklamıyorlarikimisi yanyana 3 tane olursa değişiriz diyor,kimisi ise laf kalabalığıyla olayı geçiştiriyor !

    1 tane pixsel hatası olsun ekranda yeterki görünür olsun,nasıl değişmiyorlarmış hep beraber bizde öğrenelim,ayıplı ürün kanunlarda net belirgin açıklanmıştır !

    Bir üründe görüntüyü etkiyen yada rahatsız edici gözle görülür yada donanımsal hata varsa o ürün ayıplıdır ve değişir !

    Artık Türkiye'mizde durum öyle hal aldıki Nasrettin Hoca fıkralarına döndü,ya tutarsa deyip ürün satmak moda oldu !
  • büroteknikten bugün elden teslim olarak (brother 2040) 135 tl ye aldım... birazdan kuruluma geçeceğim. büroteknikten ucuzu yok. vatanda 10 gün önce 137 idi 2 gün sonra gittim 145 olmuş dedim 2 günde neden arttı dolarda değişmedi ve 137 den vermediler almadım bende bugün 154 olmuş. bimekste 142 idi netten satışta ama mağazalarda 168 e veriyorlardı. ne oldu onlar kaybetti. her zaman arayan ucuzunu bulur. teşekkürler büroteknik...
    garanti distrübütör garantisi. belge brother.com.tr ye ait...
    stoklarında 1 tane kaldı bayram sonrası almak isteyen kaçırmıasın. yerleri dolapderede elden alırsanız kargodanda yırtarsınız:)
    başka bir başlığa bunları yazmıştım. hersitede problemler olabiliyor. koskoca hepsiburada bile siparişimdeki 4 ürünü 17 günde yolladı. bekleyemedim piyasadan birini aldım. biride ilandaki gibi çıkmadı. iade edeceğim iade bildirim formu diye bişey icat etmişler birde 8 gün kafalarına göre iade süresi koymuşlar. (yasal süre 30 gündür) iade bildirim formuma 3 gündür cevap vermediler. bayram sonrası iade edeceğim. Aslında hepsiburadanın iade vs konularda yardımcı olma derecesi güzel. fakat biraz ağır kalıyorlar:( genel olarak memnunum. fakat bürotekniğin adresinden elden alınabilme özelliği benim için mükemmel bir olay...
  • konuyu hortlatmış gibi olmasın ama ben bürotekniği bu gün aradım ve italatcı firmanın adını istedim plato bilişim dediler numarasınıda verdiler sanırım size denk gelen müşteri temsilcisi kıllık yapmıs
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.