Şimdi Ara

Bir Genpa rezaleti daha ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, iPhone 3gs 32gb telefonumu arka kapaktaki çatlaklar, kasada açıklık ve ekrana toz girmesi şikayetlerinden 31 Ağustos 2010'da Kadıköy Genpa'ya götürdüm. 1 ay boyunca cihaz için parça beklendi ve dün değişim kararı çıktı. Müşteri hizmetleri değişim cihazı için 3 hafta daha beklemem gerektiğini söylüyor. 30 iş günü tamir süresi doldu ve elime geçen bir cihaz yok, bu şartlar altında fatura tutarında para iadesi talep edebilir miyim ?



  • Sanırım artık para iadesi talebinde bulunabilirsiniz.

    Ben de dock kısmındaki çatlaktan dolayı 1 Ekim Cuma günü telefonu Etiler'deki Genpa'ya bıraktım, 4 Ekim Pazartesi sabahında telefonuma, cihaz değişimi yapıldığını ve gidip alabileceğimi söyleyen bir mesaj geldi. Cihaz değişimi için bu kadar bekletmeleri garip gerçekten.
  • 30 iş günü içerisinde onarım değişim yapılmadıysa para iadesi talep edebilirsin. Ama tatlı dille değl tabiki. Bağırıp çağıracam tehditler savurucan falan. Genpa ztn ... bi firma. Adam gibi konuşmaktan anlamıyorlar.Umarım odemeyeı en kısa surede yaparlar sana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemark

    30 iş günü içerisinde onarım değişim yapılmadıysa para iadesi talep edebilirsin. Ama tatlı dille değl tabiki. Bağırıp çağıracam tehditler savurucan falan. Genpa ztn ... bi firma. Adam gibi konuşmaktan anlamıyorlar.Umarım odemeyeı en kısa surede yaparlar sana
    Teşekkürler arkadaşlar. şikayetvar.com a da yazacağım şikayetimi. 1 ay boşu boşuna oyaladılar beni. Genpa'nın bu kadar berbat bir firma olduğunu bilmiyordum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thunder9

    Teşekkürler arkadaşlar. şikayetvar.com a da yazacağım şikayetimi. 1 ay boşu boşuna oyaladılar beni. Genpa'nın bu kadar berbat bir firma olduğunu bilmiyordum

    Alıntıları Göster
    Benim cihazında dock kısmında çatlak vardı sıvı teması var diye geri yollamışlar... Garantiside doldu şuan bakalım ne yapıcaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    Benim cihazında dock kısmında çatlak vardı sıvı teması var diye geri yollamışlar... Garantiside doldu şuan bakalım ne yapıcaz...

    Alıntıları Göster
    benim için genpa, yandaki foto çekme düğmesindeki soruna "sıvı teması" raporu verip olayı kullanıcı hatasına bağlamış bir şirkettir. Bende tüketici hakem heyetine başvurup telin parasını kuruşu kuruşuna alıp kararı genpanın yüzüne çarpmış adamım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thunder9

    Teşekkürler arkadaşlar. şikayetvar.com a da yazacağım şikayetimi. 1 ay boşu boşuna oyaladılar beni. Genpa'nın bu kadar berbat bir firma olduğunu bilmiyordum



    zamanında bende çok çektim genpa dan hatta yazmayı denedim şikayetvar.com a ama ne hikmetse 1 saat sonra müşteri memnuniyeti sağlanmıştır diye cevaplamışlar. ne arayan var ne soran. birbirlerini kolluyorlar maalesef (hepisiburda gibi :D )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pxsel

    quote:

    Orijinalden alıntı: thunder9

    Teşekkürler arkadaşlar. şikayetvar.com a da yazacağım şikayetimi. 1 ay boşu boşuna oyaladılar beni. Genpa'nın bu kadar berbat bir firma olduğunu bilmiyordum



    zamanında bende çok çektim genpa dan hatta yazmayı denedim şikayetvar.com a ama ne hikmetse 1 saat sonra müşteri memnuniyeti sağlanmıştır diye cevaplamışlar. ne arayan var ne soran. birbirlerini kolluyorlar maalesef (hepisiburda gibi :D )

    Alıntıları Göster
    şikayetvar.coma yazma bosuna 1ay daha beklersin =)




  • seni bosuna oyalamiyorlar. cihaz degisimi veya para iadesi icin maximum tamir suresi 30 is gunudur. cihaz icin parca talebinde bulunmuslardir, parca 30 is gunu icinde gelmediginden yenisini ile degistirmek icin girimlerde bulunmuslardir. yenisini temin etme sureside maximum 10 is gunudur. fakat 30 is gunu doldugu icin sizin fatura bedeli kadar ucret iadesi talep etme hakkinizda vardir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkkt

    seni bosuna oyalamiyorlar. cihaz degisimi veya para iadesi icin maximum tamir suresi 30 is gunudur. cihaz icin parca talebinde bulunmuslardir, parca 30 is gunu icinde gelmediginden yenisini ile degistirmek icin girimlerde bulunmuslardir. yenisini temin etme sureside maximum 10 is gunudur. fakat 30 is gunu doldugu icin sizin fatura bedeli kadar ucret iadesi talep etme hakkinizda vardir.
    Şikayetvar.com hiç bir işe yaramayan bir site. Ben de zamanında oraya 2-3tane yazdım. Gelmişler benim şikayetimin altına Genpa yetkilileri " Müşteriyle görüşülüp sorunu çözüldü demişler". Burada müşteri ben oluyorum tabi, sorunum çözüldümü kesinlikle hayır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkkt

    seni bosuna oyalamiyorlar. cihaz degisimi veya para iadesi icin maximum tamir suresi 30 is gunudur. cihaz icin parca talebinde bulunmuslardir, parca 30 is gunu icinde gelmediginden yenisini ile degistirmek icin girimlerde bulunmuslardir. yenisini temin etme sureside maximum 10 is gunudur. fakat 30 is gunu doldugu icin sizin fatura bedeli kadar ucret iadesi talep etme hakkinizda vardir.
    Arkadaşım gidiyorsun genpaya elindeki teslim fişini ibraz ediyorsun diyorsunki cihazımın ücretini verin. onlarda yok kem küm derse ben avukatıma gidiyorum diyorsun oldu bitti tüm masrafları avukatlık ücreti dahil ödetiyorsun oldu bitti üşenme sakın sonuçta kesin paranı verecekler birde ders alırlar kolay gele dostum.
  • Sicak firsatlar bolumunde tuketici haklari kosesi var, orada yardimci oluyorlar. Ben oradan ogrendiklerimle gittim, iste 5000 kusur sayili kanuna gore bu benim kanunen hakkim, degistirmezseniz dava da acar, kazanirim dedim, kanun metni falan vardi yanimda actim gosterdim ve mutlu sona ulastim. Bisey bilmeden gidersen sonuc 500+kdv oluyor genelde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemkalici

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    tamda yerine gitmişsin he kadıköydeki genpaya oraya sony ericsson tel getirmiştim tamiratı olmuyor deyip benden bakma ücreti 20 tl aldılar.Dedim tel çöp nasıl olsa azda ben kurcalayayım dedim internette yazılım indirdim kendim tamir ettim bi b.k tan anladıkları yok o şube hakkında çok şikayet var paranı al sonrada git iphone 4 al




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 78erhan78

    tamda yerine gitmişsin he kadıköydeki genpaya oraya sony ericsson tel getirmiştim tamiratı olmuyor deyip benden bakma ücreti 20 tl aldılar.Dedim tel çöp nasıl olsa azda ben kurcalayayım dedim internette yazılım indirdim kendim tamir ettim bi b.k tan anladıkları yok o şube hakkında çok şikayet var paranı al sonrada git iphone 4 al

    Alıntıları Göster
    31 ağustosta teslim ettiğin ürünün 30 işgünü nasıl doluyor. bildiğim kadarıyla resmi günler baz alınıyor. araya bayram tatili de girdi. 30 işgününden emin misin.

    ben de 26 ağustosta verdim aynı genopa ve yedek parça bekliyorlar hala. ben de bari artık başvurayım bir yerlere




  • Gel de garantili diye yurtiçi cihaz al. Genpa'ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluerdem

    Gel de garantili diye yurtiçi cihaz al. Genpa'ya
    31 ağustosta teslim edilen cihazın 30 işgünü süresi anca 12 ekimde falan dolar... Mesela ben 18 ağustosta bırakmıştım bugün doldu süre yarın telefon açıp ağzıma geleni söyleyeceğim fatuıra tutarını iade isteyeceğim ama satın aldığım hepsiurada dan... Genpaya kalırsa işimiz iş... HB 1 haftaya öder diye düşünüyorum eski tecrübelerime göre...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: java

    31 ağustosta teslim edilen cihazın 30 işgünü süresi anca 12 ekimde falan dolar... Mesela ben 18 ağustosta bırakmıştım bugün doldu süre yarın telefon açıp ağzıma geleni söyleyeceğim fatuıra tutarını iade isteyeceğim ama satın aldığım hepsiurada dan... Genpaya kalırsa işimiz iş... HB 1 haftaya öder diye düşünüyorum eski tecrübelerime göre...

    Alıntıları Göster
    Hiç boşuna bekleme direk ücret iadesi talebinde bulun kesin alırsın . Genpa kendi sattığı telefon için benden faturanın orjinalini istedi. Fax bile kabul etmedi. Kendi kayıtları yokmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amd1985

    31 ağustosta teslim ettiğin ürünün 30 işgünü nasıl doluyor. bildiğim kadarıyla resmi günler baz alınıyor. araya bayram tatili de girdi. 30 işgününden emin misin.

    ben de 26 ağustosta verdim aynı genopa ve yedek parça bekliyorlar hala. ben de bari artık başvurayım bir yerlere


    haklısın hocam bayramı unuttuk 3 günüm daha var o zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thunder9

    quote:

    Orijinalden alıntı: amd1985

    31 ağustosta teslim ettiğin ürünün 30 işgünü nasıl doluyor. bildiğim kadarıyla resmi günler baz alınıyor. araya bayram tatili de girdi. 30 işgününden emin misin.

    ben de 26 ağustosta verdim aynı genopa ve yedek parça bekliyorlar hala. ben de bari artık başvurayım bir yerlere


    haklısın hocam bayramı unuttuk 3 günüm daha var o zaman

    Alıntıları Göster
    Bu genpada kendi kafasına göre takılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Natsukaw.S

    Bu genpada kendi kafasına göre takılıyor.

    Alıntıları Göster
    kesinlikle paranızı geri alabilirsiniz. bir tanıdığımın da başına aynı durum gelmişti; ama orada suçlu ya vatan ya da teknosa'ydı. mağaza 30 iş gününden sonra para iadesini kabul etmemişti, onlar da işi mahkemeye götürdü. mahkeme denen şey de sadece savcılığa dilekçe vermekten ibaret yanlış hatırlamıyorsam. sonuç olarak kolay hallolan işler bunlar, kabul etmeseler de bir dilekçenize bakar olay.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.