Şimdi Ara

Kawasaki VN1700 Voyager

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
3.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Harika bir cruiser-goldwing-touring(hangisi?) gibi görünüyor.Var mı kullanan,bilen ?Ayrıca yorumlarınızı bekliyorum.


     Kawasaki VN1700 Voyager



     Kawasaki VN1700 Voyager




     Kawasaki VN1700 Voyager



    1700 cc lik motoru oldukça tatmin edici olsa gerek.Ancak böylesine bir motordan 73 hp üretilmesi ise şaşırtıcı.


    Başlıca Özellikleri

    Güçlü 1700 cc V-Tip Motor
    ABS
    126-litre Bagaj Kapasitesi
    6-Vites
    Cruise Kontrol
    ETV (Electronic Throttle Valve) (Elektronik Gaz Valfi) Sistemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alamre -- 4 Eylül 2010; 8:29:36 >







  • pek nalamam ama 1700cc naptın abi sen ya
    bizim araba 1400cc


  • Sadece sizin aracınız değil piyasadaki çoğu araçtan daha yüksek motor hacmine sahip
  • bu honda goldwing tarzi bir makina sanirsam. Cruiser'den cok touring izlenimi verdi bana, birde o ne tork verdir be ( goldwing in araba cekerken resmini gormustum )
  • 73 hp olması normal bunlar basayım 300 yapayım türünde motorlar değil. Ara hızlanması kuvvetlidir, gidişi rahattır asla motoru yormaz, gerektiği zaman gazı açarsınız motor uzar gider. Tam keyif motoru, goldwing tarzı. Çok param olsa 2. veya 3. motor olarak alırdım ama günlük kullanım için düşünmezdim.
  • 73 beygir şaka gibi fakat kullananlara sormak lazım torku , hızlanması nasıldır
    gerçi hız için yapılmamış konfor ön planda
  • 200e çok kısa bir sürede çıkabilir fakat 600cc lik bir makine çok rahat geçer 200den sonra bu makineyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuhanGurlek

    73 hp olması normal bunlar basayım 300 yapayım türünde motorlar değil. Ara hızlanması kuvvetlidir, gidişi rahattır asla motoru yormaz, gerektiği zaman gazı açarsınız motor uzar gider. Tam keyif motoru, goldwing tarzı. Çok param olsa 2. veya 3. motor olarak alırdım ama günlük kullanım için düşünmezdim.



  • beygir gücü yükseldikçe yakıtta artar. büyük ihtimalle yakıtı fazla yakmasın diye beygiri düşük tutmuşlar. binek araçlardada 1600 cc olup 180 beygir güç üreten araçlar mevcut ama 2000 cc ile aynı yakıyor zaten bu tür motosikletler keyif motosikleti doğanın tadına vara vara seyir etmek için. kafana takacaksın bandananı arkana alacaksın hatunu tısır tısır memleketi gezecen varmı daha büyük bir zevk eğer hızda arıyorsanız sport touring tercih etmelisiniz fakat yakıtınada katlanmanız gerek gerçi o fiyatta motosiklet alan insanlar için yakıtın önemi olmayacaktır.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alamre -- 17 Nisan 2011; 22:21:03 >
  • Bu tarz makinaların beygir güçleri çok tutulmaz, bunun yerine torkları fazladır. Çünkü bu motorlar uzun yol için üretilmiş makinalardır ve her devirde yüksek tork sağlayarak rahatlığı ve keyfi arttırırlar. Cruiser'larda hemen hemen bu mantıkla üretilir.
  • Uçak gibi =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janeiro

    Uçak gibi =)


  • touring-cruiser melezi olmuş güzel olmuş.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.