Şimdi Ara

Yardım 1TB Disk. HDTune bu veriler disk bozuk mu demek?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Samsung 1TB HD103UJ Serisi Diskim var. HDTune ile Error Scan yaptigimda hepsi yeşil çıkıyor. Ancak aşağıdaki verilere bakarmısınız ne demek sizce? Problem mi var. Bu veriler sayesinde değişim yaptırabilirmiyim garantisi devam ediyor.

     Yardım 1TB Disk. HDTune bu veriler disk bozuk mu demek?



  • disk üzerindeki 5 sektör tamamen bozulmuş yedekleriyle değiştirilmiş..5 tane daha bozulursa, ondan sonra ciddi risk başlar..tavsiyem hep diski takip et, diski uzun süre 45 derece civarlarında çalıştırma..bende UJ var şu an 34 derece gayet düşük sıcaklıkta..çok çok önemli şeyleri de yedekle..
  • Yolla garantiye hic ugrasma,sifir gelir kafadan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudretx

    Yolla garantiye hic ugrasma,sifir gelir kafadan.


    Bu veriler ile garantiye diskte problem var diye yollayabilir miyim? Biz HDTune baz almıyoruz diyebilirler mi?

    EXA'dan almıştım iyi firmadır gerçi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: datox


    quote:

    Orijinalden alıntı: kudretx

    Yolla garantiye hic ugrasma,sifir gelir kafadan.


    Bu veriler ile garantiye diskte problem var diye yollayabilir miyim? Biz HDTune baz almıyoruz diyebilirler mi?

    EXA'dan almıştım iyi firmadır gerçi.


    exa ise iyidir,bakmalari lazim tabi,ama sorun varsa kesin tamir olmaz,disk plakalari ile kimsede ugrasmaz,sifir verebilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: datox


    quote:

    Orijinalden alıntı: kudretx

    Yolla garantiye hic ugrasma,sifir gelir kafadan.


    Bu veriler ile garantiye diskte problem var diye yollayabilir miyim? Biz HDTune baz almıyoruz diyebilirler mi?

    EXA'dan almıştım iyi firmadır gerçi.



    garantiyi exa vermiyor, samsung veriyor neden insanlarda herşeyi aldığım yere veririm mantığı var çözemiyorum bir türlü, alalı 1 aydan fazla olduysa oranın bir alakası yok artık alıp onlar da samsung a gönderecek

    444 77 11 i ara durumu anlat değişim verirler muhtemelen, şansına bakarsın uj değil sj gelir
  • garantiyi exa vermiyor@
    arkadasim,alici isem aldigim yeri bilirim,isterseler urunu cine yollasinlar,beni veya arkadasi alakadar etmez,musteri aldigi yeri bilir,ithalatcilarla kimsenin isi olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudretx

    garantiyi exa vermiyor@
    arkadasim,alici isem aldigim yeri bilirim,isterseler urunu cine yollasinlar,beni veya arkadasi alakadar etmez,musteri aldigi yeri bilir,ithalatcilarla kimsenin isi olmaz.


    Ürünü sattıktan sonra , satan yerin herhangi bir yasal sorumluluğu yok. Size teknik servis hizmeti vermek gibi bir yükümlülükleri hiç yok. Aldığınız ürünün kutusuna dikkat ederseniz, satan firmanın değil ithalatçının garanti kartı çıkar dolayısıyla siz direk ithalatçı ve onun belirlediği teknik servisle muhattapsınız.

    Tabi günümüzde rekabet hadsafhada olduğu için satan firmalar da, bu işi kısmen üstleniyorlar. Tek yaptıkları şey ise ürünü sizden alıp, ithalatçının teknik servisine yollamak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi revenger11 -- 19 Ağustos 2010; 20:55:30 >
  • arkadaşlar şimdiye kadar 3 tane pc parçasını garantiye gönderdim 3 üde değişip geldi hiçbir sorun çıkmadı.

    Plextor dvd-rw almıştım 2 ay sonra okumamaya başladı aldıgım yere sanalmarkete gönderdim değişip geldi.

    exa dan 1 tb wd caviar black almıştım 6 ay sonra 2 tane pending sector oluşmuştu, hdd yi bi güzel paketleyip, içinede sorun ile ilgili bilgi yazıp ithalatçı firmaya asbis (www.asbis.com.tr) e gönderdim, bundada hiçbir sorun çıkmadı yenisini gönderdiler.

    Netten birisinden ikinci el samsung hd502hj aldım bi kaç ay sonra ondada pending sector oluştu onuda bi güzel paketleyip içine not yazıp ithalatçı firmaya koyuncu (www.koyuncu.com.tr) ya gönderdim oda bi güzel değişti geldi.

    NOT: Arkadaşlar paketleme çok önemli ithalatçı firma paketlemeye çok dikkat ediyor, ne kadar güzel paketleme yaparsanız o kadar puan alırsınız, değişim için kolay kolay sorun çıkartmazlar. Birde içine sorun ile ilgili notta yazın buda önemli.
  • Böyle bişeyi de ilk defa duyuyorum.

    "Bak müşteriye ne güzel paketlemiş yollamış etmiş." deyip yenisi ile mi değiştiriyorlar. Allahalla..
  • sadece senin bilinçli bir kullanıcı olup olmadığı gösterir yani onunla alakası yok ama keyfi olarak hdd yi daha taşımayı kullanmayı bilmiyorsunuz diyerek onu da gösterebilirler kullanıcı hatalarından biri olarak, ufak bir kutuya havalı naylonlarla sararak koyacaksın o kadar bütün iş zaten
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.