Şimdi Ara

Samsung 40A656 Kasa Çatlama Problemi ... !! (Resim Eklendi) (Garanti sorunu!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Teknosadan 1 sene önce almış olduğum lcdmin kasasında kendiliğinden çatlaklar oluşmakta..Bu modelleri bilenler bordo (yada gül kurusu artık ne isim veriyorsanız ) kısımdan sonra şeffaf kristalimsi bir kısım daha var,bu kısım sağ tarafta içten komple çatladı..Aynı şekilde şu an alt taraftanda çatlamaya başladı..(Resim eklemeye çalışacağım)

    Ele gelen pürüz vs hiçbirşey bulunmamakta yani fiziksel birşey kesinlikle değil..Direk içten içten çatlıyor tvnin kasası..

    Samsung merkeze gidip durumu anlattım,çok bilgisi olmayan bir bayan cihaz çatlaklarda garanti dışıdır dedi haliyle..Durumu anlattıktan sonra arkadaşlar gelip bir baksınlar o zaman dediler..Sizce bu durum garanti kapsamına girermi ? Başına böyle bir problem gelen varmı acaba ?

     Samsung 40A656 Kasa Çatlama Problemi ... !! (Resim Eklendi) (Garanti sorunu!)

     Samsung 40A656 Kasa Çatlama Problemi ... !! (Resim Eklendi) (Garanti sorunu!)

    Bu ufak çatlakta 1 hafta önce toplu iğne başı gibi birşeyken şu an hergeçen gün biraz daha büyüyor ..

     Samsung 40A656 Kasa Çatlama Problemi ... !! (Resim Eklendi) (Garanti sorunu!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi {PeGaSuS} -- 21 Ekim 2010; 11:04:32 >







  • damarlanma yapmistir plexi tarzi malzemeler yapabiliyor.
  • sicaktan olur yazmayi unutmusum, tv gunes aliyormu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thermaltake

    sicaktan olur yazmayi unutmusum, tv gunes aliyormu?

    Tv duvar kenarında direk ışık almıyor hiçbir zaman..Ayrıca evde başka tv ,laptop vs bulunduğundan ötürü haftalarca açılmadığı bile oluyor cihazın..Buna rağmen böyle bir sorun çıkarması düşündürücü..

    Ölü pixel vardı cihazda değişim yapmadı samsung..Kasa kendi kendine çatlıyor içten bunuda garanti kapsamına sokmazlarsa birdaha hiçbir samsung ürününü evime sokmam..
  • Tvyi 18 ağustosta servise verdim ,kasa değişeceğiz dediler tamam dedim ve bekleme süreci başladı..A serisine uygun kasa bulamayınca yetkili servis değişim kararı çıkardı cihaz için..Aslında değişim yada para iadesi hakkım vardı ancak para iadesinin çok gecikeceğini,gerekli prosedürün çok daha uzun surduğunu söyledikleri için yeni tv hakkımı kullandım bende..Ancak 2 ay geçmesine rağmen,halen daha ne ortada tv nede para iadesi var..

    Tv çabuk gelir diye tvyi seçmiştim ancak bu kadar uzayınca almıyorum sizden tv falan para iadesi yapın dedim..Bu seferde para iadesi için 2 ay daha beklemem gerektiğini söyledi konudan bi haber olan call centerdaki bayan..

    Sizce bu aşamada ne yapmalıyım ? Tvin 2900liralık teknosa faturası mevcut ancak para iadesi için çok uğraştırcaklar belli oldu..Yeni tv bekliyorum ancak şimdi tutupta 40c650 gibi piyasada 1800liraya satılan bir tv önerirler,kabul etmezsemde 1 2 ayda öyle oyalarlar diye düşünmüyor değilim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: {PeGaSuS}

    Tvyi 18 ağustosta servise verdim ,kasa değişeceğiz dediler tamam dedim ve bekleme süreci başladı..A serisine uygun kasa bulamayınca yetkili servis değişim kararı çıkardı cihaz için..Aslında değişim yada para iadesi hakkım vardı ancak para iadesinin çok gecikeceğini,gerekli prosedürün çok daha uzun surduğunu söyledikleri için yeni tv hakkımı kullandım bende..Ancak 2 ay geçmesine rağmen,halen daha ne ortada tv nede para iadesi var..

    Tv çabuk gelir diye tvyi seçmiştim ancak bu kadar uzayınca almıyorum sizden tv falan para iadesi yapın dedim..Bu seferde para iadesi için 2 ay daha beklemem gerektiğini söyledi konudan bi haber olan call centerdaki bayan..

    Sizce bu aşamada ne yapmalıyım ? Tvin 2900liralık teknosa faturası mevcut ancak para iadesi için çok uğraştırcaklar belli oldu..Yeni tv bekliyorum ancak şimdi tutupta 40c650 gibi piyasada 1800liraya satılan bir tv önerirler,kabul etmezsemde 1 2 ayda öyle oyalarlar diye düşünmüyor değilim..



    sizi bu kadar oyalayamazlar. bence bir hakem heyetine, tüketici haklarına bir şikayette bulunun yeterli olacaktır. hukuki açıdan tamamen siz haklısınız. ister paranızı, isterseniz yeni ürünü alırsınız. markanın şuna hakkı var,değişim kararı çıkması belki 30 iş günü almıştır. bundan sonrada ürünü değiştirmek için maksimum 30 iş günü süreleri var. bu süreyi aşarlarsa hiç çaresi yok %100 kabahatlidir.




  • Sayın {PeGaSuS} ,

    Tüketici mehakemesine başvurarak şahsi hakkınızı güvence altına alın. Bu şekilde tv değişimi ve para iadesi gibi durumu resmi olarak belgelemiş olursunuz.

    İkinci işlem olarak da firmayı sanayi bakanlığına şikayet edin. Şahsi başvuru yeri tüketici mahkemesi olduğu için, Sanayi bakanlığından sizin televizyonunuza özel bir işlem olmayacaktır ama en azından devlet firmaya cezasını verebilir. Böyle yaparsanız firma " Nasıl olsa kimse şikayet etmiyor, en fazla haksız olduğumuz çok açık olan konuda mahkemeyi kaybediyoruz , bu arada birkaç aya daha para bizde kalır" şeklinde yaklaşamaz.
  • Bence de tüketici heyetine başvurarak olayı resmiyete dökün. Ayrıca para iadesi isteyin ve bu tarz markaların hiçbir ürününe de bir daha bulaşmayın derim.
  • Tuaftır ama Samsunglarda bu kasa deformasyonu bir kaç yerde daha okudum,büyük ihtimallede kasa preslenen yer aynı olmalı !

    Servis geldikten sonra rapor tutturun araıza değil dahi deseler siz yinede rapor tutturun !

    Daha sonta elinizdeki raporla beraber Tükteici hakem heyetine gidip dilelçenizi verin !

    Dilekçe tarihinden itibaren yapmanız gerekenler !

    1.30 günü geçmeden firmaya resmi ihtarname yollayın,ihtarnameye fatura kimin adınaysa isim soyad-fatura bilgileri-alınış tarihini net belirtin !

    2.İhtirnameye firmdan ne istediğinizi kesin bir dille açıklayın,değişim yada iade gibi !

    3.İhtarnameyi PTT merkezlerinden firmaya yollayı,Ptt merkezinden İhtarname olduğunu ve gönderdiğinize ait belgeyi sakın kaybetmeyin !

    30 iş günü içinde firmadan size her hangi bir dönüş olmassa,yasal olarak firmaya dava açma hakkınız olduğundan,istediğiniz işlemi başlatabilirsiniz !

    Diğer türlü,Tüketici hakem heyetine şikayet etmeniz halinde dava açma hakkınız olmaz sadece şikayet olarak gerekeni yaparlar !

    30 iş günü içinde firmaya ihtarname yollamazsanız yine dava açma hakkınız olmaz !




  • andy1 çok tşk ler. bu mesajını kaydetmek gerek herhangi bir sorun için. çok sağol.
  • Çok teşekkürler andy1 ve ender123 gerekli bilgiler için..Bu hafta içi son kez samsung call center arayıp gerekli işlemleri başlatacağım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi {PeGaSuS} -- 24 Ekim 2010; 18:38:58 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.