Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (567. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.606
Cevap
137
Favori
1.295.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 565566567568569
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Patronorca kullanıcısına yanıt
    Hocam bende Samsun'dayım ,Samsunda'ki servis biraz enteresan sök-tak dışında başka birşey yapmazlar belkide bi vidayı sıkıp hallolacak bir meseleyi parçanın tamamını değiştirerek çözüyorlar neyse tüm servisler aynı hemen hemen.Sizin araç servis bakımlı ise enjektörler 120 bine kadar garantili ben de de iki tanesi arızalı gösteriyordu ücretsiz değiştirdim 118 binde sadece işçilik ücreti ödedim ama Ordudaki Bayram Peugeot'ta değiştirdim.
  • Hocam valla için rahatladı inşallah dediğiniz gibidir ama 2011 model garantisi yok bu servis öyle bişey söylemedi onu tam olarak nasıl öğrenebilirim?
  • Patronorca kullanıcısına yanıt
    korkacak birsey yok enjektor arizasi dedigi bir an yakiti iyi pulverize etmediginden dolayi hata vermistir bilgisayarda onu gormustur 4 cerez hata gibi olsa gerek

    benimde baktirdigimda 4 enjektor iyi yakit puskurtmiyor hatasi vermis en fazla temizletilir olur biter
  • Patronorca kullanıcısına yanıt
    aracınızın yakıt tuketımınde artıs, cekısınde dusus, egzos dumanı gıbı durumlar yok ise enjektorleriniz temiz demektir. ayrıca enjektor degısımınden once dızel pompa servisleri bu enjektorların bakımını yapıyorlar sanırım tanesı 100 tl gıbı bır rakamdan baslayıp cıkan probleme gore degısıme kadar gıdebılıyor. egerki basta saydıgım sıkıntılar yok ıse dokundurmayın. ve yine sahsi tavsiyem ENJEKTOR TEMİZLEYİCİ KULLANMAYIN..! sebebi ise enjektorler su anda yakıt artıklarının kalıntılarını agızlarında barındırdıkları ıcın sıkıstırma o kalıntılar kabul edilerek yapılıyor. temizleyici bu kalıntıları ortadan kaldırdıgında ıse enjektor sıkıstırma yapamıyor ve işeme tabır edilen kacırma meydana gelıyor. ıstersenız youtube da bu konuyla ılgılı vıdeolara goz atabılırsınız.

    yakıt konusunda total excelium gibi bir yakıt var bu yakıt ıcınde dıger yakıtlarda oldugu gibi cok az oranda temızleyi var ama dıger markaların 1 tık onunde oldugu soylenıyor. ben opet dısında yakıt almıyorum. tavsıyem kalıtelı yakıt kullanmanız.
  • 15.000km bakımı yetkili servis 395TL fiyat verdi. Şanzıman alıştırması için de 85TL dediler. Fiyatlar nasıl?
  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    eger garantisi yoksa mobilotoservisten de online olarak teklif alabiliyorsunuz.
    bana en iyi fiyati vermislerdi.
    ve cok memnun kalmistim
  • Zorbey ve Barbaros hocam bu gün servisle görüştüm. Aracın garantisi yok ama bakımları serviste yapıldığı için merkeze hata kodunu gönderip ücretsiz değişim yapılabilir mı diye soracaklar.
  • gulersem G kullanıcısına yanıt
    İstanbul ve Ankara'da çalışıyorlar sanıyorum. Bu durumda bana uymaz.
  • Ben de kulübe katılmış bulunuyorum arkadaşlar. 120 binde, 2012 model sedef beyaz active fakat allure gibi cam çıtaları, head up display navigasyon joystick gibi ekleri var. Active x mı active tr mı bilmiyorum. Umarım sorunsuz binerim. Bu arada bi akrabam 61e gecen 30binde cok temiz lattitude orta paket sattik dedi bi an iç geçirdim ama 508 lattitude dan daha cok hitap ettiği için tercih ettik. Allah herkesin gönlüne göre versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0623B36EB -- 27 Mayıs 2017; 7:34:32 >
  • Merhaba, periyodik bakım ve kontrol için tavsiye edeceğiniz özel servis var mı? Yer;İstanbul Anadolu Yakası
  • Merhaba

    İki ay önce 508 access 1.6 e hdi auto6r 2012 model 150 binde araç aldım ve sedef beyaz renkli 508 kullanıcısı oldum. Audi A4 ten geçtim. Vw grubundan bıktığım için.



    Araçta deri koltuk, 4 koltuk ısıtma, navigasyon, start stoplu, yan ve arka perdeler, tepeden vites topuzu aydınlatmalı, kapı tutma kolu aydınlatmalı, otomatik kararan yan ve dikiz aynalı, otomatik kapanan aynalar, hız sabitleme, deri kaplama fonksiyonel direksiyon, aux, usb girişli, çift yönlü dijital klimalı, ön arka park sensörlü, blootoothlu, otomatik çalışan silecekler, farkar, sis farları, abs, esp, asr, ebd, afu ..., hikl holder, aracı kuöandadan açtığında kağadığında farlar bir müddet yanık kalıyo vs özellikli, gündüz led farlı, elektrikli bel destekli tuşlarla şişen koltuklu, daha bir sürü özellikli.



    Her aldığım yeni araçta olduğu gibi bu aracında keyfe keder 4 lastik michelin (başka lastik kullanmıyorum) akü, triger, disk balata larını değiştirdim. Baskı balata volan değiştirdim. (Usta servis konusuna da değineceğim)



    Araçla şehir içinde sürekli kullanıyorum 3 defa şehir dışı uzun yol yaptım.



    + ve - leri yazayım. Tamamen tarafsız olarak:



    Uzun yolda hız sabitlemele ortalama 130-150 km aralarında araç müthiş az yakıyor. 4,7 civarı. Şaşırdım kaldım. Şehir içi Ankara trafiğinde ise 5,8 yakıyor. Yakıt konusunda 10 numara araç. Daha az yakan başka araç yoktur, diye düşünüyorum. D segmentindeki bu ağırlıktaki aracın bu kadar az yakması gerçekten çok ilginç.



    1.6 motor aracı rahatlıkla kaldırıyor aracın 1.6 mı 2.0 motor mu olduğu belirsiz. Sanki 1.6 görünümlü 2.0 motor gibi. Motoru beğendim. Motor 1.3 bile olsa aracı kurtarırmış gibi sanki.



    Başka markaların ilave ücretle sattığı 6-8 bin euroları bulacak özelliklerinin olması aracın dolu olması konfor açısondan insanı memnun ediyor.



    İç mekan bir vw passat, audi a4 kalitesinde olmasa da tatmikar kalitede. Parasına göre bedava bence. En azından bu kadar km deki bir aracı. İç kısmında ve tuşlarında audi vw gibi soyulmalar yoktu.



    Radyonun hoparlörün sesini beğenmedim. Çok kalitesiz, audi nin yanından bile vw dense kalitesiz, geçemez. İdare eder. 6 lı cd çalar yok, tek cd alıyor, bu da kötü.



    Kapı fitillerinde yıpranma gördüm sanırım kapı fitlleri kalitesiz. Ama yedek parça ucuz olduğu için alınıp taktırılabilir.



    İç genişlik arka diz mesafesi gayet başarılı.



    Bagajı çok çok çok büyük ve yeterli. Audi ve vw den nüyük



    Koltuklar rahat. Gacırtı gucurtu yok. Kasislerde tangur tungur çok az rahatsız edici sesler geliyor. A4 ve passat a geldiğini duymadım hiç.



    Uzun yolda ve şehir içinde araç yağ gibi kayıyor resmen uzun yol konforu audile aynı diyebilirim. Virajlarda güven vermiyor sakın gaza gelip virajlara hızlı girmeyin, ölürsünüz. A4 ve passat virajlarda çok daha üstün.



    Frenleme mesafesinde a4 ve passattan geride gibi geldi bama ama gayet başarılı.



    Yedek parçası çok ucuz geldi bana. Hemen hemen her parçası ve audi nin passat ın yarısı kadar. Ve aynı ömürde gibi.



    İçinde kendini güvende hissettiriyor, yüksekte sürüş hissi bırakıyor. Kaza sonrası içinden sağ çıkılır gibi geldi bana.



    Hızlanması çok iyi. Hız sabitleme başarılı ve kullanışlı.



    Peugeot 508 yaşına ve km sine göre dayanıklı araçlar hemen gevşememiş ve dağılmamış bu da artı puan. Ama tabi bir audi ve passat kadar da değil.



    Yol ve motor sesi konusında a4 ve passatla aynı. Sessiz ve içeriyi rahatsız etmiyor. Hatta motorun çalıştığını duymuyorsunuz bile. Bu çok çok önemli.



    Peugeot un yetişmiş ehil ustası olmadığını gördüm. Çoğu kendini usta sanan zavallılara bırakılmış araçlar. Audi ve vw nin ustaları en kötüsü bile işinin ehli sorunu nokta atışı bulabilen kişiler. Servis usta konusunda peugeot sahiplerine yani bizlere Allah yardım etsin. Ehil insanlarla karşılaşmasam ocağıma incir ağacı dikeceklerdi, zor kurtuldum ellerinden.



    Alınır mı binilir mi derseniz, alınır binilir fiyatıma göre bedava bir araç. Her tarafı bozuk olsa bile ucuz yollu yaptırılıp uzun yıllar binilebilir. Zaten tamir masrafını yakıt tasarrufundan çıkarıyor. Öteki markaların boş donanımlılarına 2 katı fazla para vermeye gerek yok bence. Gayet lüks ve başarılı bir araç.



    Park alanında yıkamada vs ilgi çeken hemen başına 3-5 kişiyi toplayan bir araç.



    Aracı diğer rakipleri bildiği için Uzun yolda audi mercedes bmw passat yol verirse şaşırmayın. Motor performansıyla sizi ve takiplerini şaşırtacaktır ama düz yolda. Eğimli

    Virajlı yolda gaza gelip onlar gibi viraja girmeyin uçuruma yuvarlanırsınız aman ha :-))
  • Gelelim usta tavsiyesine:



    Öncelikle şunu bilin istedim araç yarı otomatik bile olsa sonuçta otomatik vites bir araç. Sakın ha sakın aracın şanzumanına güvenilir dürüst bir otomatik şanzuman ustasından başkası dokunmasın. Herkes kendi işini yapsın.



    Normal ustalar aracı bilgisayara (sanki anlıyormuş gibi) bağlar şanzuman şu şu arıza yazıyor, şunlar değişecek... eeeeee ne kadar tutar.... 2 bin 500 tl. Düzelir mi.... bilmem herhalde düzelir :-)) bilgisayar öyle diyor. O diyorsa doğrudur. Tamir olmazmı... olmaz... değişecek... niye ... öyle randıman vermez... hiç tamir edipte randıman vermeyen araç oldumu... olmadı... biz tamir yapmayız değiştiririz.. BU İŞ ÖYLE DEĞİLDİR KARDEŞİM. senin 2 bin 500 dediğin fiyata otomatik şanzumancılar hem garantili tamir yapıyor hem volan ve baskı balatayı değiştiriyor hem de yazılım yükletip bir iki gün test sürüşü yapıor.



    Çünkü bilgisayarın verdiği aksiyoner arızasının aslında ufaK VE basit bir bilya cart curt arızası olduğunu sadece otomatik şanzumancı biliyor, sen çekil bi kenara..



    Şanzuman konusunda tavsiyem şimdiye kadar bana ve eşime dostuma çeşitli ataçların en az 8-10 araç otomatiğini yaptırdığımız, sonrasında kesinlikle sorun çıkmayan, başkalarının yapamayıp şanzumanı kargoyla kendisine yolladıkları ANKARA ŞAŞMAZ DAKİ GENCAY USTA YI TAVSİYE EDERİM. 0532 307 40 89. Şaşmaz 2530 sokak 53 numarada. İşçilik ve kişilikleri 10 numaradır. Sadece otomatik şanzuman tamirhanesidir. Fiyatını olurunu söylerler. İlla yaptırdın demiyorum, götürün bi baksın. Zaten tipinden adamın işin ehli olduğunu anlarsınız. Cart, curt, olur olmaz yuvarlak konuşmaz, çok fazla iteleme yapmaz, insanın canını çok yakmaz. Pejo nuzu abuk subul ustalara emanet etmeyin, affetmezler.



    Mekanik konusunda Ankara istanbul yolu volvo ve abc peugeot arkadında yıldırımlar sanayi sitesinde vatan peugeot var. Adamlar işinin ehli, çok para göz olmayan insanlar. Zaten dükkan sürekli dolu, sıra size gelebilirse aracınızın bakımını yaptırabilirsiniz. :-) veya güvendiğiniz sürekli gittiğiniz kendi ustanıza da gidebilirsiniz. Sonuçta mekanik her araçta aşağı yukarı aynıdır.
  • 1.6 e-hdi aracımın kullanım kılavuzunda triger değişim periyodu normal kullanımda 10 yıl/240.000 km, ağır şartlarda kullanım için ise 180.000 km olarak belirtiliyor. Kullanım kılavuzunu esas almanızı tavsiye ederim.
  • kenangumus K kullanıcısına yanıt
    2012 model 123.000 km'deki aracımın genel olarak kondisyonundan oldukça memnunum. İç bölümde aşınan veya ses yapan herhangi bir parça olmadığı gibi yürüyen aksamdan da herhangi bir rahatsız edici ses gelmiyor. VW grubunda iç kaplamalar çok dayanıklı değil, audi premium marka olduğu için elbette kalite çıtası daha yukarıda ama passat için aynısını söyleyemeyeceğim. B5.5 kasalar gerçekten kaliteliydi ama sonrakilerde kalite hissedilir seviyede azaldı.
  • kenangumus K kullanıcısına yanıt
    Araba dizel değil mi?
  • araba oyle savrulup takla atacak bir arabaya benzemiyor

    lifte kaldirildiginda arka teker tarafina bir bakin bakalim koyduklari sistem kactane arabada var .giremem sandigim vrajlara rahat girdim ,egimine gore kendimi vraja girneden
    cekme yapar diye hazirladim inanin vrajlarda saga sola hic cekme yapmadim ,passatin adi var ve gercekten heryerde gordugumdenmidir nedir hic sevmiyorum arabayi audi
    audi a6 ve a5 harici a4 de hic sevilir tarafi yok kasa olarak bence .volvo s60 508 arasinda kaldim 2sinede bindim asagi yukari fiyatlarda ayni geldi 2012 biri digeri 2013 508 daha tok ve daha hosuma gitti ve ekonomik parca vs yakit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zorbeykurt -- 28 Mayıs 2017; 11:45:59 >
  • Ne diyeyim, ben de focus sonrası yol tutuş la ilgili bir sorun yaşamadım. Hatta bazı virajlara daha hızlı giriyorum ve kopma yasatmadi.
  • Patronorca kullanıcısına yanıt
    oldumu degisim hocam
  • hayirli olsun gule gule bin iyi tercih
  • https://www.youtube.com/watch?v=oQBdk9GKp_Y

    Peugeot 508 rxh'ye ait geyik testi ve aynı teste katılan diğer araçların sonuçları karşılaştırılırsa yol tutuş olarak oldukça iyi olduğu anlaşılacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 565566567568569
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.