Şimdi Ara

Auris Multimode Sorunu Nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
3
Favori
52.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam Arkadaşlar,
    Ben foruma yeni katıldım. Auris mmt 4d4 2008 sahibi olarak merak ettiğim konulardan biri multimode şanzımandan sorunu olan bir tek ben miyim?
    Bu konuda çok fazla bahis görmedim? Tek tük bahseden olmuş ama olay çok fazla aydınlanmamış? Kaç kişi bu sorunları yaşıyor kaç kişi yaşamıyor? Memnun olanlar hangi şartlarda kullanıyor, memnun olmayanlar neden memnun değil?
    Zira ben aracı aldıktan birkaç hafta sonra dik bir yokuşu çıkamaynca sorun olduğunu fark ettim. Toyota ile irtibata geçtim ama çok yeterli bir yanıt alamadım. multimode ayarı yaptılar, araç biraz düzelir gibi oldu ama bu seferde zorlanınca koku yaymaya, solda kırmızı çark ışığı yanmaya sonra yine yokuş çıkamamaya başladı. neredeyse 2-3 bin km de bir servise götürüp multimode ayarı yaptırıyorum.
    Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim
    saygılar..



  • dostum öncelikle geçmiş olsun, umarım sorunun hallolur bir şekilde m/m şanzımanı sen de belirtmişsin insanlar bilse almaz diye, haklısın almaz çünkü konfordan ziyade incelikleri olan zahmetli bir şanzıman. yani neden konfordan ziyade diyorum çünkü yokuşta m ya da spor modda kalkacaksın sıkışık trafikte m modunda gideceksin. insanlar otomatik aldık onla mı uğraşacaz modunda olunca da illa ki şikayet oluyor. peki bunca zahmet niye bu şanzıman için? direk otomatik olsaymış diyebilirsiniz. bu şanzımanın otomatiğe avantajı ise daha az yakıyor olması, yani tasarruf öncelikle yeni multimode şanzımanlar (6 ileri olanlar) iyileştirildi diye biliyorum. sizin multimodelarda(2008 ve öncesi) bu tip şikayetleri duymakla birlikte "düzeldi, usta sürünce yapmadı" tarzı tepkilere de çok tanık oldum, özellikle serviste. benim de test ettiğim bir şanzıman ancak ben öyle dik yokuşta dur kalk yapmadım, o yönünü bilemiyorum o yüzden. ancak o dönem multimodelarında bir patlak vereceğini sanmıyorum(geri çağırma şeklinde falan) çünkü şikayetlerin yanında daha sonra düzelen, kullanma tarzını öğrenip şikayetlerinden kurtulan, hiç şikayeti olmayan kesim de var. bir de öyle kullansada şikayeti düzelmeyen kesim var tabi.

    dostum bu arada gözüme takılıp duruyor 4d4 değil d4-d olacak umarım problemin hallolur, fan clubımıza da bekleriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erincar -- 14 Nisan 2010; 8:55:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erincar

    dostum öncelikle geçmiş olsun, umarım sorunun hallolur bir şekilde m/m şanzımanı sen de belirtmişsin insanlar bilse almaz diye, haklısın almaz çünkü konfordan ziyade incelikleri olan zahmetli bir şanzıman. yani neden konfordan ziyade diyorum çünkü yokuşta m ya da spor modda kalkacaksın sıkışık trafikte m modunda gideceksin. insanlar otomatik aldık onla mı uğraşacaz modunda olunca da illa ki şikayet oluyor. peki bunca zahmet niye bu şanzıman için? direk otomatik olsaymış diyebilirsiniz. bu şanzımanın otomatiğe avantajı ise daha az yakıyor olması, yani tasarruf öncelikle yeni multimode şanzımanlar (6 ileri olanlar) iyileştirildi diye biliyorum. sizin multimodelarda(2008 ve öncesi) bu tip şikayetleri duymakla birlikte "düzeldi, usta sürünce yapmadı" tarzı tepkilere de çok tanık oldum, özellikle serviste. benim de test ettiğim bir şanzıman ancak ben öyle dik yokuşta dur kalk yapmadım, o yönünü bilemiyorum o yüzden. ancak o dönem multimodelarında bir patlak vereceğini sanmıyorum(geri çağırma şeklinde falan) çünkü şikayetlerin yanında daha sonra düzelen, kullanma tarzını öğrenip şikayetlerinden kurtulan, hiç şikayeti olmayan kesim de var. bir de öyle kullansada şikayeti düzelmeyen kesim var tabi.

    dostum bu arada gözüme takılıp duruyor 4d4 değil d4-d olacak umarım problemin hallolur, fan clubımıza da bekleriz
    Selamlar Erincar,
    Çok teşekkür ederim geçmiş olsun dileklerine.
    Aslına bakarsan olay yargıya intikal etti. Ben yeni 6 vites versiyonlarında da düzeldiğine inanmıyorum. Neden biliyormusun, çünkü ben yargıya giderken tüketici derneği yetkilisi 2010 model corolla sahibininde kendilerine bu konuda keldiğini ve aynı sıkıntıyı yaşadığını söyledi.
    Bu durumda insan genel ve düzelmeyen bir problem mi var diye düşünmeden edemiyor? Ama olumlu konuşanda var o da ayrı. Misal benim eşim araçtan memnun :) Hemde yokuşta yolda kaldığı halde :)
    bence kişiye, kullanıma, yol şartlarına göre olay değişiyor.
    Ama diyelimki sadece benim araç sorunlu, neden toyota şanzımanı değiştirmedi? Onarılacak birşey yok araç böyle dediler? Ama ben yolda kalma tehlikesi atlatıyorum bir türli ispat edemiyorum? Aslında bakarsan ben multimode diye almadım aracı. Otomatik diye aldım. Dizel otomatik satmıyorlardı. Hala daha satmıyorlar. Satsalar alırdım ki zaten. Hani bana deseler di ki gelin otomatik ile şanzımanınızı değiştirelim rahat edin diye, onada eyvallah derdim. Kilitlendim yani kısaca.
    Senin de dediğin gibi söylediklerini birebir uygulasan bile sorun düzelmiyor. Düzeldiğini söyleyenler bence yokuş yukarı dur kalklardan bahsetmiyor. Çünkü bende yokuş yukarı giderken aracın aniden 2 nci vitese geçerek yığılmasından rahatsızdım. spor modda bu olmuyo. Ama sorun bu değil ki. dur kalklarda sıkıntı var. bunuda açıklayamıyor işte servis :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Selamlar Erincar,
    Çok teşekkür ederim geçmiş olsun dileklerine.
    Aslına bakarsan olay yargıya intikal etti. Ben yeni 6 vites versiyonlarında da düzeldiğine inanmıyorum. Neden biliyormusun, çünkü ben yargıya giderken tüketici derneği yetkilisi 2010 model corolla sahibininde kendilerine bu konuda keldiğini ve aynı sıkıntıyı yaşadığını söyledi.
    Bu durumda insan genel ve düzelmeyen bir problem mi var diye düşünmeden edemiyor? Ama olumlu konuşanda var o da ayrı. Misal benim eşim araçtan memnun :) Hemde yokuşta yolda kaldığı halde :)
    bence kişiye, kullanıma, yol şartlarına göre olay değişiyor.
    Ama diyelimki sadece benim araç sorunlu, neden toyota şanzımanı değiştirmedi? Onarılacak birşey yok araç böyle dediler? Ama ben yolda kalma tehlikesi atlatıyorum bir türli ispat edemiyorum? Aslında bakarsan ben multimode diye almadım aracı. Otomatik diye aldım. Dizel otomatik satmıyorlardı. Hala daha satmıyorlar. Satsalar alırdım ki zaten. Hani bana deseler di ki gelin otomatik ile şanzımanınızı değiştirelim rahat edin diye, onada eyvallah derdim. Kilitlendim yani kısaca.
    Senin de dediğin gibi söylediklerini birebir uygulasan bile sorun düzelmiyor. Düzeldiğini söyleyenler bence yokuş yukarı dur kalklardan bahsetmiyor. Çünkü bende yokuş yukarı giderken aracın aniden 2 nci vitese geçerek yığılmasından rahatsızdım. spor modda bu olmuyo. Ama sorun bu değil ki. dur kalklarda sıkıntı var. bunuda açıklayamıyor işte servis :(

    Alıntıları Göster
    Selamlar,
    Mesaj atmakta sorun yaşıyorum? Biri benim mesaj yollamamı engellemiş? Arkadaşlar kötü bir şey mi dedim bir hata mı yaptım?
    Yoksa bahsetmemem gereken gizli bir konuyu gündeme mi getirdim? Nedir hatam? yetkili bir arkadaş mesaj atarsa sevinirim. Sanırım bu benim son mesajım.. kesin kilitlenir bundan sonra.. saygılar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    Senin de dediğin gibi söylediklerini birebir uygulasan bile sorun düzelmiyor. Düzeldiğini söyleyenler bence yokuş yukarı dur kalklardan bahsetmiyor. Çünkü bende yokuş yukarı giderken aracın aniden 2 nci vitese geçerek yığılmasından rahatsızdım. spor modda bu olmuyo. Ama sorun bu değil ki. dur kalklarda sıkıntı var. bunuda açıklayamıyor işte servis :(


    dostum bak burda çok güzel bir şey yakalamışsın. şurda söylediğin şey (senin çözüp başkasının çözemediği) multimode şikayetlerinin yarısını oluşturuyor inan. üretici yokuş çıkarken spor modda ya da m modunda çık diyor çünkü e de kalkarsan hemen 2. vitese atıyor fakat 2. vitesi kaldıramayınca afalluyor şanzıman, oysa spor modda yüksek devirde vites değiştirdiği için 2. vitese geçtiğinde deviri tutturuyor yığılmıyor araç. o yokuşta dur kalkta sürekli olarak aracın m modundaysa ya da spor modundaysa ve sorun yaşıyorsan senin aracın kesinlikle ayıplı ya da türkiyenin en dik yokuşundasın demektir ama dediğim gibi bu toplu bir iyileştirme ya da geri çağırılacak bir şanzıman da değil. umarım sizin sorununuz hallolur da aracınızdan siz de keyif almaya başlarsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erincar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    Senin de dediğin gibi söylediklerini birebir uygulasan bile sorun düzelmiyor. Düzeldiğini söyleyenler bence yokuş yukarı dur kalklardan bahsetmiyor. Çünkü bende yokuş yukarı giderken aracın aniden 2 nci vitese geçerek yığılmasından rahatsızdım. spor modda bu olmuyo. Ama sorun bu değil ki. dur kalklarda sıkıntı var. bunuda açıklayamıyor işte servis :(


    dostum bak burda çok güzel bir şey yakalamışsın. şurda söylediğin şey (senin çözüp başkasının çözemediği) multimode şikayetlerinin yarısını oluşturuyor inan. üretici yokuş çıkarken spor modda ya da m modunda çık diyor çünkü e de kalkarsan hemen 2. vitese atıyor fakat 2. vitesi kaldıramayınca afalluyor şanzıman, oysa spor modda yüksek devirde vites değiştirdiği için 2. vitese geçtiğinde deviri tutturuyor yığılmıyor araç. o yokuşta dur kalkta sürekli olarak aracın m modundaysa ya da spor modundaysa ve sorun yaşıyorsan senin aracın kesinlikle ayıplı ya da türkiyenin en dik yokuşundasın demektir ama dediğim gibi bu toplu bir iyileştirme ya da geri çağırılacak bir şanzıman da değil. umarım sizin sorununuz hallolur da aracınızdan siz de keyif almaya başlarsınız.

    Alıntıları Göster
    kim ne derse desin, multimode bir fiyaskodur..

    ve ben bu fiyaskoyu 3 yıldır kullanıyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [kalkedon]

    kim ne derse desin, multimode bir fiyaskodur..

    ve ben bu fiyaskoyu 3 yıldır kullanıyorum..

    Alıntıları Göster
    Türkiyedeki en dik yokuşta kaldığım bir gerçek.. multimode sorunu asla düzelmez. sadece benim araçla ilgili olmadığını düşünmeye deva mediyorum. multimode sahiplerine bol şans dilerim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Türkiyedeki en dik yokuşta kaldığım bir gerçek.. multimode sorunu asla düzelmez. sadece benim araçla ilgili olmadığını düşünmeye deva mediyorum. multimode sahiplerine bol şans dilerim :)

    Alıntıları Göster
    Selamlar,
    Bu konuyla ilgili başlık açılmasına sevindim. Umarım herkes bilgi sahibi olur.
    http://www.hakkimiziariyoruz.biz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -GuN

    Selamlar,
    Bu konuyla ilgili başlık açılmasına sevindim. Umarım herkes bilgi sahibi olur.
    http://www.hakkimiziariyoruz.biz

    Alıntıları Göster
    Merhaba Arkadaşlar,
    bana pm den mesaj atan arkadaşlar için yine pm den yanıt verme şansım olmadığını söylemek isterim.
    Zira hem cep telefonum bozuk (cep telefonu karşıtlarındanım bu arada) hemde numaramı pek vermeyi sevmem böyle genel yerlere. malum reklam sms leri felan yollnaıyor insanı canından bezdiriyor. Ama bana mmt@hakkimiziariyoruz.biz adresinden mail atabilirsiniz, sakıncası yok.
    bildiğim her konuda en dürüst yanıtları veririm emin olun ki. Tekrar hatırlatmak isterim ki ben hiç bir markanın ve üreticinin karalanması taraftarı değilim. tek amacım insanların bilgilenmesi. 2-3 sene sonra emekliliğe hak kazanacağım. Tüketici derneği açmayı planlıyorum. Bu yolda çok şey öğrendim. Kanunları ezbere biliyorum valla nerdeyse :)
    Neyse mail atan arkadaşlara ayrıntılı ve dürütçe bilgi verebilirim.
    Saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Merhaba Arkadaşlar,
    bana pm den mesaj atan arkadaşlar için yine pm den yanıt verme şansım olmadığını söylemek isterim.
    Zira hem cep telefonum bozuk (cep telefonu karşıtlarındanım bu arada) hemde numaramı pek vermeyi sevmem böyle genel yerlere. malum reklam sms leri felan yollnaıyor insanı canından bezdiriyor. Ama bana mmt@hakkimiziariyoruz.biz adresinden mail atabilirsiniz, sakıncası yok.
    bildiğim her konuda en dürüst yanıtları veririm emin olun ki. Tekrar hatırlatmak isterim ki ben hiç bir markanın ve üreticinin karalanması taraftarı değilim. tek amacım insanların bilgilenmesi. 2-3 sene sonra emekliliğe hak kazanacağım. Tüketici derneği açmayı planlıyorum. Bu yolda çok şey öğrendim. Kanunları ezbere biliyorum valla nerdeyse :)
    Neyse mail atan arkadaşlara ayrıntılı ve dürütçe bilgi verebilirim.
    Saygılar..

    Alıntıları Göster
    geçen hafta gecenin bir yarısında, köy gibi bir yerde, 10 derecelik bir yokuşun başında aracı kaldırdım, kalktı saolsun beni kırmadı, ama yokuşun ortasına gelince tıkanmadı mı. şok oldum. yüklen yüklen kalkmadı katiyen ve durdu. aracın içindeki akrabalara mahçup olmadım mı. inelim mi diyen oldu. Yok dedim o kadarda değil. geri kaydırdım hızlandım tık yok. Sonra sıfırdan kaldırdım kalktı ıkına ıkına. daha sonra düz yolda baskı balata testi yaptım sorun yok. zaten 40 bin bakımda servis nasıl anladı bilmem ama baskı balatanın daha yarısı erimiş sorun yok demişti. Şu yokuş yollar olmasa bir de iç ve dış plastikleri konuşmasa kendi kendine, bu araca laf yok gerçekten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    geçen hafta gecenin bir yarısında, köy gibi bir yerde, 10 derecelik bir yokuşun başında aracı kaldırdım, kalktı saolsun beni kırmadı, ama yokuşun ortasına gelince tıkanmadı mı. şok oldum. yüklen yüklen kalkmadı katiyen ve durdu. aracın içindeki akrabalara mahçup olmadım mı. inelim mi diyen oldu. Yok dedim o kadarda değil. geri kaydırdım hızlandım tık yok. Sonra sıfırdan kaldırdım kalktı ıkına ıkına. daha sonra düz yolda baskı balata testi yaptım sorun yok. zaten 40 bin bakımda servis nasıl anladı bilmem ama baskı balatanın daha yarısı erimiş sorun yok demişti. Şu yokuş yollar olmasa bir de iç ve dış plastikleri konuşmasa kendi kendine, bu araca laf yok gerçekten.

    Alıntıları Göster
    Bende multi mode kullanıyorum, aracı almadan bu şanzımanla test sürüşü yapmadığıma yanıyorum şayet yapmış olsam tüm samimiyetimle söylüyorum asla almazdım, isterse dünyanın en az yakıt tüketen şanzımanı olsun, kesinlikle almazdım.

    Not: Konuyu açan arkadaşın bahsettiği yokuş yukarı çıkma ve kaldırma problemi yaşamıyorum.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker

    Bende multi mode kullanıyorum, aracı almadan bu şanzımanla test sürüşü yapmadığıma yanıyorum şayet yapmış olsam tüm samimiyetimle söylüyorum asla almazdım, isterse dünyanın en az yakıt tüketen şanzımanı olsun, kesinlikle almazdım.

    Not: Konuyu açan arkadaşın bahsettiği yokuş yukarı çıkma ve kaldırma problemi yaşamıyorum.


    Alıntıları Göster
    bu fikrinize katılıyorum. ama ben test sürüşü yaptım. soruna denk gelmedim. çünkü yokuş yukarı yoğun trafik ortamında test sürüşü yapmak mümkün değil. nereden bileceksiniz ki? aracı aldıktan sonra tekrar bilinçli olarak test sürüşü yaptım ve yokuş yukarı yopun trafik similasyon ortamında test aracıda patladı. işte o zaman bu genel bir durum diye düşünmeye başladım.
    sizin sorun nedir peki madem yokuş yukarı sorun yok?
  • Araba kullanmayi bilmiyorsinuz gelmis yokusta cikmiyor diyorsunuz. Atacaksin m ye ikinci viteste en dik yokustan cikarim. Ankarayi bilenler icin soyleyim 100 ile cinnahi cikarim. Butun arabalar arkamda kalir. İnanmiyorsaniz geliin ispatliyim. tamam sorunlari vardir felan ama hizlanip gelmezsen yanlis vitesle yokusun ortasinda kalirsan duz viteslede cikamazsin yokustan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kujo

    Araba kullanmayi bilmiyorsinuz gelmis yokusta cikmiyor diyorsunuz. Atacaksin m ye ikinci viteste en dik yokustan cikarim. Ankarayi bilenler icin soyleyim 100 ile cinnahi cikarim. Butun arabalar arkamda kalir. İnanmiyorsaniz geliin ispatliyim. tamam sorunlari vardir felan ama hizlanip gelmezsen yanlis vitesle yokusun ortasinda kalirsan duz viteslede cikamazsin yokustan.
    Ben de hafta sonu Auris'e baktım. MM şanzıman konusunda tereddütte kalmıştım. Kullanıcıların tecrübelerini okuduktan sonra artık almamaya karar verdim.
    Corolla 1.6. A/T alacağım galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kujo

    Araba kullanmayi bilmiyorsinuz gelmis yokusta cikmiyor diyorsunuz. Atacaksin m ye ikinci viteste en dik yokustan cikarim. Ankarayi bilenler icin soyleyim 100 ile cinnahi cikarim. Butun arabalar arkamda kalir. İnanmiyorsaniz geliin ispatliyim. tamam sorunlari vardir felan ama hizlanip gelmezsen yanlis vitesle yokusun ortasinda kalirsan duz viteslede cikamazsin yokustan.

    yok bilmiyorum. öğrenemedim ben araba kullanmasını. kabiliyet meselesi. öğretsene bana. sevinirim..
    teşekkür eder minnattar kalırım sana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratti73

    Ben de hafta sonu Auris'e baktım. MM şanzıman konusunda tereddütte kalmıştım. Kullanıcıların tecrübelerini okuduktan sonra artık almamaya karar verdim.
    Corolla 1.6. A/T alacağım galiba.

    neden tereddütte kaldın? test ettinmi iyice? güzel eğimli bir yokuş bulup m ye atıp el freni ile dur kalk yaptın mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: kujo

    Araba kullanmayi bilmiyorsinuz gelmis yokusta cikmiyor diyorsunuz. Atacaksin m ye ikinci viteste en dik yokustan cikarim. Ankarayi bilenler icin soyleyim 100 ile cinnahi cikarim. Butun arabalar arkamda kalir. İnanmiyorsaniz geliin ispatliyim. tamam sorunlari vardir felan ama hizlanip gelmezsen yanlis vitesle yokusun ortasinda kalirsan duz viteslede cikamazsin yokustan.

    yok bilmiyorum. öğrenemedim ben araba kullanmasını. kabiliyet meselesi. öğretsene bana. sevinirim..
    teşekkür eder minnattar kalırım sana.

    konudaki cevaplarin yuzde 90 i senin. tek basina konuyu goturuyorsun. Yarisimle mm sanzimanla mutluyum goster istedigin yokustan cikayim. dizel motor mm sanzimanla en az yakan arabalarin basinda geliyor. En iyi sanziman denilen dsg bittimi 10-15 milyar masrafi var. tam otomatikle kapisalim kim kimi geciyor gorelim. 0-100 hizlanmasi en baba otomatik viteslerden iyidir mm de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kujo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: kujo

    Araba kullanmayi bilmiyorsinuz gelmis yokusta cikmiyor diyorsunuz. Atacaksin m ye ikinci viteste en dik yokustan cikarim. Ankarayi bilenler icin soyleyim 100 ile cinnahi cikarim. Butun arabalar arkamda kalir. İnanmiyorsaniz geliin ispatliyim. tamam sorunlari vardir felan ama hizlanip gelmezsen yanlis vitesle yokusun ortasinda kalirsan duz viteslede cikamazsin yokustan.

    yok bilmiyorum. öğrenemedim ben araba kullanmasını. kabiliyet meselesi. öğretsene bana. sevinirim..
    teşekkür eder minnattar kalırım sana.

    konudaki cevaplarin yuzde 90 i senin. tek basina konuyu goturuyorsun. Yarisimle mm sanzimanla mutluyum goster istedigin yokustan cikayim. dizel motor mm sanzimanla en az yakan arabalarin basinda geliyor. En iyi sanziman denilen dsg bittimi 10-15 milyar masrafi var. tam otomatikle kapisalim kim kimi geciyor gorelim. 0-100 hizlanmasi en baba otomatik viteslerden iyidir mm de.

    konuyu benim götürmemle mmt sorununun varlığı arasında ne bağlantı kurdun anlayamadım? anlamakta istemiyorum zaten. benimde yarisim olsa mmt sorununu fark edemicektim. ama buna rağmen mmt sahibi yaris kullanıcısı da gördüm ben ağlayan.. malumdurki ağırlık oranları farklı. eminim biliyorsundur ama yukarıdaki mesajı atmak için ihmal ettiğin bir gerçek. Zira yokuş yukarı ağırlık büyük önem kazanıyor. Yer çekimi ivmesine karşı iş yapıyorsun. bu durumda benim aracımın yokuşlarda dur kalklarda yolda kalma olasılığı senin aracının yokuşlarda yolda kalma olasılığından daha yüksek. Bence sen önce aracına 5-6 kişiyi bindir üst üste. ama bayan olmasın. sonra o bahsetiğin yokuşlardan değil, orta dereceli yokuşlarda dur kalk dene sadece. sonra gel konuşalım. gerçi denedim sorun yok diyende çok gördüm, beni doğrulayanıda. şu kapışalım kim kimi geçiyor söyleminden de senin beklentin ortaya çıkıyor aslında.. zira benim beklentim kapışmak değil, sadece evime yolda kalmadan gidip gelebilmek.. kendine şefkatle yaklaş, birileri ile kapışırkende dikkat et, hayatının hiç bişiden daha çok önemi yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 18 Ağustos 2010; 7:30:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratti73

    Ben de hafta sonu Auris'e baktım. MM şanzıman konusunda tereddütte kalmıştım. Kullanıcıların tecrübelerini okuduktan sonra artık almamaya karar verdim.
    Corolla 1.6. A/T alacağım galiba.

    neden tereddütte kaldın? test ettinmi iyice? güzel eğimli bir yokuş bulup m ye atıp el freni ile dur kalk yaptın mı?



    Tereddütte kalış sebebim daha önce bu tür şanzımanlı bir araç kullanmamış olmamdan kaynaklanıyor.
    Neyse zaten Auris Comfort Extra 1.6 A/T aldım. Sorun benim için bitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [kalkedon]

    kim ne derse desin, multimode bir fiyaskodur..

    ve ben bu fiyaskoyu 3 yıldır kullanıyorum..

    Alıntıları Göster
    kesinlikle katılıyorum. 2006 corolla hb d4-d mmt de kullandım o zaman da problemliydi. şu an auris te te böyle.
    saygılar
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.