Şimdi Ara

Aldığım LCD TV'nin SIFIR olduğunu nasıl anlarım?Kafam çok karıştı.....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
4.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaklaşık 1 hafta önce adını vermek istemediğim bir mağazadan LCD TV aldım. Haftasonu için indirime girdiği söylendi ve bütçeme uygun olduğu için ve özellikle de Samsung olduğu için satın aldım. Satış danışmanına özellikle sordum, 'bunların indirimde olma sebebi teşhir değildir değil mi?' ama o 'kesinlikle hayır' dedi. Akabinde ürün tesliminden ürünü teslim aldım. Oradaki güvenliğe de sordum 'bunların indirimde olmasının nedeni teşhir olması olabilir mi?' diye. Ondan da hayır cevabı aldım. Bu kadar paranoyak olma nedenim ise bir hafta boyunca uygun fiyatlı kaliteli bir LCD TV arayışı içerisinde olmamdan ötürü pek çok mağazayı gezmiş ve genelde indirimde olan ürünlerin çoğunun teşhir olduğunu öğrenmemdi. Sanıyorum korktuğum başıma geldi LCD TV modeli; Samsung LE-32B450
    Son derece yoğun olduğum için ürünü aldığım ilk gün sadece kutuyu açıp baktım ve kapadım. 3 gün önce tam anlamıyla LCD TV yi kurma fırsatım oldu. Ürünün kutusu muntazam bir şekilde paketlenmiş olsa da (toz,kir,bantların tekrardan yapıştırılması gibi şeyler gözükmüyordu) TV de hiç bir sticker ve en önemlisi de ekran koruma jelatininden bulunmuyor olması, TV'nin bir şekilde kullanılmış hissiyatına kapılmama neden oldu. İşin garibi ertesi gün kasada çok ufak bir vurulma sonucu oluşabilcek çiziğe rastladım. (Hiç bir şekilde ürüne temas eden bir şey olmadı geniş alanda kurulumu yaptığım için) Sonra TV nin parlak olan kasasına göz attığımda bazı kısımlarında, genelde parlak ve hassas yüzeylerin üzerindeki sert partiküller giderilmeden sert bir bezle temizlenmesi sırasında oluşan uzun hatlı çok küçük ama oldukça yüksek miktarda çizikler olduğunun farkına vardım. Ayrıca yeni alınan teknolojik ürünlerdeki, o sıfır ürünlerdeki plastik kokusu bu TV den hiçbir yerinden gelmemekte!!! Sizce bu TV teşhir, servisten dönme, iade vs. olabilir mi?
    Bu konuyla ilgili ürünü aldığım mağazayı aradığımda, ürünün kesinlikle teşhir olmadığını çünkü teşhir ürünlerinin kutusuz olduğunu ve faturada belirtildiğini söylediler ve beni Samsung a yönlendirdiler. Ben yine de ürünü iade edebilirmiyim diye sorduğumda ise (çünkü bir kere midem bulandı) kesinlikle alınmayacağını hatta hiç bir şekilde teknik arıza olmadığı surette TV lerin iadesini almadıklarını söylediler. Bu tüketici haklarına aykırı değil mi dir? Böyle bir seçiciliğe nasıl sahip olabiliyorlar? Samsung ile görüştüğümde sorunu üstlerine aktardılar fakat kesinlikle iade alınmayacağını ve sıfır ürünlerin kutudan sticker ve koruma bandları ile çıkıp çıkmayacağını bana söyleyemeyeceklerini ve hatta öyle bir bilgiye sahip olmadıklarını söylediler. Bahane de şu bazılarında var bazılarında yok, biz bunu takip edemeyiz. Eğer şüpheleniyorsam servise götürüp test ettirip, sonucu 1 ay içerisinde alabilirmişim. Buna ne demeli?
    Samsung aldığıma mı yanmalı, ürünü aldığım yerde açmadığımamı yanayım, yoksa o kadar parayı veripte 0 fiyatına teşhir vs. bir ürünü aldığıma mı yanayım?
    Arkadaşlar lütfen yardım edermisiniz, ne yapmam gerek?



  • Sanırım Hikayeniz Teşhirden daha çok Satın Alınıp (Kullanılmış/Kullanılmamış) geri iade edilen ürünlere benziyor...

    Yine sanırım TV Piano Black kasa dediğimiz her silinmede toz zerrecikleri yüzünden kolay çizilebilenlerden. Bu kasanın (EKranda koruma olmasada) üzerinde jelatinli koruması olmalıydı...

    Teşhir olayını artık bir yana bırakın çünkü sizi bu kelime yüzünden "Öyle şey olur mu" diyip bilgisiz bırakıp duracaklar...

    Ayıplı Ürün olduğu için Tüketici Haklarınıza aykırıdır...

    Bu tür durumlarda Türkiye'de ki Servis Sonrası Satış Ahlakı ve Müşteri Memnuniyeti seviyesi yüzünden asla Markalarla muhattap edilmez (Markalar tarafından sorununuzun bayii ile olduğu söylenerek) bayii ile karşı karşıya kalırsınız...

    Birde anlamadığım neden Samsung Servisi kurmadı? Paralel İthalat ürün mü aldınız? Distribütör garantisinde olan ürünlerde (Samsung sahipleri arkadaşlar daha iyi bilgilendirir) LCD yi kendiniz kurmanız garanti kapsamı dışında bırakmaktadır....

    Güzelce bir Tüketici Derneğine gidin bilgilenin, yoksa yerel hükümet binalarındaki Tüketici Heyeti Kurulundaki (Bazen Avukatlar oluyor ve direk yardımcı oluyorlar...) kişilerden bilgi alın...

    Kesinlikle İade Etmeye çalışmanızı tavsiye ederim...

    Diğer okuyan arkadaşlar; Ürünlerin Ucuz/İndirimli olması tercih meselesi olarak Satış Sonrası Hizmet kalitesinden daha sonra gelmelidir, unutmayın lütfen...
  • çok yüksek ihitmal teşhir ürünü çünkü baya eski bir model
  • T-una ve semihmurat yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Kendi kurma nedenim ise çok yoğun olduğumdan eve pek uğramadığım için kendim kurmayı tercih ettim ki ayrıca satın aldığım mağaza kendisi önerdi ve herhangi garanti iptalinin olduğunu söylemedi. Çok ilginçtir ki bir kaç tane mağaza daha gezdim ve aynı modellerin teşhirlerin hiç birinde koruyucu jelatinlerden göremedim. Bazı çalışanların dediğine göre kutudan nasıl çıkarsa öyle sergilediklerini söylediler. Yani kutudan jelatinsiz çıkmış olduğunu iddia ettiler.
    İade ile ilgili görüşmeye gideceğim yarın.Bakalım artık hayırlısı...
  • aklında en ufak bir prüz varsa 2.ci eldir çünkü hepsini yaşadım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.