2004-2005 modelcorsa cdti1.3(dizel) easytronic araba bakıyorum...dizelleri şehir içi 5.5lt yakıyormuş 16kuruş yani..bu araba kaç kmye kadar alınır...mesela 100bin km den sonra dizel alınmaz deniyor ne kadar doğrudur bu..ve dizel alırken başka nelere dikkat etmeli..dizelin dezavantajları da var mı...
500 BİNE KADAR ALINIR GEREKLİ BAKIMLARI YAPILDIYSA VE İYİ YAKIT KULLANILDIYSA
quote:
Orijinalden alıntı: fakirağaoğlu
500 BİNE KADAR ALINIR GEREKLİ BAKIMLARI YAPILDIYSA VE İYİ YAKIT KULLANILDIYSA
en iyi yakıt hangisi peki..?
quote:
Orijinalden alıntı: keroo
en iyi yakıt hangisi peki..?
Alıntıları Göster
KAÇAK YAKIT
ŞAKA ŞAKA
TEMİZİNİ BENZİN İSTASYONLARI BİLİR BİŞEYLER KATIYORLAR MI NAPIYORLAR ONLARI BİLEMİYORUZ
quote:
Orijinalden alıntı: fakirağaoğlu
KAÇAK YAKIT
ŞAKA ŞAKA
TEMİZİNİ BENZİN İSTASYONLARI BİLİR BİŞEYLER KATIYORLAR MI NAPIYORLAR ONLARI BİLEMİYORUZ
Alıntıları Göster
toyota yeni corolla dizele 6 yıl sınırsız km garanti verdiğine göre kilometre sınırı yok sanırım.
periyodik bakım yapıldıkça dizele sınır yok 100binde sonra dizel alınmaz lafı saçmalık
quote:
Orijinalden alıntı: 4JustIce
periyodik bakım yapıldıkça dizele sınır yok 100binde sonra dizel alınmaz lafı saçmalık
selam elbette bakımlı ve temiz kullanılmışsa alınır ama zaten asıl sorun bu değil mi? bakımlı ve temiz kullanılmış her araba alınır esas mesele böyle araba bulabilmekte bulsak da acaba kaç lira isteyecekler? araba işi de amma zor yaaa kolay gelsin
quote:
Orijinalden alıntı: turgut reis
selam elbette bakımlı ve temiz kullanılmışsa alınır ama zaten asıl sorun bu değil mi? bakımlı ve temiz kullanılmış her araba alınır esas mesele böyle araba bulabilmekte bulsak da acaba kaç lira isteyecekler? araba işi de amma zor yaaa kolay gelsin
Alıntıları Göster
sağolasın..
quote:
Orijinalden alıntı: turgut reis
selam elbette bakımlı ve temiz kullanılmışsa alınır ama zaten asıl sorun bu değil mi? bakımlı ve temiz kullanılmış her araba alınır esas mesele böyle araba bulabilmekte bulsak da acaba kaç lira isteyecekler? araba işi de amma zor yaaa kolay gelsin
Atmosferik dizel motorlar düşük kompresyon oranları nedeniyle benzinlilerden çok daha uzun ömre sahiptir.Fakat günümüz dizellerindeki asıl ömür sorunu turbu kaynaklıdır.Sıkıştırma oranları yüksektir ve buda motor ömrünü etkiler.Bunların yanında ülkemizdeki yakıt kalitesi de ortada tabi.Bana göre 100.000-150.000 den sonra alınmaz(tabi nasıl kullanıldığı çok büyük etken)
quote:
Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom
Atmosferik dizel motorlar düşük kompresyon oranları nedeniyle benzinlilerden çok daha uzun ömre sahiptir.Fakat günümüz dizellerindeki asıl ömür sorunu turbu kaynaklıdır.Sıkıştırma oranları yüksektir ve buda motor ömrünü etkiler.Bunların yanında ülkemizdeki yakıt kalitesi de ortada tabi.Bana göre 100.000-150.000 den sonra alınmaz(tabi nasıl kullanıldığı çok büyük etken)
turbo dizellerde düşük devirde bile patlama çok şiddetli oluyor...istenildiği kadar iyi bakılsın motora 100-150 binden sonra sıkıntılar başlayacaktır.....
quote:
Orijinalden alıntı: vocador
turbo dizellerde düşük devirde bile patlama çok şiddetli oluyor...istenildiği kadar iyi bakılsın motora 100-150 binden sonra sıkıntılar başlayacaktır.....
Alıntıları Göster
şirkette bi doblo vardı 400.000 deydi daha motoruna anahtar değmedi
quote:
Orijinalden alıntı: 4JustIce
şirkette bi doblo vardı 400.000 deydi daha motoruna anahtar değmedi
Alıntıları Göster
quote:
şirkette bi doblo vardı 400.000 deydi daha motoruna anahtar değmedi
eğer doğruysa bu cümle özetliyor aslında. bakımlı araba ise, isterse 400 bin km olsun.
quote:
Orijinalden alıntı: aadnan
quote:
şirkette bi doblo vardı 400.000 deydi daha motoruna anahtar değmedi
eğer doğruysa bu cümle özetliyor aslında. bakımlı araba ise, isterse 400 bin km olsun.
Alıntıları Göster
Maksimum 100000 olmalı,100001 olursa o arabadan hayır gelmez.
quote:
Orijinalden alıntı: deserthawk
Maksimum 100000 olmalı,100001 olursa o arabadan hayır gelmez.
Alıntıları Göster
Araç düzgün kullanıldıysa , bakımları zamanında yapıldıysa 100.000 km demek motor ömrünün henüz çeyreğine yeni gelmiş demektir.
quote:
Orijinalden alıntı: deserthawk
Maksimum 100000 olmalı,100001 olursa o arabadan hayır gelmez.
Adamın arabası tam 100.000 de,
Abi bir deneyelim dersek, kavga çıkacak demek ki.
quote:
Orijinalden alıntı: M. Reha
quote:
Orijinalden alıntı: deserthawk
Maksimum 100000 olmalı,100001 olursa o arabadan hayır gelmez.
Adamın arabası tam 100.000 de,
Abi bir deneyelim dersek, kavga çıkacak demek ki.
100000'deki arabayı satmaz ki,ölmüştür o araç.Kilometresini düşürür.
Neyse ki benimki benzinli (110000 km.) yoksa işi bitmişti.
hangi arabanın enjektör tamiri 8 bin.? 8 milyara komple sıfır motor değişir.
konuyu açan arkadaşım al dizel . hatta mümkünse zincirli triger al . 220 bine kadar gidiyor zincir. 60 binde bir triger değiştirmeye para vermezsin .
100 bini geçmiş dizel alınmaz diye bişi yok. bunu genelde 2. el araba almasın millet die başkasının boşadığı kadını almada derler. bu tazr söylentiler 0 araç piyasasını canlandırmak içindir.
yurtdışında 600 bine dizel vw aldılar akrabam hiç düşünmeden 900 binde araç şuan saat gibi işliyor.
piyasada gördüğün bindiğin ticari taksilerin bir çoğu 500 bin km civarında. sence araçlar kusurlu gibimi gidiyor? maşallah yolda fink atıyolar.
250 binde alabilirsin . sadece belli km den sonra değişmesi gereken parçalar olur ön düzende vs..vs amortisör olsun rotlar şunlar bunlar. o parçaları değişmiş yada değiştirirsen zarar edermisin onları hesapla
hangi arabanın enjektör tamiri 8 bin.? 8 milyara komple sıfır motor değişir.
konuyu açan arkadaşım al dizel . hatta mümkünse zincirli triger al . 220 bine kadar gidiyor zincir. 60 binde bir triger değiştirmeye para vermezsin .
100 bini geçmiş dizel alınmaz diye bişi yok. bunu genelde 2. el araba almasın millet die başkasının boşadığı kadını almada derler. bu tazr söylentiler 0 araç piyasasını canlandırmak içindir.
yurtdışında 600 bine dizel vw aldılar akrabam hiç düşünmeden 900 binde araç şuan saat gibi işliyor.
piyasada gördüğün bindiğin ticari taksilerin bir çoğu 500 bin km civarında. sence araçlar kusurlu gibimi gidiyor? maşallah yolda fink atıyolar.
250 binde alabilirsin . sadece belli km den sonra değişmesi gereken parçalar olur ön düzende vs..vs amortisör olsun rotlar şunlar bunlar. o parçaları değişmiş yada değiştirirsen zarar edermisin onları hesapla
Alıntıları Göster
easytronik baskı balatada seni üzer, zincirli triger toyota ve VW.nin TSİ motorlarında var bildiğim, opelde warmı bilmiyorum
quote:
Orijinalden alıntı: theextasyofcold
easytronik baskı balatada seni üzer, zincirli triger toyota ve VW.nin TSİ motorlarında var bildiğim, opelde warmı bilmiyorum
ewt easytroniklerden kaçın . haklı arkadaş. zincirli triger ise toyota vw tsi dışında fiat multijet opel dede var malum corsalarda aynı motor 1.3 dizel. kia da kullanıyor. hatta zincir verimi kayışa göre %30 fazladır. bu nedenle kia sorento da kullanır bunu.
açıkcası toyota vw multijetler corsa ve sorento yanei yeni nesil dizel tutulan araçlar aslında zincirli triger. kayışa göre performansa etki ettiğinden tutuluyor baya.
tabi bu araçları kullananların ufak bi kısmı aracının zincirli triger olduğunu servisde öğrenir :D