Şimdi Ara

LANCER 2010

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet

    Daha önce 2009 modelini test edip iç mekan ses düzeyinin fazla olması nedeniyle vazgeçmiş olduğum Mitsubishi Lancer modelinin 2010 modelini test ettim.

    Araba beyaz renk ve feci yakışıyor bu arabaya.
     LANCER 2010

     LANCER 2010

    Lancer gerçekten büyük bir araba her ne kadar motor küçük olsada dıştan görünüşü çok heybetli.

    invite donanım her sene yenileniyor, bu sene bluetooth çıkmış yerine sis farları,yağmur ve far sensörleri gelmiş.

    güvenlik donanımı çok iyi. lastikler dunlop 16'' alaşım.

    arabanın koltukları çok konforlu ve yumuşak. arka diz mesafesi D sınıfı araçlar kadar geniş.arka koltukların kol dayaması şahane. iç mekanda içecek gözlerine çok şık bir kapak yapmışlar. sadece bagaj kaplaması kalitesiz.

    motor kontağı çevirdiğinizde resmen kükremeyle çalışıyor. böyle bir motordan kağıt üstünde bişey çıkmaz desenizde birinci ikinci vites ataklığına şaşırıyorunuz. resmen araba gidecem ben diye zıplıyor. yakıt tüketimi ortalama 6.1 lt.

    araba süspansiyon ve yol konforu olarak gayet iyi. vites geçişleri çok çok keyifli çünkü çok kısa ve net. direksiyon bu araca biraz hafif kalıyor gibi ama yeterli. hızlanmalar çok iyi. araba stabil fakat hiç viraj dönmediğim için savrulma veya kaymayı bilmiyorum.

    gelelim en büyük soruna... bu araba bu fiyatlarda olmasına rağmen sırf bu anlamsız gürültü yüzünden satmıyordu bence ve bu sefer bu sorunu baya ÇÖZMÜŞLER. 100 km de uğultudan içeride durulmayan araba da 120 km de çok tatlı bir vızıltı geliyor, hiç rahatsız edici değil. kaputu açtım hem kaputun altı, hem motor keçesi hem garip bir aliminyum malzemeden yalıtım var. türkiyeden giden şikayetler işe yaradı dediler.

    direksiyon derinlik ayarı ve cruise kontrol olmayışı dezavantaj. temsa toyotayı da bıraktıktan sonra mitsubishi ye ister istemez ağırlık verecek ve arabanın bu eksiklerinin tamamlanıp fiyatınında bir niktar daha ineceğini düşünüyorum.

    sonuç: invite için 38.500 fiyat verdiler. 36-37 gibi rakamlara alınabilecek en iyi araç olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oliwer -- 19 Mart 2010; 14:45:16 >







  • her zamanki gibi lancer güzel. güncel volvo s40'a fazlasıyla benziyor ama fiyatlar çok yükseldi. en az bi 7-8bin lira inmesi lazım hakkını vermesi için bence
  • Araba fiyatları çok yüksek bu aralar. En iyisi Aralık ayındaki kampanyalardı yada ÖTV indirimindeki kampanyalardı. Şuan çok yüksek fiyatlar. Bu arabanın dizel motoru çıkmayacak mı?
  • bu aracı bende test etmiştim ama motoru 1.500 cc benzinli idi araç performans olarak pekte tatmin edici değildi sizin test ettiğiniz araç kaç motordu merak ettim

    genişliği çok güzel çok ferah bir araç
  • bende 1.5 test ettim. ama manuel viteslisi. sizinki otomatikmiydi bilmiyorum ama motor o kasayı rahat sırtlıyor . 0-100 de 11 saniye civarında.
    yakıt tüketimi te bir alt sınıf araçlar kadar.

    bence biraz daha fiyat indirimi ile çok fazla satabilecek bir araç olmuş. çok havalı
  • Fiyatlar genel olarak çok yükseldi.
    Lancer'ı 7-8 bin lira ucuzlatırsak en donanımlı 1.5 motorlu invite modelinin 30 bine satılması lazım.
    En boş Jazz 33-34 bin liradan
    En boş City 35-36 bin liradan
    En boş Polo 31 bin liradan
    En boş Golf 38 bin liradan
    En boş Corolla 38 bin liradan
    En boş Civic 40 bin liradan
    başlarken 9 havayastığı, Esp, yağmur, far sensörü, alaşım jant, otomatik klima vs. donanımları standart olarak bulunduran bir aracı 30 bine satmak biraz zor olur.

    Bence fiyatı pahalı olan sadece Lancer değil hepsi. Ötv indiriminden sonra kendine gelen firmalar kantarın topuzunu biraz fazla kaçırdı.
    Üstelik birde bunlara metalik boya farkıyla birlikte diğer donanımları eklerseniz fiyatlar ciddi biçimde yükseliyor.
    Temiz bulunabiliyorsa ikinci el mantıklıda sıfır fiyatının arttığını gören ikinci el satıcılarıda fiyatlarını yükseltti. Şişik bir piyasa var bence. Mümkünse nakitte beklemek en avantajlısı gibi.




  • bütün sınıflarda 2-3 sene öncesinin bir üst sınıf fiyatına yükselme yaptılar.

    b sınıfı küçük araçların 40.000 e yaklaşanları var

    c sınıfında ise 55.000 bulan modeller var.

    bir tek D sınıfı modeller yerinde kaldı. gerçekten komik bir fiyatlandırma politikası. talebin çok olduğu sınıflara bindirme yapıyorlar.

    lancer 36-37 ye gönül rahatlığı ile alınır ve 5-6 sene sorunsuz binilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oliwer -- 19 Mart 2010; 15:08:19 >
  • @ supremum

    yanlış anlaşılma olmuş ben sadece lancer için demedim pahalı diye, tüm araçların 7-8 bin lira düşmesi gerek
    35bine B sınıfı araç satmak ayıp bence. devleti vergiyi geçtim, firmaların kabahati-çakallığı da eşit seviyede.
    2. el satmaya çalışan uyanıklardan bahsetmeye gerek bile yok. 3 sene, 30bin km sonra aynı aldığın fiyata satılmaz bi araba.

    f/p olarak en mantıklı araç lancer piyasadaki fiyatlara göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oliwer

    bende 1.5 test ettim. ama manuel viteslisi. sizinki otomatikmiydi bilmiyorum ama motor o kasayı rahat sırtlıyor . 0-100 de 11 saniye civarında.
    yakıt tüketimi te bir alt sınıf araçlar kadar.

    bence biraz daha fiyat indirimi ile çok fazla satabilecek bir araç olmuş. çok havalı



    2-3 ay önce bende bu aracı test ettim. 1.5 manuel. Test aracında ekstradan abartıcı, Evo spoiler'ıda vardı. Bambaşka bir hava katmıştı. Hızlanmaları fena değildi. İnvite modelindeki donanımda yeterince göz dolduruyordu. İpod bağlantısına kadar çok güzel bir şekilde düşünülmüş.
  • Demek aracin iceri aldigi motor sesi sorununa el atildi. Bu bilgi icin cok tesekkurler. Ben de aynen sirf bu yuzden 2008 yilinda yeni kasa Lancer almamistim ki onceki aracim Lancerdi.

    Lancer bana kalirsa insani kendine asIk eden tasarimi var. Ben bu kasadan bahsetmiyorum, genel olarak Lancer modelinin havasindan bahsediyorum. Lancer kullanan bir insan baska bir araca gecince, inanin Lancer'i ozluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teaman1977 -- 19 Mart 2010; 16:18:59 >
  • benim dikkat ettiğim bi konu ise içeriye motor sesini alması hoşuma giden bi ayrıntı spor bi araç havası katıyor
  • bende daha dün 1.5 invite a/t test ettim. motor nasıl o kasayı sırtlıyor anlayamadım, aynı arabadan bahsetmiyor muyuz biz. yaklasık 20-25 km/sa hız ile giderken gazı sonuna kadar köklediğim esnada arabadaki kimse böyle birşey yaptığımı farketmedi, hatta arkada oturan arkadasım biraz hızlansana bile dedi.
    görüntü, tasarım 10 üzerinden 10 ama bu iş böyle olmaz. benim gibi performans düşkünü olmayan birisi için bile aşırı hantal bir araba.
  • Bu aracı almaya niyetlenmiştim ötv indirimi zamanı 28.000 gibi bir fiyatı vardı.Ah kafam ah keşke alsaydım
  • Hakikaten bir ara Lancer'in fiyatı süper ucuzdu; ancak sanki ÖTV indiriminde fiyatı artmıştı. ÖTV indiriminden 2-3 ay kadar önce Lancer'ın lansmanı olsun diye 28bin dediğiniz fiyatlardan satılıyordu. Sonra ÖTV indirimi oldu ve aracın fiyatı benzer kalınca millet epey köpürmüştü.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ŞAhin

    Bu aracı almaya niyetlenmiştim ötv indirimi zamanı 28.000 gibi bir fiyatı vardı.Ah kafam ah keşke alsaydım
  • ahh ahh şu kasaya CZT deki 1.5 turbo makineyi koymadılar ya, ben bişey demiyorum daha..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman

    ahh ahh şu kasaya CZT deki 1.5 turbo makineyi koymadılar ya, ben bişey demiyorum daha..



    aaaahhh ki n ah?!
  • orjinal body-kit için kaç para veriyoruz
  • donanımı ne olursa olsun motoru ister turbo olsun bu fiyata iş yapamaz. mitsu ne zaman kamyonetleri dışında iş yapabildi türkiyede. millet donanıma falan bakmaz bildik markalardan şaşmaz. mitsubishinin tek albenisi fiyatı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vestigo

    donanımı ne olursa olsun motoru ister turbo olsun bu fiyata iş yapamaz. mitsu ne zaman kamyonetleri dışında iş yapabildi türkiyede. millet donanıma falan bakmaz bildik markalardan şaşmaz. mitsubishinin tek albenisi fiyatı olur.


    doğruysa şayet Sabancı Toyota ile yollarını ayırdı, elde var Mitsubishi...biz umutluyuz...bakalım neler olacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bacey


    quote:

    Orijinalden alıntı: vestigo

    donanımı ne olursa olsun motoru ister turbo olsun bu fiyata iş yapamaz. mitsu ne zaman kamyonetleri dışında iş yapabildi türkiyede. millet donanıma falan bakmaz bildik markalardan şaşmaz. mitsubishinin tek albenisi fiyatı olur.


    doğruysa şayet Sabancı Toyota ile yollarını ayırdı, elde var Mitsubishi...biz umutluyuz...bakalım neler olacak...

    sabancı onu çok daha önce düşünecekti, markalar yerine oturdu millet tercihlerini belirledi, tabiki isteriz mitsubishide hakkı olan seviyede olsun ama bu saatten sonra çok zor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.