Şimdi Ara

Cruze vs Civic Naçizane görüşlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün Chevrolette Cruze için test sürüşüne gittim. Görüşlerimi paylaşmak isterim:

    Öncelikle donanım özelliklerine bakarsak cruze'nin 3 ana donanım seçeneği var:
    1. 1,6 (33,722 TL)
    2. 1,6 LS (36.000 TL)
    3. 1,6 LS PLUS (38,350 TL)

    fazla ayrıntıya girmez isek

    Boş 1,6 versiyon gerçekten boş, güvenlik özelliklerinin hepsi standart olmakla birlikte birçok donanım ve konfor eksiği var. arka camlar manual, kapı kolları ve yan aynalar siyah, direksiyon derinlik ayarı yok, ön kol dayama yok, sis farı, direksiyondan kumandalı müzik sistemi yok, bilimum cep ve gözler de yok. ayrıca malzeme kalitesi gerçekten kötü, özellikle direksiyon simidinin plastik kalitesi sanki enjeksiyon terlikler gibi, keza ön konsol da öyle.

    1,6 LS donanım olarak Dream ile Premium arasında (Elektronik klima sadece PLUS paketinde var, dreamde olmayan sadece deri kaplı direksiyon simidi ve vites topuzu var. onun haricinde Dreame daha yakın aslında. 6'lı CD changer yok vs vs.)

    1,6 LS PLUS donanımı ise en alınası seçenek. konsolda kullanılan piyano-black kaplama ile file kumaş kaplamanın uyumu çok güzel. Genel olarak baktığımızda ise civic Premium'un sahip olduğu donanıma eşdeğer donanımları var. artıları krom kaplamaları. Elegance'dan eksileri ise CC ve sunroof olmayışı

    gelelim sürüş konforuna ve performansına:
    kullandığım araç anlaşmalı olarak Landi-Renzo marka kit ile LPG dönüşümü yapılmış bir araçtı. zaten benim civic de BRC marka LPG'li.
    cruze'nin koltuğuna oturduğumda tüm ayarları kendime göre yapmama rağmen çok rahat edemedim, belki de benim ön yargılarım yüzünden?
    büyük bir direksiyon simidi aracı spor tarzdan uzaklaştırıyor, civicimde küçük direksiyona alışmışım.
    Debriyaj tepkileri daha çok konfora yönelik, yumuşak bir kavraması var. aracı kaldırırken atılmasını istiyorsanız gaz pedalına yüklenip debriyajı gerçekten hızlı bırakmanız gerekiyor.
    süspansiyonları da civice nazaran daha konfora yönelik, ancak virajda aracı zorlayamadığım için virajlardaki tepkisini ve yol tutuşunu bilemiyorum.
    eğer aracın ara hızlanmasını istiyorsanız kesinlikle gaz pedalını paspasa dayamanız gerekiyor, civicte çok nadir yaptığım birşey, ama cruze'de birkaç kere yapmak zorunda kaldım.
    Fren tepkileri civice oranla biraz daha yumuşak, sert fren yapmak istiyorsanız pedala biraz daha yüklenmeniz gerekiyor. (fren pedalı yumuşak ve frenleme dozunu artırmak içi civicten daha fazla güç kullanmanız gerekiyor)

    Fiyat-Performans oranına baktığımızda ise tüm donanım seçenekleri kağıt üzerinde Dream versiyonundan ucuz. En iyi donanım olan LS Plus versiyonu 38,350 TL lik fiyatı ve 450 lt lik bagaj hacmi ile çocuklu orta yaş ailelerin tercihi olabilir. ayrıca anlaşmalı olarak LPG dönüşümü yapılabilmesi bir avantaj olabilir, olmaya da bilir... Ancak amacınız performans, modifikasyon, spor kullanım ve ikinci elde değer kaybetmeden rahat satmak ise cruze size göre değil.







  • ilk çıktığında arkadaşım ls modelinden cruze almıştı.5000 km civarı kullandı.o sayede bende baya test ettim.aracın civicten tek üstün yanı yol tutuşu.anormal yakıt harcaması var ve bir o kadarda anormal hantal.satma sebebide bunlardı zaten.
  • Accord benzeri bişeyi çıkarırlarsa belki alınır...
    ama şu anki hali çakma civic gibi zaten...
    yan sanayi ve çakma ne kadar ucuz olursa olsun dandiktir zaten... su götürmez.
  • arkadaşım 6 ay önce sıfır 1.6 ls aldı arabasına bayılıyordu. geçen hafta 2008 elegance civic aldım ve bir tur atmak istedi sonuçta kendi aracının civic ten az yektığını iddia etsede aracını değiştirmeyi düşündüğünü dile getirdi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deabu

    arkadaşım 6 ay önce sıfır 1.6 ls aldı arabasına bayılıyordu. geçen hafta 2008 elegance civic aldım ve bir tur atmak istedi sonuçta kendi aracının civic ten az yektığını iddia etsede aracını değiştirmeyi düşündüğünü dile getirdi...


    hocam arabanı fazla verme arkadaşa, sonra geri alamayabilirsin
  • Civicin motorunu cruze taksalar şahane olur.
  • Yalıtım konusunda görüşleriniz nedir? Motor ve özellikle yol-lastik sesi anlamında?
  • civic, yol ve lastik sesini içeriye daha fazla alıyor, ancak 4000 devirden sonra motor sesi fazlalaşıyor.
    Cruze ise yol ve lastik sesini pek duyurmuyor, ancak 2000 devirden sonra motor sesi kulaklarınızda. aslında sportif bir sesi var motorun, özellikle zorladığınızda, ama araba gitmiyor o ayrı
  • Cruze ekonomik fiyatı,otm. vitesi,tasarımı,yol tutuşu ve özellikle de çarpışma güvenliğiyle başarılı bir araç.


    Üzerindeki motorun alt devilerde ağır olduğu ve otm. versiyonda durumun daha net hissedildiği çeşitli testlerde belirtilmişti,tabi bu da yakıtı arttırıyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.