Şimdi Ara

Mitsubishi RVR (ASX)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
2.458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Genova Auto Show da sergilenmeden önce Mitsubishi'nin compact SUV modeli RVR japonya'da satışa sunuldu. Avrupa'da ASX olarak satılacak.
    4 çeker ve 2 çeker opsiyonlu araçlar 1.8 litre benzinli ve cvt şanzımanlı olarak satılıyor. Bu motor okuduğum kadarıyla yeni bir motor. 1.8 lancer da kullanılan ünite değil. ama bunun japonya'daki vergi indirimlerinden faydalanmak için sadece o pazara sunulması da söz konusu.
    Bunun dışında 1.8 litrelik manuel vitesli dizel versiyonunun da avrupa da piyasaya sürüleceği konuşuluyor. bu versiyonda ise start stop mekanizması bulunucağı söyleniyor.
    Araç 4.3 metre uzunluğunda ve bu boyutları ile lancer sedandan daha kısa bir araç. Araçta outlander'da da kullanılan 3 konumlu 4 çeker sistemi bulunuyor ve 2 çeker 4 çeker ve kilitli 4 çeker seçenekleri mevcut.

    bir çok ayrıntısı ile de lancer ve outlander'dan izler taşıyor.


    işte bir kaç resmin bulunduğu site linki:

    http://carscoop.blogspot.com/2010/02/mitsubishi-rvr-asx-crossover-mega.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Carscoop+%28CARSCOOP%29

    bu da reklam videosu


    bu da başka bir reklam filmi (o kaputa yakın dikiz aynasını burada koymazlar. diğer modellerde de var japonyada ama burada koymuyorlar. bir de ne acayip reklamları var bunların yav)





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinir kupu -- 24 Şubat 2010; 14:20:37 >



  • suv olayı baya moda oldu türkiyede ve dünyada . özellikle nissan qasgai ile büyük çıkış yaptı. mitsunun suvu fiyatına bağlı derim. yoksa reno nunda cipi var ama satılmıyor. önemli olan çıkarmak değil, biraz da satmak.
  • Bu ASX kaç para olur acaba?
  • edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cottonmurat -- 3 Ocak 2016; 19:01:40 >
  • tahminim 60.000 civarı olması yönünde. quasqai nissan modelleri içinde bir anda en çok satılanlardan oldu. navara hariç. bu durumda tutmaması için bir sebep yok. ha dünyada zaten tutar bence.
    tabi şimdi tutup yine türkiyeye vergi dezavantajı filan deyip de 1.5 filan getirirlerse saçma olur. olur olmasına da o zaman daha da fazla satar. 1.8 lancer'ı unutmayalım.
  • Türkiye pazarı için 1.600 cc motor hacminde getirecekler.
    Vergi ve bandrol avantajı sağlaması için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caramurat

    Türkiye pazarı için 1.600 cc motor hacminde getirecekler.
    Vergi ve bandrol avantajı sağlaması için

    eh 1.6 yine iyidir. en azından 120 beygir üzeri filan olur. bu araçlarda hızlanma ilk öncelik de olmadığına göre. zate tahminim aracın lancerdan 100 kg filan fazla olması yönünde. ama 1.6 yeni motor var mı ki mitsu'nun. eski lancer da olanlar artık eskidi. o beygiri de vermezler. başka yerden alacaklarsa bilemem ama motoru. pek içime sinmez.
    bir de şimdi temsa 1.6 diye 4x2 getirir aracı tam olur. kendi adıma lınmaz. ama quasqai'nin üzerinden düşünürsek 4x2 daha fazla satılıyor.
    yarın ola hayrola
  • Bu aracın boyutlarını merak ediyorum. Bir sitede boyunun 4.3 metre olacağı yazıyor ki biraz kısa kalıyor, ancak Qashqai boyutunda olmuş olacak. Qashqai boyu 4315 mm.

    Tiguan 4427 mm, RAV4 4415 mm, CRV 4574 mm ....

    Tiguan 4x4 60bin civarından başlıyor ve 1.4 motor 150 beygir.

    RAV4 2.0 motor ve 70bine sıfırını alıyorsunuz.

    Bu durumda bu aracın kendi iyi konumlandırması çok önemli. İlk müşteri kitlesi Qashqai alacaklar olacaktır ve ayrıca Tiguan müşterilerini de çalabilir.
  • sınıfında en büyüğü ile en küçüğü arasında 20 cm kadar bir fark var. Mitsubishi tasarımda ergonomiyi çok iyi kullandığından yine en geniş hacimli ve en ergonomik tasarımı çıkaracaklarına inanıyorum. Benzinli motorlarını genelde Mitsubishi kendisi üretiyor, yeni bir motor gelebilir düşüncesindeyim.
  • Dizel motorun PSA kaynaklı olabileceğini düşünüyorum, eğer diğer aksamlarda da PSA kaynaklı çözümlere gittilerse hayal kırıklığı olabilir.


    Edit: RVR'yi merak edenler en yakın Peugeot bayisinde 4007 modelini inceleyebilirler. Bu model anladığım kadarıyla bizim Fiorino, Bipper, Nemo kardeşliğine benziyor.

    Alttaki fotoğraflar Citroen'den. Peugeot fotolarına gerek yok zaten bayilerde mevcut.

    http://2.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/Sqe4wKQY_DI/AAAAAAACA78/VLFa0VlcN2I/s1600-h/2010-Citroen-C-Crosser-12.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/Sqe4cgQpAMI/AAAAAAACA68/qsZdbs4HHh4/s1600-h/2010-Citroen-C-Crosser-4.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/Sqe4cCN_Q5I/AAAAAAACA60/NnvW_39ZfaU/s1600-h/2010-Citroen-C-Crosser-3.jpg

    Sonuç Mitsu'ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *ekim* -- 28 Şubat 2010; 21:59:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caramurat

    Türkiye pazarı için 1.600 cc motor hacminde getirecekler.
    Vergi ve bandrol avantajı sağlaması için

    Outlander ne olacak?


    O zaman outlander hiç satmayacak?
  • Zaten Outlander'ın şu anki liste fiyatı o kadar şişkin ki millete almayın diyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    Dizel motorun PSA kaynaklı olabileceğini düşünüyorum, eğer diğer aksamlarda da PSA kaynaklı çözümlere gittilerse hayal kırıklığı olabilir.


    Edit: RVR'yi merak edenler en yakın Peugeot bayisinde 4007 modelini inceleyebilirler. Bu model anladığım kadarıyla bizim Fiorino, Bipper, Nemo kardeşliğine benziyor.

    Alttaki fotoğraflar Citroen'den. Peugeot fotolarına gerek yok zaten bayilerde mevcut.

    http://2.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/Sqe4wKQY_DI/AAAAAAACA78/VLFa0VlcN2I/s1600-h/2010-Citroen-C-Crosser-12.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/Sqe4cgQpAMI/AAAAAAACA68/qsZdbs4HHh4/s1600-h/2010-Citroen-C-Crosser-4.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/Sqe4cCN_Q5I/AAAAAAACA60/NnvW_39ZfaU/s1600-h/2010-Citroen-C-Crosser-3.jpg

    Sonuç Mitsu'ya

    psa ile sadece motor paylaşımı olur.
    hali hazırda zaten peugeot 4007 ve citroen'in c-crosser suv'u outlander ile aynı platformda mitsubishi fabrikasında üretiliyor (ned car tesislerinde). Yani o araçlar mitsunun altyapısını kullanıyor.
    yani mitsu severler açısından bir sorun yok. ban yapacak bir durum da yok.

    aha da link:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Citroen_C-Crosser

    hatta bir şey daha citroen'lerin benzinli olanında mitsu'nun motoru var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinir kupu -- 1 Mart 2010; 0:32:07 >
  • Umarım yanlış anlamışımdır...
  • Arkadaşlar aracın özellikleri git gide ortaya çıkıyor. Cenova fuarında da sergilenmeye başladı malm. yarın halka açılıyor. TR'ye 1.6 motor gelicek filanderken gerçekten de doğrulandı. 1.6 benzinli motor ortaya çıkmış durumda.
    Asıl heyecan verici olansa 1.8 litrelik mivec turbo dizel motor. evet bu motor da değişken supap zamanlaması var. tıpkı bizim benzinlilerdeki gibi. ve bu yolcu taşıtlarında bir ilk. 1.8 litrelik motor 150 HP güç üretiyor ve 300 Nm torka sahip. bence bu da çok başarılı.
    1.6 litrelik motorun özellikleri ve mitsu motoru mu olduğu belli değil.
    Dizel için:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine
    linkinden bilgi alınabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    Dizel motorun PSA kaynaklı olabileceğini düşünüyorum, eğer diğer aksamlarda da PSA kaynaklı çözümlere gittilerse hayal kırıklığı olabilir.


    Edit: RVR'yi merak edenler en yakın Peugeot bayisinde 4007 modelini inceleyebilirler. Bu model anladığım kadarıyla bizim Fiorino, Bipper, Nemo kardeşliğine benziyor.

    Alttaki fotoğraflar Citroen'den. Peugeot fotolarına gerek yok zaten bayilerde mevcut.

    http://2.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/Sqe4wKQY_DI/AAAAAAACA78/VLFa0VlcN2I/s1600-h/2010-Citroen-C-Crosser-12.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/Sqe4cgQpAMI/AAAAAAACA68/qsZdbs4HHh4/s1600-h/2010-Citroen-C-Crosser-4.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/Sqe4cCN_Q5I/AAAAAAACA60/NnvW_39ZfaU/s1600-h/2010-Citroen-C-Crosser-3.jpg

    Sonuç Mitsu'ya


    ben anlamadım ki mitsu ya neden ban?

    adam fason arazi aracı üretiyor hem pejo ya hem citroene.

    ayrıca i miec de her iki marka için sadece ön diaynları farklı olarak üretilmekte.

    o direksiyon lancerin yada outlanderinki ile aynı sadece göbeği değişik mesela.

    psa ile dizel motor hariç hiç bir alaksı yok

    bildiğin japon arabası hepsi.

    hayırlı günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    ben anlamadım ki mitsu ya neden ban?

    adam fason arazi aracı üretiyor hem pejo ya hem citroene.

    ayrıca i miec de her iki marka için sadece ön diaynları farklı olarak üretilmekte.

    o direksiyon lancerin yada outlanderinki ile aynı sadece göbeği değişik mesela.

    psa ile dizel motor hariç hiç bir alaksı yok

    bildiğin japon arabası hepsi.

    hayırlı günler.

    tass hocam kızma sende hemen. yanlış anlama oluş.
    Şu asx bir gelse de görsek yav. 1.8 motor 150 beygir manyak bişi olsa gerek. ben bundan önce 2.0 dizel passat sürmüştüm bizim elemanın manyak kaçıyordu. bu ondan daha güçlü olduğuna göre sanırım iyidir kaçması filan da. tabi TR'ye gelir mi bilinmez.
    Bir de bu 1.8 benzinli motorun inceleme yazısını okudum 9.6 saniye diyer 100 km hızlanma için (aslında 62 mil/s için). aracın CVT olmasına şaşırdım. ya orada yazanda bir sorun var. ya da bizim 1.8 lancerdaki motoru kullanan bu benzinli araçta farklı bir cvt denediler. daha ağır bir araç olmasına rağmen 1 sn gibi bir fark iyi gibi.
  • Benimle aynı dönemde aynı paraya Colt yerine 206 alan arkadaşlarım kafalarını vuracak duvar arıyorlar. Mitsu'ya Pejo'dan esinlenmeler gelirse Mitsu'ya elbette ban. Ancak sonraki iletimde de belirttiğim gibi Mitsu Pejo grubunu ilerletir mi, yoksa Mitsu geriler mi henüz belli olmadığından yorum yapmak için henüz erken. Dizel motorun Pejo'dan gelebileceğini az çok tahmin edebiliyoruz bakalım diğer parçaların ne kadarı Pejo kalitesinde olacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    Benimle aynı dönemde aynı paraya Colt yerine 206 alan arkadaşlarım kafalarını vuracak duvar arıyorlar. Mitsu'ya Pejo'dan esinlenmeler gelirse Mitsu'ya elbette ban. Ancak sonraki iletimde de belirttiğim gibi Mitsu Pejo grubunu ilerletir mi, yoksa Mitsu geriler mi henüz belli olmadığından yorum yapmak için henüz erken. Dizel motorun Pejo'dan gelebileceğini az çok tahmin edebiliyoruz bakalım diğer parçaların ne kadarı Pejo kalitesinde olacak?

    kardeş dizel motor da pejodan değil. üstteki girişleri okusana yav. link bile verdik. mitsu 1.8 litre dizel geliştirdi. hem de 150 beygir. yine veriyorum linki:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine
  • Daha önce ülkemizde 1.6 dizel motorun satılacağı yazılmıştı. 1.6 dizel motor kimin üretimi?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.