Şimdi Ara

FREELANDER TD4 HSE 2006 NASILDIR?--ALINDI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
31.609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, mevcut araçlarımdan birini sattım bugün itibariyle (2000 Corsa GLS 121 bin km, 10.500TL'ye verdim.)
    Amacım 4X4 bir araç almak. Ne zamandır planlıyordum ve heves ediyordum. Bir arkadaşımın çok iyi baktığına emin olduğum 2006 model Freelander'ına talip oldum. Araç 110 bin km'de ve bu zaman kadar tüm bakımlarını Kosifler ve Borusan'da yaptırdığını, aracına çok iyi baktığını biliyorum. Hatta bir hafta önce fren balatasına kadar tüm bakımlarını da yaptırmıştı aracın. Üstelik piyasaya göre çok da uygun bir fiyata alabileceğim. Kazası belası olmayan bir araç.
    Bu araç hakkında bilgisi ve deneyimi olan var mı acaba? Önerileri olan, alınca baktırmam gerekn bir yer var mıdır?
    Görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noplaceforchance -- 21 Şubat 2010; 17:29:26 >



  • imkanın varsa durma derim....türkiyenin delik deşik yolkarına...ön takım dağıtan amortisör patlakan kondisyonuna uzun yolda 7.5 şehir içi 10-11lt arası hareket edebileceğin bir araç... dağ keçisi...

     FREELANDER TD4 HSE 2006 NASILDIR?--ALINDI
  • Teyzeme 2004 model Freelander TD4 almıştık. Araba 1 ay bende durmuştu, epey kullandım, Ankara-Antalya yolculuğu yaptım :

    (+) yönleri :
    - Arazi özellikleri iyi, piyasada arazi aracı diye gezen bir çok 4x4 SUV'da olmayan arazi vitesi falan var.
    - Aracın ağırlığı, tiptronik olması, 4x4 olması da göz önüne alınınca yakıt tüketimi iyi.
    - Performans da aynı şekilse ağırlık, tiptronik , 4x4 faktörleri göz önüne alınınca iyi.
    - İç mekan çok ferah
    - Donanım zengin (HSE de en full'u zaten, deri-ısıtmalı koltuk, vs.)

    (-) yönleri
    - İşçilik - malzeme kalitesi kötü. Ön konsol dahil hep sert plastikten ve çukurlarda gıcırtı, çıtırtı yapıyor. İşçilik olarak Audi - BMW gibi SUV'lara yaklaşamaz bile.
    - Oldukça gürültülü bir araç. Yolda radyonun sesini duyabilmek için baya ses açmak gerekiyor.

    Bir de bu araçta binek arabalar gibi yol tutuş beklememek gerekiyor. Yerden yüksek olması nedeniyle özellikle uzun yolda virajlada dikkatli olmak gerekiyor. Hızlı girilen virajlarda adrenalin yükselmesine neden oluyor .




  • bizde 2004 1.8 benzinli modeli var..dizele oranla sureklı 4 çeker olmasından dolayı biraz fazla tuketimi var..iç tarafta malzeme kalitesi vasat..hafif arazide çok başarılı..yol sesi biraz fazla ama sonuçta bu bir arazi aracı..alırsan açıkcası türkiye yollarında başını ağrıtmaz..
  • servisi ve parçaları dehşet pahalı haberiniz olsun
  • servis ve parçaları pahalı olduğunu biliyorum.
    Tanıdık ustalarla altından kalkabilir miyim diye düşünüyorum.
  • benim bi arkadaş aldı 90bin km de olması lazım emin değilim bakıma götürdü cam motoru bozukmuş 1500 tl istemişler genel bakım şu bu derken 6000 liraya varan bir masraf çıktı direk sattı hiç dokunmadan 20-25 bin tl (modelinden emin değilim hse olamya bilir freelander di) uygun gibi göründü ama ağır bakımı yapılmış masrafsız olmalı yoksa kumar gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 17 Şubat 2010; 15:33:19 >
  • Aynen öyle, tüm bakımı daha yeni yapıldı aracın, biliyorum.
  • madem eminsen al , 4*4 herzaman keyif verir ara sıra da arazi yaparsın tadından yenmez
  • sağol dostum görüşlerin ve yardımın için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    Teyzeme 2004 model Freelander TD4 almıştık. Araba 1 ay bende durmuştu, epey kullandım, Ankara-Antalya yolculuğu yaptım :

    - Arazi özellikleri iyi, piyasada arazi aracı diye gezen bir çok 4x4 SUV'da olmayan arazi vitesi falan var....



    Freelander'da arazi vitesi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    benim bi arkadaş aldı 90bin km de olması lazım emin değilim bakıma götürdü cam motoru bozukmuş 1500 tl istemişler genel bakım şu bu derken 6000 liraya varan bir masraf çıktı direk sattı hiç dokunmadan 20-25 bin tl (modelinden emin değilim hse olamya bilir freelander di) uygun gibi göründü ama ağır bakımı yapılmış masrafsız olmalı yoksa kumar gibi


    Cam motorundan kasıt kapı içindeki cam otomatiğinin motorlu mekanizması ise benimde arıza yapmıştı ve 170,00 TL'ye yenisi ile değiştirmiştim.
  • sağ sol cam motoru mekanizması + yetkili servis orjinal parça böyle bir fiyat çıkardılar daha da özel serviste ne olur şumu bunu diye incelenmedi satıldı sahibi tarafından
  • Kuzenim de vardı konfor olarak çok iyi bir araç donanım olarakta gayet iyi dijital klima dışında herşey var.

    Arazi kabiliyeti yüksek zaten arazi için yaratılmış bir araç.

    Performans olarak iyi kasayı kaldırmama gibi bir problem yaşanmıyor. Otomatik vitesi sarsıntısız gayet güzel çalışıyor.

    İç mekan kalitesi kullanılan plastikler çok iyi değil sert plastik kullanılmış ve o araca göre çok sıradan bir iç mekanı var.

    Servis fiyatları yüksektir ama özel serviste yaptırmanızı tavsiye ederim daha uygun olcaktır.

    Almanızı tavsiye ederim o sınıfın en iyisi denilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackal78


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    Teyzeme 2004 model Freelander TD4 almıştık. Araba 1 ay bende durmuştu, epey kullandım, Ankara-Antalya yolculuğu yaptım :

    - Arazi özellikleri iyi, piyasada arazi aracı diye gezen bir çok 4x4 SUV'da olmayan arazi vitesi falan var....



    Freelander'da arazi vitesi yok.

    İsmi arazi vitesi olmayabilir (zaten yazarken de tereddütlü yazdım) ama arazi şartlarında kullanılması için vitesin hemen yanında bir düğmesi var. Resimde göstereyim (kırmızı içine aldım) :

    Not : Sanırım resim yüklemede sorun oldu, şu ilandaki 5. resimde vitesin hemen gerisinde sarı düğme görünüyor :

    http://www.sahibinden.com/2005_freelander_2_0_hse_triptronic-56WQQaXQQ21555973WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto#mega5


     FREELANDER TD4 HSE 2006 NASILDIR?--ALINDI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 18 Şubat 2010; 10:34:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt


    İsmi arazi vitesi olmayabilir (zaten yazarken de tereddütlü yazdım) ama arazi şartlarında kullanılması için vitesin hemen yanında bir düğmesi var. Resimde göstereyim (kırmızı içine aldım) :

    Not : Sanırım resim yüklemede sorun oldu, şu ilandaki 5. resimde vitesin hemen gerisinde sarı düğme görünüyor :

    http://www.sahibinden.com/2005_freelander_2_0_hse_triptronic-56WQQaXQQ21555973WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto#mega5


     FREELANDER TD4 HSE 2006 NASILDIR?--ALINDI




    Eğim iniş kontrol sistemi. Ayakla frene gerek kalmadan yüksek eğimli yerlerden güvenli iniş yapmanızı sağlar. Çekiş sistemi ile alakası yoktur.




  • Evet, arazivitesi yok aracın. O düğme arkadaşın da dediği gibi eğim iniş kontrolüdür. O üğmeye basıp aracı rampa aşağıya saldığınız zaman gaza frene dokunmaya gerek klmadan kendi kendine yavaş yavaş iniyor araba.
  • Bu araç bir SUV ..
  • Güzel araç fakat 45bine daha iyi alternatifler düşünmüyormusunuz? birde yakıtı şehiriçi 10-11LT ise biraz fazla değilmi.Gerçi araç SUV ve 2.0 olduğu için fazla yakıyor olmalı.
  • selamlar
    eğer gercekten de arazide kullanacaksanız kesinlikle hayır ama hafta sonları veya gezi, hafif karlı yollarda kullanacaksanız olabilir ama bazı kronik probleri olduğunu söylüyorlar.kullanım amacınız ne yönde olacak eğer arazide işim olmaz diyosanız bence olabilir ...araç sürekli dört çeker değil de asimetrik awd dir.gücü gerektiğinde ön arka aksa %50-50 aktarım yapar durum düzelince tekrar ağırlıklı olarak ön çekişe döner.
    saygılar...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.