Şimdi Ara

rover 620Tİ manuel turbo hakkında...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
2.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar...

    Öncelikle herkese katılımlarından dolayı şimdiden teşekkür ederim.Rover 620 Tİ 200 beygirlik bu yer uçağında genellikle turbo sorunları çıkıyor tabi araç 2000cc olduğundan beygir 150 160 lara düşebiliyor turbosuz bir şekilde.Buda türkiye şartlarındaki çoğu araca göre çok çok iyi bir rakam fakat turboyu taktırıp direksiyon bölgesinde manuel açma kapama şeklinde bir sistem yapılabilirmi.yani gerek duyulan zamanlarda turboyu açmak gibi bir işlem.Malum günümüz şartlarında lpg ile dizel araçların arasında bile dizeller lpgye göre az yakabiliyor.birde turbosu sürekli açık bir araç düşünülürse orta sınıf araçlarda üst düzey yakıt anlamına geliyor.eğer manuel bir turbo sistemi uygulanırsa bunu maliyeti ne kadar tutar ve performans açısında sürekli açık olan turbo ile isteğe bağlı açılan turbo arasında çok büyük farklar görülebilirmi yada yan etkisi yani beklenilmeyen arızalarla karşılaşılırmı....

    Teşekkürler İyi Forumlar........







  • EVC diye bi sistem olması gerekiyor içerden turboyu kontrol edebilmek için (elektronik valve control )
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.