Şimdi Ara

Kenwood servis numarası lazım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
29.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kenwood marka ekmek yapma makinesi aldık. Garantisi devam ediyor. Şu an arızalı durumda ama internetten servis numarası bulamıyorum. Aşağıdaki sitede verilen bağlantılar ve telefon numaraları çalışmıyor. Mersin servisi hakkında bilgi sahibi olan var mı?
    http://www.teknikservis.net/



  • kenwood müşteri hizmetleri
    0216 573 18 39
    0 800 261 25 96
  • Bu numaralar da çalışmıyor.
    Kenwood'un Türkiye servisi yok mu?
  • http://www.ertekretail.com.tr/ bu siteye bak kenwood resmi distribütörü
  • kenwood müşteri hizmetlerinin telefonu

    444 27 64

    olarak değişmiş
  • AMA TELEFONU ACAN YOK MAALESEF
  • 4442764 yeni degişen servis no bu
  • ***********zigizi******* birader çok teşekkürler,telefon numarası işime yaradı. Yeniden binlerce teşekkür. Donanım habere de tabi.



    Ek olarak tamir , yedek parça ve takip edebileceğiniz telefon numarası ı. 0216-416 15 32 .(Gayet olumlu izlenimlerim oldu,ürünümün tamirini yasal süre içinde hallettiler.aradılar-teslim ettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KOBA Yaşıyor -- 23 Mart 2012; 8:27:31 >
  • Bugün bana da lazım oldu. İzmir'de
    Karşıyaka için Merkez elektronik bakıyormuş Kenwood ürünlerine, Atatürk Bulvarı No: 22 Telefonu 0232 3650600
  • http://mkanik.blogcu.com/turkiye-de-neden-kenwood-alinmaz/9249912

    Üstteki linkteki arkadaşa sonuna kadar katılıyorum.



    10 ay önce KENWOOD MW 598 mikrodalga fırın aldım (uzun araştırmalar sonucu) 6 ay sonra mikrodalga buz çözmemeye başladı gönderdik tamir edildi dendi geri gönderildi daha sonra aynı arıza buz çözmeme ve elektrik kesintisi şeklinde nüksetti aradım kargo ile gönderin dediler

    2. seferde özene bezene kargolayıp gönderdim tamir edildi gönderildi dediler geldiğinde dijital ön panel yerinden çıkmış şekilde sağ tarafta ciddi bir ezik ve arkayı tutan tırnaklardan biri ise kırık geldi müşteri hizmetlerini aradım durumu izah ettim "10 aylık cihaz 2 defa tamir gördü üstelik her taraf ezik içinde" diye şikayette bulundum cevaben şikayetiniz merkez servise iletildi dendi.

    Merkez servis aradı "gönderin yapalım kargo kaynaklı" dendi kargo ile tekrar gönderdim sadece kırılan tırnağı ve dijital panoyu yapıp gönderdiler.

    Ama bu seferde 1 olan ezik sayısı 3 yerde olmuş yani bırakın ezik tamirini 1 tane 3 olmuş
    tekrar müşteri hizmetlerini aradım böyle böyle diye 3 ssat sonra bana döndüler "kendiniz getirmeliymişssiniz kargo ile gönderdiniz(kargo ile gönderin diyen onlar oysaki) 60 lira ücret ile tamir edebilirlermiş:)

    10 aylık cihaz her tarafını yamulttular MERKEZ SERVİS birde hakkı imiş gibi para istiyor aman siz siz olun KENWOOD'dan uzak durun şu an ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteyim siz olsanız ne yapardınız?


    Not: İlk önce başka daha sonraki zamanlardada başka kargo şirketi referans numarası ile göndermemi istediler kargo isimleri bende mevcut.

    Tüketici hakem heyetine başvuracağım 10 aylık cihaz ne hale gedi ezik içinde KENWOOD kalitesi dedik başımıza gelene bak birde o kadar araştırıp aldım yazıklar olsun:!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi estami -- 23 Temmuz 2012; 19:17:48 >




  • Aklı olan Kenwood marka bir ürün almasın. Bir kişi daha mağdur olmasın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.