Şimdi Ara

Next&Meizu servisi sorunu. MEİZU ALMAYIN.....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.860
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Meizu mp3 playerim 20 ekimde yazılımsal bi hatadan dolayı servise verdim 1 ay sonra ancak yapıp gönderdiler. aradan daha 1 ay geçmeden aralığın 16sı gibi cihaz bu sefer durduk yere açılmamaya başladı ve tekrar servise götürdüm aradan yine 1 ay geçmişken yani bugün beni servisten aradılar ve cihazın içine su geçtiğini ve 50$ masrafı olduğunu söylediler. Ancak kesinlikle o cihaz herhangi bi şekilde ıslanmadı bile Ondan ayrı 1 ay sonra mı bakabilmişler cihaza madem su geçmiş neden beni 1 ay bekletiyolar. Gerçi böylesine sorunlu bi cihaza böyle bir servis yakışır zaten. Lanet olsun Meizu yu aldığım güne artık next markası da meizu markası da benim için bitmiştir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rstm -- 19 Ocak 2010; 0:45:41 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: rstm

    Meizu mp3 playerim 20 ekimde yazılımsal bi hatadan dolayı servise verdim 1 ay sonra ancak yapıp gönderdiler. aradan daha 1 ay geçmeden aralığın 16sı gibi cihaz bu sefer durduk yere açılmamaya başladı ve tekrar servise götürdüm aradan yine 1 ay geçmişken yani bugün beni servisten aradılar ve cihazın içine su geçtiğini ve 50$ masrafı olduğunu söylediler. Ancak kesinlikle o cihaz herhangi bi şekilde ıslanmadı bile Ondan ayrı 1 ay sonra mı bakabilmişler cihaza madem su geçmiş neden beni 1 ay bekletiyolar. Gerçi böylesine sorunlu bi cihaza böyle bir servis yakışır zaten. Lanet olsun Meizu yu aldığım güne artık next markası da meizu markası da benim için bitmiştir

    Bulunduğun şehirde ki servise verdiysen;servisin işguzarlığı olabilir.. Next'in istanbul ana servis'e telefon edip, durumu anlat ve kargo ile yolla derim..
    Mutlaka halledeceklerdir... Destek hattı: 0212 444 3 666

    Yüksel Elektroteknik San. ve Tic. Ltd. Şti.
    Perpa Elektrokent İş Merkezi A.Blok Kat.8 No.808-810
    Okmeydanı / İSTANBUL
    Telefon No : 0 (212) 320 2650 - 0 (212) 444 3 666
    Faks No : 0 (212) 210 58 88



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frux -- 17 Ocak 2010; 21:30:42 >




  • burdaki servis beni aradı cihaz şu an zaten merkezde onlar arayıp söylemiş. bana da onarımı yapılsın mı diye sordu adam tabi yinede sen pazartesi bi ara merkezi dedi. yarın arayacam bakalım ne olacak.
  • ben bu kadar berbat bi müşteri hizmetleri görmedim. adamları 2 kere aradım 2sinde de o ona o ona bağladı en sonunda da numaramı aldılar yetkili burda değil dediler telefon numaranızı verin biz sizi ararız dediler sonuç ikisinde de 0. Kesinlikle bence para verilecek bi marka değilmiş bunu anladım ses kalitesi dünyanın en iyisi olsa bile bu kadar sorunlu mal ve hizmete kesinlikle para verilmez. Alacak arkadaşlara tavsiye böylesine firmalara para kazandırmayın müşteri ile ilgilenmeyi bilsinler herşeyden önce.
  • Ekrandaki ölü piksel için gittiğimde ''devlet 4 ölü piksele izin veriyo nie değiştiriyimki '' cevabı almıştım. Ses mükemmel, görüntü hoş cihaz tüm isteklere karşılığı tam veriyo ama sağlayıcı para vermeme ramen hala hatalı ekranlı veriyor. Giden paraya yazık sadece.
  • evet sesi güzel ama mal ve hizmet kalitesi çok kötü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rstm

    evet sesi güzel ama mal ve hizmet kalitesi çok kötü

    Servisin sana olumsuz ve ilgisiz davranması hiç hoş olmamış tabi.. Elektronik biraz da şans işi dediğim gibi.. Ben 4 gb'lık SR modelini 1 yıldan fazla sorunsuz kullanıyorum.. Daha sonra 8 gb-SL modelini de aldım;o da sorunsuz ve her iki modelden de çok memnunum.. Genel olarak sony de olsa, Türkiye de servislerin çoğundan tüketiciler şikayetçi...
    Next'in Karaköy bankalar caddesi anten han'ın 4 katında ana servisi var.. dr.alphi orada 2 defa meizu'yu değiştirmişti ama kandi hatasıydı.. yanlış yazılım atmıştı sanıyorum..
    Ben de geçerken servisine sormuştum; ''yedek pili varmı?'' diye.. Ellerin de mevcut pil varmış ve değiştiriyorlarmış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frux -- 24 Ocak 2010; 18:32:04 >
  • Bende 2 hafta önce salı günü servise verdim geçen hafta perşembe günü bana geri verdiler hem ölü piksel var dı hemde cihaz açılmıyordu cihazın sorununu halletmişler ama ekran değişimi için 50 lira istediler ben dedim kendim yapmadım sonrada oldu diye adamlar diyor çarpmışsındır biyere diye bende kabul ettim aldım geldim. 2009 1. ayda almıştım...

    Birde bu aletin kapağını açmayı bilen var mı ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi g.u.v.e.n -- 7 Ağustos 2010; 16:21:43 >
  • Terden dolayı sıvı teması demiş olabilirler. Ter bulaşmış olabilir mi? Benim cihazım fw yüklerken arıza vermişti. Servis 26 gün sonra yenisiyle değiştirmişti.
  • Ben de iki senedir sorunsuz kullanıyorum.. Dokunmatiği rutubet'ten etklenmiş olabilir.. Bir de diğer mp3 player'lara göre biraz daha büyük ve ağır olduğu için çarpma veya sert düşmelerden daha çok etkilenebilir.. Bir de elektronik biraz da şans işi
    Meizu m6 ana başlığında; konuyu ilk açan dr.alpi nickli arkadaş bile 2 defa yanliş yazılım yükledi ve cihazı birebir yenisi ile ana servis'ten değiştirdi..
    Bu güzelliği Türkiye de kolay kolay her firmanın servisi yapmaz..
    Örneğin; creative'in Türkiye servisinin duyarsızlığı ve ciddiyetsizliği hakkında şikayet var.com ve donanım/forumda bir çok konu var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frux -- 8 Ağustos 2010; 14:08:05 >
  • sony,ırıver,apple gıbı devler varken nıye boyle ne oldugu belırsız cın malları tercıh edılır hıc anlamam anlamadıgım dıger sey ıse buyuk markalar bu kucuk hatta kucucuk markaların varlıgına neden ızın verır satın alıp pıyasadan sılıp atsınlar ben olsam kesınlıkle boyle yaparım adım daha cok anılır rekabet ortamını yok etmıs olurum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nomec -- 20 Ağustos 2010; 17:47:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomec

    sony,ırıver,apple gıbı devler varken nıye boyle ne oldugu belırsız cın malları tercıh edılır hıc anlamam anlamadıgım dıger sey ıse buyuk markalar bu kucuk hatta kucucuk markaların varlıgına neden ızın verır satın alıp pıyasadan sılıp atsınlar ben olsam kesınlıkle boyle yaparım adım daha cok anılır rekabet ortamını yok etmıs olurum

    Hiç bilmeden konuşıuyorsun kardeşim.. Ben iriver H10 5gb - Clix Rhapsody II - T60 - cowon D2 - samsung T9 - T10 kullandım.. Şu an tek iriver T60 ve Meizu m6'yı kullanıyorum.. ayrıca apple ipod modellerinden de çok dinledim.. Meizu m6 çin malı global ve kaliteli bir markadır... Markasının next ile başladığına bakma.. Türkiye için üretilmiş (minton - piranha - starcom) gibi fason bir marka değildir... Bir yıl evvel üretimi bitse de; amazon gibi bir çok yabancı siteler de hala satışı vardır...
    Meizu m6 da;iriver - samsung - cawon - apple media player'ların bir çok modelinde kullanılan wolfson audio chip kullanılıyor...
    Ses kalitesi olarak; kullandığım bütün saydığım player'lardan daha kaliteli bir ses tonlaması vardır...
    Sony'nin B ve E serileri ses kalitesi olarak meizu m6 ile mukayese edilmez.. Ancak S ve A serleri ile mukayese edebilirim...
    Elektronik cihaz bunlar elbette sorunları olacak.. Sanki daha tanınmış markalar hiç sorun çıkartmıyor mu?
    Yukarda meizu'yu uzun zaman sorunsuz ve memnun olarak kullanmış arkadaşın meizu'su sorun çıkarmış diye böyle yazıyorsan çok mantıksız bir eleştiri yapmışsın..
    Hesiburada yazılmış olan 80 yorum boşuna yazılmış değil.. Başka marka mp3 playerlar da bu kadar çok memnun yorum bulamazsın...
    http://www.hepsiburada.com/Liste/nextmeizu-ye-m6-4gb-fm-radyolu-mp3mp4-player-turkce-menu/ProductDetails.aspx?productId=bd49865&categoryId=9181

    Meizu m6'nın üretci linki
    http://www.dane-elec.fr/index.php?lang=en



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frux -- 20 Ağustos 2010; 19:56:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frux

    quote:

    Orijinalden alıntı: nomec

    sony,ırıver,apple gıbı devler varken nıye boyle ne oldugu belırsız cın malları tercıh edılır hıc anlamam anlamadıgım dıger sey ıse buyuk markalar bu kucuk hatta kucucuk markaların varlıgına neden ızın verır satın alıp pıyasadan sılıp atsınlar ben olsam kesınlıkle boyle yaparım adım daha cok anılır rekabet ortamını yok etmıs olurum

    Hiç bilmeden konuşıuyorsun kardeşim.. Ben iriver H10 5gb - Clix Rhapsody II - T60 - cowon D2 - samsung T9 - T10 kullandım.. Şu an tek iriver T60 ve Meizu m6'yı kullanıyorum.. ayrıca apple ipod modellerinden de çok dinledim.. Meizu m6 çin malı global ve kaliteli bir markadır... Markasının next ile başladığına bakma.. Türkiye için üretilmiş (minton - piranha - starcom) gibi fason bir marka değildir... Bir yıl evvel üretimi bitse de; amazon gibi bir çok yabancı siteler de hala satışı vardır...
    Meizu m6 da;iriver - samsung - cawon - apple media player'ların bir çok modelinde kullanılan wolfson audio chip kullanılıyor...
    Ses kalitesi olarak; kullandığım bütün saydığım player'lardan daha kaliteli bir ses tonlaması vardır...
    Sony'nin B ve E serileri ses kalitesi olarak meizu m6 ile mukayese edilmez.. Ancak S ve A serleri ile mukayese edebilirim...
    Elektronik cihaz bunlar elbette sorunları olacak.. Sanki daha tanınmış markalar hiç sorun çıkartmıyor mu?
    Yukarda meizu'yu uzun zaman sorunsuz ve memnun olarak kullanmış arkadaşın meizu'su sorun çıkarmış diye böyle yazıyorsan çok mantıksız bir eleştiri yapmışsın..
    Hesiburada yazılmış olan 80 yorum boşuna yazılmış değil.. Başka marka mp3 playerlar da bu kadar çok memnun yorum bulamazsın...
    http://www.hepsiburada.com/Liste/nextmeizu-ye-m6-4gb-fm-radyolu-mp3mp4-player-turkce-menu/ProductDetails.aspx?productId=bd49865&categoryId=9181

    Meizu m6'nın üretci linki
    http://www.dane-elec.fr/index.php?lang=en


    +1 katılıyorum.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.