Şimdi Ara

YENİ KASA GOLF 1600cc TDİ SİZCE NASIL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
6.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR YENİ KASA GOLF TDİ GİDİP TEST ETTİM GERÇEKTEN COK GÜZEL ARABA YANLIZ SİPARİŞ KONUSU BİRAZ CANIMI SIKIYOR
    EK BİR PAKET İSTEDİĞİNİZDE 3 AY SONRA GELİR CEVABINI ALIYORSUNUZ

    ARABAYI SÖYLE BİR TEST ETTİM YOL TUTUŞU MOTOR PERFORMANSI ÇOK İYİ

    1600cc Dizel TDİ MODELİ 105 Bg 250Nm TORK VAR

    Kullanmış olup eksi yönlerini söyliyebilecek arkadaşların yorumları bekliyorum



  • bence fiyatı dışında gayet güzel bir araç
  • evet fiyatı fiyatı biraz yüksek 45,700 tl fakat aynı özelliklerde bir magane da ( Dynamique 1.5 dCi 105 bg Premium Paket) 45,400 tl

    siz olsanız golf ümü yoksa magane ımı tercih edersiniz
  • şimdi baktım fiat Bravo mjet 120bg lik modelide 46,000 tl civarı
  • Fiyatı pahalı ama rakipleri de pek aşağı kalır değil..

    Aracı beğendiyseniz,fiyatta problem olmıyacaksa alın..
  • Neredeyse tamamen bombo$ olan VW Trendline donanim ile agzina kadar dolu olan Renault Dynamique + Business Paket (45,400 TL fiyati ben bulamadim, Privilege dahi 43,200 TL gozukuyor) ve Fiat Emotion donanimlari kar$ila$tirip, "Baksana, rakipleri de ayni fiyat" diyen zihniyeti ayakta alki$liyorum. Bu nasil bir tarafsizliktir, anlamak mumkun degil.
  • eger dsg lı degılse alcagınız arac bravoda donanım dısında golfe gore cok buyuk artılar var comfortlıne a gore karsılastırıyorum esp sensorler gıbı sadece park sensoru yok dıye bılıyorum yada on park sensoru olabılır bunun dısında onde sogutmalı kol dayama ve bı dolu ozellık var dedıgınız bravoda....

    ayrıca 1.6 multıjet 120 lık motoruylada vw gore benım acımdan cok daha onde ıkısınıde kullandım multıjet ozellıkle 120 lık cok verımlı bı motor oldugunu soyleyebılırım....

    ayrıca bravoda ıstedıgnız ekstra paketlerı ekletmek ıcın 3 ay beklemenıze gerek yok ekstra olarak skydome gıbı ozellıklerı ekletırsenız bıle golfun fıyatına yetısmez ayrıca bayıdekı alacagınız ındırım var ben almayı dusundugum zaman kafadan 1500 cıvarı ınıyolar dogru bayı ve sıkı pazarlıkla dahada ınerler bu acıdan golfun fıyatı pahalı oluyo....

    golf dsg bravo dualogıc olucaksa dsg nın ustunlugu var bu dogrudur bu konuda tercıh sıze kalmıs....

    bana gore sıradan tasarımlı ve o paraya orta donanım bı arac alıcagıma bravo alırdım megane ıcın bısey dıyemem sadece bı kere bayıde ınceleme fırsatım oldu test surus falan yapmadım dızel motorunu ıyı bılıyorum oldukca kullandım multıjette tdı'da daha ıyı geldı bana renault'un bana gore cok yol katetmesı gerekıyo gıbı gelıyor......

    gıdıp golf boşlıne'a o parayı acıkcası baglamam su an en mantıklı hem motorlarıyla hemde donanım sevıyesı ve fıyatlarıyla bravodur veya meganedır....

    tabı aracı alacak olan sızsınız ıcınıze sınıdıyse hayırlısı olsun demek kalır bıze.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bencn17 -- 11 Ocak 2010; 12:45:40 >




  • Metalik boya ile beraber 46.600 TL bomboş bir araba. O fiyata 2010 model 10.000 km yi bulmamış bir Citroen C5 alınır. Çok daha dolu ve kaliteli bir araba. Veya arkadaşların da dediği gibi 300 Nm torka sahip Full+full donanımlı 120 hp lik Bravo veya Privelege donanımlı bir Megane alınabilir. Golf alıp da yana yakıla tıkırtı kesici sprey ve alaşım jant aramayın da
  • C5 2. elde para etmez ama golf dizel eder

    janjanlı bravo'da sürüş pozisyonu bile sıkıntı veriyor golf ayrı bir dünya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    C5 2. elde para etmez ama golf dizel eder

    janjanlı bravo'da sürüş pozisyonu bile sıkıntı veriyor golf ayrı bir dünya


    Ozellikle de 15" Jant kapakli lastikleriyle, esp'den yoksun guvenlik donanimiyla, 2 tane tu$ koymaya tenezzul edilmi$ icine alkol koyulan simsiyah po$etlere benzeyen direksiyonuyla, bir mars, bir jupiter, bir saturn gibi, ayri bir dunya...

    Kendi aracimi almadan once hem Golf'u hem de Bravo'yu kullandim, Bravonun suru$ pozisyonuyla ilgili bir sikinti goremedim? Adam oturmayi bilmiyorsa uretici ne yapsin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS


    Ozellikle de 15" Jant kapakli lastikleriyle, esp'den yoksun guvenlik donanimiyla, 2 tane tu$ koymaya tenezzul edilmi$ icine alkol koyulan simsiyah po$etlere benzeyen direksiyonuyla, bir mars, bir jupiter, bir saturn gibi, ayri bir dunya...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    C5 2. elde para etmez ama golf dizel eder

    janjanlı bravo'da sürüş pozisyonu bile sıkıntı veriyor golf ayrı bir dünya


    Ozellikle de 15" Jant kapakli lastikleriyle, esp'den yoksun guvenlik donanimiyla, 2 tane tu$ koymaya tenezzul edilmi$ icine alkol koyulan simsiyah po$etlere benzeyen direksiyonuyla, bir mars, bir jupiter, bir saturn gibi, ayri bir dunya...

    Kendi aracimi almadan once hem Golf'u hem de Bravo'yu kullandim, Bravonun suru$ pozisyonuyla ilgili bir sikinti goremedim? Adam oturmayi bilmiyorsa uretici ne yapsin?


    bravo janjanına kanan kanmış sürüş pozisyonu, kalite ve konfor olarak sen bir golfe bin anlarsın

    bariz daha iyi golf

    paraya kıyacaksın VW'de yoksa donanım düşük olacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    C5 2. elde para etmez ama golf dizel eder

    janjanlı bravo'da sürüş pozisyonu bile sıkıntı veriyor golf ayrı bir dünya


    Ozellikle de 15" Jant kapakli lastikleriyle, esp'den yoksun guvenlik donanimiyla, 2 tane tu$ koymaya tenezzul edilmi$ icine alkol koyulan simsiyah po$etlere benzeyen direksiyonuyla, bir mars, bir jupiter, bir saturn gibi, ayri bir dunya...

    Kendi aracimi almadan once hem Golf'u hem de Bravo'yu kullandim, Bravonun suru$ pozisyonuyla ilgili bir sikinti goremedim? Adam oturmayi bilmiyorsa uretici ne yapsin?


    bravo janjanına kanan kanmış sürüş pozisyonu, kalite ve konfor olarak sen bir golfe bin anlarsın

    bariz daha iyi golf

    paraya kıyacaksın VW'de yoksa donanım düşük olacak


    $imdi bir ko$u sokaga cikip gordugum ilk Golf'e secde ediyorum.

    Ailecek hem ticari hem de binek olarak (ki ticari olarak hala VW sahibiyiz) VW kullanmamiza ragmen, takinti sahibi olmayan bir insan olarak ustte de yazdigim gibi hem Bravo'yu hem de Golf'u test ettim ve Bravo'nun yaninda bombo$ donanimla satilan Golf'un o parayi hak edecek kadar yuksek olmasini saglayan bir fark goremedim.

    Bu muhabbet uzadikca uzar. VAG ne eylerse guzel eyler diyorum, sizin dediginiz gibi ayri bir dunya olsun Golf. Parasini kenara koyup araba alacak adam aracini deneyip dogruya kendisi karar verir heral.de




  • Çok kaliteli canım. Golf VI klubünde millet tıkırtı kesici sprey arıyor.tıkırtı cızırtı takırtı çıtırtı her türlü melanet var. Bravo'da hiç mi yok? Var ama hiç değilse 10 milyar fark verilmiyor.
  • golf dandık kımse demedıkı nıye celallenılıyor anlamıyorum vw cıler hersey ortada alacak olan test eder ıcıne sınenı alır....

    ama golf c segmenıtının en ılerısı dıgerlerıde sıradan demek yanlıs once hepsını ıncelıceksın tarafsız gozle ondan sonra yorum yapıcaksın....
  • max gücü çok geç veriyor.Bu sınıf bi araç olsam dizel focus u tercih ederim.benim tercihlerimi en iyi karşılayan şimdilik focus.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    golf dandık kımse demedıkı nıye celallenılıyor anlamıyorum vw cıler hersey ortada alacak olan test eder ıcıne sınenı alır....

    ama golf c segmenıtının en ılerısı dıgerlerıde sıradan demek yanlıs once hepsını ıncelıceksın tarafsız gozle ondan sonra yorum yapıcaksın....


    bazıları gibi yanlış yorum yapıp suspus kalmaktansa gerçekleri söylemeyi tercih ederim

    acı gelebilir size göre aradaki donanım farkına para vermek enayiliktir ama bana göre golfün boşu

    daha doğrusu arabayı araba yapan faktörlerin hepsi golf'de

    bravo bir gömlek küçük kalır

    gerçekten deneyen ama sözde değil bunu bilir

    parası yetmez ve golfün donanımlısını alamadığı için bravo alırsa da bunu bence açıkca söylemeli

    Barış'ı bu konuda kutluyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    max gücü çok geç veriyor.Bu sınıf bi araç olsam dizel focus u tercih ederim.benim tercihlerimi en iyi karşılayan şimdilik focus.

    Kesinlikle sana katılıyorum dizel 1.6 araç alanların ilk tercihi focus olmalı veya i30 dizelini düşünmeli 2 araçta çok iyi ivmeleniyor bunu vw araçlarında bulamadım ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EX_PRO

    ARKADAŞLAR YENİ KASA GOLF TDİ GİDİP TEST ETTİM GERÇEKTEN COK GÜZEL ARABA YANLIZ SİPARİŞ KONUSU BİRAZ CANIMI SIKIYOR
    EK BİR PAKET İSTEDİĞİNİZDE 3 AY SONRA GELİR CEVABINI ALIYORSUNUZ

    ARABAYI SÖYLE BİR TEST ETTİM YOL TUTUŞU MOTOR PERFORMANSI ÇOK İYİ

    1600cc Dizel TDİ MODELİ 105 Bg 250Nm TORK VAR

    Kullanmış olup eksi yönlerini söyliyebilecek arkadaşların yorumları bekliyorum





    klasik doğuş oto stratejisi

    bulunmasınki kıymetli olsun

    gidip deposuna baksanız gemi işi vardır o arabadan

    ama stokta yok diyecekki milletide bulunmaz hint kumaşı sandırsın

    yıllardır uyguladığı taktik doğuşun




  • bazıları fanatik sınıfına koymasın şu an 320d arabam var ama daha önceleri fial bravo multijet 120hp dizel arabam vardı
    golf dizelde kuzenimde var....bol miktarda ikisinide kullandım ikisinide biliyorum
    bu ikisi arasında fiyatını hak eden araba fiat bravo multijet 120hp dir.
    vw alıp doğuşa kazıklanmanın anlamı yok...ayrıca parçe ve servis ücretlerindede vw rakiplerin göre pahallı
    (ailede golf değil ama vw var parçe ve servis ücretleri hakkında bilgimde var)

    sonuçta FIAT BRAVO MULTIJET 120HP öneririm..... çok kaliteli, çok performanslı ve çok güvenilir bir araba
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.