Şimdi Ara

Packard Bell DT005-TK Ekran Karıncalanma (Piksel Hareketlenmesi) Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
5.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bizde Hızlıal'dan Packard Bell DT005-TK notebook aldık. Daha doğru dürüst kullanılmadı bile ama en basit oyunlarda bile ekranda karıncalanma oluyor, başka bir deyişle pikseller dalgalanıyor. Ama benim kendi notebook'umda hiçbir sorun yok. Bu konuda bir fikri olan birileri var mıdır? Sorunun kaynağı veya çözümü nedir? Sisteme en son driverlarıda yükledim ama bir çözüme ulaşamadık.

    Servise mi vereyim yoksa doğrudan hızlıal'a mı göndereyim. Şimdiden teşekkürler.



  • Aynı sorun forumdaki bir arkadaşın başına gelmişti. Yeni aldığı PB marka laptopta aynı sorun vardı. Aldığı yere gitniş ve göstermiş , değiştirmişler.
  • Hızlıal'a gönder dostum değiştirirler kesin.
  • laptop un desteklediği hertz ayarında kullanın.büyük ihtimal 60hz dir. oyuna girdiğinde başka bir hertze geçiş yapabilir. gt240 ın ayarlarında oynadığınız çözünürlüğün hertzini 60yapın.
  • Hocam hiçbir ayar yapmıyorum ki! En basit oyunlarda bile (reflexive arcade gibi) sorun yapıyor. Aleti kasacak birşeyde yok. Öyle ahım şahım bir oyun bile yüklemedim, basit oyunlarda 64 mb lık ekran kartlarında bile sorun çıkarmayan oyunlarda sorun çıkarıyorsa ne diyeyim.
  • Hızlıal'a gönderdik bakalım. Servis raporu olmadan değiştiremeyiz dediler ama cevap geldiğinde göndermiştik bile. Bakalım görelim. Hızlıal değişmiş mi yoksa aynı mı? Değiştiği konusunda ümitliyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: storm

    Hızlıal'a gönderdik bakalım. Servis raporu olmadan değiştiremeyiz dediler ama cevap geldiğinde göndermiştik bile. Bakalım görelim. Hızlıal değişmiş mi yoksa aynı mı? Değiştiği konusunda ümitliyim.


    sıkma canını arkadaşım herşeyde bir hayır vardır. elektronik eşya sonuçta. garantisi var nede olsa. paşa paşa yenisi gelecek.
  • Bugün kargodan aradılar hızlıal ürünü kabul etmiyormuş. Kargoya oradaki arkadaşların ismini verdim. Adamlar hala diretiyor bizim servisimiz yok falan filan işte. Hızlıal'ın değiştiğini düşünmeye başlamıştım ama yanılmışım sanırım. İnşallah fazla uğraştırmazlar. Ankara Eksen'deki elemana kızdığım için hızlıal'dan almıştım. Birde adamlar mağazadan mail order ile alışveriş yapmaya çalışıyorlar. Asıl kart kapalı oluncada ordan alamamıştım.

    Bakalım bu Hızlıal'dan daha neler göreceğiz. Durumdan sizleri bilgilendiririm.
  • ARKADAŞLAR, DAHA ÖNCE AYNI SORUN BENİMDE BAŞIMA GELMİŞTİ VE FORUM DA 3-4 BAŞLIK ALTINDA SORUNUMA ÇARE ARAMIŞTIM. SONUNDA VATAN BİLGİSAYARDAN ALDIĞIM BİLGİSAYARIMI GERİ GÖTÜRDÜM VE HEMEN DEĞİŞTİRDİLER. SONRASINDA YENİ ALDIĞIM KUTUSUNDAN YENİ AÇTIĞIM BİLGİSAYARDA DA AYNI PROBLEM OLUŞUNCA DÜN YENİDEN GÖTÜRDÜM VE BANA DİREKT OLARAK FİYAT ÇEKİMİ VERDİLER VE YENİ BAŞKA BİR DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR ALABİLEECEĞİMİ SÖYLEDİLER. İÇERİYE GİRİP TEKNİK SERVİSTEN ELEMANLARLA GÖRÜŞTÜĞÜMDE , PACKARD BELL İN BU SERİSİNDE %60 BU SORUN İLE KARŞILAŞILDIĞINI BELİRTTİLER. VE BEN DE BAŞKA MARKA BİR BİLGİSAYAR ALDIM.

    ESKİ NOTUM.:
    MERHABALAR,

    20/12/2009da; vatan bilg. dan yeni notebook mağazasından indirimli olarak aşağıdaki bilgisayarı aldım

    TJ65 CORE 2 DUO T9600 2.8 GHZ-4GB-320GB-DVDRW-15,6''- 1024MB GT240-BT-CAM- W7PRE

    fiyatı:1554tl.

    dün bilg.a pes 2010, nba 2k10 ve medeval II total war oyunlarını yükledim ve açıp oynadım.

    son olarak med eval II TW ı oynarken, bir an ekran karardı. ardınden geri açıldı ve sonrasında ekranda karıncalanma oldu. oyunu kapattım. aynı karıncalanma devam ediyordu (azalalarak) nba i açtım ve onda da az miktarda karıncalanma oldu.

    bilgisayarı kapatıp açtım normale döndü.

    sonrasında aynı oyunda aynı sorun yeniden oluştu.

    sizce bu ekran kartı ile ilgili bir problem midir yoksa ayarları ile ilgili mi?
    teknik servise götürmeli miyim.?
    teşekkürler




  • Hızlıal'dan sonunda cevap geldi. Koyuncu değişimi kabul etmiş. Ürün stoklarımızda yok haftaya gelecek diyorlar. Pes diyorum artık birşey demiyorum. Resmen işkence.
  • Bu Netbook Değil mi ?
  • 1 hafta önce destekbilisim servisi ekran kartı arızalı raporu vermiş. 1 hafta değişim onayı vermelerini bekledik. Dün zorla iadeyi kabul ettirdik. Şimdi para iadesini bekliyoruz artık.
    -------------
    Para iadesi hızlı bir şekilde yapıldı yaklaşık 1 günde. Bu hızlı iade süresi için hızlıal'a teşekkür ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi storm -- 23 Ocak 2010; 16:27:00 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.