Şimdi Ara

Inca IWM-700GL WIRELESS LASER NANO Hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
9.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alıcının ısısını kontrol edebilirmisin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihertekin159 -- 29 Temmuz 2010; 0:21:47 >
  • Alıcının ısısında bir anormallik yok.
  • ben hepsiburadaya geri yolladım . neyapacaklar bilmiyorum.

    Benimkinin sorunu şu : Laptop belli bir süre sonra doğal olarak ısınıyor. havalarda sıcak zaten. Wirelles mousenin alıcısı laptopun ısısından etkilenerek tutukluk yapmaya başlıyor. Alıcıyı bir kablo ile uzaklaştıtırsam normal çalışmaya başlıyor. İthalatcı firma değiştirmeyi önerdi onlara gönderecektim o sırada hepsiburada iadeyi kabul etmiş bende iadeye yolladım. Artık hepsiburdaya kalıyor iş . Bu gibi şeyler bana nerelerden alıveriş yapılır nerelerden yapılmaz öğretiyor ..

    Bu hafta başıma gelen bir olayı anlatayım
    Philips x710 alıpta kullanmış biriyim. bu gün servise gönderdim. Umuyorum burada yapacağım yorumlar bu telefonu alacak kişiler , üretici ve özellikle teknosa ilgili fikirler üretir.

    Telefonu yaklaşık 15 gün kullandım . Görünmü şık bir telefon . Biraz kalın görünümlü ama görünüm biraz aldatıcı diğer ufak telefonlarla kıyaslandığında 1900 mah pile sahip bu telefon aslında kalın sayılmaz. Çift sim kart yuvasına sahip ikisinide aynı anda kullanabiliyor lakin ikinci sim yuvası 15 gün sonra bloke oldu. İmei numarası kayıtsız olduğu için. Yani cihazda kaçak bir imei var ve kaçak telefon muamelesi görüyor şebekelerce.

    Cihaz 1900 mah pil sayesinde 1 ay maksimum bekleme süresi sunuyor !!! deniyor ama 3 gün kadar çalışıyor. 10 güne razıyım aslında ve bu telefonu alma sebebim uzun batarya süresi. Yıllardan beri Philips cep telefonu kullanırım ilk kez bu kadar hayal kırıklığına uğradım. Cihazın Türkçe cevirisi tamamen hatalı. Hatalı kısaltmalar var türkçe yerine italyanca yazılar var. Birçok yerde türkçe olması gereken yazılar İngilizce.

    Telefon Mp3 çalabilyor . Mp3 ses seviyesi çok düşük. Tatmin edici değil. Neyseki bu sefer ekolayzer çalışıyor. Müzik çalarken ekranda bir analizer çalışıyor. Hoş olsun diye yapılmış ama müzikten geride kalıyor. Yani müzik ile bağımsız çalışıyormuş gibi . Hiçbir işe yaramıyor gereksiz pil harcattırıyor işlemciye bence.

    Telefonun kullanma kılavuzunda sesli görüşme sırasında ses kaydı yapabilmeniz için mikrofon göstergesi çıkmalı yazıyor. Cihazda görüşme sırasında ses kaydı olmadığı bizzat servis tarafından söylendi bana.

    Cihaz 3 mp kameraya sahip . Telefonu elinizde Çok sabit tutarsanız iyi bir görüntü elde edebilirsiniz. Hatta tripot kullanın derim . Yani okadar berbat. Azcık oynatsanız görüntü yamuluyor. İşlemcinin yavaşlığı yüzünden sanırım. Görüntülü kayıt çok vasat. Elinizi hareket ettirince görüntüde cizikler oluşuyor.

    Cihazın arka kapağı da pek ince ve oynuyor.

    Neyse gelelim bu işin çözümü konusuna . Teknosa dan aldığım için teknosaya vermeye götürdüm . Tamire yollamamak için ellerinden geleni yaptılar. Bu servise gitmez bunda imei hatası var dediler ilkin. Sonra bu yan ürün servise gitmez dediler. Daha sonra Biz bunu değiştirecektik ama siz ısrar ettiğiniz için tamire yolluyoruz diye dalga geçtiler. Bu dediğim mağza Lüleburgaz teknosa. Ürünü sorla teknosaya teslim ettim ve firmayı aradım . Firmanın müşteri hizmetleri gayet ilgili davrandı .

    Şu anda cihazın ne şekilde tamir edileceği hakkında bir fikrim yok. Ayrıca aynı telefondan bir arkadaşım daha aldı. Onun sorunları da aynı. Telefon sahte imei yüzünden bir yuva bloke oldu.

    TEKNOSANIN BU TUTUMUNU ANLAYABİLMİŞ DEĞİLİM. HATTA BANA İMZALATTIKLARI KAĞITTA TEKNOSANIN BU ÜRÜNÜN ARIZASI İLE İLGİLİ OLARAK TEKNOSANIN SORUMLULUĞUNUNDAN FERAGAT ETTİĞİMİ BEYAN YAZISININ BULUNMASI ÇOK İLGİNÇ. AYRICA LÜLEBURGAZ TEKNOSADA ÜRÜN ALIRKENDE ÜRÜN HAKKINDA BİLGİ ALMAK İMKANSIZ. ÇALIŞANLAR SON DERECE BİLGİSİZ VEDE KÜSTAHLAR. ONLARLA SADECE ANLADIKLARI DİLDE KONUŞMAK GEREKİYOR. BU YAZIMI BİR TEKNOSA YETKİLİSİ OKURSA ŞİKAYETİMİ DEĞERLENDİRMESİNİ UMARIM. SATIŞ SIRASINDA VERDİKLERİ BİLGİLERDE ÇOĞU ZAMAN TUTARSIZ. ÖRNEĞİN BEN BU TELEFONU ALIRKEN 8 TAKSİT LE ALABİLECEĞİMİ SÖYLEDİLER. BENDE KARTIMIN + 3 TAKSİTİ OLDUĞUNU VARSAYARAK 11 TAKSİTTE ALACAĞIMI SANDIM. OYSA ONLAR BENİM KARTIMIN BANA VERMİŞ OLDUĞU + 3 HEDİYE TAKSİTİ KENDİLERİ YAPIYORMUŞ GİBİ LANSE ETTİLER. ÜRÜNÜ ALIMINI İPTAL ETTİM İLKİN BU YÜZDEN. SONRA FİKİR DEĞİŞTİRİP TEKRAR SATIN ALDIM VE PİŞMANIM.


    TEKNOSADAN ALMIŞ OLDUĞUM PHİLİPS X710 CEP TELEFONUM ARIZALANDIKTAN VE TEKNOSAYA İADE MACERASI PART 2


    BİR KAÇ GÜN ÖNCE DE BELİRTTİĞİM GİBİ SATIN ALMIŞ OLDUĞUM PHİLİPS X710 MODEL CEP TELEFONUMU TAKNOSAYA VERDİĞİMİ ANLATMIŞTIM. oLAYIN ÜZERİNDEN BİR ÇOK GELİŞME OLDU. UMARIM Kİ YAŞADIKLARIM BİR ÇOK KİŞYE ÖRNEK TEŞKİL EDER VE BENİM HATALARIMA DÜŞMEZLER.

    tEKNOSADAN ALMIŞ OLDUĞUM CEP PHİLİPS X710 MODEL CEP TELEFONUMU İADE ETTİKTEN SONRA PHİLİPS MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIĞIMI VE GAYET İLGİLİ DAVRANDIKLARINI ANLATMIŞTIM. OKADAR İLGİLİYDİLER Kİ BEN SORMADAN CEP TELEFONUMU BİREBİR DEĞİŞTİREBİLECEKLERİNİ YADA PARA İADESİ YAPABİLECEKLERİNİ SÖYLEDİLER.

    BENDE AYNI TELEFONUN YENİSİNİ TALEP ETTİĞİMİ BİLDİRDİM. 30 GÜN İÇİNDE ARIZALANDIĞI İÇİN. SONRAKİ GÜN ARADIĞIMDA BENİ BAŞARI TEKNİK SERVİSİ İLE GÖRÜŞTÜRDÜLER. ONLAR TELEFONUMUN TAMİRİRİN YAPILDIĞINI VE GÖNDEREBİLECEKLERİNİ SÖYLEDİLER . LAKİN BEN DEĞİŞİM İSTEMİŞTİM VE BİLDİRDİM. BAYA BİR TELEFON MÜCADELESİNDEN SONRA ANLAŞAMADIK VE BEN TEKRAR PHİLİPS MÜŞTERİ HİZMETLERİNE DÖNÜŞ YAPTIM.

    DEDİM Kİ HANİ DEĞİŞTİRECEKTİNİZ NE OLDU DA TAMİR EDİYORSUNUZ ? ONLARDA DEDİLER Kİ DEĞİŞTİRELECEK TELEFON YOK ELİMİZDE. BİZ SİZE PARA İADESİ YAPALIM BARİ DEDİLER . OLUR DEDİM İYİCE SIKILMIŞTIM . TEKRAR BAŞARIYI ARADIM TAMAM DEDİM PARA İADESİ YAPILACAK BANA (TEKNOSAYA) YOLLAMAYIN BU TELEFONU DEDİM AMA NAFİLE BAŞKA SORUN ÇIKTI. BAŞARININ DEDİĞİNE GÖRE TEKNOSA ONLARA FATURANIN ASLINI GÖNDERMEMİŞ TEKNOSAYA GÖRE GÖNDERMİŞ BAŞARI KAYBETMİŞ MİŞ MİŞ ...

    TAMAM DEDİM BİR ÇÖZÜM BULURUZ . PHİLİPS MÜŞTERİ HİZMETLERİNE TEKRAR DÖNÜŞ YAPTIM . DEDİM BÖLE BÖLE BENİM FATURA YOK KAYBETMİŞLER KİMSE KABUL ETMİYOR. ONLARDAN GELEN CEVAP ŞU OLDU. TEKNOSA SANA BU FATURAYI 5 YIL BOYUNCA FOTOKOPİSİNİ ASLI GİBİDİR DİYE KAŞELEYİP VERMEK ZORUNDA.

    TEKRAR TEKNOSAYA KOŞTUM DEDİM BANA BU FATURAYI BULUN ASLI GİBİ KAŞELEYİN VERİN . NE DUYAYIM BÖLE BİŞİ MÜMKÜN DEĞİLMİŞ . ONLAR SADECE BİLGİLENDİRME FATURASI DENEN BİR KAĞIT VERİRLERMİŞ .

    TEKRAR PHİLİPS MÜŞTERİ HİZMETLERİNE DÖNDÜM VE DURUMU ANLATTIM . KABUL OLMAZMIŞ

    SONUÇ OLARAK TEKNOSA MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIM . BİR BAYAN ÇIKTI YİNE BAYA BİR TELEFON MÜCADELESİNDEN SONRA GÖNDERMEYE RAZI GELDİLER.

    FATURA ELİMDE OLMADIĞI HALDE FATURA TARİHİ ,FATURA TUTARI, ALDIĞIM ÜRÜNÜN ADI, KREDİ KARTI MUMARAM , KİMLİK NUMARAM, GİBİ BİLGİLERİ EKSİKSİZ VERMEM GEREKTİ. BUNLARDAN BİRİSİNİ BİLEMESEM SINAVI GEÇEMEYECEKTİM.

    BEN DERİMKİ TEKNOSALARDAN BİRŞEY ALMADAN İKİ KERE DÜŞÜNÜN .

    İLERLEYEN GÜNLERDE TELEFONUM İLE İLGİLİ GELİŞMELERİ BİR BİR YAZACAĞIM . İNŞALLAH BENİM MADURİYETİM BAŞKLARININ BAŞINA GELMEZ.

    LAKİN SONUNDA NE OLACAĞI BELLİ OLDU GALİBA . SONUÇTA YAPTIKLARI ŞEY BENİ BEZDİRİP TAMAM YOLLAYIN TELEFONU DEDİRTMEK .




  • Geçmiş olsun.

    Mouse ile olan gelişmeleri buradan yazarsan memnun olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haserdar

    Geçmiş olsun.

    Mouse ile olan gelişmeleri buradan yazarsan memnun olurum.

    Şu anda hepsiburada ya ulaşmış durumda ve beklemede. UZak satışlarda 7 günde ürünü almalılar ama bilemem hepsiburda bu. Ne yapar bilinmez.
  • yukarda mesajımda belirttiğim 2 mouse dan Inca IWM-700GL olanını aldım .

    çok da memnunun 1 aydan fazla oldu pilinde şimdilik sorun yok gayet güzel laptopta elimi alıcının üstüne koyunca alıcıda sorun oluyo doğrudur .

    ama bazı arkadaşlar takılma sorunu var diyor mouse ın altında CE yazısının yanında küçük bi kanal düğmesi var takılma sorununu ordan halledebilirsiniz ...
    ilk başta bende de oldu ama o tuştan hallettim

    saygılar...
  • Şimdi şahsen inanıyorum ki hiç kimse para verip ürün alırken ürünün bir sorunu olması istemez . Bunda hemfikiriz değilmi ?
    Şimdi şöyle bir durum var. Hangi salak düzgün cihazını tamire yollamak ister ? Bir cihaz çalışıyorsa tamire yollamak kimsenin aklına bile gelmez. Ama ne varki elektronik ürünlerde artık hiçbirzaman istediğimiz kalitede özelliklerde ürün bulamıyoruz. Okadar çok çeşit model varki. Çoğuda dandik , adi , işe yarmaz ürünler. Peki nasıl anlayacağız ki ürün alırken ürünün kalitesini sağlamlığını ?? Artık firmalar işin tadını kaçırdı . Ürünler kapalı naylon ambalaljlarda satılıyor siz naylonu açtığınızda hüsrana uğruyorsunuz . Ya bozuk yada sorunlu yada adi bir ürünle karşılaşıyorsunuz.

    Firma ne yapıyor diyorki bu ürünü servise yollayacağız . Sen parayı verdin ama ürün gitti. Hadi şimdi arızadan gelen ürünü bekle . Sağlam bile gelse artık içimizde hep bir şüpe olacak . Ya bozulursafilan. .

    İade etmek istiyorsunuz. Yok bunun ambalajı açılmış diyorlar . Koca koca firmalar insanları maymun gibi oynatıyorlar. Ama artık bu son olsun . Adamlar bilinçli olarak satış stareteji geliştirmişler . Yırtılmadan açılmayan ambalaj ile satıyolar. Açtın elinde patladı ürün. Ama artık bitti 50 - 100 tl fazla veririm esnaftan alırım yetti artık beni maymun ettikleri . Ben 10 senedir hem satış hemde servislik işi ile meşgulüm . Sattığım ürün sorunlu çıkarsa aynı gün müşterinin sorununu gideriyorum . 30 gün beklemek yok . Müşteri yeri geliyo değiştirmek istiyor değiştiriyorum. Ne olacak ki götürüyorum eskiyi üreticiye sıfırlayıp veriyor. Zaten bir kaç tane çıkar böyle müşteride ürünü aldığı gibi bozulan. Üretici için bunlar önemli değildir .

    Gelelim hepsiburada gibi teknosa gibi vahşi kapital düzenin getirdiği vahşi firmalara. Bunlar her yönden kendilerini sağlama almışlar. Senin paran gitmiş umurlarında bile değil .Müşteri hizmetleri ile uğraşmalısın . Hep aynı laflar aynı şeyler. Cahil cahil insanlara ezberletmişler seni maymun edecek her lafı biliyorlar. Öyle olmaz, değişmez , servise gitti , Bizim yetkimiz yok, Off birsürü fasafiso. Allahım ben bu hepsiburada dan daha pahalı şeylerde aldım . Sağlam çıktığına şükür ediyorum. 35 tl lik dandik ürünü kullanmadan iade ettim de 35 gündür değiştirmemek için ellerinden geleni ardlarına koymuyorlar .

    Arkadaşlar bu inca iwm 700 mausları almayın benden tavsiye . İğrenç bir cihaz. Azdaha koyup üzerine logitech yada mikrosoft alın. Ben logitech aldım şimdi yeni birtane şiir gibi çalışıyor. Ne bir kesinti ne takılma . Süper bir cihaz . Yazılımı ile tüm özellikler tüm kontrolleri değiştrebiliyorsunuz.

    Hepsiburada içinde söyleyebileceğim tek bir şey var.

    Bırakın artık insanları kandırmayı. O insanlar elbet sizin de nasıl bir firma olduğunuz anlayacaklar. ve elbet birgün alışverişi kesecekler.
    İnsanlar içinde söyleyebileceğim şey : Hepsiburada biliyorki satış yapacak çok müşteri var sırasıyla madur etmekle bitermi? Bu yazımı okuyan herkez için söylüyorum madur olmadan karar verin ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihertekin159 -- 30 Ağustos 2010; 13:48:26 >




  • Sonuna kadar katılıyorum kardeşim sana.

    Bu arada ben de iade etmek istedim Teknosa'ya.Ama oradaki arkadaş kurcaladı,sağlam bu dedi.

    Hakikaten de kurcaladığı zaman sağlamdı.Arada bir takılıyor,bu da adamı sinir ediyor diye sızlandığım zaman da "Bunu aynen geri gönderirler,uğraşmaya değmez" dedi.

    Ben de vazgeçip hala kullanıyorum,ama nasıl.

    Arada bir fırlatıp atasım geliyor,ama kendime hakim oluyorum.

    Neyse Allah kolaylık versin,Inca nın 500GL modelini kullanıyorum aynı anda,o da şiir gibi.2 senedir en ufak bir problem yaşamadım.Ayrıca şarzlı pili kendisi doldurabiliyor.

    Alacak arkadaşlara tavsiyem olsun,700 GL den vazgeçsinler.
  • Bayramdan sonra kısmetse bu mause için müşteri hakem heyetine başvuracağım. Hepsiburda.com bu ürünü bana çakmaya kararlı.
    Bende almamaya kararlıyım . Bakalım ne olacak.

    Bu arada Müşteri hakem heyetleri Bu gibi durumlarda müşteri adına ücretsiz mahkeme açmaktadır.
    Mahkeme üç ayda sonuçlanmaktadır. Bu gibi durumlar için Hiçbir ücret ödemeden satıcı firmayı şikayet etmek mümkün. Tabi haksız muameleye ve yasadışı işlemler ile karşılaşmışsanız.

    Örnek Dilekçe : Kendinize göre şekillendiriniz

    T.C.
    LÜLEBURGAZ KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI İLÇE HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA

    LÜLEBURGAZ




    ŞİKAYETÇİNİN ADI SOYADI:

    ADRESİ:



    ŞİKAYET EDİLEN FİRMANIN ADI: hepsiburada.com /D-MARKET


    ADRESİ: Ünvanı: D-Market Elektronik Hizmetler Tic. A.Ş.


    Merkezinin Bulunduğu Yer: İnkılâp Mah.Küçüksu Cad. No:70 34768 Ümraniye İstanbul

    Yer Sağlayıcı: D-Market Elektronik Hizmetler Tic. AŞ

    Telefon: 0.216.633 10 00



    ŞİKAYET KONUSU: Bu Firma İnternet Üzerinden Satış Yapmaktadır. Firmadan Son
    Almış Olduğum Ürün 35,37 tl Değerinde İnca İwm 700 Mouse Dir. Bu Ürünü 23 :07 :2010 Tarihinde Kargoya Verilmiş . Ben 2 Gün Sonra Teslim Aldım. 2 Gün İçinde Ürünün İsteklerime Cevap Vermediğini Fark Edip İade Faturası İle İade Ettim. Ancak Hepsiburada .com Ürünü Kullanmadığım Halde Ürünün Ambalajı Hasarlı Olduğunu İddia Ederek Ürünü İade Almamakta Direniyor. Ürün Kanunen İade Alınamayan Ürünlerden Değildir. Ayrıca Uzak Satışlarda Ürünü 7 Gün İçinde İade Edebilme Hakkım Olduğu Halde Firma Ürünü Satın Almam İçin Diretiyor Ve Sürekli Kargolayarak Yolluyor.
    Ürünün Faturası Ektedir. Gereğinin Yapılmasını Arz ederim
    Tarih / İmza

    SONUÇ:




  • Bu mouse için tüketici hakem heyetine başvurduktan sonraki ikinci bayram geçti. Sadece değişen tek bişi oldu.

    Çok önemli !!!!!!!!!!


    Müşteri hakem heyeti yetkilisi beni telefonla arayarak 7 günlük cayma hakkının nerden duyduğumu ve böle bişeyin gerçekten var olup olmadığını sordu.

    Bende cevap olarak kanunlarda yazdığını , yazmasada sitesinde yazdığını söyledim.

    Onlarda cevap olarak bu yazıyı yazdırıp götürmemi istediler. ;:)))

    Ben bu durumda düşündümde bu iş çok komik bir durum. Yani boşuna uğraşıyorum. Tüketici hakem heyeti yetkilisinin demesine göre büyük firmalar bu gibi durumlarda güçlü avukatları sayesinde kolayca yırtıyorlarmış. Vaaay be devlete bak..
    Madem o kanunu uygulamaktan acizsin ne demeye koyuyon demezlermi. :)) Bunlar boş konular her işin bir çözümü var. :) Çöpeeee .Kafam rahat olsun. Zaten hem rakıya bu kadar vergi koyup hemde batıdan oy bekleyen zihniyetten bu beklenir. Başbakan double yol yaptım diyor her gittiği mitingte. Aslında bir yolun yanın yanına ikinci bir geliş yolu yapınca double yol yapmış olmaz sadece normal yolu genişletmiş olursun. :))




  • 6. ayda nanosu işe yaramaz oldu. normal optik mause dan daha kötü oldu, sıfır alkaline pil taktım gene olmadı. servise göndermedim ama 6ayda işe yaramaz olması pek hoş değil. yazdıklarım bilgi olsun diyedir. tercih sizin.
  • ergonomisi özellikleri iyi sayılır iwm 700 ün ama tam bir pil canavarı 1 senelik pil maliyeti aletin kendi maliyetini geçiyor.birde 2 pille çalışıyor cins cihaz. pili koyuyorsun birkaç güb kullandıktan sonra diğer mousemu kullanıyorum inca stokta duruyor (kapalı olarak) 1 hafta sonra incayı tekrar takıyorum alet pili yemiş bitirmiş.
    manuelde illa alkalin kullanın demiş sadece basit bir mouse digital camera mı mubarek.
    aynı sorun a4 tech gy 630 da da var. bence bu model ve markalardan uzak durun pil maliyetiniz mousun maliyetini geçer 1 senede.
    logitech veya microsoft varken bunları ucuz diye almanın hiçbir mantığı ekonomisi yok.
    bu marka ve modeller pil fabrikalarıyla kesin ortaklar başka bir açıklaması olamaz. bu ne ya 1-2 haftada bir pil değiştir en iyi pili koy 1 ay dayanmasın.
    bi daha bu mouselara bakan ne olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rasap74 -- 17 Şubat 2012; 16:35:58 >
  • en sonunda bozuldu hayırlı olsun. 40tl çöpe gitti. 15tl'lik ucuz bişey alın en azından garantisi bittikten sonra çöpe atsanız üzülmezsiniz.
  • Babanızın pil fabrikası yoksa bu aletten eksinlikle uzak durun derim..en iyi marka pil 1 ayda bitiyor..eğer ayrı bi ayarı varsa pili az götüren biri banada söylesin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ak74ak77

    en sonunda bozuldu hayırlı olsun. 40tl çöpe gitti. 15tl'lik ucuz bişey alın en azından garantisi bittikten sonra çöpe atsanız üzülmezsiniz.

    Benimki sağlam olmasına rağmen bir kenara attım duruyor..Pili çabuk bitirmesi ve takılması illlallah dedirtti,haram olsun o verdiğim para.

    Biraz fazla para verip Logitech M705 marathon aldım,dünya varmış.(60 TL) Kesinlikle tavsiye ediyorum,pili 3 sene gidiyor.(Bendeki henüz bir seneyi doldurdu ama kalan şarj daha %70 lerde.)
  • bu urunu kullanipta memnun kalan tek ben miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mouseu 2 gün önce aldım sinir krizi geöirttrecek bana 2 günde dakikada 2 3 kez takılıyo.alıcısına yakın lapropla felan kullanırsam sıkıntı yok ama masaüstünde berbat.bide bu laser mousen ışığı yokmu benmkimi bozuk ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmeter281

    mouseu 2 gün önce aldım sinir krizi geöirttrecek bana 2 günde dakikada 2 3 kez takılıyo.alıcısına yakın lapropla felan kullanırsam sıkıntı yok ama masaüstünde berbat.bide bu laser mousen ışığı yokmu benmkimi bozuk ?

    Almadan hiç mi araştırmadın be kardeşim,insan Google da bir aratır :)

    Yol yakınken hemen iade et,alabiliyorsan Logitech MX2 veya M705 al rahat et.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihertekin159

    Ben iwm 700 modeli aldım. Sürekli takılıyor . Kullanan arkadaşlar varsa onlarınkinde böyle bir durum olup olmadığını söyleyebilirlermi acaba. Bu olay can sıkıcı bir durum. Yolsa mous bozukmu dersiniz? Hepsiburda dan almıştım. İade etmek için form yazdım ama oralı olan olmadı.

    ben bu sorunu çözdüm. mouseyi açtım. tekerleğin üzerinde bir lastik var. lastik tekerlek etrafını sıkı sarmıyor ve boşta dönüyor. araya çift taraflı bant sardım ve lastiği tekrar yapıştırdım. şimdilik bir sorun yok.
  • Valla Arkadaşlar. Yukardaki yazılanları okudum. Bu mouseden bende aldım. 4 yıl kadar önce ve halen kullanıyorum. Ama 3 yıl kullanmadım. İlk 2 ay kullandım ve Mouse çöktü. servise gönderdim. Yaptı gönderdiler. Sonra pil mevzusu başıma gelince soğudum aletten. Ya HB den Yada Hızlıaldan almıştım. Hatırlamıyorum. Fakat bu arada bir tane logitech Mouse aldım 44 tl'ye. Aletin başına gelmedik kalmadı ama maşallah banamısın demiyo. İncaya gelince abi uzak durun. İncanın artık piyasadaki hiçbirşeyi bir .oka yaramıyor. Bu kanıya vardım. Ha ucuz olsun sağlamlık önemli değil diyorsanız seçin...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.