Şimdi Ara

2010 corsa 1.2 easytronic, enjoy sport

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
5.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar metalik boya dahil ve birkaç tane hediye de alarak 29500 fiyat aldık.öğrenci arabası olucağını göz önünde bulundurursak;
    aracın fiyatı,özellikleri,yakıtı,performansı ve aklınıza gelebilicek herhangi bir konuda bilgilerinizi ve
    tavsiyelerinizi verirseniz hem ben hem de bu aracı düşünücek olan arkadaşlara yardım etmiş oluruz.
    şimdiden teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burtycan -- 3 Aralık 2009; 19:53:44 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: burtycan

    arkadaşlar metalik boya dahil 31000 fiyat verildi.öğrenci arabası olucağını göz önünde bulundurursak;
    aracın fiyatı,özellikleri,yakıtı,performansı ve aklınıza gelebilicek herhangi bir konuda bilgilerinizi ve
    tavsiyelerinizi verirseniz hem ben hem de bu aracı düşünücek olan arkadaşlara yardım etmiş oluruz.
    şimdiden teşekkür ederim

    Bende Kardeşime istiyorum ama 1.2 motor soru işaretleri var aklımda
  • Yarış yapmayacaksanız, kapışmayacaksanız, sakin bir kullanıma sahip ve sabırlı birisiyseniz çok iyi bir seçim. Benim var 2009 model 1.2 easytronic njoy sport paket ve esp'li gayet memnunum.
  • memnun olmadığınız yönleri varmı aracınızın?
    bir de araca 4-5 kişi bindiğinizde çekiş sorunu yaşıyormusnuz?
  • bence gayet iyi bir araç.

    1.2 motor benim beklentilerimden daha iyi çıktı açıkcası...

    ailemizin eski aracı olan 1.4 75 hp cliodan daha atik bir araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V.K. -- 29 Kasım 2009; 23:52:48 >
  • ya fiyatta da yardımcı olmaları lazım.ankara da tavsiye ettiğiniz bayi var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burtycan

    memnun olmadığınız yönleri varmı aracınızın?
    bir de araca 4-5 kişi bindiğinizde çekiş sorunu yaşıyormusnuz?


    ben memnun olmadığım yerlerini söyliyeyim.easytronic vites genelde ekonomi yapayım diye erkenden vites büyütüyor misal 3000devirde

    sonra devir 2000 e geliyor önünde birde yukarı yönde eğimi olan bir yol varsa 70 le çıkarken 5. viteste zorluyor gibi geliyor bana

    ben genelde manuel kullanmayı tercih ediyorum bu sebeple.

    araçta çekiş problemi olarak bir tek 2 gün önce 5 kişi + kurbanlık etlerin tamamı(1 dana) yokuş çıkarken 2. viteste sabit devirde çıktığı yokuşu

    1. viteste çıkmak durumunda kaldım,2. vites yemedi...o da bence gayet doğal




  • bu kadar yükte yokuşu çıktıysa yeter bana
    easytronikte spor tuşu saçma geldi biraz bana.zaten manuele geçebilioruz.farklı bi mantığı varmı acaba?
  • bencede saçma

    zaten pedala sonuna kadar basarsan "s" ye basmana gerek yok kırmızı çizgiye değmeden vites değiştirmiyor otomatikte dahi olsa

    kaldı ki manuel de var dediğin gibi

    o bence gaza getirmek için
  • işte pedalı yorma tuşu kullan demeye getirmişler heralde
    bi de otomatikte giderken vitesi küçültebiliyoruz dimi.manuele geçmeden
  • 3 hafta önce 2003 modelini 2.el olarak eşim için aldık. Çok güzel bir otomobil. Çekmedi, çıkmadı gibi problemler yok.

    Tek sıkıntı easytronik 1. ve 2. viteste bazen biraz sallıyor. Aslında kalkarken gaza biraz az basınca onu da yapmıyor.

    Eğer fazla fark yoksa 1.4 tam otomatik enjoy modelini almanızı tavsiye ederim.
  • tam otomatiğe sıcak bakmıyoruz aslında.hem de en ekonomiği olması önceliğim.babama ne kadar az işim düşerse o kadar iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burtycan

    işte pedalı yorma tuşu kullan demeye getirmişler heralde
    bi de otomatikte giderken vitesi küçültebiliyoruz dimi.manuele geçmeden


    otomatikte giderken kolu kendinize doğru çekerseniz vites küçülüyor ama manuele de geçmiş oluyor

    s ye basmak işte bu işe yarıyor olabilir.otomatikteyken vites küçültmek için.bence çokta matah bir olay değil

    pedala biraz daha basarım "s" yi aramak yerine ya da manuele geçiş yaparım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V.K. -- 30 Kasım 2009; 0:26:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    quote:

    Orijinalden alıntı: burtycan

    işte pedalı yorma tuşu kullan demeye getirmişler heralde
    bi de otomatikte giderken vitesi küçültebiliyoruz dimi.manuele geçmeden


    otomatikte giderken kolu kendinize doğru çekerseniz vites küçülüyor ama manuele de geçmiş oluyor

    s ye basmak işte bu işe yarıyor olabilir.otomatikteyken vites küçültmek için.bence çokta matah bir olay değil

    pedala biraz daha basarım "s" yi aramak yerine ya da manuele geçiş yaparım.

    Kick down'a kadar pek vites küçültmez ama Easytronic hocam. Ancak şanzuman motorun boğulduğunu anlayacak o zaman vites küçültüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    quote:

    Orijinalden alıntı: burtycan

    işte pedalı yorma tuşu kullan demeye getirmişler heralde
    bi de otomatikte giderken vitesi küçültebiliyoruz dimi.manuele geçmeden


    otomatikte giderken kolu kendinize doğru çekerseniz vites küçülüyor ama manuele de geçmiş oluyor

    s ye basmak işte bu işe yarıyor olabilir.otomatikteyken vites küçültmek için.bence çokta matah bir olay değil

    pedala biraz daha basarım "s" yi aramak yerine ya da manuele geçiş yaparım.

    Kick down'a kadar pek vites küçültmez ama Easytronic hocam. Ancak şanzuman motorun boğulduğunu anlayacak o zaman vites küçültüyor.


    Doğrudur Ünal.

    Bende aracı Perşembe gününden beridir kullanıyorum ve neredeyse tamamını manuel modda kullandım,sen daha iyi bilirisin.

    Ünal birde bir gözlemim var.Corsa'daki easytronik Astraya göre daha az sarsıyor daha başarılı gibi geldi bana ya da ben artık sakin kullanmayı öğrendim

    Yani diyeceğim o ki easytronic şanzıman belkide daha düşük güçte daha verimli olabiliyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V.K. -- 30 Kasım 2009; 0:34:26 >




  • otomatikte giderken vitesi aşağı çekince vitesi küçültmüş oluyor dimi.devamında A da devam mı edior, M ye mi geçiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burtycan

    otomatikte giderken vitesi aşağı çekince vitesi küçültmüş oluyor dimi.devamında A da devam mı edior, M ye mi geçiyor?


    Aynen,fakat M de devam ediyor.Arkadaşım bir an önce test et de aklından at soru işaretlerini

    Samimi söylüyorum kafan rahat olur.Bizim anlatmamızla ya da kağıt üstünden teknik verilere bakarak

    tatmin olacağını sanmıyorum.Umarım yanlış anlamazsın beni
  • ya çok yakın zamana kadar hiç arabalara ilgim olmadı.araba kendimin olucağı için artık farklı tabi
    ehliyetide aralıkta alıyorum inşallah.o yüzden şu an test yapmasam daha iyi olur
    bu arada haklısınız tabiki.cahilliğime verirseniz sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burtycan

    ya çok yakın zamana kadar hiç arabalara ilgim olmadı.araba kendimin olucağı için artık farklı tabi
    ehliyetide aralıkta alıyorum inşallah.o yüzden şu an test yapmasam daha iyi olur
    bu arada haklısınız tabiki.cahilliğime verirseniz sevinirim


    Estağfurullah ne demek.Ben ehliyetin olduğunu sanıyordum.

    Yine de çekinme aklına takılan birşey varsa sor




  • teknik anlamda bi soru işareti kalmadı aslında.yaşayıp görmek lazım artık.bi de sıkı pazarlık yapabilirsek ii olucak
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.