Şimdi Ara

Lada Vega (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
1
Favori
74.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 YIL 2000 MODEL LADA VEGA kullandım. kırılan 1. vitesi dişlisi değil. 1 ile geri aradaki farkı sağlayan plastik bir parça. vitesi biraz zorlarsanız kırılacaktır. yetkili serviste 45 tl işçilik dahil yapıyorları. yetkili servis adam gibi hizmet verdiği için ben hep oraya gittim. hava altometresi bozuldu servs dediki elimde iki kalite mal var. rus malı olan 20 tl ama ona altı ay garanti veremem diğeri 110 tl bosch marka bir daha bozulmaz. bosch aldım bir daha bozulmadı. kaprtası iyidir. benim kardeşim yaklaşık 80-100 ile otobusun tekerine çarptı. arabanın solu haşattı. ama kabin sapa sağlamdı. burnu bile kanamadan çıktı. ilk 3 vitesi baya iyidir. 4-5 te çekişten düşer. konforlu hız ancak 100-110 dur. sonra araç parçalanacakmış hissi verir. uzan ve dar araç olduğu için virajlarda dikkat etmek gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cEm-87

    quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos

    @Lütfen sadece LADA yı kötülemek için yazı yazma arkadaşım

    iyi tarafi yok ki ( bence*) bir seyler yazayim...aracin iyi ve kötü olmasini
    bilmem icin kullanmis olmam gerekmiyor, yillarca otomotiv sektörün icindeyim.
    konfor,güvenlik ve kalite konusunda 30-40 sene geriden gelen araclar...
    kullanan arkadaslar taniyorum, ister samara, ister nova ( nami diger HACI Murat ) veya
    112 ( Vega)...yada yeni nesil kalina ...heps yaka silkiyor..bir zamanlar lada satan
    galerici taniyorum ( ladaya ..... arabasi diyor)...
    tamircilik yaptim, her a-dan z ye bir cok arabayi tamir ettim...bir seyler gördük de
    konusuyorum..zaten rus arabalarin akibeti TR pazarinda ortada...alan yok...
    Evet, ladacilar biraz tutkundur, araclarina pek laf söyletmezler...kalbinizi kirdiysak
    Özür dileriz..aracinizdan menun isenis ne mutlu size, sizlere..
    Kazasis belasis yolcuklar...

    ( * bence : kisisel yorum ( dogru veya hatali ) )
    Hep aynı terane!!!Tamam dayı sen haklısın herşeyi sen bilirsin nasıl olsa ALAMANYA'DA yaşıyorsun sen bilmeyecende bizmi bilcez...Kartal bile Lada'dan daha iyidir değil mi!!!




    Arkadaşı çok doğru konuşmuşsun bana göre mercedesle eşdeğer o kadar hastayım bu arabalara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    tehlikeli Makina

     Lada Vega


     Lada Vega


    KUŞ SERİSİNE VE HER ARACADA AYNISINI YAPSAN SANIRIM BUNDAN DAHA BERBAT BİR HAL ALIR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thunder 06


    quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    VEGANIN PARCALARINI % 90 SAMARADIR..
    YANI 2000 MODEL VEGALARDA 1980 LILERIN TEKNIGI= GÜVENLIGI
    MEVCUTTUR

    SIMDILERDE DEGISIK BIR TARZDA PRIORA OLARAK SATILMAKTADIR

    ........TEHLIKELI MAKINA

     Lada Vega


     Lada Vega


     Lada Vega


    Neresi tehlikeli olduğunu anlatırsanız memnun oluruz 1991 de samara ile başlayıp 2005 sonunda vega ile devam ediyoruz ve daha tehilikeli bir durum ile karşılaşmadık samarada da vega da da arkadan bize vurdular bizim ufak hasarımıza karşı vuran araçların baya bir masrafları çıktı. Lütfen sadece LADA yı kötülemek için yazı yazma arkadaşım ...

    Arkadaş haklı. Ladayı kötülemek isteyenler burada vakit kaybı harcamasın.




  • biz kötülemiyoruz, Lada kendi etti kendi buldu


    Renault yardimyla ayakta tutunacak gibi görünüyor, ha gayret Lada
  • selamun aleykum , arkadaşlar yaklaşık 1 ay oldu 1.5 vega sahibiyim. Almadan once bu yorumları okumama rağmen gittim ve aldım. 2000 model .5.750 lira 15binde. servis bakımlı aracım benzinli çok atak ve yakıtıda makul. 4 cam otomatik , koltuklar ve konforu parasına göre mükemmel , e5 otobanda 170i rahat yapıyorum ne sallantı ne de savurma yapıyor maşallah... tam bir aile arabası , ailemı alıp gezdirebiliyorum gorunumu makul bana göre ideal bir goruntusu var. iç konsol , arıza tespıt panelı , kalerıfori vs. tatmin edici araba benı çok mennun etti . Kotu yanları ise vites ve freni berbat ...

    Kullanmadan yorum yapan arkadaşlar için yazdım yada alacak kişiler için. Bakarsanız bağ bakmazsanız dağ olur sevgili arkadaşlar.

    Gebzeden selamlar.
  • Yorumları çok okudum arkadaşlar , lada sağlam arabadır ama sovyet araçlarında pek konfor yok , 7500 ₺ bütçem var ve en yakın zamanda 96 model škoda felicia 1.3 glx almayı planlıyorum , aracın tüm aksamları VW polo ile aynı , sacı da gayet sağlam .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nev_can46

    selamun aleykum , arkadaşlar yaklaşık 1 ay oldu 1.5 vega sahibiyim. Almadan once bu yorumları okumama rağmen gittim ve aldım. 2000 model .5.750 lira 15binde. servis bakımlı aracım benzinli çok atak ve yakıtıda makul. 4 cam otomatik , koltuklar ve konforu parasına göre mükemmel , e5 otobanda 170i rahat yapıyorum ne sallantı ne de savurma yapıyor maşallah... tam bir aile arabası , ailemı alıp gezdirebiliyorum gorunumu makul bana göre ideal bir goruntusu var. iç konsol , arıza tespıt panelı , kalerıfori vs. tatmin edici araba benı çok mennun etti . Kotu yanları ise vites ve freni berbat ...

    Kullanmadan yorum yapan arkadaşlar için yazdım yada alacak kişiler için. Bakarsanız bağ bakmazsanız dağ olur sevgili arkadaşlar.

    Gebzeden selamlar.

    aleyküm selam.
    hayirli olsun.

    Henüz alali 1 ay olmus, hele bir 6 ay , 1 sene kullan birikimlerini devam aktar, daha yararli olur


    kolay gelsin




  • konuyu açalı tam 5 yıl olmuş :) araç o ilk zamanlarındaki kusurları kalmadı. ilk zamanlar gerçekten çok aşırı arıza çıkartıyordu. muhtemelen yaşından dolayı değişmesi gerektiği için veya bizim kısmetsizliğimizden dolayıda olabilir :) araç şuanda 110 binde aldığımzıda 70 binde idi. motorda bi sıkıntısı yokk. bugüne kadar herhangi bir boya yemedği için 2000 model aracımın tavanında güneş yanıkları başladı. ama araç hala diiri.

    bi ekstra olarak işlem yapıldı. malum bu araçlar soğuk ülke koşulları için üretilmiş. yaz aylarında ciddi anlamda insanı korkutacak kadar harareti yükseliyordu. buna bağlı olarak yaklaşık 105 derece sıcaklıkta açması gereken motor FAN ı nın açılma derecesini düşürtmek için mecburen motor sıcaklığını ölçen müşürü değiştirdik. yeni taktığımız müşüre özel civalı bir saat takıp el freninin altına uygun bir yere monteleyip anlık sıcaklığı görebiliyoruz. ayrıca bu müşür sayesinde 105 te kendini açan motor fanı 90 da açılması için ayarlandı.

    peki bu işlemi biz neden yaptık kısaca ondan bahsedeyim. 105 derece sıcaklıkta motor fanının devreye girmesi aslında herhangi bir sıkıntı yaratmıyor. yani aracın hararet yapma sınırı 120 derece. 120 derece ye kadar sıkıntı yok. ANCAK bu araçların kronik bir sorunu mevcut... oda motor suyu deposunun kapakları :)

    bu konu hakkında size ufak bi bilgi vereyim. bu motor suyu deposunun kapağı aracın içinde dolaşan soyun basıncını ölçmekle görevli. kapakta ki conta sayesinde basıncı kontrol altına alıp suyun devrine yardımcı oluyor.

    fakat bu kapaklar bu görev için yapılsada bu görevlerini tam yerine getiremiyorlar. kapak normalde suyun basıncını kontrol altında tutması gerekirken sıcaktan dolayı oluşan basınca dayanamayıp patlıyor. size bununla ilgili bilanço mu söyleyim: 5 kere kapak değiştirdim. 2 kere depom delindi, tamir ettirdim. delinen depom dahil olmak üzere 2 kere depo değiştirildi.

    o yüzden bu fanın devreye girmesi için müşürü değiştirdik. şuanda hiç bir sıkıntısı yok. herşey yolunda. yakıtı on numara gidişi güzel. konforu gideri var. parasına göre güzel. ben ilk başlarda çok önyargılı yaklaşmıştım ancak şuanda herşey yolunda. memnunum aracımdan. ne kadar ekmek okadar köfte :) alacaklara şimdiden hayırlı olsn.




  • Biri Lada dan şikayet ediyorsa.

    A Hiç binmemiştir.
    B Aracı bakımsızdır.
    C Çok kötü ustalarla çalışıyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UYAKSOY

    2001 model lada vega 1,5li 8v aracı 56.000 Km'de 2008 yılında 7.500 TL'ye LPG'siz olarak satın aldım;

    2011 yılına kadar kullandım, 105.000 Km'de LPG takılı olarak 7.000 TL'ye sattım.

    Aracın avantajları ve dezavantajları en objektif haliyle aşağıdaki gibidir;

    - Düşük yakıt maliyeti vardı, doyurucuydu. LPG kiti taktırdım, karma kullanımda 0,22 TL/KM yakıyordu ( LPG = 2,5 TL/Lt )
    - Yedek parçası ucuzdu ama, sürekli yedek parça ihtiyacı vardı. Araç dökülmeye başlayınca dayanılmaz olmaya başlamıştı.
    - Hidrolik olmayan direksiyon yüzünden zaman zaman park ederken büyük sıkıntı yaşatıyordu. Ancak hareket halinde herhangi bir problem çıkarmıyordu.
    - Şasisi fena değildi, TOFAŞ'larla kıyasla güven veriyordu.
    - Aracın yerden yüksekliği iyiydi, köy yollarında sıkıntı yaşatmıyordu.
    - Düz yolda seri bir araçtı ancak yokuşlarda bayılıyordu,
    - Soğutma sistemi randımansızdı, motor yokuşlarda yüksek hararet altında çalışıyordu.
    - Kalöriferi çok iyi çalışıyordu, müthiş ısıtıyordu ( motor hararetli çalıştığından sanırım :)
    - LPG modunda - özellikle kış aylarında - araç rölanti tutturamıyor stop ediyordu.

    Olumsuz yönleri ağır bassa da aldığı paraya değerdi, bu paraya alsanız alsanız 1990-1995 model arasında tofaş alırsınız, oda çok yakar şasisi sağlam değildir. ( TOFAŞ hiç kullanmadım ama haberleri takip ettiği ve yolda geçerken şahit olduğum kadarıyla çarpışma anında araç katlanıyor yada ortadan ikiye ayrılıyor. )

    mükemmel anlatım. ama 8v değilde 16v alsaydın emin ol o bayılmada olmazdı dostum




  • son durum nasıl
  • 7 yıldır 2005 model 1.6 16v lada vega kullanıyorum. Şimdi 2017 model Citroen Elysee aldım ve ona biniyorum. Nihai yorumum, eğer 10-15 bin TL'niz varsa hiç düşünmeden bu aracın temizini ve bakımlısını alınabilir.
  • Ya arkadaşlar bende 2005 staysin vagon vega var. Torpidocatlak çok moralimi bozuyor eski sahibi de yapistiriciyla yapıştırmış iyice batırmış. Ben bunun komple torpidosunu yurtdışından getirtme imkanım varmı. Yada torpido tamir edilirmi. Lütfen yardımcı olurmusunuz bilen arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar konuya kaynak yapıyorum ama yeniyim affedin. Konu açtım ama dönen olmadı.

    Evet elimizde bir adet Lada Vega 2016 mevcut. Ben yıllarca otomatik vites kullanmış biri olarak dün ilk defa bunu kullanayım dedim ve rezil odum. Yokuşlarda mı kaymadım, birinci vites yerine üçe takıp arabayı mı hoplatmadım. : Herneyse arabanın da canını çıkarmadan ve başkalarının da canına ve malına zarar vermeden, dün bir direksiyon hocasıyla konuştum ve manuel vites sürüş dersleri alacağım.

    Fakat dün park ederken bir gençten yardım istedim. Aynen şunu dedi, abla böyle araba mı olur yaa nasıl vites bu böyle nebiçim şey dedi. Ayrıca yine bir bayan arkadaşım denedi kullanamadı o da arabayı, "ay şekerim yapamazsın sen bunla sat onu otomatik al" dedi. Çok moralim bozuldu. Şu anda benim otomatik araba alacak bütçem yok. En az üç sene ben bir şekilde bu arabayı kullanmalıyım. Babama göre (babam sağolsun :)) arabanın da bir şeyi yok, halt etmiş onlar araba taş gibi, onlar becerememiştir dedi.

    Şimdi değerli fikirlerinizi istiyorum, sizce ben bu arabayı öğrenebilir miyim? Yoksa maceraya atılma mı diyorsunuz siz de? Pazartesi sürücü kursunun hocası düz vites bir arabayla beni çalıştıracak, daha sonra Lada'ya geçeceğiz. Sizce viteslerde ne sıkıntı olabilir ki? Usta da baktı, bir sıkıntısı yok arabanın dedi. Bunun vites kutusu mı farklı diğer otomobillerden?




  • Babakartal007 B kullanıcısına yanıt
    Google da güven oto lada yazın. İlk çıkan sayfadaki numarayı arayın. Elinde mutlaka vardır. Bulabileceğiniz en uygun fiyat da muhtemelen o olacaktır.
  • sürattrage S kullanıcısına yanıt
    Güven otoyu aradım ama açan yok maalesef. Sorduğum 3.5 kişi de önceden vardı ama şimdi bulunmuyor dedi. Kısmet belki bi yerden temiz çıkma denk gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babakartal007 B kullanıcısına yanıt
    Israrla arayın derim. Özellikle öğle saatlerini tercih edin. Bazen yoğunluktan bazen de kapalı olduğundan telefona bakmayabiliyor. Bir de telefonda konuşup konuşup hiç bir şey almadan sadece adamı meşgul eden tipler yüzünden telefondan sıkıldığı bir ana da denk gelmiş olabilirsiniz.
  • pazar günü bile acık güven oto ...on numara hizmet...bu arada gecen 3 hafta once 2001 model motoru kilitlenmiş arac aldım 7.300 tl ye ön takım fan ve motoru toplam 6.800 ye hallettik...parcaları ucuz düzyolda güzel arac birde hidrolik olsaydı mukemmelite....

  • bugün itibari ile 40 bin tlye sattım 5 ayda 20 bin tl para kazandırdı..hamd olsun...

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.