Şimdi Ara

hepsiburada ,2 değil 22 kez düşünün ....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 ağustos tarihinde bilgisayarımın anakartı yandığı için firmadan önce bir power sup. (500 watt ve 100 dolarlık yani aşağıdaki sorunun powerden kaynaklanma ihtimali yok)aldım sonra bir anakart, bir de ram aldım. almışken bari şu ekran kartını da değiştireyim dedim , demez olaydım :)
    kart sapphire 3870 HD bir ekran kartı .
    firma ürünleri 1 hafta sonra yolladı. fakat kötü haber, ekran kartı çalışmıyor . başka PC ye taktım yok ,3-4 ayrı PC de deneyip emin olduktan sonra hepsiburada ile irtibata geçtim. ve kartı yollamamı söyleyen bir mail attılar. kartın yenisiyle değiştirilmesi talebiyle yolladım .
    bu arada yeri gelmişken belirteyim, ekran kartının kutusundan kurulum CD leri filan da çıkmadı . ben iade ürün olduğunu düşünüyorum . çünkü kurulum CD 'si olmayan bir ekran kartı başka türlü düşünmeme imkan vermiyor.

    neyse. aradan 1,5 ay geçti ve ekran kartından ses seda yok . firmaya mail atıyorum , bana her seferinde copy/paste yazıyorlar, onu da en erken 3-4 gün sonra. ve her seferinde talebinizi teknik servise ilettik ,gecikmeden dolayı özür dileriz yazıyorlar. belki 20 kez mail attım , her seferinde aynı yanıt .
    ya paramı iade edin ,ya kartın yenisini yollayın diyorum . adamlar gecikmeden ötürü siz müşterimizden özür dileriz , talebinizi teknik servise ilettik diyorlar.

    şimdi ;
    ben kartı teknik servisten değil hepsiburadadan aldım .
    kartın bozuk olduğuna eminim .4 ayrı PC de denedim , kart hiç bir şekilde görüntü vermiyor .
    kartın kutusundan CD filan çıkmadı sanırım iade ürünü yolladılar.
    ben de kartı yenisiyle değiştirin diye geri yolladım. ama 1,5 aydır kart yok .

    düşünebiliyor musunuz yeni kasa topluyorsun, ama ekran kartın 1,5 aydır yok . ve karşında telefonla ulaşabileceğin bir müşteri temsilcisi dahi yok. tek ulaşım aracı mail, ona da baştan sağma konuyla ilgisiz bir mail atıyorlar. o da en erken 3-4 gün sonra.


    işin komik tarafı şu , kartın taksitleri kredi kartımdan kesiliyor 2 aydır . ve bankam da konuyla ilgilenmiyor, kredi kartından kesilen bedelin ödenmemesini talep ettim, talebimi 45 ile 180 gün içinde inceleyeceklerini söylediler ???

    arkadaşlar bu yaşıma kadar internetten yüzlerce kez alışveriş yaptım . ABD 'den bile mal aldım . En geç 1 haftada yolladı adam . Böyle rezillik görmedim ben . Paradan filan geçtim şu an , lanet olsun diyorum yalnızca, bari adam gibi bir yanıt verin diyorum ama hayır yok . yanıt dahi alamıyorsunuz.


    firmadan alışveriş yapmayın demeyeceğim, takdir sizin . ama elektronik ürün alırsanız ve arızalı çıkarsa çok uğraşırsınız haberiniz olsun .







  • En güzeli deneyerek elden almaktır, bunu der bunu söylerim...
  • kargo geldiğinde kargocunun yanında açıp tutanak tutturmalıydın içinde cd vs. yoksa belirtmeliydin, ayrıca hepsiburada zaten biz teknik servise yolluyoruz diyor zaten kurallarında bende bu hafta bi akvaryum ısıtıcısı aldım kuralları okudum oradan biliyorum daha önce sorunlu alışverişlerim de olmuştu hepsiburada ile ama bu defaki alışverişimden memnun kaldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    En güzeli deneyerek elden almaktır, bunu der bunu söylerim...

    Hangi elektronik mağazasında ekran kartını deneyerek alabilirsiniz? Ya da kaç tanesinde?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barış Can -- 3 Ekim 2009; 2:13:55 >
  • yasal halarını kullan 1.5 ay bekletemez sizi...
  • 30 iş gününü geçtiyse tüketici hakları mahkemesine başvur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PowerOn

    kargo geldiğinde kargocunun yanında açıp tutanak tutturmalıydın içinde cd vs. yoksa belirtmeliydin, ayrıca hepsiburada zaten biz teknik servise yolluyoruz diyor zaten kurallarında bende bu hafta bi akvaryum ısıtıcısı aldım kuralları okudum oradan biliyorum daha önce sorunlu alışverişlerim de olmuştu hepsiburada ile ama bu defaki alışverişimden memnun kaldım

    Cd leri önemsemedim . O sorun değil fazla zaten . Ve farketmek de zaten mümkün değil . Teknik servise yollayıp yollamamalrı da çok önemli değil , her şeyi anlayışla karşılarım ama 1,5 aydır bir kartı yenilemediler. Ve olumlu olumsuz bir yanıt dahi alamıyorsun.

    quote:

    yasal halarını kullan 1.5 ay bekletemez sizi...

    Burası Türkiye ama bunu unutmayalım :) Yasal hakkımı kullanıp ürünü iade etmek istiyorum diyorum yanıt yok , yasal ahkkım bana ürünün yenisini yollayın bari diyorum yanıt yok. Onlar yanıt vermezse ne yapayım ? Dava açmak filan bir çözüm ama 200 liralık bir ekran kartı için 2 sene sürecek bir dava macerasına kim girer ? Firmalar da biliyor bu durumu .

    Onlarla en iyi çözüm yolu onları teşhir etmek .




  • benim ocz marka flash belleğim bozuldu garantiye gönderdim, ocz nin distiritibörü akortek firması, bu firma ocz atv 16gb tın yerine rally2 16gb gönderdi gel görki bu üründe bozuk cıktı flash bellekği pcye taktıfımda turuncu ışıgı yanmıyor hemen akorteki aradım bi sorun olmaz dediler 1-2 gün kullandım bu kez iyice bozuldu tekrar gönderdim garantiye bu kez ocz diesel 16gb göndermişler bakıyorum ocz nin sitesine gönderilen ürün benim aldıgım ürünün bi alt modeli bende 2 kez itiraz ettim hepsiburadaya ama kabul etmedi bende en son bu mesajı yazıp gönderdim

    iyi günler benim kullandıgım flash bellek performance serisi bi üründü bozulunca onun dengi olan rally2 olanı gönderildi bu ürünüde bikaç gün kullanmam sonrasında bozuldu benim para verip aldıgım ürünün dengi olmayan bi ürün gönderildi ocz diesel diye faturadaki ismi yazan ürünün aynısı gönderilir yada ben başka bi ürün alırım ve farkını öderim

    burdan bakmanız için flash belleklere

    http://www.ocztechnology.com/products/flash_drives/usb_flash_drives

    2 kez mesaj attım tatmin edici cevap alamadım benle ilgilenmeniz için şikayetvar a ve tüketici hakem heyetine şikayetmi etmem gerekiyor eger öyle ise ederim.

    sonra email olarak

    Değerli Müşterimiz, Sitemizden yapmış olduğunuz İADE/DEĞİŞİM/ARIZA başvuru formu, incelenmek üzere kabul edilmiştir. En kısa sürede tarafınıza dönüş yapılacaktır.

    sonra telefon ettim hemen onay kodunu gönderdiler bende ürünü kargoya verdim ya bana ocz atv 16gb gönderecekler yada başka bi ürün alıp farkını ödeyecem akorteke baktım ne atv var nede rally2 sadece diesel var onuda ben kabul etmiyorum bakalım ne olacak

    umarım senin sorununda bian önce çözülür




  • Hepsiburada.com son günlerde iyice cıvıttı.

    Ha bu arada banka ile alakanız yok sizin.
    Bankanızı suçmalayın.

    Banka hesaptan alınan paraya ve sizin ödeyeceginiz miktara bakar, hepsiburada sizle ilgilenmiş ilgilenmemiş bankayı hiç alakadar etmez...
  • Hocam biliyorsunuz ürün 8 gün icinde iade edilebiliyor.

    Keşke öyle yapsaydınız.Paranızı hediye ceki olarak anında kullanırdınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buffalo


    quote:

    Orijinalden alıntı: PowerOn

    kargo geldiğinde kargocunun yanında açıp tutanak tutturmalıydın içinde cd vs. yoksa belirtmeliydin, ayrıca hepsiburada zaten biz teknik servise yolluyoruz diyor zaten kurallarında bende bu hafta bi akvaryum ısıtıcısı aldım kuralları okudum oradan biliyorum daha önce sorunlu alışverişlerim de olmuştu hepsiburada ile ama bu defaki alışverişimden memnun kaldım

    Cd leri önemsemedim . O sorun değil fazla zaten . Ve farketmek de zaten mümkün değil . Teknik servise yollayıp yollamamalrı da çok önemli değil , her şeyi anlayışla karşılarım ama 1,5 aydır bir kartı yenilemediler. Ve olumlu olumsuz bir yanıt dahi alamıyorsun.

    quote:

    yasal halarını kullan 1.5 ay bekletemez sizi...

    Burası Türkiye ama bunu unutmayalım :) Yasal hakkımı kullanıp ürünü iade etmek istiyorum diyorum yanıt yok , yasal ahkkım bana ürünün yenisini yollayın bari diyorum yanıt yok. Onlar yanıt vermezse ne yapayım ? Dava açmak filan bir çözüm ama 200 liralık bir ekran kartı için 2 sene sürecek bir dava macerasına kim girer ? Firmalar da biliyor bu durumu .

    Onlarla en iyi çözüm yolu onları teşhir etmek .


    siz bu kafayla giderseniz ne türkiyede birşey değişir nede siz bişey yapabilirsiniz...

    Yapmanız gereken şey çok basit

    (827,05 YTL altında ki alışverişler için)
    .......... KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI İLÇE HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI�NA

    (2.159,08 YTL üzeri alışverişler için)
    ..........VALİLİĞİ
    TÜKETİCİ SORUNLARI İL HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI�NA



    ŞİKAYET EDEN : Tüketicinin adı soyadı adresi




    ŞİKAYET EDİLEN : Şikayet edilen kişi/ler yada kurum/ların adı soyadı,unvanı,adresi(sorumluluk açısından birden fazla olabilir.)



    ŞİKAYET KONUSU : Satın alınan hizmetin ayıplı çıkması




    OLAYLAR : Ayıplı hizmete konu olan olay, yaşadığınız hadiseler; net, fazla ayrıntıdan uzak ama olayı tam olarak ifade etmelidir. (1, 2, 3, şeklinde Madde madde anlatmanızı öneririz.)




    Hukuki Sebep : Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun

    Deliller : Fatura, Garanti Belgesi ve/veya (Gerektiğinde Kullanma Kılavuzu) Yetkili Servislerden alınan Fişler ve/veya Firma ile yapılan yazışmalar ve/veya diğer deliller (elinizde ne tür belgeler veya deliller varsa hepsini yazabilirsiniz, yaşadığınız hadiseler için varsa tanık da yazabilirsiniz)

    Netice-i Talep : Yukarıda açıklanan nedenlerle 1)ödenen bedelin iadesine, 2) ayıp oranında bedel indirimi, 3) ayıbın giderilmesi( Buraya yukarıda belirtilen seçimlik haklardan hangisini kullandığınızı belirtiniz) karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. �./ �. 2008 (tarih)



    Av. Abdülaziz URALÇİN





    Açıklama: 827,05 YTL değere kadar olan tüketici şikayetleri için ilçe hakem heyetlerine başvurmak mecburidir. Burada verilen kararlar mahkeme kararı niteliği taşımaktadır. İcra kabiliyeti vardır. Ancak 827,05 YTL üzeri için verilen kararların icra kabiliyeti olmayıp mahkemeler için kesin delil niteliği taşımaktadır.

    Gerekli yerleri doldurarak tüketici hakem heyetine başvurursanız firmayı icralık edebilir ürününüzü kısa bir süre içinde temin ettirebilirsiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Arslan

    benim ocz marka flash belleğim bozuldu garantiye gönderdim, ocz nin distiritibörü akortek firması, bu firma ocz atv 16gb tın yerine rally2 16gb gönderdi gel görki bu üründe bozuk cıktı flash bellekği pcye taktıfımda turuncu ışıgı yanmıyor hemen akorteki aradım bi sorun olmaz dediler 1-2 gün kullandım bu kez iyice bozuldu tekrar gönderdim garantiye bu kez ocz diesel 16gb göndermişler bakıyorum ocz nin sitesine gönderilen ürün benim aldıgım ürünün bi alt modeli bende 2 kez itiraz ettim hepsiburadaya ama kabul etmedi bende en son bu mesajı yazıp gönderdim

    iyi günler benim kullandıgım flash bellek performance serisi bi üründü bozulunca onun dengi olan rally2 olanı gönderildi bu ürünüde bikaç gün kullanmam sonrasında bozuldu benim para verip aldıgım ürünün dengi olmayan bi ürün gönderildi ocz diesel diye faturadaki ismi yazan ürünün aynısı gönderilir yada ben başka bi ürün alırım ve farkını öderim

    burdan bakmanız için flash belleklere

    http://www.ocztechnology.com/products/flash_drives/usb_flash_drives

    2 kez mesaj attım tatmin edici cevap alamadım benle ilgilenmeniz için şikayetvar a ve tüketici hakem heyetine şikayetmi etmem gerekiyor eger öyle ise ederim.

    sonra email olarak

    Değerli Müşterimiz, Sitemizden yapmış olduğunuz İADE/DEĞİŞİM/ARIZA başvuru formu, incelenmek üzere kabul edilmiştir. En kısa sürede tarafınıza dönüş yapılacaktır.

    sonra telefon ettim hemen onay kodunu gönderdiler bende ürünü kargoya verdim ya bana ocz atv 16gb gönderecekler yada başka bi ürün alıp farkını ödeyecem akorteke baktım ne atv var nede rally2 sadece diesel var onuda ben kabul etmiyorum bakalım ne olacak

    umarım senin sorununda bian önce çözülür



    işte ben o formu dolduralı 1 ay 20 gün oluyor :)

    quote:

    Ha bu arada banka ile alakanız yok sizin.
    Bankanızı suçmalayın.

    Banka hesaptan alınan paraya ve sizin ödeyeceginiz miktara bakar, hepsiburada sizle ilgilenmiş ilgilenmemiş bankayı hiç alakadar etmez...

    tam öyle değil aslında. daha önce yaptım ben bunu . bir siteden alışveriş yapmıştım, ürünü 20 gün geçmesine rağmen yollamadılar. ben de şubeye başvurdum , o gün durumu firmaya bildirdi banka ve bedeli firmaya ödemediler. bir nevi dolandırıcılık iddiasıyla bankaya başvuruyorsunuz yani . ve firma da parayı almak için ürünü yolluyor :) Banka tarafından mimlenmek firmalar için iyi değil pek .
    Ama şu an çalıştığım banka pek ilgilenmedi . Bir form doldurttular, talebimde haklı olduğumu ama incelemenin 45 ile 180 gün arasında süreceğini söylediler. :)
    quote:

    Hocam biliyorsunuz ürün 8 gün icinde iade edilebiliyor.

    Yenisini yollarlar diye düşündüm . Ben arızalı ürün diye yollamadım ki , sıfır ürün bozuk çıktı . Yenisini yollayın diye talep ettim .




  • Bence hepsiburada insanın kendine yakışanı giymesidir . Sonuçta hepsinin burda olduğu ne malum ? Ya mantık , felsefe ayağına getirip kazıksle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaNgOsEr -- 3 Ekim 2009; 2:35:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chryin

    Hepsiburada.com son günlerde iyice cıvıttı.

    Ha bu arada banka ile alakanız yok sizin.
    Bankanızı suçmalayın.

    Banka hesaptan alınan paraya ve sizin ödeyeceginiz miktara bakar, hepsiburada sizle ilgilenmiş ilgilenmemiş bankayı hiç alakadar etmez...


    Bankada suçlu bankaya ödeme o parayı diye talimat veriyorsun neden ödüyor .
    Ayrıca bankanı ara yetkili birini bağlat bu parayı ödemeyin eğer öderseniz bu ses kaydı ile birlikte Mahkemede aleyhinize suç duyurusunda bulunacağım deyin ödemenizi durdururlar.

    Ama ödeyin ödeyin ki tüketici hakem heyetinde aleyhinize bir delil olmasın
  • dostum bende bir ürün almıştım hepsiburadadan ürün bozuldu mail vs attım dediler gönder gönderdim tam 2 ayda geldi ama sonradan bu firmadan aldığım malı bunlara değilde tedarikçi firmanın teknik servisine göndermeye başladım bu işleri çok aksatıyorlar nedense
  • DeveloperRock arkadaşım, yasal prosedürü gayet iyi biliyorum :)
    Mesele bu değil . Hakem heyeti sanki sorunu 1 haftada çözecek gibi konuşuyorsunuz . Şu an PC masanın üstünde duruyor,ekran kartı olmayınca çalışmıyor çünkü . 150-200 lira para çok umrumda değil . Firma hakem heyeti kararını verene kadar kartı zaten yollar . :) parası umrumda değil. Yalnızca bir firmanın müşteriye yaklaşımını teşhir etmek amacım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaNgOsEr

    Bence hepsiburada insanın kendine yakışanı giymesidir . Sonuçta hepsinin burda olduğu ne malum ? Ya mantık , felsefe ayağına getirip kazıksle


    Dostum ne içtin sen ya

    Bu arada H.B.'den 30 a yakın siparişim vardır hiçbir sorun yaşamadım en extreme sorunum kargonun birgün geç gelmesidir. Türkiyenin sanal ticareti tekelinde olan bi mağaza olduğunu anladığı için zıvıtmaya başlamış olabilir dediğiniz gibi. Umarım bundan sonra akıllanır.




  • Ben ram soğutucusu almıştım ürün sağlamdı ancak kasaya ekran kartından dolayı sığmıyordu hemen mail attım bi iade presedürü falan attılar dedim ben 7 gün içinde cayma hakkımı kullanarak ürünü iade ediyorum bir adres verin yine uzun bi cevap atmışlardı alttada adres o adrese yolladım ve paramı iade ettiler yani ister paranızı alın ister başka bi ürün alın dediler 3-4 günde halledildi bu işlem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeveloperROCK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Chryin

    Hepsiburada.com son günlerde iyice cıvıttı.

    Ha bu arada banka ile alakanız yok sizin.
    Bankanızı suçmalayın.

    Banka hesaptan alınan paraya ve sizin ödeyeceginiz miktara bakar, hepsiburada sizle ilgilenmiş ilgilenmemiş bankayı hiç alakadar etmez...


    Bankada suçlu bankaya ödeme o parayı diye talimat veriyorsun neden ödüyor .
    Ayrıca bankanı ara yetkili birini bağlat bu parayı ödemeyin eğer öderseniz bu ses kaydı ile birlikte Mahkemede aleyhinize suç duyurusunda bulunacağım deyin ödemenizi durdururlar.

    Ama ödeyin ödeyin ki tüketici hakem heyetinde aleyhinize bir delil olmasın

    Banka zaten apayrı bir alem . Şubede bir şey bilen yok ,iletişim merkezini arayın dediler. Orada da anlayan yok . Çıdlırıyor insan . En sonunda bir form doldurttular, doldurdum , peşinden talebiniz 45 ile 180 günde karara bağlanacak dediler çıldırdım :) En sonunda iletişim merkezinden bir bayan maille fatura ve firmayla olan yazışmaları istedi . aklaşık 1 saatte yüzlerce mailin içinden buldum . Yolladım , gelen yanıt şöyle '' 10 süreyle yokum , lütfen maili diğer arkadaşa yollayın :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buffalo

    DeveloperRock arkadaşım, yasal prosedürü gayet iyi biliyorum :)
    Mesele bu değil . Hakem heyeti sanki sorunu 1 haftada çözecek gibi konuşuyorsunuz . Şu an PC masanın üstünde duruyor,ekran kartı olmayınca çalışmıyor çünkü . 150-200 lira para çok umrumda değil . Firma hakem heyeti kararını verene kadar kartı zaten yollar . :) parası umrumda değil. Yalnızca bir firmanın müşteriye yaklaşımını teşhir etmek amacım .


    1.Müracaatlar, başvuru tarih ve sırasına göre en geç bir ay içinde Hakem Heyetince görüşülür ve karara bağlanır.

    önemli olan para değil önemli olan hakkını arayabilmektir.
    eğerki amaç firmayı teşhir etmekse kapısına icra göndermekten daha büyük teşhir mi olur




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.