Şimdi Ara

2 yıllık servis maceram hala devam ediyor yok mu akıl verecek daha ne yapayım?!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karavanasam_03

    3 hafta önce telefonu şarj etmek için prize taktım ve şarj olmadı yani ekranda şarj oluyor ibaresi çıkmadı ve ben de telefonu aldığım yere adaptörle birlikte gittim.Daha sonra oradaki personel başka adaptörler denedi fakat yine olmadı ve en iyisi telefonu servise verelim dedik.Zaten fatura yanımdaydı, servise göndereceğimiz formdan şarj olmuyor ibaresini işaretleyip telefonu gönderdik.
    2 hafta sonra telefon bayiye geldi.Servisin gönderdiği raporda ''telefonunuzdaki temassızlık sorunu giderildi,güncel yazılım yüklendi'' yazıyordu.Telefonu aldım ve hemen eve gidip şarj oluyor mu diye baktım.
    Fakat yine şarj olmuyordu.Diğer gün tekrar telefonu aldığım bayiye gittim ve telefonu önceki gün teslim aldığım adama 'abi bu yine şarj olmuyor' dedim.Adam beni tanıdı.''Servis niye böyle yapıyor tamir etmeden geri veriyorlar biz arada kalıyoruz'' dedi ve tekrar form doldurdu.Forma bu sefer yine şarj olmuyor ibaresini işaretleyerek''bu telefonu 2. kez aynı sorunla gönderiyoruz, eğer sorun çözülemeyecekse kullanıcı değişimini istiyor, lütfen iyi bakın'' yazdık ve gönderdik.Gönderdikten 1 hafta sonra yani bugün bayiden bi telefon geldi ve telefonunuz yere düşmüş şarj kısmında kopma varmış tamir için 200 LİRA fiyat biçilmiş dediler!!Bu fiyat telefonun sıfırının fiyatının yarısı!!!
    Ben şok olmuş durumdaydım.Çünkü 10-20 lira falan deseler yaptırabilirdim ama telefon takır takır çalışıyor sadece şarj olmuyordu ve bunun için 200 LİRA mı istiyorlardı.Hem de ilk gönderdiğimde böyle bişey dememişlerdi.Biz forma 'kullanıcı değişimini istiyor''yazdık diye 200 LİRA mı istediler.
    Ben şimdi şöyle düşünüyorum.Bunlar telefonu yapamadılar ve oraya değişimini istiyor yazdığımız için bunu kullanıcıya mãl ediyorlar.Çünkü aradan sadece 1 gün geçince ben 2. kez gönderdim yani telefonla ilgili bi işlemim olmadı.
    Yani bunlar demek istiyorlar ki 200 lira versin biz de tamir etmiş gibi yenisini verelim eski kapağı da taktık mı yuttururuz olur biter.
    Biz servisi aradık fakat ordaki bayan sürekli bişeyler zırvaladı. Biz''telefonu kabul edemeyiz tüketici mahkemesine başvuracağız'' deyince, elimden bişey gelmez bu servis heyetinin kararı, dedi.Onlarla görüşemez miyiz dedik olmaz dedi.

    Telefonum 6233.

    Şimdi benim bu durumda ne yapmam gerekiyor.Mahkemeye mi başvurayım bir yerlere durumu e-postayla bildireyim mi(bu yer neresi olmalı)?
    Yani ne yapayım?





    Evet arkadaşlar hikayem böyle başladı.Buradan sonra ayıplı ürünü 1 sene daha kullandım, ümidim kesilmişti çünkü.Tüketici mahkemesine de başvurmuştuk fakat bize dönmemişlerdi.

    Bir gün tüketici mahkemesinden bir karar geldi ve bu karar bize bi' ümit verdi.Kararın gecikmesinin sebepleri ile birlikte ürünü incelediklerini ve ürünün imalat hatalı olduğunu belirlediklerini söyleyen bir kağıt tomarı. Biz de bunu alıp telefonu aldığımız yere gittik.Onlara da karar ulaşmış.

    Daha sonra bir hevesle telefonu servise gönderdik yine(teleservice arvato)[tarih 24.03.2009].Onlar da onarım işlemini başlattıklarını söylediler.Bir ay oldu telefondan haber yok.Servisi aradık ve telefonun onarımının mümkün olmayacağını ve değiştirmek için işlem başlattıklarını bunun da bir hafta daha süreceğini söylediler.Tamam dedik bekleyelim.1 hafta oldu aradık ve telefonun türkiye stoklarında kalmadığından avrupadan getirileceğini söylediler ve biraz daha zaman alabilir dediler.

    Biz tabi tamamen ümidi kesmiştik fakat böyle bir karar gelince ve bizde ümit oluşunca beklemek sorun olmadı.1 ay daha geçti biz bir kaç kere daha aradık bu zaman döneminde ama telefonun hala ellerine ulaşmadığını geveleyip(!) durdular.Okullar kapandı hala en ufak bir gelişme kaydedemedik ve tüketici mahkemesine bir dilekçe daha yazdık.Dilekçede para iadesini istediğimizi belirttik ki ellerinde yoksa telefon parayı alalım para da mı yok yani!.Ama anlaşılan paraları da yokmuş ki bugün tarih 04.09.2009 ve hala hiç bir gelişme yok.

    Biz bu dönemde boş durmadık tabi her hafta 0212 337 17 17 numaralı danışma hattını aradık durduk ve her hafta aynı şeyleri zırvaladılar.Yok işlemdeymiş yok para iadesi işleme konmuşmuş yok yine onarımı gündemdeymiş değişsinmiş ellerinde değilmiş tam 6 ay daha bizi böyle oyaladılar ki hala arıyoruz danışma hattını ve her arayışımızda sövmemek için zor tutuyoruz kendimizi(babam ve ben).Ne yazıkki İstanbul'da değiliz ve gidip bi' kaçını iş çıkışı tekmelemedik fakat sorunun çözümü de burada yatıyor sanıyorum(!!).Her arayışımızda aynı şeyler bizim paramızı iade etmeleri için ne yapmamız gerek bir türlü çözemedim hala vermemekte kararlılar ve forumda okuduğum kadarıyla bir kaç kişinin parası bizim gibi 6 ay uğraşmadan ellerine geçmiş neden bize böyle bir muamele var anlayamıyorum.Ben bu doluluk düzeyine 1 ayda geldim normalde 3 ay önce aramaya başlamıştık ve tatlı dille telefonun durumunun ne olduğunu soruyorduk fakat tatlı dil de işe yaramıyormuş anlaşılan.

    Şu mübarek ramazanda cuma günü yok mu bir Allah'ın kulu kardeşim şöyle yap ki işlem hallolsun diyecek.İlk çıktığı vakitler ben bu telefonu 580 liraya almıştım ve zengin bir aile olmadığımızdan yahu boşver para onların olsun diyemiyoruz.

    Yardım edin arkadaşlar biraz yol gösterin lütfen.



  • Kardeş.


    1 -www.sikayetvar.com sitesine şikayetini yaz.


    2 - Aç servisi ara ağzına ne geliyorsa söyle artık bir b.k istemiyorum sizden. Tazminat davası açıyorum de ve tazminat davası aç.



    He yok ben dava istemiyorum artık paramı alsam yeter diyorsan. Kardeşim serviste kalma süresi 30 iş gününü geçeli kaç ay oldu, paramı almak benim yasal hakkım hiçbir şekilde artık değişim falan istemiyorum. 1 yıldır deşim için beni oyalıyorsunuz. Dava açsam donunuza kadar alırım işinizden de olursunuz de. Eğer arada kalmak istemiyorsan bana en yüksek yetkili merci kim ise onu bağla onunla muhatap olacağım. Yok illa ben muhatabım diyorsan dava için isim ve soyisminizi alayım bundan sonra muhatabım sizsiniz çünki diyin.


    Başka türlü bir işlem başlatmazlar. Tekrar belirteyim. Telefonla çara aramak son çözümünüz olsun. Zira telefonda her şey sallarlar. Ama elinizde yazılı bir görüşme olunca bir tarafları tutuşur.
  • DigitalWorld'e katılıyorum, bunları sürekli yoklamak gerekiyor... Yazılı belgeler isin icine girmeden ilgilenmiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld

    Kardeş.


    1 -www.sikayetvar.com sitesine şikayetini yaz.


    2 - Aç servisi ara ağzına ne geliyorsa söyle artık bir b.k istemiyorum sizden. Tazminat davası açıyorum de ve tazminat davası aç.



    He yok ben dava istemiyorum artık paramı alsam yeter diyorsan. Kardeşim serviste kalma süresi 30 iş gününü geçeli kaç ay oldu, paramı almak benim yasal hakkım hiçbir şekilde artık değişim falan istemiyorum. 1 yıldır deşim için beni oyalıyorsunuz. Dava açsam donunuza kadar alırım işinizden de olursunuz de. Eğer arada kalmak istemiyorsan bana en yüksek yetkili merci kim ise onu bağla onunla muhatap olacağım. Yok illa ben muhatabım diyorsan dava için isim ve soyisminizi alayım bundan sonra muhatabım sizsiniz çünki diyin.


    Başka türlü bir işlem başlatmazlar. Tekrar belirteyim. Telefonla çara aramak son çözümünüz olsun. Zira telefonda her şey sallarlar. Ama elinizde yazılı bir görüşme olunca bir tarafları tutuşur.



    Sağol hocam destek olduğun için. Dava açacağım artık ben de başka yol yok gibi gözüküyor.
  • böyle sacmalık olamaz ya kardes aç telefonu azına geleni say sikayetwar a yaz yazılı dilekce mahkemede telefonun 3 katını iste yada yeni bir SORUNSUZ N97
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.