Şimdi Ara

ACİL 2001 S40 T4-2.0T yardım lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
3.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar! Araç alma arifesindeyim ve S40 lar aklımı çelmekte!Daha önce 1 yıl 2001 model 1.6 S40 kullandım ve bir yakınımın araçla kaza yapması sonucu aracı satmak durumunda kaldım.Tekrar S40 lara yöneldim fakat bu sefer eksik olan performans nedeniyle turbo modellerle ilgileniyorum.2 gün içerisinde almak istediğim 2 Volvo var.Bunlardan biri S40 T4 otomatik.Araç 2001 model,169.000 km de 10.000 km önce rektifiye nin başarısız olması sonucu araca sandık motor getirtilmiş ve yetkili serviste taktırılmış.2.el Volvo alımında önemli hususlardan biri olan triger kayışından şüphe duymayacak olmak beni bu araca yakınlaştırıyor.Araç ta boya ve darbe yok. Araçta prins LPG sistemi var.Sandık motor olması avantaj olarak görülmeli mi sizce?
    2.seçenek ise yine 2001 model 2.0T manuel vites S4o.Araç 102.000 de özenle kullanılmış.İçi dışı gerçekten çok temiz.BRC LPG takılı.

    Çok kararsızım ve acil karar vermem gerekiyor.Yardım ederseniz çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler.



  • arkadaşım selamlar,


    araca sandık motor takılmış olması rektefiye işleminden elbette ki çok daha iyi bir şey çünkü uzun süre motoru sorunsuz şekilde kullanma şansı var.zaten montajı servis yaptığı için motor garantili demektir 2 sene boyunca.. triger kayışı gergisi ile beraber 120,000 km de bir yenilenir.yeni motor takıldığına göre 120,000 km rahatsın demektir. umarım bu seni yeterince aydınlatmıştır.

    eğer otomatik şanzımanlı araçlara karşı önyargın varsa otomatik alma.ama otomatiği manuele tercih ediyorsan bence al. ama ben olsam 102,000 deki araç yerine sandık motor takılmış aracı tercih ederim.zaten arabada lpg var demişsin ve üstelik kitin markasının prins olması da çok büyük avantaj.bu kitler volvolar ile tam uyumludur.


    bence ortada çok düşünecek birşey yok.. tek konu bir aracın otomatik diğerinin ise manuel oluşu ki bu da senin hangi tip vites kutusunu tercih etmene bağlı birşey..



    bu arada belirtmeyi unuttum volvoların motor bölümü (krank hariç) alüminyum olduğu için rektefiye başarısız olmuş olabilir zire alüminyum parçalar çok hassas olup kolayca deforme olabilir... bu motorlar eğer yağsız ve susuz kalmazsa sorun yaşama ihtimalin çok zayıftır.

    kolay gelsin..
  • Çok teşekkürler meteg !

    T4 düşünüyorum.Aracı özel serviste incelemeye sokmak istiyorum hafta içerisinde.Aracın km si gözönüne alındığında kilit noktaların otomatik şanzıman,turbo,katalitik konvertör,MAF,ETM olabileceğini düşünüyorum.Bunların dışında önemli,bana masraf açabilecek parçalar nelerdir?Aracın CD player ı çalışmamakta.Sahibi lensin temizlenmesi gerektiğini söyledi.Önemli bir arıza ve masraf olmamasını umuyorum.Bu araçlarda kullanılan müzik sisteminin çıkması ne kadardır tahmini fiyatınız var mı?Sizce bu aracın ederi ortalama nedir?

    İlginiz için şimdiden teşekkürler!
  • öncelikle belirtmem gerekir ki bir aracın kmsinin ne kadar olduğundan çok o aracın o kmye gelene kadar nasıl kullanıldığı ve herhangi bir sorun yaşayıp yaşamadığı önemlidir. yani 100,000 km yapmış ama bakımları ihmal edilmiş bir volvonun 200,000 yapmış bir volvodan daha sorunlu olması beklenir. volvo motorları çok uzun kmler yapabilir dikkat edilecek 3 konu var.

    birincisi motor hararet sorunu yaşadı mı veya yağsız kaldı mı?
    diğeri triger kayışı zamanında değişti mi?
    bir diğeri ise herhangi bir sorun yaşadı mı?

    eğer bu sorulara verilen yanıt hayır ise bu araçların motorları abartmıyorum en az bir milyon km yapabilir. katalitik konvertörün aracın yaşı itibarı ile tıkalı olabilir.en ucuz yöntem universal konvertör takmaktır. Maf sensörü kolay kolay arızalanmaz.arızalandığında araç rölantide saçmalar ve mutlaka stop eder.yani maf konnektörünü çıkardığında aracın rölantisi düzeliyor taktığında ise bozuluyorsa maf bozuk demektir. ama arıza lambası da mutlaka yanacaktır. ETM ise piyango gibidir.sorun çıkabilir de çıkmayabilir de. tamamen şans işidir.


    bu araçların müzik sistemler aslında çok güzeldir.ama gerek çıkma gerekse yenisi pahalıdır.lensin temizlenmesi zaten ilk yapılması gereken şeydir.eğer düzelirse zaten sorun kalmaz düzelmezse o zaman başka çözümler bulunur.ama bence bu araçların fabrikasyon müzik sistemlerinin yerine başka sistem takılınca hiç güzel durmuyor ve çok sırıtıyor.tavsiyem lens temizliğini yaptırmanızdır eğer düzelmezse size yardımcı olmaya çalışırım.

    aracın ederi sorusuna gelince ne yazık ki ben bir araca değer biçecek kapasitede biri değilim.çünkü bir aracın değerini belirleyen o kadar çok etken vardır ki.. ama kabaca bir fiyat vermek gerekirse(özellike belirtiyorum tamamen tahminidir bu fiyat) bu aracın 19,000-21,000 aralığında satılması gerekir. 2001 otomatik T4 için konuşuyorum.
  • güvenlik- kalite - performans olarak her şeyiyle kendini ıspatlamış bir marka sonuçta, vereceğiniz yada düşündüğünüz fiyat nedir bu da önemli meteg' in dediği değerler makul fiyatlar ben bir yıl önce almıştım 100.000 de 2001 model t4 ümü 20.500 almıştım çok memnunun (hatta satıp otomatiğini bile almayı düşünüyorum eşim kullanamıyor. ses sistemi 6 hoparlörü ile bence gayet başarılı, ilk aldığımda cd problemi bendede vardı lens temizliği yapılınca düzeldi şimdilik gayet iyi gidiyor.
  • arkadaşlar selamlar..
    1999 s40 t4 alırken dikkat etmemiz gereken hususları ,
    olmazsa olmazları,
    almazsa almazları,
    aman uzak denilecek noktaları,
    aman kaçırma denilecek noktaları,
    açıklayıcı şekilde yazacak arkadaşıma şimdiden teşekkür ediyorum.
    sağolun varolun..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.