Şimdi Ara

Arçelik mi? Bidaha önünden bile geçmem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şuanda başımda bulunan mevzuyu sizinle paylaşim dedim arkadaşlar.Olayı kısaca özetleyim fikirlerinizi alayım.Anneler gününde anneme hediye olarak buzdolabı aldık.neyse buzdolabı pazar günü geldi.sabah 12 gibi filan geldi.neyse dolab gelirken kartonu aşağıda sökülmüşü.asansöre sığmadı diye.neyse yerleştirdik dolabı.daha sonra(bi kaç saat sonra) alt tarafta bi 10 cm boyunda boya kalkması oldugunu farkettim.Aldığımız yer kapatmışlardı o yüzden ertesi günü babam gitmiş bildirmiş durumu.tamam değiştirirz orayı demişler.aradan 4 gün geçti ama ne gelen var ne giden.en son baştan gittim.müşteri hizmetleri ile görüşün dediler.eywallah dedik.aradık anlattık geldiler baktılar dolaba gördüler boya kalkan yeri.tamam biz size bildirirz dediler.daha sonra aradılar kapak değişecek dediler.tamam dedim ama ücret karşılığında değiştirirz dediler.bende şalterler attı.nasıl olurda garantili dolabın tamiratı için benden ücret istersiniz filan dedim.yok hala sürdürüyorlar bu durumlarını.Peşini bırakmıcam gerekirse arçelige dava açacam.ben 1.500 TL para vermişim dolaba bide kendi ayıplı ürünleri için mi para ödiyecem.Sizin fikirleriniz düşünceleriniz neler arkadaşlar bu durum karşısında??







  • Bizim buzdolabının nakliye esnasında sebzelik rafı kırılmıştı, aldığım yere belirttiğimde hemen orada yenisini verdiler. Bu biraz senin şanssızlığın sanırım arkadaşım..
  • Arçeliğin kendisini arayın servisin para istediğini işgüzarlık yaptığını bildirin bakın neler oluyor. Servisi şikayet amaçlı ararsanız sorununuz 2 gün içinde çözülür muhtemelen.
  • zaten adana bölge müdürlüğünden arayıp söylediler.ücret karşılığında değiştirileceğini.sikayetvar.com'a bile bildirdim tınlarmıyorlar.
  • bizimde olmuştu yeni dolabı çizmişlerdi getirirken. komple dolap değişti. kapak falan değil. ufacık bi çizikten komple değiştirtmiştik. birazda satan yerin insafına bağlı.
  • aynısı bızede olduydu 30 cm cızık vardı hemen telefon actık degıstırdıler
  • Arçelikten bende bir daha hiçbirşey almam. 1 yıllık televizyonun tüpü bozuluyor , 400 lira istiyorlar.Olacak şey değil bizden kaynaklı bir durum sankı.
  • genel müdürlüğünü arayıp o servisi şikayet et ve ne yaptıklarını söyle.
  • aldığımız yere iade taahütlü mektup gönderdim.sorunumu belirttim isterlerse cevap vermesinler yada aynı cevabı versinler.tüketici haklarına başvuracagım cevap geldiğinde.bakalım o zaman neler olacak
  • Tüketici haklarına şikayette bulun onlar uğraşsın dursun sen ne uğraşcan. Bu arada eğer satın aldının tarihin üzerinden 15 gün geçmemişse hiçbir neden belirtmeksizin geri verebilirsin veya değiştire bilirsin.
  • 15 günü şikayetlerime geç cevap vererek geçirttiler.bende tüketici hakları hakem heyetinden biri ile görüşüp bilgi aldım.o yüzden iade taahütlü posta gönderdim.şimdi onun cevabını beklicem
  • Tüketici haklarına şikayet et eğer kabul edilirse hemen değiştirirler
  • ben arçeliği bırakalı 2.5 sene oluyor. arçelik artık kaliteyi düşürdü, sadece marka imajı ile satış yapıyorlar. electrolüx aeg vs. avrupa ürünleri tercih ediyorum
  • Evimde Çamaşır Makinası tutuştu!!

    Bildiğiniz tutuştu.. Farketmeseydim yada evde olmasaydım muhtemelen tüm apartman cayır cayır yanmıştı!

    Peki noldu dersiniz? Arçeliğe onlarca şikayet mail'i attım, telefon ettim tık yok! Servis yanan makinanın tamiri için 150-200 lira arası birşeyler aldı birde benden!!

    INSAN HAYATINDAN bahsediyoruz ama adamların umrunda değil!

    Lanet ettim ve birdaha ne beko ne arçelik yaklaşmam bile!!

    Ne varsa gavurda var! Acı ama gerçek!
  • Arçelik ve Vestel bu ikisine .çmaya bile gitmem.Allah düşürmesin ellerine ya paranız bol olacak yada zamanınız bu firmalarla iş yapacaksanız.Eğer sattıkları malın zararını kendileri karşılamayı kabul etse bile bu seferde sizin zamanınızı çalarak telafi ediyorlar yaptık diyip geri veriyorlar eve getirince aynı şey yine oluyor hadee tekrar götür 1 ay daha bekletiyorlar git gel git gel kafayı yiyorsunuz.

    Alıpta memnun olanlar varsa dua edin bir arızası çıkmasın.Çıkarsa işiniz zor
  • Gecmiş olsun . Tüketici olarak cogu markadan eziyet gorüyoruz .

    Arcelikten camaşir makinesi aldik 1.500 tl ye insallah bi sorn cikmaz cikarsada garantisi var gelir alirlar yapilincada getirirler zamana oynarlarsada hergün 3 5 defa ararim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KURSAD. -- 3 Haziran 2009; 13:01:55 >
  • eski dolabımızda arçelikti ne bi boya kalkması var ne bişey 19 yıllık dolap.diğer arkadaşında dedği gibi kaliteyi düşürmüşler isimle iş yapıyorlar
  • Bence sorun Arçelikten ziyade bölge yönetiminden koskaca firma öyle bir kalemde silip atmak olmaz,

    Ayrıca istisnalar kaideyi bozmaz,

    Ama müşteriye yapılanlar da adamın peşini bırakmaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: passat1905

    eski dolabımızda arçelikti ne bi boya kalkması var ne bişey 19 yıllık dolap.diğer arkadaşında dedği gibi kaliteyi düşürmüşler isimle iş yapıyorlar



    o 19 yıllık dolap şuan alacağın son model dolaptan bile daha dayanıklıdır.Eskiden taş gibiydi mallar.Hatta ben çok iyi hatırlıyorum hafif sarı renkli arçelik marka dolabımız vardı ben küçükken.Annem babam ilk evlendiği yıllarda almışlar neredeyse 20 yılı doldurduğunda bile daha servis yüzü görmemişti bizimkiler değiştirelim daha büyüğünü alalım dediler arçelikten daha büyük buzdolabı aldılar daha 2 yıl geçmeden 20 yıllık arıza çıkardı motor değişti falan filan.

    Eski mallar hala duruyordur.Ama baktılar artık buzdolabı eskisi gibi değil çok model var ucuza satılıyor.demekki satıştan kar edemeyeceğiz bizde adi yapalım serviste geçiririz buzdolabı alanlara diye düşündüler kalite yerlerde sürünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~VeNoM~ -- 3 Haziran 2009; 13:06:42 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX

    Evimde Çamaşır Makinası tutuştu!!

    Bildiğiniz tutuştu.. Farketmeseydim yada evde olmasaydım muhtemelen tüm apartman cayır cayır yanmıştı!

    Peki noldu dersiniz? Arçeliğe onlarca şikayet mail'i attım, telefon ettim tık yok! Servis yanan makinanın tamiri için 150-200 lira arası birşeyler aldı birde benden!!

    INSAN HAYATINDAN bahsediyoruz ama adamların umrunda değil!

    Lanet ettim ve birdaha ne beko ne arçelik yaklaşmam bile!!

    Ne varsa gavurda var! Acı ama gerçek!


  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.