Her operatörde olduğu gibi hatla ilgili derdimiz anlatmak için bile bir dsürü kontör vermek durumunda kalıyoruz, bu durumdan şikayertçi, olan yok mu?
Mesela rezil avea da 500 ü arayıp 3 kontör karşılığı konuşmak durumunda kalıyoruz ne yazıkki...
web den e-mail gönderincede gelen mesaj fix olarak 500 ü arayın çözelim oluyor, siz arayın çözelim diye mesaj atıyorum ama nafile ona da yine 500 ü arayın çözelim mesajı geliyor
Bunun bir çözümünü bilen bulan var mı?
quote:
Orjinalden alıntı: memet
Her operatörde olduğu gibi hatla ilgili derdimiz anlatmak için bile bir dsürü kontör vermek durumunda kalıyoruz, bu durumdan şikayertçi, olan yok mu?
Mesela rezil avea da 500 ü arayıp 3 kontör karşılığı konuşmak durumunda kalıyoruz ne yazıkki...
web den e-mail gönderincede gelen mesaj fix olarak 500 ü arayın çözelim oluyor, siz arayın çözelim diye mesaj atıyorum ama nafile ona da yine 500 ü arayın çözelim mesajı geliyor
Bunun bir çözümünü bilen bulan var mı?
sen daha yenisin galiba
aveanın anladığı yol mail atarmış gibi www.şikayetvar.com'a yazacaksın onlar seni arayacak
turkcell'de benim çözümüm sürekli "0" a basmak sizin de dediğiniz gibi avea" rezil": bir defa anne kızlık soyisminin tamamını istemişlerdi, ben de bir daha aramadım , banka istemiyor tamamını siz niye istiyorsunuz diye
quote:
Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE
aveanın anladığı yol mail atarmış gibi www.şikayetvar.com'a yazacaksın onlar seni arayacak
şikayetimi buraya yapmam yeterli oluyor mu?
cevap verirler ve ararlar :) denenip onaylanmıştır.
Ayrıca tabiki şöyle birşey var avea müşteri hizmetleri çok yetersiz.En az 10-15 dk bekletiyorlar. Şu ana kadar banka yada gsm operatörü müşteri hizmetlerinde bu kadar fazla beklediğimi hiç hatırlamıyorum tebrik etmek gerek :)
quote:
Orjinalden alıntı: memet
quote:
Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE
aveanın anladığı yol mail atarmış gibi www.şikayetvar.com'a yazacaksın onlar seni arayacak
şikayetimi buraya yapmam yeterli oluyor mu?
oluyor merak etme onlar sana geri dönerler avea müşteri hizmetlerini arayın 1'e basın sonra 0'a basın direk temsilciye bağlanırsınız kaç saniye yada dakika bekletir belli olmaz
Avea'nın Müşteri Hizmetleri Oldukça Kalitesiz. Müşteri Memnuniyeti Açısından Eksi Puan.
bırak avea yı geç turkcell e keyfine bak
aynen yaa bende avea kullanıcısıyım üstüne hem faturalı hem faturasız hattım var ve her ikisinide aktif olarak kullanıyorum..Bazen sorunlarım oluyo müşteri hizmetlerini arıyorum en az 10 dakika telefon kulağımda bekliyorum..Olacak iş değil..
quote:
Orjinalden alıntı: DEAD-RECKONING
aynen yaa bende avea kullanıcısıyım üstüne hem faturalı hem faturasız hattım var ve her ikisinide aktif olarak kullanıyorum..Bazen sorunlarım oluyo müşteri hizmetlerini arıyorum en az 10 dakika telefon kulağımda bekliyorum..Olacak iş değil..
BENDE bugun aradım açıldı 1 e bastım sonra 0 a bastım hemen bağlandı
bundan sonra bende aradığımda hemen 1e ve 0 a basma olayını bi deniyim bakıyım.belki bekleme derdinden kurtulurum
quote:
Orjinalden alıntı: DEAD-RECKONING
bundan sonra bende aradığımda hemen 1e ve 0 a basma olayını bi deniyim bakıyım.belki bekleme derdinden kurtulurum
bağlandığını duyacaksın
bakalım işalla
10 dk dır bekletio 1 tane müşteri hizmet yetkilisi açmadı telefonu
yeni rekor 12 dk
quote:
Orijinalden alıntı: channex
yeni rekor 12 dk
12 dakikaya rekor mu diyorsun sen?
72 dk
quote:
Orijinalden alıntı: mehce
72 dk
AVEA kadar berbat bir operatör görmedim.Müşteri hizmetlerine bağlanmak ayruı dert.Bağlansan da müşteri temsilcisine dert anlatamıyorsun.AVEA'da müşteri hizmetleri diye bir birimin olduğuna inanmıyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: netfriend
AVEA kadar berbat bir operatör görmedim.Müşteri hizmetlerine bağlanmak ayruı dert.Bağlansan da müşteri temsilcisine dert anlatamıyorsun.AVEA'da müşteri hizmetleri diye bir birimin olduğuna inanmıyorum.