Şimdi Ara

Garantiden Değişim Şartları???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
16.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Nokia 6300 cep telefonum var 1,5 yıllık. 3kez şarj sorunu yüzünden, garanti için Genpa'ya verdim. Geçen hafta 3.kez yolladım. Acaba cihazın değiştirilmesi için ne yapmam gerekiyor? İlk sefer gidişinde sorun çözülmeden geri yollandı, 2.sefer çözüldü fakat tekrar başladı 15-16saatte şarj bitimi tekrar yolladım. Daha önce bu işlemi yapanlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.



  • 3 kez aynı arızadan servise verdiysen ve bunları servis formları ile belgeleyebiliyorsan para iadesi veya ürün değişim hakkın var. Ürün değişimi için servis ile veya nokia müşteri hizmetleri ile irtibata geçmen yeterli. Ama para iadesi için muhakkak Tüketici Hakem Heyeti (THH) kararı istiyorlar. Thh'de hazır bulunan dilekçeyi doldururup ilişiktede servis formlarını ekleyip şikayette bulunabilirsin.

    THH kararı 2 ila 3 ay kadar sürer. Para iadesi satın alınan fatura bedeli üzerinden yapılır.
    Bu yolla 2 kez para iadesi aldım. Az çok tecrübe kazandım artık
  • Genpa sana cihazınızı teslim alabilirsiniz dediğinde hemen Nokia Müşteri hizmetlerini arıcaksın (212) 3371717. Burdan cihazın 3 kere aynı sorundan servise gittiğini ve değişim talebinde bulun. Birde birşey ekliyim sakın genpadan telefonu teslim alma. Yoksa talebin geçersiz sayılır. Onlar zaten işleme alıyorlar 1 haftada haber veriyorlar. Sonra yeni cihaz gelincede servise bıraktığın yerden alıyorsun. Ama bu işi genpa ile değil nokia ile hallediyorsun. Kolay gelsin.
  • Bu arada bir tavsiyede bulunayım. Eğer bütçen müsait ise başka bir tel al. Seni 2-3 ay kadar idare edebilecek bir telefon olabilir. Sonra belgeler ile thh'e şikayette bulun. Para iadesi iste. %99 ihtimal karar para iadesi çıkacak. (Belgelerin ve faturan var ise). Sonra o paraya kafana göre bir telefon alabilirsin

    Beklemek sorun olmayacaksa para iadesi her zaman daha mantıklı...
  • Eski 8310'umu kullanıyorum zaten cihaz sorunum yok.
    Başvuru ve gelişmeler hakkında detaylı bilgi verir misin? Elimde daha önce 2kere garantiye gittiğine dair belge var. Acaba Genpa kayıtlarında oynama yapılır mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Koray_Aykut -- 11 Mayıs 2009; 1:59:36 >
  • Elimde bi fatura var Genpa'nın; batarya değiştirildiğine dair: 04.10.2008 tarihli.
    Ayrıca da "Teknik Servis Tutanağı" var: "Yazılım yüklendi. Elektronik parça değiştirildi. Kalibrasyon yapıldı." yazıyor tarihi: 26.09.2008

    İlk seferde batarya değiştirip yolladılar, 2.seferde parça değiştirmişler cihazdan. Geçen hafta da 3.sefer gitti yine sorun şarj.
    THH'ye nasıl başvururum? Cihazın faturası var.
  • Ayrıca bir nokta daha var. Diyelim ki ben gittim yarın garantiye başvurdum, 3gün sonra garanti bitti, 4.günde heyet karar verdi. Heyetin kararı, başvuru gününe göre mi geçerlidir yoksa garantinin bitiş gününe göre mi? 26.09.2007 garanti bitiş süresi.
  • Dostum THH başvurulcak bir durum yok şu anda. Başta anlattım zaten sana cihaz değişimi için 3. kez aynı sorunu versin ve teknik serviste gerçekten sorun olduğunu görsün. Yani yine onarım yapılacak sonra dediğim gibi sen değişim başvurusunda bulunacaksın. Onlar birebir cihaz yollcuklar. Aynı şeyi yaptım bende. Para iadesi istiyorsan anca 3 kez aynı sorundan cihaz değişicek. Yeni gelen telefonda yine 3 kere hatadan servise gidicek o zaman para iadesi talebin oluyor. Tabi bu iş uzun olduğundan THH'e başvurabilirsin. Ama dediğim gibi şu anda Genpanın sorunu kabul etmesini bekle. Onlar onarım yaptıktan sonra hemen nokiayı ara. THH ile şu anda birşey halletmene gerek yok.
  • Neyse en azından cihaz değişmiş olur o da birşey
  • quote:

    Orjinalden alıntı: FatalERROR!

    Dostum THH başvurulcak bir durum yok şu anda. Başta anlattım zaten sana cihaz değişimi için 3. kez aynı sorunu versin ve teknik serviste gerçekten sorun olduğunu görsün. Yani yine onarım yapılacak sonra dediğim gibi sen değişim başvurusunda bulunacaksın. Onlar birebir cihaz yollcuklar. Aynı şeyi yaptım bende. Para iadesi istiyorsan anca 3 kez aynı sorundan cihaz değişicek. Yeni gelen telefonda yine 3 kere hatadan servise gidicek o zaman para iadesi talebin oluyor. Tabi bu iş uzun olduğundan THH'e başvurabilirsin. Ama dediğim gibi şu anda Genpanın sorunu kabul etmesini bekle. Onlar onarım yaptıktan sonra hemen nokiayı ara. THH ile şu anda birşey halletmene gerek yok.

    Yanlış biliyorsunuz. 3. kez değişmesi gerekmiyor. 3 kez aynı arızayı vermiş ise zaten değişim veya para iadesi hakkı doğuyor. Bu durum zaten garanti belgesinde açıkça yazıyor. Şu anda arkadaşın bu hakkı doğmuş vaziyette.

    Arkadaşım sen evrakların ile birlikte sana en yakın kaymakamlığa git. Orda THH'nin odasını bul ve ordaki görevliye durumu anlat. Sana en iyi o yardım edebilir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Koray_Aykut

    Ayrıca bir nokta daha var. Diyelim ki ben gittim yarın garantiye başvurdum, 3gün sonra garanti bitti, 4.günde heyet karar verdi. Heyetin kararı, başvuru gününe göre mi geçerlidir yoksa garantinin bitiş gününe göre mi? 26.09.2007 garanti bitiş süresi.

    Cihazı senin servise verdiğin tarih önemli. Ayrıca cihazın serviste durduğu gün kadar garantiye eklenir. Ben ücret karşılığı başarı servise verdiğim cihazı 30 iş günü dolduğu için para iadesi aldım. Gerisini sen düşün

    Şu anda kozlar senin elinde. Merak etme. Para iadesi rahatlıkla alabilirsin. Ama dediğim gibi biraz zaman alıyor işte..




  • bende 6220 c almıştım.ama kamresaı bozuldu hemen ilk gün.servise verdim adamlar kamerası normal bir şekilde verdi bana 1 gün sonunda ve aldıktan 1 gün sonra tekrar bozuldu.tekrar verdim.. ilk verişimdeki servis raporunda belirttiğiniz sorun bulunamadı cihazda diyor.. ben nasıl değişim yapabilirim?
  • 3 kere servisten dönerse para iadesi hakkın var.
  • Yarın Kadıköy'de işim var zaten kaymakamlığa da uğrayıp detayları öğreneyim. Cihazın yenisi verilse bile tüm 6300'larda var zaten şarj sorunu daha sonra tekrar yaşarım. Parayı geri alabilirsem daha iyi bir cihaz alırım
  • zaten tüketicinin lehinde karar veriyorlar genelde.bende paramı almıştım
  • FatalERROR! ; konu hakkında hiçbir doğru bilgiye sahip değilsin. Bundan sona kimseyi yönlendirmeye çalışma. Bugün cihaz teslim ettiğim şubeye geri gelmiş teslim almadan Nokia'yı aradım verdikleri cevap şu: "Cihaz tamir aşamasındayken aramanız gerekiyordu. Cihaz onarıldığı için değişim talebinde bulunamazsınız." Ayrıca 2-3defa telefon değişecek, onlar da her seferinde aynı sorundan garantiye gidecek diye birşey yok para iadesi için!

    Gelelim esas hikayeye.
    Bugün kaymakamlığa gittim. Tüketici heyetine başvuruda bulunacakları bilgilendireyim. Yanınızda aklınıza yatan tüm evrakları, belgeleri götürün. Bunların hepsinden 3er tane fotokopi çektirip teslim edeceksiniz. Ayrıca ptt'den alacağanız 2TL'lik 3adet pul gerekiyor(kaymakamlıkta 1er liralık 5pul diyorlar ama ptt'nin öyle bir pulu yok) Ayrıca ordan size bir dilekçe veriyorlar, onu da doldurup 2adet daha fotokopisini çektirip bu şekilde teslim ediyorsunuz. Daha önce bu tür devlet binalarına işi düşmeyenler dikkatli olsun orda en dandik koltuğa oturanlar bile kendini bakan, paşa, padişah falan sanmaya başlar 1sene önce en son böyle bir kuruma işim düşmüştü bugün yine gördüm aynı vahim tabloyu. Yıldızı olmayan polis bile kendini emniyet amiri sanıyor o derece yani
    Birkaç sorum vardı: "Cihazı teslim alayım mı?" gibi bir muhattap aradım kaymakamlık içinde bir üst kattaki bir odaya yönlendirdiler zira evrak teslim odasındakilerin tüm mesaisi çay ve sigara içip maaş almak. Neyse çıktım yukarı; sivil olduğunu düşündüğüm bir hanım vadı 50yaşlarında sağolsun çok ilgilendi. Çatır çatır geri alırız paranı dedi İşte yeni nesil böyle davranmalı, hakkınızı arayın falan dedi. Arada 1kat fark var ama aşağıdakiler kral yukarıdakiler insan anlamadım bu işi

    Ayrıcada 2aya kadar sonuçlanır işlemler dediler.

    marikanwap; yardımların için çok teşekkürler.

    Not:Bahsi geçen kaymakamlık İstanbul, Kadıköy'de bulunan kaymakamlıktır.




  • @Koray_Aykut
    Rica ederim. Ayrıca senin adına sevindim...
  • Gelişmeleri de yazarım buraya
  • aldığımız telefon hatalı çıktı ise aldığımız yer mi değişim yapar yoksa garanti kapsamına girer uğraştırır mı?
  • Hocam benim eskiden 3 sene önce nokiam aynı sorundan iki kere servise gitti ilk itti yapılmadan geldi tekrar yolladık düzelti garanti bitince tekrar başlamıştı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.