Şimdi Ara

VODAFONEDEN 444 LÜ HATLARA DİKKAT

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 5 aydır faturalı cep limitsiz hattı kullanmaktayım ve bu süre içersinde alan koduyla aradığım tüm 444 lü telefonlardan ücret yansımıyordu...tesadüfen vodafone sayfasından fatura analizine baktığımda 27 nisandan itibaren alan koduyla aradığım tüm 444 lü telefonlara ücret yansıtıldığını gördüm..Aboneye haber vermeden yansıtmaya başlamışar tesadüfen bakmasaydım faturam çok yüklü gelecekti..müşteri hizmetlerine bu konuda mail gönderdim...abnoneye haber vermeden yapılan bu değişikliği tüketiciyi aldatmaya yönelik olduğunu belirttim...alan koduyla 444 lü telefonları arayan arkadaşkar dikkatli olsun



  • ya bu 444 lü numaralar niye böyle anlamıyorum sanki yurtdışı arıyoruz değişik bi ücretlendirme yapıyorlar galiba
  • Aynen bende bugün mail attım

    27 sinden itibaren tüm aramalarımız ücretlendirilmiş..

    Bu kadarı pes Vodafone



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s.volkan -- 2 Mayıs 2009; 17:34:19 >
  • bilgi için teşekkürler
  • 27 Nisan tarihi itibari ile aynı durumla bende karşılaştım arkadaşlar ve ağzıma geleni saydım mailla 10 dakkaya mail geldi

    Sistemsel bir hata oldu merak etmeyin aslında şikayet kaydını şuan alamam çünkü faturanız kesilmeden işlem yapılamaz ama ben kayıt alıyorum dökümlerle birlikte dedi

    Merak etmeyin çözülecek dedi 444 lü numaralar hala 212 alan kodu ile ücretsiz öyle bir dğeişim olmadı dedi merak etmeyin dedi

    Ama ne ne değildir bilemiyorum


    birazdan tekrar mail atacağım durum ne oldu diye
  • Ya iyide 444 lü normal aradığımızdada ücretlendirilmiyordu zaten ayrıntılarda gördüğümüz kadarı ile başına 212 koyuyordu ve ücret ödemiyorduk..

    444 lü aramlar ücretlendirilecekse hiç bir anlamı kalmaz tarifenin benim
  • Sayın Volkan Başaran,

    Mailiniz ile ilgili olarak, öncelikle Vodafone'un müşteri memnuniyeti ilkesini baz aldığını ve yüksek kalitede iletişim hizmeti sağlamayı hedeflediğini belirtmek isteriz. Abonelerimizden gelen talep ve şikayetler bizim için önem taşımakta ve ulaşan şikayetleriniz değerlendirilmek / çözüme ulaştırmak için ilgili birimlerimize aktarılmaktadır. Buna bağlı olarak eleştirinizin ilgili birimlere aktarılmış olduğu bilgisini de paylaşmak isteriz.

    ***** numaralı hatlarınız üzerinden kullandığınız "Cep Limitsiz Herkesle" ile hem tüm Vodafone'lular ve sabit hatlar ile limitsiz, diğer operatörlerle de toplam 500 dakika ayda sadece 45.00 TL'ye (KDV ve Özel İletişim Vergisi dahil 54,54 TL) görüşebilirsiniz.

    Vodafone Müşteri Hizmetleri 444 0 542 araması tüm tarifelerde standart olarak ücretlenmektedir (7,1 kr / dk). 444' lü diğer numaraların aranması ise 25 kr / dk olarak ücretlenmektedir. Fakat tarifeniz kapsamında 444 aramaları başına 0212'yi koymanız durumunda (Sabit Hat arama özelliğine göre) ücretlenmemektedir. İki hattınız içinde yapılan kontrollerde, bu kapsamda yaptığınız aramalarda herhangi bir ücretlenmenizin bulunmadığı tespit edilmiştir.

    Mevcut uygulamamız bu doğrultuda olup, herhangi bir değişiklik yapılması durumunda abonelerimize gerekli bilgi aktarılacaktır.



    Eski faturaya bakıyorlar yahu..

    Dakikası 25 kuruş diyor ama öyle ücretlendirilmiyor..

    Başına 212 koyarak yaptığım 2 arama normalde 0 olması lazım ama hadi olmasın. dakikası 25 kuruş yine olmuyor..

     VODAFONEDEN 444 LÜ HATLARA DİKKAT
  • Bu olay peki sadece Vodafone için mi geçerli bir durum yoksa Avea ve Turkcell'deki tarifelerdede böyle mi oluyor acaba..?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dj.trust.06

    Bu olay peki sadece Vodafone için mi geçerli bir durum yoksa Avea ve Turkcell'deki tarifelerdede böyle mi oluyor acaba..?

    aveadada böyle turkcellde sorun yok
  • Bugün kızdığım için müşteri hizmetlerini aradım kontörlü hatta çevirin dedim kontor yüklemeyecem tamamen iptal olsun kurtuluyum vodafone dan dedim
    geçerim turkcell e kafam rahat içim rahat dedim

    Sonra beni özel müşteri temsilcisine bağladı tam konuşrken hattan düştüm 2 dakka sonra beni cepten aradılar özür diledilr hattan düşüş için ve konuşmaya başladık durum izah ettim kontörlüye geçmeden önce geçiş sebebi özel değilse öğrenebilirmiyim dedi

    saydım bende 444 lü numaralar ücret yansımış dedim 27 nisan itibariyle o da siz lütfen güncel döneme balkmayın efendim dedi my vodafone dakiler güncel olmuyor hata payı yüksek dedi


    Faturanız 15 inde kesilsin ondan sonra inceleriz eğer o zaman hala geçiş yapmak isterseniz geçiririz sizi dedi

    tamam dedim

    ayrıca ben size garanti veriyorum 444 lü numaraları 0212 alan kod ile aramalarınız tamamen ücretsiz emin olabilirsiniz dedi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafa_(87)


    quote:

    Orjinalden alıntı: dj.trust.06

    Bu olay peki sadece Vodafone için mi geçerli bir durum yoksa Avea ve Turkcell'deki tarifelerdede böyle mi oluyor acaba..?

    aveadada böyle turkcellde sorun yok

    Aynen
  • Şu an 17 liralık ücret görünüyor My Vodafone'da..

    MÜşteri temsilcisini aradım ve hattımı kontörlü yapmak istediğimi belirttim..Sebebi sorulduğunda durumu anlattım..

    Öyle bişey olamaz dendi. Fatura çıksın, kesinlik 212 koyduğunuz aramalar ücretlendirilemez dendi ısrarla.

    Video kaydı yaptım arkadaşlar. Bugün yayınlarım isterseniz. 444 lü bir aramayı yaptım ve yarın internet sitesinde nasıl ücretlendirildiğini hep beraber göreceğiz..
  • sadece o mu artık internette ücretlendiriliyor msn live ve mvs
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Vodafone TR

    Bugün kızdığım için müşteri hizmetlerini aradım kontörlü hatta çevirin dedim kontor yüklemeyecem tamamen iptal olsun kurtuluyum vodafone dan dedim
    geçerim turkcell e kafam rahat içim rahat dedim

    Sonra beni özel müşteri temsilcisine bağladı tam konuşrken hattan düştüm 2 dakka sonra beni cepten aradılar özür diledilr hattan düşüş için ve konuşmaya başladık durum izah ettim kontörlüye geçmeden önce geçiş sebebi özel değilse öğrenebilirmiyim dedi

    saydım bende 444 lü numaralar ücret yansımış dedim 27 nisan itibariyle o da siz lütfen güncel döneme balkmayın efendim dedi my vodafone dakiler güncel olmuyor hata payı yüksek dedi


    Faturanız 15 inde kesilsin ondan sonra inceleriz eğer o zaman hala geçiş yapmak isterseniz geçiririz sizi dedi






    imzan ve yaşadıkların arasında tezat var.
  • Konu içeriği benim imzamın tezatlığımı oluyor ???
  • bugün benimde kafama takıldı 3 gün oldum vodofonun sabit ve vodofon sınırsız tarifesine geceli 3 gündür basına alan kodu koyup arıyodum 444 lüleri ama bugün nette dolasırken birsitede gördüm bu 444 lü hat sorununu ve vodofonu aradım ban cıkan temsilci sadece vodofonu ararken normal ücretlendigimi geri kalanını ararken basına alan kodu koydugum halde sabit hat tarifeme girdigini söyledi arkadaslar benim aldıgım bilgi bu ama şiddetle kınıyorum bu olayı 3 gündür nerdeyse cepten arıyomuşuz yaa sizde ne gibi haberler var bu konuda
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.