Şimdi Ara

*** 207 hdi yokuş çıkarken zorlanıyor- YARDIM ***

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar..

    dün itibariyle 207 trendy 1.4 hdi 70 hp. aldim, yakında izlenimlerimi yazarım ama kullanan arkadaşlara bir sorum olacak.

    evin orada 700 mt- 1 km. civarında bir yokuş var ve bu aracımla tek kişi dün o yokuşu çıkarken çok zorlandım. sanki bisiklette yüksek viteste pedalın ağırlaşması ve bizim de güçsüzleşmemiz yüzünden bisikletin gitmemesi - zorlanması gibi. ,

    1. viteste ilerlerken 2. vitese geçip az ilerledim, araba inanılmaz hantal kaldı. 70 hp'nin çok yüksek performans sağlamayacağını biliyordum ama daha ilk günden canımı sıktı. acaba devir ve vites geçişinde yanlış mı davrandım?

    yoksa henüz araba çok yeni olduğu için mi bu gerçekleşti. güleceksiniz ama aracım henüz 35. km'de. heves ettim yazdım, kusura bakmayın.

    cevap ve yardımlarınızı bekliyorum. diğer yönlerden ilk günden arabam beni çok etkiledi,çok memnun kaldım. şimdiden herkese teşekkürler.



  • dostum cvp çok kolay 1.4 hdi o kasa için oldukça küçük bi motor çok normal bide o yokuşta 4 kişi olduğunu düşün aman Allah'ım arkadaşımdada var aynısı oda şikayetçi bu durumdan
  • valla öyle, 4 kişi binersek o yol tıkalıymış başka yoldan gidelim derim. :)
    bu arada ankarayı bilenler için söyleyeyim. yokuş dediğim nenehatun caddesi- salata civarından köşke- yunan konsolosluğuna kadarki kısım.

    neyse artık 2. viteste ağır ağır çıkıcaz, belki de motor tam randuman vermeye başlar, ben arabayı daha iyi tanır ve devrini iyi ayarlarsam yokuşlarda çok dert yaratmaz. benzer problem yaşayanların yorumlarını merak ediyorum. 207 olması şart değil, b sınıfından 1400 lük sıfır bir aracınızda ilk dönemlerde sorun yaşadınız mı?
  • Motor küçük ama o motordada yeteri kadarda tork var, o kadarda zorlanmaması lazım 2 vitesde bide.
  • tamam dostum tork var ama sonuç ortada bn burda bayide test sürüşünü yapmıştım kalkarken bile hantal olduğu belli bn yokuşta veya araç doluyken bile düz yolda kalkarken düşünemiyorum...
  • araba 14 ise sende düşük vites te cıkışyaman lazm başka caresi Yok
  • Arkadaşlar Motor Daha Açılmamış Bile 35 KM Ne Demek 7000km bakımından sonra motorun gücünü görürsünüz siz şimdi biraz hantal yeni oldugu için motor bi açılsın görürsünüz serviste size anlatmış olmaları lazım arabayı aldıgın zaman nasıl kullanacagın ilk 7000e kadar sonra bakımdan sonra aracın açılacagını fln
  • @alper_cakan


    Benim bildiğim araçların motor açma olayı artık tamamen kalktı.2500km sonunda motorda illakı parçaların birbirine uyuşması sonucu çok az da olsa performans artışı olacaktır ama bu bence araç sahibinin yokuşu daha rahat çıkacağı anlamına gelmez.1.4 motor 207 için küçük kalıyor.207 alınacaksa 1.6motordan şaşmamak gerek.
  • inşallah belli bir zaman sonra aracın motorundan daha iyi randuman alabilirim. çankayanın da kötü yanı bu. her taraf yokuş, tepe..neyse artık 2. vitesle kasmadan çıkıcaz..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HRMNKY

    @alper_cakan


    Benim bildiğim araçların motor açma olayı artık tamamen kalktı.2500km sonunda motorda illakı parçaların birbirine uyuşması sonucu çok az da olsa performans artışı olacaktır ama bu bence araç sahibinin yokuşu daha rahat çıkacağı anlamına gelmez.1.4 motor 207 için küçük kalıyor.207 alınacaksa 1.6motordan şaşmamak gerek.



    adamlar aracı teslim ederken tembihliyorlar aracı ilk 1000 yada 2000 km düşük devrlerde kullanın zorlamayın ve araçı 7000de getirin bakımlarını yapalım aracı tam performans kullanabilirsiniz suan araç hantal arkadaşım doğal yani 35 kmcik benim Peugeot Partner KOMBİ 1.6 HDİ 90HP Günce 100 km yapıyo ortalama suan yakıtı az diye 407yi yatırıyorum işlerimi partnerle görüyorum cokda iyi kaçıyo
  • 1.4 hdi 307 ile hiç bir zaman motor ve yol koşullarından dolayı bir problem yaşamadım. Sıfırken neyse şimdide aynı. Araca ve debriyaj kavramasına zamanla alışır, yokuşlarda problemsiz kalkar ve çıkarsınız.
  • Araç ağırlaşmaya başlayınca deviri ne kadara düşüyor ? Gazı köklemenize rağmen 2000 in altına mı iniyor ? Ya da 2000 devirde vites bitti deyip üst vitese mi atıyorsunuz ? (Çünkü normal kullanımda 3500, güç testi için ise 4500 e kadar yolu var -Peugeot fabrikada güç testi yaparken 4500 e dek çıkarır aracı)

    Her ikisi de değilse, ya hava alışında bir problem vardır, ya da araç henüz rodajını tamamlamamıştır...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.