Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (478. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
10.222
Cevap
90
Favori
1.055.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 476477478479480
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Captivayla şehir içi dur kalk 1 depo ile 320 km yapmıştım. 500km üstü şehir dışı 90-100 km hızla gidilirse mümkün olabilir belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 80 bin km araç fakat benden önceki sahibi cok ilglenmemiş aracla sadece binmiş dolayısı ile diskler 2 mm civarında eksilmişti keza balatalarda o sekılde yenilenmes gerekiyordu karterde terleme vardı ilerde sorun yaşamamak için ben temiz binmek istedim salıncaklar aslında değişmesede olurdu cok hafif boşluk vardı onuda unutmak istedim yani genel anlamda ben bakım istedim..

    benim merak ettiğim bu fiyatlar sizce nasıl ? ve aklınızda olsun diye yazmak istedim..

    Ceyar sizinle tanıştığımız için çok memnun oldum ürünü en kısada monte ettirip sizinle sonucu paylaşacagım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mzffrkrkmz -- 4 Ocak 2018; 20:56:54 >
  • mzffrkrkmz M kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhaba,

    Fiyatlar çok anormal değil aslında. Ram çok ucuz bir yer değil ama servislerden yine de ucuz. Ben direksiyon mafsal tamiri + ön fren disk değişim + ön/arka balata değişimi hepsini 1000 Tl'ye yaptırmıştım. Başta 1150 gibi bir fiyat vermişlerdi; 1000'e indirmiştim.
  • qqqqqq1 Q kullanıcısına yanıt
    Selam hocam, benim araçta yazılım yok. Ama sizin değerlerle gezdiğim de oldu. Dediğim gibi tamamen kullanılan yerle ilgili.
  • bilgehananil B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aracımda Kumho Wintercraft kış lastikleri var 2 sezondur kullanıyorum ve kayak için gittiğimde şuana kadar hiç zincir takmadım. İki hafta önce Abant ve Yedigöller'e gittim, geçen sene Abant'ın en karlı döneminde gittiğimde arkadaşımızında söylediği gibi kış lastikli 4x2 araçlar yokuşu çıkamıyor ve kalıyorlardı. Geçen sene Yedigöller yolu kapalı olduğundan gidememiştik bu sene kısmetmiş fakat Yedigöller yolu en zorlu yollardan birisi diyebilirim. Dağ yolları kış turizmi nedeniyle sürekli kar küreme araçları ile açık tutulurken Yedigöller'de böyle bir durum yok ve tuzlamada yapılmıyor. Yolda yer yer kar olurken, bazı bölümleri de buz olduğundan araçlar yoldan çıkabiliyor. Bizim önümüzde bir Range Rover savrulup yoldan çıkmıştı, bende temkinli gitmeme rağmen yokuş aşağı inerken buz yolda görülmediğinden kaydım ve araç savruldu. Hemen ayağımı frenden çekip gaza bastım ve 4 çeker devreye girerek aracı kontrol edebildim, 4x2 olan araçlar ne olursa olsun bu tür zorlu yollarda pek şanslı olmuyorlar. Winter modunda bildiğim kadarıyla 2. viteste kalkış yapıyor ve frenlemede ani frene izin vermiyor. Buz olan zeminde denediğimde Winter modu daha güvenli geldi, ama karlı zeminde manuele alıp 2. viteste kalkış yapmak sanki daha doğru gibi. Ayrıca buz tutmuş dik bir yokuşta yokuş iniş desteğini de kullandım, çok hafif savrulmalarla güvenli bir şekilde ilerlemenize yardımcı oluyor. Kar ve buzlu zeminde başka arkadaşlarında tecrübe ve önerilerini paylaşırlarsa memnun olurum, sonuçta farklı zeminlerde farklı tecrübeler söz konusu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nbuldu

    Merhaba, aracımda Kumho Wintercraft kış lastikleri var 2 sezondur kullanıyorum ve kayak için gittiğimde şuana kadar hiç zincir takmadım. İki hafta önce Abant ve Yedigöller'e gittim, geçen sene Abant'ın en karlı döneminde gittiğimde arkadaşımızında söylediği gibi kış lastikli 4x2 araçlar yokuşu çıkamıyor ve kalıyorlardı. Geçen sene Yedigöller yolu kapalı olduğundan gidememiştik bu sene kısmetmiş fakat Yedigöller yolu en zorlu yollardan birisi diyebilirim. Dağ yolları kış turizmi nedeniyle sürekli kar küreme araçları ile açık tutulurken Yedigöller'de böyle bir durum yok ve tuzlamada yapılmıyor. Yolda yer yer kar olurken, bazı bölümleri de buz olduğundan araçlar yoldan çıkabiliyor. Bizim önümüzde bir Range Rover savrulup yoldan çıkmıştı, bende temkinli gitmeme rağmen yokuş aşağı inerken buz yolda görülmediğinden kaydım ve araç savruldu. Hemen ayağımı frenden çekip gaza bastım ve 4 çeker devreye girerek aracı kontrol edebildim, 4x2 olan araçlar ne olursa olsun bu tür zorlu yollarda pek şanslı olmuyorlar. Winter modunda bildiğim kadarıyla 2. viteste kalkış yapıyor ve frenlemede ani frene izin vermiyor. Buz olan zeminde denediğimde Winter modu daha güvenli geldi, ama karlı zeminde manuele alıp 2. viteste kalkış yapmak sanki daha doğru gibi. Ayrıca buz tutmuş dik bir yokuşta yokuş iniş desteğini de kullandım, çok hafif savrulmalarla güvenli bir şekilde ilerlemenize yardımcı oluyor. Kar ve buzlu zeminde başka arkadaşlarında tecrübe ve önerilerini paylaşırlarsa memnun olurum, sonuçta farklı zeminlerde farklı tecrübeler söz konusu.

    Hocam Captiva'nın kış performansı hakkında biraz bilgi verebilir misiniz?

    Şimdi farklı kaynaklarda, bazıları iyi diyor, bazıları da pek birşey beklemeyin tarzında konuşuyor. Sizin görüşünüzü de merak ettim açıkçası...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhoi -- 8 Ocak 2018; 14:53:31 >




  • Uzun araştırmalar sonrasında 58 bin km de 2013 model ile captiva sahipleri arasına katılmış bulunuyorum. Forumda paylaşılan bilgiler gerçekten çok değerli. Başından itibaren formun yarısından fazlasını merakla ve çok faydalanarak okudum. Yanlız özel servis konusunda OPC ve RAM haricinde bir tavsiye ile karşılaşmadım. Servis ismi paylaşmak izin verilmeyen bir durum mu ? Eğer böyle değilse lütfen Avrupa yakasında Bakırköy çevresinde olumlu izlenim sahibi olduğunuz özel servislerin isimlerini paylaşmanızı rica ediyorum .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tetrazone69

    Uzun araştırmalar sonrasında 58 bin km de 2013 model ile captiva sahipleri arasına katılmış bulunuyorum. Forumda paylaşılan bilgiler gerçekten çok değerli. Başından itibaren formun yarısından fazlasını merakla ve çok faydalanarak okudum. Yanlız özel servis konusunda OPC ve RAM haricinde bir tavsiye ile karşılaşmadım. Servis ismi paylaşmak izin verilmeyen bir durum mu ? Eğer böyle değilse lütfen Avrupa yakasında Bakırköy çevresinde olumlu izlenim sahibi olduğunuz özel servislerin isimlerini paylaşmanızı rica ediyorum .

    Hayırlı olsun aracınız. ALLAH kazasız belasız sürüşler nasip etsin... Ben de Anadolu yakasında oturmama rağmen ağır servis(triger, alternatör...vs) için Balmumcu'daki Opel Gerçek'i kullanıyorum. Ne gerekiyorsa onu yapıyorlar (en azından bende öyle oldu) ve her defasında dışarıdaki özel servislerden ve Anadolu yakasındaki Opel servislerden daha uyguna geldi.



    Rutin bakımları buna katmıyorum. Rutin bakımlar için malzemeleri( filtreler, yağ, fren balatası...vs)kendim alıp özel servise sadeec el işçiliği veriyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cevabınız için teşekkür ediyorum . Rutin bakımlarda kullandığınız servisi de öğrenebilir miyim ?
  • tetrazone69 T kullanıcısına yanıt
    Rutin bakımları Ceyarr'ın da tavsiyesi ile Anadolu yakasında Bostancı Sanayi sitesinde Zeki Usta mıydı neydi adı? Ona yaptırıyorum ama bu rutin bakımları,ürünleri siz aldıktan sonra, istediginiz yerde yaptırabilirsiniz. Sonuçta bu Usta da ağır bakımlar için yetkili servisten daha yüksek meblağlar istemişti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BLacKeLDiaBLo kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ediyorum.
  • Captiva nın eski ve yeni kasalarında kullanılan hava,filtre, yağ ve mazot filtreleri farklı mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tetrazone69

    Captiva nın eski ve yeni kasalarında kullanılan hava,filtre, yağ ve mazot filtreleri farklı mı ?

    Öncelikle hayırlı olsun aracınız.Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.Benimki de 2013 Model Bizimkiler C140 olarak geçiyor sanırım.Eski kasalardan farkı mazot filtreleri çiftli.Makyaj yaparken eski kasadaki dpf sorunları yüzünden mazot filtrelerini değiştirip çiftlemişler
    O yüzden mazot filtreleri farklı fakat diğer filtreler aynı diye biliyorum.
  • Teşekkür ediyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tetrazone69 -- 10 Ocak 2018; 22:36:24 >
  • tetrazone69 arkadaş, aracınız hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. Allah kimseye kaza bela vermesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gkirvas G kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ediyorum , Allah hepimize güzellikler nasip etsin ve kazalardan uzak tutsun .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tetrazone69

    Uzun araştırmalar sonrasında 58 bin km de 2013 model ile captiva sahipleri arasına katılmış bulunuyorum. Forumda paylaşılan bilgiler gerçekten çok değerli. Başından itibaren formun yarısından fazlasını merakla ve çok faydalanarak okudum. Yanlız özel servis konusunda OPC ve RAM haricinde bir tavsiye ile karşılaşmadım. Servis ismi paylaşmak izin verilmeyen bir durum mu ? Eğer böyle değilse lütfen Avrupa yakasında Bakırköy çevresinde olumlu izlenim sahibi olduğunuz özel servislerin isimlerini paylaşmanızı rica ediyorum .

    Hocam hayırlı olsun, ALLAH hayırlısı ile kullanmayı nasip etsin, sağ salim kazasız belasız.

    Floryada teyzeoğlu var, ben her zaman oraya götürürüm. Çevremin ve benim bütün araçlarımız ordadır.

    Ersan Auto Garage, mapsde aratırsanız lokasyon ve numara var...




  • Son aşamadayız müsait olan var ise fiyat sorabilir miyim

    26000 köde, 2012 model yeni kasa Captiva. Boya değişen yok son 85000 tl



    Sizce nasıl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: streptokokk

    Son aşamadayız müsait olan var ise fiyat sorabilir miyim

    26000 köde, 2012 model yeni kasa Captiva. Boya değişen yok son 85000 tl



    Sizce nasıl

    Makyajlı kasa mı hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mand1ra_Hekimi kullanıcısına yanıt
    Evet hocam icinde se koltuk isitma vs de var

    2013 ltz neyse tipi aynisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 476477478479480
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.