Şimdi Ara

her yöne 15 kuruş tarifesine geçtim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.340
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ben 28.01.2009 tarihinde kantörlü hattımdan heryöne dakikası 15 krş.faturalı hatta geçiş yaptım.bu gün elime ulaşan faturamda gördümki,6,35 krş.servis abonelik ücreti var (evtürkcell aboneliğiymiş) Ev türkcell üyelik ücreti adı altında 6,35 krş faturama para yansımış,arkadaşlar ben faturalı hatta geçtikten sonra hiçbir servise üye olmadım.fakat hattım köntörlü iken ev türkcell için mesaj göndermiştim.müşteri hizmetlerini aradığımda bana hattınız köntörlü iken bulunan ev türkcell aboneliğiniz direk faturalı hatta geçmiş dedi,ben bunu çok saçma buldum.biz faturalı hatta geçtiğimizde bize yeni bir faturalı hat almiş gibi işlem yapmışlardı.bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum.....arkadaşlar üstelik kontörlü hatta iken bu ev türkcell aboneliği ücretsiz olan bir abonelikti.



  • cevabınız için teşekkür ederim.benim anlamadığım,hazırkartta iken ücretsiz olan bir abonelik faturalı hatta geçtiğinde neden ücreti oluyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Faturalı hatta geçişte ev turkcell aboneliğinizi iptal ettirmeniz gerekirdi. Servisi kullanmak istemiyorsanız iptal ettirebilirsiniz. Ücret iptali yapacaklarını zannetmiyorum.


    Bilgilendirme için teşekkürler,
    Kontörlüyken benimde ev turkcell aboneliği vardı, üç gün önce faturalıya geçtim. Hemen şimdi ev turkcell aboneliğini iptal ettim.
  • Heryöne 15 kuruş diye bir tarife yok. Yeni bir faturalı hat alan ya da faturasız hattan faturalı hatta geçiş yapanlar için 6 ay süreyle geçerli olan bir kampanyadır Heryöne 15 kuruş uygulaması. Tarifeniz muhtemelen Bizbize'dir.
  • bilgilendirme yapılması gerekirdi operatör tarafından...
  • mağdur etmişler turkcell ı hak etti bu sefer. arayın faturalıda ücretli olduğu nu söylemediniz deyin. telafi etmeye çalışırlar umarım.
  • bilgilendirmelerin için teşekkür ederim.sayın bungee20 ben bilmediğim için boşu boşuna 6.35 krş.verdim ev türkcell'i iptal ettirdim,yeni geçen arkadaşlarda bilgilenmiş oldu bu şekilde.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Aslında bilgilendirme yapılması gerekir ama kıyıda köşede kalmış bir kampanya olduğundan çalışanların pek aklına gelmiyor. Yine de isterseniz siteminizi belirten bir mail yazın ve turkcell'e gönderin. Memnuniyetiniz için ücreti iptal edebilirler.


    quote:

    Orjinalden alıntı: sahin50

    bilgilendirmelerin için teşekkür ederim.sayın bungee20 ben bilmediğim için boşu boşuna 6.35 krş.verdim ev türkcell'i iptal ettirdim,yeni geçen arkadaşlarda bilgilenmiş oldu bu şekilde.






    iptal edilmese bile yerine bedava dakika verebilirler... turkcellin böyle jestleri oluyor genelde... bi deneyin şansınızı...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.