Şimdi Ara

██ HYUNDAI i10 KULÜBÜ ██ (203. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.056
Cevap
63
Favori
401.798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 199200201202203
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İstanbuldaki bayilerde yok araç. Senede 3 tane gelir diyorlar. O zaman sahibindende bu kadar sıfır i10 un ne işi var. Bayii ler ihraç ediliyor diyor. ben vazgeçtm aramaktan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar.2009 model 1.1 otomatik benzinli hyundai i10 aracım var.Bir hafta önce 100 bin bakımı için hyundai ata ankara yetkili servisine görtürdüm.Servis bakımında yağlar filtreler fren disk balata ve yağ kaçırma nedeniyle krank keçesi değişti.Servisten aldıktan 2 gün sonra avm otoparkından çıkarken motor arıza lambası yanmaya başladı.Daha önce hiç başıma gelmemişti.Aracın çalışmasında çekişinde farkettiğim bir sorun yoktu.Dün servise tekrar götürdüm.Arıza lambasının yandığını teyit ettiler.Bugün aradıklarında arıza lambasının yanmadığını ancak şanzıman tork konvertöründe hata olduğunu, şanzımanın sökülmesi gerektiğini belirttiler.Krank keçesi için şanzımanı sökmüşlerdi.O işlemden önce herhangi bir arıza da vermemişti.Servis danışmanı bununla alakalı olmadığını belirtti.Benim başıma daha önce böyle bir olay gelmedi.Başına gelen,bununla ilgili fikri olan var mı?





  • mirrorless M kullanıcısına yanıt

    360 iken sormuştuk bizde o zaman yok demişlerdi normal olarak


    ama aynı araba nette 550 idi


    bizde beklemeye geçtik bakalım

  • zula78 Z kullanıcısına yanıt

    Şanzıman sökülüp takıldıktan sonra şanzımanda sorun çıkması pek tesadüf gibi gelmedi bana. Servis yine şaşırtmıyor sorumluluğu üzerine almayarak.

  • Merhaba Arkadaşlar, 3 ay önce aldığım ve ertesi günü motor yağını değiştirdiğim 2017 Model İ10 benzinli ve elli bin km. de olan manuel aracımın yağ eksilttiğini gördüm. Üç ayda 1500(bin beş yüz) km. de 1 litreye yakın yağ eksiltme neden kaynaklanır acaba!?? Sabahları çalıştırınca egzozdan siyah duman ve damlacıklar yere iz yapıyor ama motor ısınınca dumanı kesiyor! Hayret bir şey yaaa!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Aralık ayında 2014 model manuel 1.0 motorlu jump donanım bir i10 alarak aranıza katıldım. İş yerim 50 km uzaklıkta olduğu için aldığımdan bu yana günde 100 km civarı yol yaptırıyorum. Aracı özellikle bu nedenle LPG'li aldım. Yakıtına diyecek bir şeyim yok az trafikli bir yolda kullanıyorum ve ortalama olarak LPG fiyatı 9 TL civarında geziyor aldığım günden beri. Şu an için 60 kuruş yakıyor kilometrede ki bence bu değer gayet gayet iyi. Aldığımdan bu yana bazı sorunlar çıktığı için LPG sisteminde birkaç düzeltme yaptırdım tek masrafım bunlar oldu. Ancak geçen gün araçla eve doğru dönüş yolunda birden motor arıza ışığı yandı ve araç çekişten düşüp silkelemeye başladı. Gaz enjektörlerinden birinin arızası nedeni ile araç ateşleme arızası vermiş. Enjektörleri değiştirdim. Bir bobinin de sıkıntılı olduğunu gördüm ona da bir el attık ve değiştirdiler. Bujilerin iyi dediler ancak şu an araç rölantide ve lpgdeyken klima açınca bir tekleme sorunu oluyor. Bunun için bujileri değiştirme kararı aldım ne zaman takıldığını tam bilmiyorum çünkü en olası onlar geldi aklıma. Hangi tür lpg bujisi kullanılmalı bu araca bilgisi olan var mıdır acaba? iridyum diyen de var nikel diyen de var açıkçası bir türlü net sonuca ulaşamadım.





  • Arkadaşlar merhaba. Hyundai getz 1.4 otomatik aracım var, sıfır olduğu ve nispeten uygun olduğu için i10 alınır mı? Yoksa 2016-2017 model i20 mi daha mantıklıdır? Sıfır olacağı ve tam donanımlı olacağı için i10 fikri hoşuma gitmişti ama net karar veremiyorum, kullanan bilen arkadaşlardan yardım rica ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İ10 şehirler arası kullanımda iyimidir mesala 400 - 450 km arası yıllarda sorum çıkarır mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su soğutmalı, bakımlı herhangi bir motorda(araba motosiklet vs farketmez) uzun-kısa yolda sorun beklemeyin kolay kolay. 2017 1.0 motor benzinli otomatik i10 var. Ankara-Bodrum, Ankara- Hatay tek seferde 700küsür km'de klima açıkken vs sorunsuz gitti geldi bilmem kaç defa. Ha, güç olarak düşük oluyor. Ancak yokuşlarda vs yüksek devirlerde kullanınca da bir sorun olmuyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maktama -- 9 Ağustos 2023; 18:3:15 >
  • zula78 Z kullanıcısına yanıt

    Bu konuda bir gelişme oldu mu?


    2021 başında Ata Hyundai'ye 16bin küsür km'deki i10'unmu 3. servis bakımı için götürmüştüm( ilk 2 servis başka ilde resmi servisince yapılmıştı). Normal servis yapılacakların dışında "fren balatalarının da değişmesi gerektiğini, 1000km bile gitmeyeceğini" söylediler. Neredeyse 1 servis parası kadar daha da ücret çıkardılar(sanırım sadece ön fren balataları için istediler bunu, servis 900küsür idi , balata değişimi için 750 istemişlerdi sanırım)).

    Ben orada değiştirmeyip, arka+ön fren balatalarını söyledikleri fiyatın yarısından da az bir fiyata dışarıdan bosch ve delphi marka alıp kendi ustama götürdüm: çıkan ön balata 0 gibiydi(sıfır balata ile karşılaştırma fotosu var var). Ön lastikleri sökmüşken değiştirdik, arkalara dokunmadık bile, sıfır gibiydiler çünkü(Frenleyince yük önde olduğu için ön 2-3 değişiminde 1 arka balatalar değişecek kadar biter genelde dedi ustam ) . Çıkan orjinal ön balataları da temizleyip yedek olarak sakladım. 16bin km'deki aracın balatalarını "bitmek üzere" diyerek (hem müşteri temsilcisi hem bakım yapan ustası aynı şeyi söyledi) değiştirmeye yani beni dolandırmaya çalıştığı için bir daha da Ata Hyundai'nin yanına yaklaşmadım.

    Arabayı da garantiden çıkarttım, bakımlarımı; yağ/yağ filtresi/hava ve polen filtresi değişimlerini de kendim yapıyorum artık.

    Servis danışmanı birşey bilmiyor, usta ne derse onu söylüyor sanırım, onun için onun dediğine güvenilmez. Usta da artık kota mı dolduracak, iş yapınca fazladan işçilik mi yapacak vs ne ise ona hiç güvenilmiyor. Sizin aracı obd2 ile bilgisayara bağlayıp sorunu görüp size söylemişlerdir, arıza lambasını da söndürmüşlerdir çok büyük ihtimal diye düşündüm ben.

    Konu hakkında gelişme oldu ise bilgi verirseniz seviniriz.





  • maktama M kullanıcısına yanıt

    Araçla ilgili bir gelişme olmadı.Ben böyle binmeye drvam ediyorum.Arıza lambası yanmıyor.Çekişi gidişi ve vites geçişlerinde herhangi bir sorun yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,


    Hyundai i10 2021 model aracın gündüz farlarını değiştirmek istiyorum. Hangi model LED almam gerekiyor?




  • 2020 model 1.0 benzinli hyundai i10 aracin debriyaj balatasini degistirmek istiyorum. Daha once degistiren olduysa hangi marka set ile uyumludur. Ozellikle valeo almak istiyorum ama net bilgiye ulasamadim.

    Not:Seco marka onerilmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robertobaggio6208 -- 29 Aralık 2023; 22:36:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nejatb N kullanıcısına yanıt

    Ben İstanbul dan İzmir'e yeni otoyolu kullanarak sürüş yaptım sorun yaşamadım, hatta yakıt olarak da memnun kaldım, araç 1.0 benzin manuel 2017.

  • 2024 model parasını hak ediyor mu beyler?


    Kredi çekmeden almak istiyorum dolayısıyla haziran temmuz gibi almayı planlıyorum. Umarım fiyatı çok artmaz

  • 
Sayfa: önceki 199200201202203
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.