Şimdi Ara

Fokus Bilgisayar Teknik Servise Teşekkürler

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
2.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Araya birçok işim girdiği için bu konuyu ancak şimdi yazabiliyorum..

    Son 3 laptopumu monster marka aldım. Hem performans hemde hizmet olarak ilk günden beri çok memnun kaldım. Teknik servise çok nadiren işim düşmüştü, diğer birkaç marka laptopunda teknik servisi ile samimi olmuştum aynı ilgiyi gördüm işlemler basit olduğu için, ilgili bir teknik servis profili çizmişlerdi.

    1-2 ay önce laptopu kullanırken üzerine bira döküldü ve laptop anında kapandı. Olay perşembe günü oldu ve ben pazar günü yurtdışına uzun bir iş seyahatine çıkacaktım ve laptop benim için çok büyük önem taşıyordu. İlk önce yeni laptop almaya karar verdim ama sonra bir fokus bilgisayara götürüp ne yapabilirler ona göre yeni bir model alayım dedim, Monsterın teknik servisine giden arkadaşlar bilirler gözlüklü bir arkadaş var teknik serviste adını unuttum, hemen ilgilendi 10dakika beklememi söyledi, laptopun içini açıp problemi inceledi, beni teknik servise çağırdı ve problemi anlattı, anakartta birçok sıvı teması dolayısı ile oluşan zarar vs... Ama ben halledeceğim dedi, anakartı temizleyeceğini ve tamire vereceğini söyledi, günlerden cuma, akşamüstü.. Laptopu ne zaman alabileceğimi sordum yarın öğlene en geç bitmiş olur dedi, e tabiki normal olarak inanmadım. Ertesi gün 11 gibi telefon geldi laptopunuz hazır diye hemen gittim laptopu almaya gözlüklü arkadaş yerinde yoktu, izne çıktığını söylediler, bir önceki gün laptopu temizlemek için bayaa uğraşmış sonrada akşam geç saatte tamire götürmüş, ertesi sabahta teslim alıp makinayı dizmiş testlerini yapmış ve iznine çıkmış. Bu arada tabiki başkalarının makinalarınıda hallediyor. Ki asıl en ilginç nokta burada, ben hiçbir şekilde teknik servise yada firmada birisini pazar günü yurtdışına çıkıyorum, laptop lazım demedim, hiç ümidim olmadığı için direk getirip bırakma modundaydım. Ve benden sadece cüzzi bir anakart tamir ücreti aldılar.

    Şirkette bütün ürün alımlarındada ben sorumluyum, bu güne kadar pazarlama ve alt yönetimde asus, üst yönetimdede hızlı teknik servis geri dönüşü yüzünden monster satın alıyordum. Ben kendimde 3 nesildir monster kullanıyorum ve kesinlikle satış, satış sonrası çok memnun kaldım. Burdan özellikle monster teknik servisine teşekkürü borç bilirim. Bazılarınız "bu olması gereken, niye teşekkür ediyorsunki" diyebilir ama bu şirketin çalışanları şirket sahibi askerdeyken, şirketin başında değilken bu şekilde hizmet veriyorsa alkışı hakediyorlar demektir..



  • Evet, monster teknik servisinin farkı bu. Ahmet Bey'den Allah Razı Olsun...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.