Şimdi Ara

en iyi motor, en sağlam kaporta...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
2
Favori
73.195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar, 20-30 bin ytl aralığında olan araçlardan aynı koşullarda kullanıldığı düşünülecek olursa motor ömrü ve sağlamlığı en fazla olan ve ayrıca kaporta sacı kalınlığı ve sağlamlığı en fazla/iyi olan marka/model hangisidir...görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim...



  • aradığın araç nasıl bişe,dizel mi benzinli mi?bunlar motorla ilgili fikir verebilmemiz için önemli kriterler,benzinli olduğunu varsayarsak ikinci el honda civic önerebilirim,dizelde ise fikir yürtemem çünkü kullandığım tek dizel araç fiat doblo,ama multijet motor çok iyi
  • kaporta sac kalınlığı mı kaldı arkadaşım 2-3 bin ytl desen anlardım 20-30 diyosun. hayata o kadar sac kalınlık inceliğinden bakarsan çok yanılırsın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: samurayjack

    arkadaşlar, 20-30 bin ytl aralığında olan araçlardan aynı koşullarda kullanıldığı düşünülecek olursa motor ömrü ve sağlamlığı en fazla olan ve ayrıca kaporta sacı kalınlığı ve sağlamlığı en fazla/iyi olan marka/model hangisidir...görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim...


    Motor ömründe Japonların (Toyota, honda, mitsubishi, vs), kaportada Almanların eline su dökebilen olmadı şu ana dek.

    (Skoda hariç. Gerçi o da VW grubunda, Alman sayılır.)

    Octavianın kaportasını bi inceleyin derim.
  • benim bu hayatta gordugum en kalin kaporta 1974 vw 1303 dosbaa da idi
    gecerken bi tanesini kaputuna veya camurluguna bi vurun elinizle ne demek istedigimi anlarsiniz
    masaya filan vuruyo gibi hissediyor insan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 19 Ekim 2008; 18:51:42 >
  • samuray en güvenli araç tosbaa mı oluyo şimdi

    galeri ağzı gibi bırakın ya sac kalınlığı fln
  • skoda octavia ya bir bakın derim.dediğiniz kriterleri fazlasıyla karşılıyor.
  • kaporta volvo motor sağlamlığı mazda en az arıza çıkaran araç nede olsa
  • volvonun sac kalınlığının diğer binek araçlardan fazla olduğunu biryerkerde okumuştu.
  • noldu güvenli diye sacı kalın salçalı kalçalı diye tosbaya bincektiniz volvo ya mı geçiyosunuz yavaş yavaş
  • Hayret ediyorum artık foruma.

    Bir kimse VW modeli yazmamış.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 26_bbz_26

    benim bu hayatta gordugum en kalin kaporta 1974 vw 1303 dosbaa da idi
    gecerken bi tanesini kaputuna veya camurluguna bi vurun elinizle ne demek istedigimi anlarsiniz
    masaya filan vuruyo gibi hissediyor insan



    biliyosun desiya bu araçlar duygusal araçlar. kalpleri kırılır onlarda birer vw.
  • Mercedes Bakın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Mercedes Bakın

    insanların hem motor hemde kaporta ihtiyacını karşılayan bir araç değil mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    kaporta sac kalınlığı mı kaldı arkadaşım 2-3 bin ytl desen anlardım 20-30 diyosun. hayata o kadar sac kalınlık inceliğinden bakarsan çok yanılırsın


    çok doğru arabaların sağlamlığı artık kaporta saç kalınlığıyla değil euro-ncap gibi çarpışma testleriyle ortaya çıkıyor..
    hatta birçok firma darbeyi daha iyi absorbe etmesi ince saç kullanıyorlar diye biliyorum........
  • valla hepsi yariste mevcut
  • valla bende fikrimi söyleyeyim...her iki durumda da volvoyu tek geçerim.....
  • skoda kaporta konusunda oldukça iyidir, ne de olsa meşhur çek çelik sacı.
  • Ncap anca düşük hızlarda işe yarar. Yüksek hızda yapılan kazada sac kalınlığı ve şasi kalınlığı yada türü (mesela tam şasi olması) etkilidir. Sarsıntıdan ölmezseniz en azından sıkışıp ölmemiş olursunuz. 5 yıldızlıların halini görüyoruz yüksek hızdaki kazalarda. Düşük hızda ncap te iyi yıldız almış bir aracı, yüksek hızdada sağlam bir aracı (tam şasi eski bir amerikan mesela, ama direkli tabiki ) tercih ederim.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.