Şimdi Ara

Ogame Araştırmalar [HERŞEYİYLE BU KONUDA]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
28.878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İlk Önce Araştırmaları tanıyalım..

    Casusluk Teknigi
    Bilgisayar Teknigi
    Silah Teknigi
    Koruyucu Kalkan Teknigi
    Uzay Gemilerinin Zirhlandirilmasi
    Enerji Teknigi
    Hiperuzay Teknigi
    Yanmali Motor Takimi
    Impuls( Içtepi ) Motortakimi
    Hiperuzay Iticisi
    Lazer Teknigi
    Iyon Teknigi
    Plazma Teknigi
    Galaksiler Arasi Arastirma Ağı
    Kesif Teknigi
    Gravitasyon Arastirmasi

    evet toplamda 16 adet araştırma var.

    Peki bunlar ne işe yarıyor tek tek açıklayalım herkes yararlansın değil mi ?

    Casusluk Teknigi


    Casusluk Teknigi İlk Asamada Daha Yeni Ve Daha Etkili Sensor Bulunmasindaki Arastirmalarda Kullanilir .Teknik Gelistikçe Bu Teknigi Kullananlar Cevrelerinde Olup Bitenler Hakkinda Daha Fazla Bilgiye Sahip Olurlar. Casusluk Yapabilmek İçin Kendi Casusluk Teknigi Kademesi İle Rakibininki Arasindaki Fark Çok Önemli Bir Kriter.Kendi Casusluk Teknigi Gelistirildikçe Hem Casusluk Sonrasi Gelen Raporlarin İçerigi Daha Zengin Olur Hem De Casusluk Yaparken Yakalanma Riski Azalir.Eger Bir Rakibin Üstüne Gönderilen Casusluk ( Casus Sondasi ) Denemelerinin Sayisi Artarsa Gelen Raporlar Da Daha Detayli Olur Ama Ayni Zamanda Yakalanma Riski De Artar. Casusluk Teknigi Ayni Zamanda Düsman Filolarinin Yerini Bulmaya Da Yardim Eder.Bunun İçin Sadece Kendi Teknoloji Kademesinin Önemi Vardir.Ikinci Gelisim Kademesinden Sonra Saldirilardan Haberdar Olmanin Yani Sira Saldiran Gemi Sayisini Da Ögrenmek Mümkün .Gelisim Kademesi 4 Ten İtibaren Saldiran Gemilerin Cinsini, Özelliklerini Ve De Toplam Sayilarini , Gelisim Kademesi 8 Den İtibaren De Her Cins Gemiden Tam Olarak Kaç Adet Oldugunu Ögrenmek Mümkün. Akincilar İçin Bu Teknigi Kullanmak Çok Önemli,Çünkü Kurbanin Filosu Olup Olmadigi Ya Da Herhangi Bir Savunma Sistemi Kurup Kurmadigi Hakkinda Bilgi Aktarir.

    Casuslukla Şunları Görebilirsiniz

    * Yabancı Gezegendeki Hammaddeler (Her Casusluk Kademesinde Gösterilirler)
    * Rakibin Gezegendeki Filo Gücü (Casusluk Tekniği Rakipten 1 Fazlaysa Gösterilir)
    * Rakibin Gezegendeki Savunma Gereçleri (Casusluk Tekniği Rakipten 2 Fazlaysa Gösterilir)
    * Rakibin Gezegende İnşa Ettiği Binalar (Casusluk Tekniği Rakipten 3 Fazlaysa Gösterilir)
    * Rakibin Tamamlanmış Bilimsel Araştırmaları (Casusluk Tekniği Rakipten 4 Fazlaysa Gösterilir)


    Bir Casusluk Raporu Bundan Daha Ayrıntılı Olmaz. Daha Fazla Sayıda Casus Sondası Yollayarak Geçici Olarak Casusluk Tekniği'nizi Yükseltebilirsiniz.


    Kademeye Göre Yollanması Gereken Sonda Sayısı

    * 1. Kademe = 1 Casus Sondası
    * 2. Kademe = 4 Casus Sondası
    * 3. Kademe = 9 Casus Sondası
    * 4. Kademe = 16 Casus Sondası
    * 5. Kademe = 25 Casus Sondası
    * 6. Kademe = 36 Casus Sondası
    * Vs.vs.


    Casus Sondaları Rakip Tarafından Vurulabilirler. Bu İhtimali Casusluk Raporu'nda Görebilirsiniz. Sondaların Vurulmaları Sizin Rapor Almayacağınız Anlamına Gelmez, Raporu Alırsınız Ancak Sondalarınız Vurulurlar Ve Geri Dönmezler.


    Kademelere Göre Alacağınız Bilgi Şöyledir

    * Casusluk Tekniği Kademe 0'dan İtibaren Saldırıya Uğradığınız Bildirilir.
    * Casusluk Tekniği Kademe 2'den İtibaren Kaç Geminin Saldırdığını Görürsünüz.
    * Casusluk Tekniği Kademe 4'ten İtibaren Gemi Sayısına Ek Olarak Ne Tip Gemilerin Geldiğini Görürsünüz.
    * Casusluk Tekniği Kademe 8'den İtibaren Yukarıdakilere Ek Olarak Her Gemi Türünün Sayıları Da Verilir.



    Casusluk Seviyenizi Subaylar Garnizonundan ''Teknorat'' Kiralayarak +2 Kademe Arttırabilirsiniz.

    Teknokrat
    Teknokratlar Loncasi Zeki Bilim Adamlarindan Olusur, Onlari Her Teknolojik Gelisimin Onculeri Olarak Bulabilirsiniz. Hic Bir Normal İnsanoglu Onlarin Kodlarini Kiramaya Tesebbus Bile Edemez, Ve Varliklari Butun İmparatorluk Bilim Adamlari Ve Arastirmacilari İcin Bir Esin Kaynagidir.

    +2 Casusluk Seviyesi


    Bilgisayar Teknigi

    Bilgisayar Teknigi, Mevcut Olan Bilgisayar Kapasitesinin Genislemesi İle Alakalidir. Her Zaman Eskisine Göre Daha Etkili Ve Verimli Bir Bilgisayar Agi Olusmasi İçin Arastirma Yapilir. Bilgisayarin Verimi Ve İslemlerin Yapilis Hizi Da Bu Gelisime Orantili Olarak Artar . Bilgisayar Kapasitesinin Genislemesi İle Emir Verilen Filo Sayisi Arttirilabilir.Yükseltilen Her 1 Kademe Bilgisayar Teknigi İle Yönetilebilen Filo Sayisi Da 1 Artar. Ayni Anda Yönetilebilen Filo Sayisi Artarsa, Yapilabilecek Akinci Seferlerinin De Sayisi Artar Ve De Bunun Sonucu Olarak Ele Geçirilen Hammadde Artar.Bu Teknigi Tabii Ki Tüccarlar Da Kendi Ticaret Filolarinin Sayisini Arttirmak İçin Kullaniliyor.Bu Sebepten Dolayi Bu Teknigin Tüm Oyun Boyunca Düzenli Olarak Gelistirilmesinde Yarar Var


    1 + (Blg Tekniği Kademesi) = ?

    0. Kademe Filo Kotası 1
    1. Kademe Filo Kotası 1 + 1 = 2
    2. Kademe Filo Kotası 2 + 1 = 3
    3. Kademe Filo Kotası 3 + 1 = 4
    4. Kademe Filo Kotası 4 + 1 = 5
    5. Kademe Filo Kotası 5 + 1 = 6
    6. Kademe Filo Kotası 6 + 1 = 7
    7. Kademe Filo Kotası 7 + 1 = 8
    8. Kademe Filo Kotası 8 + 1 = 9
    9. Kademe Filo Kotası 9 + 1 = 10
    10. Kademe Filo Kotası 10 + 1 = 11
    11. Vs.vs.


    Filo Kotanızı ''Subaylar'' Bölümünden ''Filo Amirali'' Kiralayarak +2 Kademe Daha Ekleyebilirsiniz.

    Filo Amirali
    Filo Amirali , Deneyimli, Kidemli Bir Asker Ve Yetenekli Bir Strateji Uzmanidir. En Zor Savaslarda , Genis Bir Bakis Acisi İle Alt Filo Subaylariyla Koordine Bir Sekilde Calisir. Akilli Bir İmparator Savaslarinda Onun Bu Essiz Destegine Dayanarak, Savas İcin Daha Fazla Filo Hakki Kullanabilir.

    Maksimum Filo Hareketi Sayisi +2

    Silah Teknigi

    Silah Teknigi Her Seyden Önce Eldeki Silah Gücünün Daha Da Gelismesini Amaçliyor.Bu Noktada En Çok Eldeki Sistemlere Daha Fazla Enerji Saglanmasina Ve Bu Enerjinin Tam Amacina Uygun Olarak Kanalize Edilmesine Önem Veriliyor . Böylece Silah Sistemleri Öncekine Göre Daha Etkileyici Ve De Kullanildigi Zaman Daha Fazla Zarar Verici Oluyor.Yükseltilen Her Kademe Birimlerin Baslangiçtaki Silah Gücünü % 10 Arttirir. Silah Teknigini Gelistirmek Kendi Birimlerinin Vurus Gücünü Her Zaman Etkili Ve De Hazir Kilmak İçin Çok Önemli.Bu Sebepten Dolayi Bu Teknigin Tüm Oyun Boyunca Aksatilmadan Gelistirilmesinde Yarar Var .

    Silah Tekniği Kademe 1 (%10) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 2 (%20) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 3 (%30) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 4 (%40) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 5 (%50) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 6 (%60) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 7 (%70) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 8 (%80) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 9 (%90) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 10 (%100) Artış Sağlar



    Örnek;

    Komuta Gemisi | Saldiri degeri : 1.000

    Buda;

    Saldırı Değeri : 1.000 * %10 = Saldırı Değeri (1.100) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %20 = Saldırı Değeri (1.200) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %30 = Saldırı Değeri (1.300) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %40 = Saldırı Değeri (1.400) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %50 = Saldırı Değeri (1.500) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %60 = Saldırı Değeri (1.600) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %70 = Saldırı Değeri (1.700) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %80 = Saldırı Değeri (1.800) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %90 = Saldırı Değeri (1.900) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %100 = Saldırı Değeri (2.000) Olur


    Örnek 2;

    Roketatar | Saldiri degeri : 80

    Buda;

    Saldırı Değeri : 80 * %10 = Saldırı Değeri (88) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %20 = Saldırı Değeri (96) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %30 = Saldırı Değeri (104) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %40 = Saldırı Değeri (112) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %50 = Saldırı Değeri (120) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %60 = Saldırı Değeri (128) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %70 = Saldırı Değeri (136) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %80 = Saldırı Değeri (144) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %90 = Saldırı Değeri (152) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %100 = Saldırı Değeri (160) Olur


    Yani Silah Tekniğinin Geliştirilen Her Kademesi Savunma Mekanizmaları ve Filoların Saldırı Değerini %10 Arttırır.

    Koruyucu Kalkan Teknigi

    Koruyucu Kalkan Teknigi Kalkanlarin Daha Verimli Ve Dayanikli Olabilmeleri İçin Onlara Daha Fazla Enerji Saglanmasini Saglayacak Olan Teknolojinin Gelistirilmesini Amaçlar. Yükseltilen Her Teknik Kademe Birimlerin Baslangiçtaki Koruyucu Kalkan Gücünü % 10 Arttirir.

    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 1 (%10) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 2 (%20) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 3 (%30) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 4 (%40) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 5 (%50) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 6 (%60) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 7 (%70) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 8 (%80) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 9 (%90) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 10 (%100) Artış Sağlar



    Örnek ;

    Komuta Gemisi | Kalkan Gücü : 200

    Buda;

    Kalkan Gücü : 200 * %10 = Kalkan Gücü (220) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %20 = Kalkan Gücü (240) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %30 = Kalkan Gücü (260) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %40 = Kalkan Gücü (280) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %50 = Kalkan Gücü (300) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %60 = Kalkan Gücü (320) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %70 = Kalkan Gücü (340) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %80 = Kalkan Gücü (360) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %90 = Kalkan Gücü (380) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %100 = Kalkan Gücü (400) Olur



    Örnek 2 ;

    Roketatar | Kalkan Gücü : 20

    Buda;

    Kalkan Gücü : 20 * %10 = Kalkan Gücü (22) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %20 = Kalkan Gücü (24) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %30 = Kalkan Gücü (26) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %40 = Kalkan Gücü (28) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %50 = Kalkan Gücü (30) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %60 = Kalkan Gücü (32) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %70 = Kalkan Gücü (34) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %80 = Kalkan Gücü (36) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %90 = Kalkan Gücü (38) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %100 = Kalkan Gücü (40) Olur


    Uzay Gemilerinin Zirhlandirilmasi

    Özel Alasimlar Sayesinde Uzay Gemilerinin ve Savunma Mekanizmalarınız Zirhlari Daha Da Güçlendirilebilir. Bir Kere Dirence Ve De Darbeye Çok Dayanikli Bir Alasim Kesfedilirse , O Zaman Tüm Gemiler ve Savunma Mekanizmaları Özel Bir İsimaya Tutulup, Eski Zirhlarını Bu Yeni Alasımdan Elde Edilen Zırhla Degistiriliyor . Böylece Seviye Basina Zırhın Direnci % 10 Arttırılabilir.


    Örnek;
    Komuta Zırh : 6.000
    Roketatar Zırh : 200

    Teknikler ''0''

    Saldırgan 1
    Silahlar:+0% Kalkanlar:+0% Zırh:+0%
    Tip K.Gemisi
    Sayı 10
    Silah 1.000
    Kalkanlar 200
    Zırh 6.000

    Savunan 1
    Silahlar:+0% Kalkanlar:+0% Zırh:+0%
    Tip Roket.
    Sayı 10
    Silah 80
    Kalkanlar 20
    Zırh 200



    Teknikler ''10''

    Saldırgan 1
    Silahlar:+100% Kalkanlar:+100% Zırh:+100%
    Tip K.Gemisi
    Sayı 10
    Silah 2.000
    Kalkanlar 400
    Zırh 12.000


    Savunan 1
    Silahlar:+100% Kalkanlar:+100% Zırh:+100%
    Tip Roket.
    Sayı 10
    Silah 160
    Kalkanlar 40
    Zırh 400


    Yapılan Her Kademe %10 Artış Sağlar

    Komuta Zırh : 6.000 * %100 = 12.000
    Roketatar Zırh : 200 * %100 = 400


    Enerji Teknigi


    Enerji Teknigi ,Enerji İletme Sistemlerinin Ve Enerji Depolama Sistemlerinin Gelismesi İle Yakindan İlgilidir.Yeni Teknolojilerin Kesfi Ve De Gelistirilmesi İçin Çok Önemli Bir Tekniktir.

    Enerji Tekniginde Yapilacak Arastirmalarla Elde Edilebilen Enerji Miktari Da Arttirilabilir.

    Füzyon Enerji Santralinin Enerji Üretimi Su Formüle Göre Hesaplanir

    30 * [Füzyon Santral Kademesi] * (1,05 + [Enerji Teknigi Kademesi] * 0,01) ^ [Füzyon Santral Kademesi]


    Örnek;

    Füzyon Santral Kademesi : 10
    Enerji Teknigi Kademesi : 12

    = 30 * [10] * (1,05 + [12* 0.01])^10
    = 300 * (1.17^10)
    = 300 * 4,806828389
    = 1442,048517
    Kademelere Göre Enerji Üretim Tablosu - TIKLAYINIZ









    Yanmali Motor Takımı

    Yanmali Motortakimlari Babadan Kalma Eski Yöntem Arkadan İtme Sistemine Göre Çalisiyorlar. Yüksek İsiya Tabii Tutulan Materyal Geri Püskürtülerekten Gemi Ters Yönde Harekete Geçiriliyor. Bu Çesit Motorlarin Etki Alanlari Çok Genis Degil Ama Üretimi Çok Ucuz, Ayrica Fazla Da Bir Bakima İhtiyaçlari Olmuyor.Bunun Disinda Çok Küçük Olduklari Ve De Az Yer Kapladiklari İçin Küçük Gemilerde Tercih Ediliyorlar. Her Türlü Uzay Yolculugunun Temeli Olduklari İçin Mümkün Oldugu Kadar Erken Gelistirilmelerinde Yarar Var.


    Her Gelisim Kademesi Basina Su Gemilerin Hizini %10 Arttirir

    Küçük Nakliye
    (Yapılan Her Kademe De %10 Artış Sağlamakdatır.)

    Başlangıç Hızı : 5.000

    Ictepi Motor Takimi 5. Kademe Gelistirildikten Sonra, Kücük Nakliye Gemilerinin Motorlari Bu Motor Takimlariyla Degistilerekten,Bu Gemilerin Daha Hizli Ucmalari Saglanir.

    Başlangıç Hızı : 10.000 Olur

    Ictepi Motor Takimi Yapılan Her Kademede %20 Arttırır.

    Örnek;

    Ictepi Motor Takimi Kademe : 9
    Küçük Nakliye Başlangıç Hızı : 10.000

    Olacak Hız : [(Ictepi Motor Takimi Kademesi * %20) * Küçük Nakliye Başlangıç Hızı + Küçük Nakliye Başlangıç Hızı]

    = [(9*%20)*10.000 + 10.000]
    = [(1,8*10.000) + 10.000]
    = 18.000 + 10.000
    = 28.000



    Büyük Nakliye

    Baslangıç Hızı : 7.500

    Örnek;

    Yanmali Motor Takımı Kademe : 13
    Büyük Nakliye Başlangıç Hızı : 7.500

    Olacak Hız : [(Yanmali Motor Takımı Kademesi * %10) * Büyük Nakliye Başlangıç Hızı + Büyük Nakliye Başlangıç Hızı

    = [(13*%10)*7.500 + 7.500]
    = [(1,3*7.500) + 7.500]
    = 9.750 + 7.500
    = 17.250



    Hafif Avcı

    Baslangıç Hızı : 12.500

    Örnek;

    Yanmali Motor Takımı Kademe : 13
    Hafif Avcı Başlangıç Hızı : 12.500

    = [(13*%10)*12.500 + 12.500]
    = [(1,3*12.500) + 12.500]
    = 16.250 + 12.500
    = 28.750



    Casus Sondası

    Baslangıç Hızı : 100.000.000

    Örnek;

    Yanmali Motor Takımı Kademe : 13
    Casus Sondası Başlangıç Hızı : 100.000.000

    = [(13*%10)*100.000.000 + 100.000.000]
    = [(1,3*100.000.000) + 100.000.000]
    = 130.000.000 + 100.000.000
    = 230.000.000



    Impuls( Içtepi ) Motortakimi

    Impuls Motortakimi Geri İtme Prensibine Dayanir .Radyoaktif İsima Büyük Oranda ,Enerji Kazanimi İçin Uygulanan Atom Füzyonu Sirasinda Artan Maddelerden Saglanir.Gerekirse Disardan Da Daha Fazla Yigin Aktarabilirsin. Bu Motor Takimlarinin Gelistirilmesi Baslangiçtaki Seviyseine Göre Yüzde 20 Arttirir


    Bu Motor Takimlarinin Gelistirilmesi Su Gemilerin Baslangiç Hizini Arttırır

    Bombardiman
    (Baslangiçtaki Seviyseine Göre Yüzde 20 Arttirir)

    Baslangıç Hızı : 4.000

    Hiperuzay Iticisi 8. Kademesi Gelistirildikten Sonra, Bombardiman Gemilerinin Motorlari Bu Motor Takimlariyla Degistilerekten, Bu Gemilerin Daha Hizli Ucmalari Saglanir.

    Baslangıç Hızı : 5.000 Olur

    Örnek;

    Hiperuzay İticisi Kademesi : 8
    Bombardıman Gemisi Başlangıç Hızı : 5.000

    Olacak Hız : [(Hiperuzay Iticisi Kademesi * %20) * Bombardıman Gemisi Başlangıç Hızı + Bombardıman Gemisi Başlangıç Hızı]

    = [(8*%20)*5.000 + 5.000]
    = [(1,6*5.000) + 5000]
    = [8.000 + 5.000]
    = 13.000



    Kruvazör

    Baslangıç Hızı : 15.000

    Örnek;

    Impuls( Içtepi ) Motortakimi Kademesi : 9
    Kruvazör Baslangıç Hızı : 15.000

    = [(9*%20)*15.000 + 15.000]
    = [(1,8*15.000) + 15.000]
    = [27.000 + 15.000]
    = 42.000



    Agir Avci

    Baslangıç Hızı : 10.000

    Örnek;

    Impuls( Içtepi ) Motortakimi Kademesi : 9
    Agir Avci Baslangıç Hızı : 15.000

    = [(9*%20)*10.000 + 10.000]
    = [(1,8*10.000) + 10.000]
    = [18.000 + 10.000]
    = 28.000



    Koloni Gemisi

    Baslangıç Hızı : 2.500

    Örnek;

    Impuls( Içtepi ) Motortakimi Kademesi : 9
    Koloni Gemisi Baslangıç Hızı : 2.500

    = [(9*%20)*2.500 + 2.500]
    = [(1,8*2.500) + 2.500]
    = [4.500 + 2.500]
    = 7.000

    Hiperuzay Iticisi

    Uzay Zamaninin Bükülmesi Sonucu Geminin Yakin Çevresindeki Alan Sikistirilabilir Ve Bu Da Uzun Mesafelerin Daha Hizli Katedilebilmesine Olanak Saglar.Hiperuzay Iticisi Ne Kadar Gelismis Olursa ,Uzay Sikistirilmasi Da O Derece Basarili Olur. Her Yükseltilen Kademe İçin Gemi Basina Hiz %30 Artar.

    Yapılan Her Kademede %30 Artış Sağlar

    Örnek;

    Komuta Gemisi Baslangıç Hızı : 10.000
    Hiperuzay Iticisi Kademe : 7

    Olacak Hız : [(Hiperuzay Iticisi Kademe * %30) * Başlangıç Hızı + Başlangıç Hızı]

    = [(7*%30)* 10.000 + 10.000]
    = [(2,1 * 10.000) + 10.000]
    = [21.000 + 10.000]
    = 31.000


    Galaksiler Arasi Arastirma Ağı


    Galaksiler Arası Araştırma Ağı Da Öncelikle Bir Araştırmadır. Açılması İçin Öncelikle Bilimsel Araştırma Labarotuvarı ( Kademe 10 ), Bilgisayar Tekniği ( Kademe 8 ), Hiperuzay Tekniği ( Kademe 8 ) Yapılmalıdır.

    Gezegenler Arası Araştırma Ağı, Birçok Gezegendeki Bilgisayar Labarotuvarı'nı Birleştirir Ve Daha Hızlı Çalışmalarını Sağlar.

    Geliştirilen Her Kademe İçin Bir Araştırma Labaratuvarina Bu İletişim Ağı Kuruluyor. Her Zaman, Öncelikle Gelişim Kademesi En Yüksek Yapılar Arasında İletişim Ağı Sağlanıyor.

    Geliştirilmesi Planlanan Araştırmanın Yapılacağı Labaratuvarin Gelişim Kademesinin Yeterli Olması Gerekir. Bu İletişim Ağı Üzerinde Bulunan Labaratuvarlarin Gelişim Kademeleri Toplanır Ve Ona Göre Değerlendirilir.

    Galaksiler Arası Araştırma Ağı'nın Her Kademesi Araştırma Ağına Bir Gezegen Daha Katar.

    Örneğin; Galaksiler Arası Araştırma Ağı 4. Kademede İse; Ana Gezegen Ve 4 Sömürgeniz Araştırma Ağına Katılmıştır. Kolonilerin Ağa Katılmaları Sırasında Gezegendeki Bilimsel Araştırma Laboratuarı Kademesinin Yüksekliği Dikkate Alınır Ve Yüksek Olan Daha Önce Ağa Katılır.

    Yani;

    Galaksiler Arası Araştırma Ağı Kademe : 4
    Bu Ağa Katılacak Laboratuar Sayısı : 4
    Toplam Ağda Çalışan Laboratuar Sayısı : 1 Ana Gezegen + 4 Sömürge = 5

    Kolonilerin Ağa Katılmaları Sırasında Gezegendeki Bilimsel Araştırma Laboratuarı Kademesinin Yüksekliği Dikkate Alınır Ve Yüksek Olan Daha Önce Ağa Katılır

    Üstteki Örneği Varsayım Alarak;

    1. Sömürge : Bilimsel Araştırma Labratuvarı Kademe : 10 Ağa İlk Olarak Katılır
    2. Sömürge : Bilimsel Araştırma Labratuvarı Kademe : 9 Ağa İkinci Olarak Katılır
    3. Sömürge : Bilimsel Araştırma Labratuvarı Kademe : 8 Ağa Üçüncü Olarak Katılır
    4. Sömürge : Bilimsel Araştırma Labratuvarı Kademe : 7 Ağa Dördüncü Olarak Katılır
    5. Sömürge : Bilimsel Araştırma Labratuvarı Kademe : 6 Ağa Katılmaz.!


    Bilimsel Araştırma Laboratuarları Sadece Eğer Araştırma İçin Gerekli Kademedeyseler Yeni Araştırma İçin Diğerleriyle Aynı Ağda Çalışabilirler.

    Örneğin; Hiperuzay Tekniği Araştırması 7. Kademe Bilimsel Laboratuar Gerektirir. Bu Yüzden De O Tekniğin Kademesi Arttırılırken Ağdaki Gezegenlerden En Az 7. Kademe Bilimsel Araştırma Laboratuarı Olanlar Çalışırlar.

    Yani ;

    1. Sömürge : Bilimsel Araştırma Labratuvarı Kademe : 9 Ağa İlk Olarak Katılır
    2. Sömürge : Bilimsel Araştırma Labratuvarı Kademe : 8 Ağa İkinci Olarak Katılır
    3. Sömürge : Bilimsel Araştırma Labratuvarı Kademe : 7 Ağa Üçüncü Olarak Katılır
    4. Sömürge : Bilimsel Araştırma Labratuvarı Kademe : 6 Bilimsel Araştırma Laboratuarının Kademei Yetmediği İçin Ağa Katılmaz.


    Bu Yüzden Eğer Birçok Laboratuar Beraber Çalıştığı Halde Araştırma Süreleri Size Çok Gelirse, Önceden Laboratuarların Gerekli Kademeye Sahip Olup Olmadıklarını Kontrol Edin.

    Örneğin; 10 Saat Süren Bir Araştırmayı Dikkate Alırsak

    10 Saat = 600 Dakika

    600 Dakika Süren Bir Araştırma Laboratuar 1 De 1/2 Azalır = 300 Dakika Olur
    600 Dakika Süren Bir Araştırma Laboratuar 2 De 1/3 Azalır = 200 Dakika Olur
    600 Dakika Süren Bir Araştırma Laboratuar 3 De 1/4 Azalır = 150 Dakika Olur
    600 Dakika Süren Bir Araştırma Laboratuar 4 De 1/5 Azalır = 120 Dakika Olur


    Kesif Teknigi

    Kesif Tekniği Sayesinde Çeşitli Tarama Teknolojilerine Sahip Olur Ve Filondaki Gemilerin Önemli Bir Araştırma Birimine Sahip Olmasını Sağlarsın. Bu Birim En Yeni İmkanlarla Geliştirilmiş Veri Bankası Ve Tam Tehcizatli Modern Bir Seyyar Labarotuvar İçerir. Tehlikeli Olabilecek Nesnelerin Araştırılması Sırasında Bir Sorun Çıkmaması İçin, Bu Araştırma Biriminin Kendine Ait Enerji Kaynağı Ve Enerji Alanı Jeneratörü Vardır. Böylelikle Gemi İçin Acil Olan Durumlarda, Burada Yapılan Çalışmalardan Geminin Bütünü Etkilenmez.

    Keşif Filosu Sayısını Arttırmak İçin Keşif Tekniğini Aşağıdaki Kademelere Getirmeniz Gerekmektedir;

    1 - 2 - 3. Kademe = 1 Keşif Filosu
    4 - 5 - 6 - 7 - 8. Kademe = 2 Keşif Filosu
    9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15. Kademe = 3 Keşif Filosu
    16. Kademe = 4 Keşif Filosu


    umarım faydalı olur geri kalanları yakında ekliycem...


    herkese iyi oyunlar iyi günler.

    Not : yarı alıntıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thekodz -- 28 Ağustos 2008; 16:13:17 >



  • Çok karışık olmuş bilmeyen arkadaşlar bunu okuyamaz gibi geliyor biraz daha düzenleyebilirsiniz.
  • ayrıntılı olarak anlattıgım için böyle oldu :)

    saten anahatlarıyla ogame genel bilgiler konusunda var araştırmalar.


  • emeğe saygı...

    özellikle enerji tekniğindeki füzyo enerjiyi bagdastirman ve bunun için tablo ile excelde uğraşman alıntı değilse yaptığın uğraşa teşekkür...

  • önemli değil :)

    herkes faydalansın yeterki..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: thekodz

    ayrıntılı olarak anlattıgım için böyle oldu :)

    saten anahatlarıyla ogame genel bilgiler konusunda var araştırmalar.

    Tamam o zaman siz bilirsiniz.Teşekkürler yinede.
  • up!
  • evt yha süper olmuş paylaşım ıçın teşekkurler
  • board.ogame.com.tr veya ogame-tr.com dan alıntı yapılmış .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: L1zArd

    board.ogame.com.tr veya ogame-tr.com dan alıntı yapılmış .


    Not : yarı alıntıdır.
  • yararlı bir paylaşım...teşekkürler...
  • güzel bir paylaşım olmuş yer imilerine ekledim
  • 10 Saat = 600 Dakika

    600 Dakika Süren Bir Araştırma Laboratuar 1 De 1/2 Azalır = 300 Dakika Olur
    600 Dakika Süren Bir Araştırma Laboratuar 2 De 1/3 Azalır = 200 Dakika Olur
    600 Dakika Süren Bir Araştırma Laboratuar 3 De 1/4 Azalır = 150 Dakika Olur
    600 Dakika Süren Bir Araştırma Laboratuar 4 De 1/5 Azalır = 120 Dakika Olur
    Arkadaşlar benim oyunumda galaksiler araştşrma ağı kademem 5, ana gezegende bilimsel araştırma lab.kademem 10, diğer beş gezegende 12, bir tanesinde 13 olmasına rağmen yukardaki listede görüldüğü gibi araştırma sürelerim kısalmadı çok az kısaldı.Bunun nedeni; ana gezegendeki bilimsel araştırma laboratuvarının kademsi diğeğerlerinden düşük olması olabilir mi?Diğer 2 sömde de araştırma laboratuvarı 3 ve 4 olduğu için onları hesaba katmadım.Örnek:enerşi tekniğini 13 den 14 de yükseltmek için 3 gün 19 saat 1 dakka süre gösteriyor.Silah tekniğini 17 den 18 e yükseltmek için 10 hafta 5 gün 20 saat süre istiyor.
  • dostum küçük nakliye gemileri implus 5 ten sonra implus kullanmaya başlıyor ya yanmalı motor artık hiç etkili olmuyor değilmi?
  • yasar72 Y kullanıcısına yanıt
    üstadım alakalımı bilmiyorum ama araştırmalarını 13 olan gezegende yapınca süre değişmiyormu? şimdi sen 10 da yapınca 13+12+12+12+12+10 şeklinde çalşıyor lab (4 tane 12 liği kullandı diğerini kullanmadı)13 lükten araştırma başlatsan şöyle çalışacak 13+12+12+12+12+12
    Araştırılan her seviye için bir araştırma laboratuvarı bağlanır. Burada her zaman
    en yüksek seviyedeki laboratuvarlar eklenir.
    dye yazıyor. cahil bilgilerimle bunları söyledim ama sen yinede bir araştır :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasturhan

    üstadım alakalımı bilmiyorum ama araştırmalarını 13 olan gezegende yapınca süre değişmiyormu? şimdi sen 10 da yapınca 13+12+12+12+12+10 şeklinde çalşıyor lab (4 tane 12 liği kullandı diğerini kullanmadı)13 lükten araştırma başlatsan şöyle çalışacak 13+12+12+12+12+12
    Araştırılan her seviye için bir araştırma laboratuvarı bağlanır. Burada her zaman
    en yüksek seviyedeki laboratuvarlar eklenir.
    dye yazıyor. cahil bilgilerimle bunları söyledim ama sen yinede bir araştır :)
    hocam konu 10 yıl öncesinin konusu

    10 yılda çok şey değişti..



    o hesaplama sistemleri falan da o zamanlar farklı olabilir...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasturhan

    dostum küçük nakliye gemileri implus 5 ten sonra implus kullanmaya başlıyor ya yanmalı motor artık hiç etkili olmuyor değilmi?
    ve evet, impuls 5ten sonra hiç etkili olmuyor yanmalı motor, ancak hafif ve ağır avcılar falan için hızlandırmaya devam ediyor yine..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • pm atın, hesap maden filo isteyen
  • vay be çocukluğumun oyunu lanet olsun yine bulaştım :DDDD

  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.