|
Bildirim
|
ARACI KISACA ÖZETLEYEYİM... MOTOR RENAULT DAN ALINMA 1,9 DCI (LAGUNA 2 'DE KULLANILAN) 129 HP (GERÇEK HORSE-POWER, PS DEĞİL !) VE 300 TORKLU GÜZEL BİR DİZEL MOTOR. İLK ÇALIŞTIRMADA BİRAZ GÜRÜLTÜLÜ, ANCAK ISINDIKTAN SONRA HELE YÜKSEK SÜRATTE BENZİNLİ VERSİYONDAN DAHA SESSİZ... ANCAK MOTORUN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİ OLDUKÇA EKONOMİK, ZATEN RENAULT DCI MOTORLARIN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİ BU... İLK ALDIĞIMDA 7,4 /100 KM İLE (OTOBANDA 5 KİŞİ VE KLİMA AÇIK 110 KM/H SABİT SÜRAT) AÇILIŞ YAPTIK, ŞU ANDA 90KM/H DE 5,5-5,8 LT/100 KM VE 120KM/H DE 6,9 LT/100 KM TÜKETİMDE... BEN DE BAZEN İNANAMIYORUM AMA SADECE YOL BİLGİSAYARI DEĞİL, ALDIĞIM YAKITLADA BENZER DEĞERLER ÇIKIYOR YANİ TL OLARAK KULLANDIĞIM 1,6 OPEL ASTRA İLE BENZER, TİCARİ 1,9 ARAÇLARDAN AZ YAKIYOR... İÇ DİZAYN KLASİK VE MİNİMALİST SEVENLER İÇİN MÜKEMMEL, HİÇBİR ABARTI YOK, ŞIK VE SADE; KALİTE HİSSİ VEREN MALZEMELER KULLANILMIŞ, HEP SÖYLÜYORUM "ALMAN ARABASI GİBİ". HERŞEY OLMASI GEREKTİĞİ YERDE, DİREKSİYON KUMANDALARI, KLİMA, RADYO KUMANDALARI ÇOK ŞIK VE SADE... SÜSPANSİYON SERT, OTOBAN VE ASFALTTA OTOMOBİL KADAR KEYİFLİ AMA KASİSLİ YOLLARDA SERT OLDUĞUNU DAHA BİR ANLIYORSUNUZ; ANCAK NİÇİN BÖYLE OLDUĞUNU BİR YAYLA YOLUNDA ANLADIM; ARAÇ İNERKEN VE ÇIKARKEN KESİNLİKLE "YOL ARAMIYOR" SANKİ BİR KATIR GİBİ TAŞLARIN KAYALARIN ÜZERİNDEN TIRMANABİLİYOR VE İNEBİLİYOR; ÖN TEKERLER SANKİ BİR HAYVANIN AYAKLARI GİBİ SADECE 1 TANESİ BİLE YERE BASSA TÜM ARACIN YÜKÜNÜ KALDIRIYOR; İŞTE OZAMAN BU SERTLİĞİN NİYE GEREKTİĞINI ANLIYORSUNUZ... KLİMA OTOMATİK ANCAK ANALOG YANİ SICAKLIK DİGİTAL BİR GÖSTERGEDEN AYARLANAMIYOR AMA MANUEL OLARAK İSTENEN SICAKLIĞI AYARLANDIKTAN SONRA, HAVA YÖNLENDİRMELERİ DAHİL ARAÇ TARAFINDAN OTOMATİK OLARAK O SICAKLIĞI GÖRE YAPILIYOR, İÇ VEYA DIŞARDAN HAVA GİRİŞİ DAHİ OTOMATİK AYARLANIYOR... KOLTUKLAR DERİ VE ISITMALI, KOL DAYANAĞI MEVCUT, İÇ HACİM VE OTURMA PLANI GAYET GENİŞ; ARKA KOLTUK ARKAYA YATIŞ EĞİMİ AYARLANABİLİYOR... BAGAJ HAKKINDA BİR ŞEY SÖYLEMEME GEREK YOK, GENİŞ-GENİŞ; BAGAJ KAPISININ YANA AÇILMASI ÇOK ŞIK; VE STEPNENİN ARKA BAGAJA KONUMLANDIRILMASI GERÇEK BİR 4X4 OLDUĞUNU GÖSTERİYOR MÜZİK SİSTEMİ "CLARION" MARKALI, MARKAYI BİLENLER İÇİN BAŞKA BİŞEY DEMEYEYİM; 6 LI MP3 CHANGER MEVCUT, ALDIĞIMDA 3 TANE MP3 CD YAPMIŞTIM DAHA BİTMEDİLER :))) TÜM FONKSİYONLAR DİREKSİYONDAN KUMANDALI, İSTEYEN DVD - NAVİGASYON - PARK KAMERALI VE TV ÖZELLİĞİ OLAN "ORJİNAL" BİR SİSTEMİ SERVİSTE TAKTIRABİLİYOR 3000 YTL'YE.... VİTES 5 İLERİ MANUEL MUHTEMELEN BU DE RENAULT'DAN ALINMA, ARACIN TEK EKSİĞİ OTOMATİK VİTES BENCE VİTES KOLU BİRAZ SARSINTILI, SÜREKLİ ELİ VİTESTE GEZENLER SEVMEYEBİLİR... GEÇİŞLER PROBLEMSİZ VE SARSINTISIZ ORANLAR İYİ AYARLANMIŞ, MOTORUN DEVRİ İLE UYUMLU. AKTAMA ORGANI VİTESDEN FARKLI OLARAK AYRICA SÜRÜŞ MODLARININ SEÇİLEBİLDİĞİ BİR SİSTEM VAR... ARAÇ SÜREKLİ 4X4 EN SEVDİĞİM ÖZELLİKLERDEN BİRİSİ, YAKITI ZANNEDİLDĞİ KADAR ARTIRMADIĞI BİR GERÇEK... ARACIN 4H MODUNDA ÖN %47 ARKA %53 OTOBAN VE ŞEHİR SÜRÜŞÜ, 4H LOCK MODUNDA %50-%50 DAĞITILDIĞI GİBİ DİFERANSİYEL KİLİDİ DE DEVREYE DİRMEKTE, YAĞMURLU VE VİRAJLI YOLLARDA... 4L LOCK MODUNDA İSE ARA DİŞLİ DEĞİŞEREK GÜÇ 2 KATINA ÇIKARILMAKTA, BU ÖYLE ELEKTRONİK ANLIK GÜÇ ARTIŞI DEĞİL DİŞLİ İLE GERÇEK 2X GÜÇ, 4L LOCK MODUNDA GENE %50-%50 VE DİFERANSİYEL KİLİDİ VAR; 4L LOCK İŞTE BU MODDA TAM BİR KATIR, ARKASINA 3 TANE DAHA BU ARAÇTAN TAK GÖTÜRÜR... ZEVK BURADA... BU MODDA 5 VİTESİ DE AYRICA AYNI ŞEKİLDE KULLANABİLİYORSUNUZ... (OTOMATİK VİTES SEÇENEĞİNDE BU MOD İLK 3 VİTESLE ÇALIŞIYOR) BUNLAR KLİMA KUMANDASI BENZERİ BİR DÜĞME "TEK PAMAKLA" ÇEVRİLEREK YAPILABİLİYOR. YANİ SUZUKİ = SAFKAN 4X4... GÜVENLİK-KONFOR ESP, ABS, BRAKE-ASSIST, 225-55-17" HAFİF ALAŞIM JANTLAR, X-NEON OTOMATİK AYARLI FARLAR, ANAHTARSIZ GİRİŞ VE ÇALIŞTIRMA, BAGAJDA 12 V SOKET... STANDART. DIŞ GÖRÜNÜŞ BENCE TÜM JAPON 4X4'LERDEN GÜZEL, ZATEN 2003'DE ANTALYA FUARINDA "DİBİMİZ DÜŞMÜŞTÜ" HALEN HER BAKMAYA SERT VE KARİZMATİK ÇİZGİLERİ HOŞUMA GİDİYOR. PEK KISA OLAMADI, OLAMADI... AMA DAHA SORMAK İSTEDİĞİNİZ ŞEYLER VARSA DA YANITLAYABİLİRİM... |
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi factory -- 13 Ağustos 2008; 10:42:48 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ctrl_alt_del -- 13 Ağustos 2008; 22:37:01 > |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi factory -- 22 Ağustos 2008; 13:45:24 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi factory -- 22 Ağustos 2008; 13:50:46 > |
|
|
|