Şimdi Ara

SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.032
Cevap
50
Favori
808.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, bu forumun motorlu araçlar bölümü çok zengin ama Suzuki GV hakkında yorumların paylaşıldığı, kullanıcılarının deneyimlerini paylaştığı ortak bir nokta bulamadım malesef, bende bu açığı gidermek için böyle bir başlık açıyorum.

    Özellikle araç hakkındaki deneyimlerinizi bizimle paylaşırsanız çok sevinirim.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: factory

    Bendeki 1.6, 3 kapılı olan, henüz aracı yorumlamak için çok erken ama genel olarak ilk izlenimlerimi paylaşıyım; öncelikle dikkatimi çeken aracın süspansiyon sistemi gerçekden çok çok iyi, engellerden ne kadar hızlı geçersem geçeyim bana bunu minumum hissettiriyor, MacPherson bağımsız süspansiyon sistemi gerçekden işini çok çok iyi yapıyor. Aracın izolasyonu çok çok iyi yol ve motor sesini içeriye almıyor, efektif bir klima sistemi var, motordan pek anlamam ama tepkisi çok iyi, 4 çeker olmasınında güzel yanı dik yokuşlarda çok rahat bir kullanım sağlıyor :)

    Genel bir yorum yapacak olursam; aracın boş ağırlığı yaklaşık 1.425 kg kadar, yani araç dışından büyük görünüp içinin boş olduğu bir araç değil, kapıların, kaputun ağırlığı bile aslında ne kadar sağlam bir araç olduğunu gösteriyor, yalnız araçda kullanılan plastik kaliteleri orta düzeyde ve 3 kapılı modelinin bagaj haçmi çok çok az :)

    Alıntıları Göster
    1 YILLIK 1,9 DIZEL GRAND-VITARA KULLANICISIYIM...

    ARACI KISACA ÖZETLEYEYİM...
    MOTOR RENAULT DAN ALINMA 1,9 DCI (LAGUNA 2 'DE KULLANILAN)
    129 HP (GERÇEK HORSE-POWER, PS DEĞİL !) VE 300 TORKLU GÜZEL BİR DİZEL MOTOR.
    İLK ÇALIŞTIRMADA BİRAZ GÜRÜLTÜLÜ, ANCAK ISINDIKTAN SONRA HELE YÜKSEK SÜRATTE BENZİNLİ VERSİYONDAN DAHA SESSİZ...
    ANCAK MOTORUN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİ OLDUKÇA EKONOMİK, ZATEN RENAULT DCI MOTORLARIN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİ BU...
    İLK ALDIĞIMDA 7,4 /100 KM İLE (OTOBANDA 5 KİŞİ VE KLİMA AÇIK 110 KM/H SABİT SÜRAT) AÇILIŞ YAPTIK,
    ŞU ANDA 90KM/H DE 5,5-5,8 LT/100 KM VE 120KM/H DE 6,9 LT/100 KM TÜKETİMDE...
    BEN DE BAZEN İNANAMIYORUM AMA SADECE YOL BİLGİSAYARI DEĞİL, ALDIĞIM YAKITLADA BENZER DEĞERLER ÇIKIYOR
    YANİ TL OLARAK KULLANDIĞIM 1,6 OPEL ASTRA İLE BENZER, TİCARİ 1,9 ARAÇLARDAN AZ YAKIYOR...

    İÇ DİZAYN KLASİK VE MİNİMALİST SEVENLER İÇİN MÜKEMMEL, HİÇBİR ABARTI YOK, ŞIK VE SADE; KALİTE HİSSİ VEREN MALZEMELER KULLANILMIŞ, HEP SÖYLÜYORUM "ALMAN ARABASI GİBİ". HERŞEY OLMASI GEREKTİĞİ YERDE, DİREKSİYON KUMANDALARI, KLİMA, RADYO KUMANDALARI ÇOK ŞIK VE SADE...

    SÜSPANSİYON SERT, OTOBAN VE ASFALTTA OTOMOBİL KADAR KEYİFLİ AMA KASİSLİ YOLLARDA SERT OLDUĞUNU DAHA BİR ANLIYORSUNUZ;
    ANCAK NİÇİN BÖYLE OLDUĞUNU BİR YAYLA YOLUNDA ANLADIM;
    ARAÇ İNERKEN VE ÇIKARKEN KESİNLİKLE "YOL ARAMIYOR"
    SANKİ BİR KATIR GİBİ TAŞLARIN KAYALARIN ÜZERİNDEN TIRMANABİLİYOR VE İNEBİLİYOR;
    ÖN TEKERLER SANKİ BİR HAYVANIN AYAKLARI GİBİ SADECE 1 TANESİ BİLE YERE BASSA TÜM ARACIN YÜKÜNÜ KALDIRIYOR;
    İŞTE OZAMAN BU SERTLİĞİN NİYE GEREKTİĞINI ANLIYORSUNUZ...

    KLİMA OTOMATİK ANCAK ANALOG YANİ SICAKLIK DİGİTAL BİR GÖSTERGEDEN AYARLANAMIYOR
    AMA MANUEL OLARAK İSTENEN SICAKLIĞI AYARLANDIKTAN SONRA,
    HAVA YÖNLENDİRMELERİ DAHİL ARAÇ TARAFINDAN OTOMATİK OLARAK O SICAKLIĞI GÖRE YAPILIYOR,
    İÇ VEYA DIŞARDAN HAVA GİRİŞİ DAHİ OTOMATİK AYARLANIYOR...

    KOLTUKLAR DERİ VE ISITMALI, KOL DAYANAĞI MEVCUT,
    İÇ HACİM VE OTURMA PLANI GAYET GENİŞ; ARKA KOLTUK ARKAYA YATIŞ EĞİMİ AYARLANABİLİYOR...

    BAGAJ HAKKINDA BİR ŞEY SÖYLEMEME GEREK YOK, GENİŞ-GENİŞ;
    BAGAJ KAPISININ YANA AÇILMASI ÇOK ŞIK;
    VE STEPNENİN ARKA BAGAJA KONUMLANDIRILMASI GERÇEK BİR 4X4 OLDUĞUNU GÖSTERİYOR

    MÜZİK SİSTEMİ "CLARION" MARKALI, MARKAYI BİLENLER İÇİN BAŞKA BİŞEY DEMEYEYİM;
    6 LI MP3 CHANGER MEVCUT, ALDIĞIMDA 3 TANE MP3 CD YAPMIŞTIM DAHA BİTMEDİLER :)))
    TÜM FONKSİYONLAR DİREKSİYONDAN KUMANDALI,
    İSTEYEN DVD - NAVİGASYON - PARK KAMERALI VE TV ÖZELLİĞİ OLAN "ORJİNAL" BİR SİSTEMİ SERVİSTE TAKTIRABİLİYOR 3000 YTL'YE....

    VİTES 5 İLERİ MANUEL MUHTEMELEN BU DE RENAULT'DAN ALINMA,
    ARACIN TEK EKSİĞİ OTOMATİK VİTES BENCE
    VİTES KOLU BİRAZ SARSINTILI, SÜREKLİ ELİ VİTESTE GEZENLER SEVMEYEBİLİR...
    GEÇİŞLER PROBLEMSİZ VE SARSINTISIZ ORANLAR İYİ AYARLANMIŞ, MOTORUN DEVRİ İLE UYUMLU.

    AKTAMA ORGANI VİTESDEN FARKLI OLARAK AYRICA SÜRÜŞ MODLARININ SEÇİLEBİLDİĞİ BİR SİSTEM VAR...
    ARAÇ SÜREKLİ 4X4 EN SEVDİĞİM ÖZELLİKLERDEN BİRİSİ, YAKITI ZANNEDİLDĞİ KADAR ARTIRMADIĞI BİR GERÇEK...
    ARACIN 4H MODUNDA ÖN %47 ARKA %53 OTOBAN VE ŞEHİR SÜRÜŞÜ,
    4H LOCK MODUNDA %50-%50 DAĞITILDIĞI GİBİ DİFERANSİYEL KİLİDİ DE DEVREYE DİRMEKTE, YAĞMURLU VE VİRAJLI YOLLARDA...
    4L LOCK MODUNDA İSE ARA DİŞLİ DEĞİŞEREK GÜÇ 2 KATINA ÇIKARILMAKTA, BU ÖYLE ELEKTRONİK ANLIK GÜÇ ARTIŞI DEĞİL DİŞLİ İLE GERÇEK 2X GÜÇ,
    4L LOCK MODUNDA GENE %50-%50 VE DİFERANSİYEL KİLİDİ VAR;
    4L LOCK İŞTE BU MODDA TAM BİR KATIR, ARKASINA 3 TANE DAHA BU ARAÇTAN TAK GÖTÜRÜR... ZEVK BURADA...
    BU MODDA 5 VİTESİ DE AYRICA AYNI ŞEKİLDE KULLANABİLİYORSUNUZ... (OTOMATİK VİTES SEÇENEĞİNDE BU MOD İLK 3 VİTESLE ÇALIŞIYOR)
    BUNLAR KLİMA KUMANDASI BENZERİ BİR DÜĞME "TEK PAMAKLA" ÇEVRİLEREK YAPILABİLİYOR.
    YANİ SUZUKİ = SAFKAN 4X4...

    GÜVENLİK-KONFOR ESP, ABS, BRAKE-ASSIST, 225-55-17" HAFİF ALAŞIM JANTLAR, X-NEON OTOMATİK AYARLI FARLAR, ANAHTARSIZ GİRİŞ VE ÇALIŞTIRMA, BAGAJDA 12 V SOKET... STANDART.

    DIŞ GÖRÜNÜŞ BENCE TÜM JAPON 4X4'LERDEN GÜZEL,
    ZATEN 2003'DE ANTALYA FUARINDA "DİBİMİZ DÜŞMÜŞTÜ"
    HALEN HER BAKMAYA SERT VE KARİZMATİK ÇİZGİLERİ HOŞUMA GİDİYOR.

    PEK KISA OLAMADI, OLAMADI...
    AMA DAHA SORMAK İSTEDİĞİNİZ ŞEYLER VARSA DA YANITLAYABİLİRİM...
  • aracın tasarımı çok hoş ama herhalde bütün motorları benzinli diye biliyorum. böyle olunca da pek çekilmez herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratp87

    aracın tasarımı çok hoş ama herhalde bütün motorları benzinli diye biliyorum. böyle olunca da pek çekilmez herhalde.
    Dediğiniz gibi tasarım olarak tam bir suv, kaslı ve hoş bir görünümü var, ayrıca dizel modelide Türkiye'de en üst donanımla satılıyor, dizel modelinin ortalama 72.000 gibi bir satış fiyatı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: factory

    Dediğiniz gibi tasarım olarak tam bir suv, kaslı ve hoş bir görünümü var, ayrıca dizel modelide Türkiye'de en üst donanımla satılıyor, dizel modelinin ortalama 72.000 gibi bir satış fiyatı var.

    Alıntıları Göster
    bende bu araçları yakından takip ediyorum ama bırakın burayı birçok forumda malesef bu araçlarla ilgili herhangi bir detaylı inceleme bulamadım. Umarım bu araçları kullanan arkadaşlar forumu zenginleştirir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssesli

    bende bu araçları yakından takip ediyorum ama bırakın burayı birçok forumda malesef bu araçlarla ilgili herhangi bir detaylı inceleme bulamadım. Umarım bu araçları kullanan arkadaşlar forumu zenginleştirir.

    Alıntıları Göster
    :) evet malesef pek bilgi bulamıyoruz, ben henüz sipariş ettiğim için paylaşacak bir deneyimim yok ama araç elime geçtiği zaman ilk işim olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: factory

    :) evet malesef pek bilgi bulamıyoruz, ben henüz sipariş ettiğim için paylaşacak bir deneyimim yok ama araç elime geçtiği zaman ilk işim olacak.

    Alıntıları Göster
    evet bari siz detaylı bir inceleme yazarsanız benim gibi Grand vitara meraklıları için güzel olur. Zannedersem forumda bu araca sahip olanlar var ama herhalde pek zamanları olmuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssesli

    evet bari siz detaylı bir inceleme yazarsanız benim gibi Grand vitara meraklıları için güzel olur. Zannedersem forumda bu araca sahip olanlar var ama herhalde pek zamanları olmuyor

    Alıntıları Göster
    Bendeki 1.6, 3 kapılı olan, henüz aracı yorumlamak için çok erken ama genel olarak ilk izlenimlerimi paylaşıyım; öncelikle dikkatimi çeken aracın süspansiyon sistemi gerçekden çok çok iyi, engellerden ne kadar hızlı geçersem geçeyim bana bunu minumum hissettiriyor, MacPherson bağımsız süspansiyon sistemi gerçekden işini çok çok iyi yapıyor. Aracın izolasyonu çok çok iyi yol ve motor sesini içeriye almıyor, efektif bir klima sistemi var, motordan pek anlamam ama tepkisi çok iyi, 4 çeker olmasınında güzel yanı dik yokuşlarda çok rahat bir kullanım sağlıyor :)

    Genel bir yorum yapacak olursam; aracın boş ağırlığı yaklaşık 1.425 kg kadar, yani araç dışından büyük görünüp içinin boş olduğu bir araç değil, kapıların, kaputun ağırlığı bile aslında ne kadar sağlam bir araç olduğunu gösteriyor, yalnız araçda kullanılan plastik kaliteleri orta düzeyde ve 3 kapılı modelinin bagaj haçmi çok çok az :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi factory -- 13 Ağustos 2008; 10:42:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: factory

    Bendeki 1.6, 3 kapılı olan, henüz aracı yorumlamak için çok erken ama genel olarak ilk izlenimlerimi paylaşıyım; öncelikle dikkatimi çeken aracın süspansiyon sistemi gerçekden çok çok iyi, engellerden ne kadar hızlı geçersem geçeyim bana bunu minumum hissettiriyor, MacPherson bağımsız süspansiyon sistemi gerçekden işini çok çok iyi yapıyor. Aracın izolasyonu çok çok iyi yol ve motor sesini içeriye almıyor, efektif bir klima sistemi var, motordan pek anlamam ama tepkisi çok iyi, 4 çeker olmasınında güzel yanı dik yokuşlarda çok rahat bir kullanım sağlıyor :)

    Genel bir yorum yapacak olursam; aracın boş ağırlığı yaklaşık 1.425 kg kadar, yani araç dışından büyük görünüp içinin boş olduğu bir araç değil, kapıların, kaputun ağırlığı bile aslında ne kadar sağlam bir araç olduğunu gösteriyor, yalnız araçda kullanılan plastik kaliteleri orta düzeyde ve 3 kapılı modelinin bagaj haçmi çok çok az :)

    Alıntıları Göster
    1 YILLIK 1,9 DIZEL GRAND-VITARA KULLANICISIYIM...

    ARACI KISACA ÖZETLEYEYİM...
    MOTOR RENAULT DAN ALINMA 1,9 DCI (LAGUNA 2 'DE KULLANILAN)
    129 HP (GERÇEK HORSE-POWER, PS DEĞİL !) VE 300 TORKLU GÜZEL BİR DİZEL MOTOR.
    İLK ÇALIŞTIRMADA BİRAZ GÜRÜLTÜLÜ, ANCAK ISINDIKTAN SONRA HELE YÜKSEK SÜRATTE BENZİNLİ VERSİYONDAN DAHA SESSİZ...
    ANCAK MOTORUN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİ OLDUKÇA EKONOMİK, ZATEN RENAULT DCI MOTORLARIN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİ BU...
    İLK ALDIĞIMDA 7,4 /100 KM İLE (OTOBANDA 5 KİŞİ VE KLİMA AÇIK 110 KM/H SABİT SÜRAT) AÇILIŞ YAPTIK,
    ŞU ANDA 90KM/H DE 5,5-5,8 LT/100 KM VE 120KM/H DE 6,9 LT/100 KM TÜKETİMDE...
    BEN DE BAZEN İNANAMIYORUM AMA SADECE YOL BİLGİSAYARI DEĞİL, ALDIĞIM YAKITLADA BENZER DEĞERLER ÇIKIYOR
    YANİ TL OLARAK KULLANDIĞIM 1,6 OPEL ASTRA İLE BENZER, TİCARİ 1,9 ARAÇLARDAN AZ YAKIYOR...

    İÇ DİZAYN KLASİK VE MİNİMALİST SEVENLER İÇİN MÜKEMMEL, HİÇBİR ABARTI YOK, ŞIK VE SADE; KALİTE HİSSİ VEREN MALZEMELER KULLANILMIŞ, HEP SÖYLÜYORUM "ALMAN ARABASI GİBİ". HERŞEY OLMASI GEREKTİĞİ YERDE, DİREKSİYON KUMANDALARI, KLİMA, RADYO KUMANDALARI ÇOK ŞIK VE SADE...

    SÜSPANSİYON SERT, OTOBAN VE ASFALTTA OTOMOBİL KADAR KEYİFLİ AMA KASİSLİ YOLLARDA SERT OLDUĞUNU DAHA BİR ANLIYORSUNUZ;
    ANCAK NİÇİN BÖYLE OLDUĞUNU BİR YAYLA YOLUNDA ANLADIM;
    ARAÇ İNERKEN VE ÇIKARKEN KESİNLİKLE "YOL ARAMIYOR"
    SANKİ BİR KATIR GİBİ TAŞLARIN KAYALARIN ÜZERİNDEN TIRMANABİLİYOR VE İNEBİLİYOR;
    ÖN TEKERLER SANKİ BİR HAYVANIN AYAKLARI GİBİ SADECE 1 TANESİ BİLE YERE BASSA TÜM ARACIN YÜKÜNÜ KALDIRIYOR;
    İŞTE OZAMAN BU SERTLİĞİN NİYE GEREKTİĞINI ANLIYORSUNUZ...

    KLİMA OTOMATİK ANCAK ANALOG YANİ SICAKLIK DİGİTAL BİR GÖSTERGEDEN AYARLANAMIYOR
    AMA MANUEL OLARAK İSTENEN SICAKLIĞI AYARLANDIKTAN SONRA,
    HAVA YÖNLENDİRMELERİ DAHİL ARAÇ TARAFINDAN OTOMATİK OLARAK O SICAKLIĞI GÖRE YAPILIYOR,
    İÇ VEYA DIŞARDAN HAVA GİRİŞİ DAHİ OTOMATİK AYARLANIYOR...

    KOLTUKLAR DERİ VE ISITMALI, KOL DAYANAĞI MEVCUT,
    İÇ HACİM VE OTURMA PLANI GAYET GENİŞ; ARKA KOLTUK ARKAYA YATIŞ EĞİMİ AYARLANABİLİYOR...

    BAGAJ HAKKINDA BİR ŞEY SÖYLEMEME GEREK YOK, GENİŞ-GENİŞ;
    BAGAJ KAPISININ YANA AÇILMASI ÇOK ŞIK;
    VE STEPNENİN ARKA BAGAJA KONUMLANDIRILMASI GERÇEK BİR 4X4 OLDUĞUNU GÖSTERİYOR

    MÜZİK SİSTEMİ "CLARION" MARKALI, MARKAYI BİLENLER İÇİN BAŞKA BİŞEY DEMEYEYİM;
    6 LI MP3 CHANGER MEVCUT, ALDIĞIMDA 3 TANE MP3 CD YAPMIŞTIM DAHA BİTMEDİLER :)))
    TÜM FONKSİYONLAR DİREKSİYONDAN KUMANDALI,
    İSTEYEN DVD - NAVİGASYON - PARK KAMERALI VE TV ÖZELLİĞİ OLAN "ORJİNAL" BİR SİSTEMİ SERVİSTE TAKTIRABİLİYOR 3000 YTL'YE....

    VİTES 5 İLERİ MANUEL MUHTEMELEN BU DE RENAULT'DAN ALINMA,
    ARACIN TEK EKSİĞİ OTOMATİK VİTES BENCE
    VİTES KOLU BİRAZ SARSINTILI, SÜREKLİ ELİ VİTESTE GEZENLER SEVMEYEBİLİR...
    GEÇİŞLER PROBLEMSİZ VE SARSINTISIZ ORANLAR İYİ AYARLANMIŞ, MOTORUN DEVRİ İLE UYUMLU.

    AKTAMA ORGANI VİTESDEN FARKLI OLARAK AYRICA SÜRÜŞ MODLARININ SEÇİLEBİLDİĞİ BİR SİSTEM VAR...
    ARAÇ SÜREKLİ 4X4 EN SEVDİĞİM ÖZELLİKLERDEN BİRİSİ, YAKITI ZANNEDİLDĞİ KADAR ARTIRMADIĞI BİR GERÇEK...
    ARACIN 4H MODUNDA ÖN %47 ARKA %53 OTOBAN VE ŞEHİR SÜRÜŞÜ,
    4H LOCK MODUNDA %50-%50 DAĞITILDIĞI GİBİ DİFERANSİYEL KİLİDİ DE DEVREYE DİRMEKTE, YAĞMURLU VE VİRAJLI YOLLARDA...
    4L LOCK MODUNDA İSE ARA DİŞLİ DEĞİŞEREK GÜÇ 2 KATINA ÇIKARILMAKTA, BU ÖYLE ELEKTRONİK ANLIK GÜÇ ARTIŞI DEĞİL DİŞLİ İLE GERÇEK 2X GÜÇ,
    4L LOCK MODUNDA GENE %50-%50 VE DİFERANSİYEL KİLİDİ VAR;
    4L LOCK İŞTE BU MODDA TAM BİR KATIR, ARKASINA 3 TANE DAHA BU ARAÇTAN TAK GÖTÜRÜR... ZEVK BURADA...
    BU MODDA 5 VİTESİ DE AYRICA AYNI ŞEKİLDE KULLANABİLİYORSUNUZ... (OTOMATİK VİTES SEÇENEĞİNDE BU MOD İLK 3 VİTESLE ÇALIŞIYOR)
    BUNLAR KLİMA KUMANDASI BENZERİ BİR DÜĞME "TEK PAMAKLA" ÇEVRİLEREK YAPILABİLİYOR.
    YANİ SUZUKİ = SAFKAN 4X4...

    GÜVENLİK-KONFOR ESP, ABS, BRAKE-ASSIST, 225-55-17" HAFİF ALAŞIM JANTLAR, X-NEON OTOMATİK AYARLI FARLAR, ANAHTARSIZ GİRİŞ VE ÇALIŞTIRMA, BAGAJDA 12 V SOKET... STANDART.

    DIŞ GÖRÜNÜŞ BENCE TÜM JAPON 4X4'LERDEN GÜZEL,
    ZATEN 2003'DE ANTALYA FUARINDA "DİBİMİZ DÜŞMÜŞTÜ"
    HALEN HER BAKMAYA SERT VE KARİZMATİK ÇİZGİLERİ HOŞUMA GİDİYOR.

    PEK KISA OLAMADI, OLAMADI...
    AMA DAHA SORMAK İSTEDİĞİNİZ ŞEYLER VARSA DA YANITLAYABİLİRİM...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ctrl_alt_del -- 13 Ağustos 2008; 22:37:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ctrl_alt_del

    1 YILLIK 1,9 DIZEL GRAND-VITARA KULLANICISIYIM...

    ARACI KISACA ÖZETLEYEYİM...
    MOTOR RENAULT DAN ALINMA 1,9 DCI (LAGUNA 2 'DE KULLANILAN)
    129 HP (GERÇEK HORSE-POWER, PS DEĞİL !) VE 300 TORKLU GÜZEL BİR DİZEL MOTOR.
    İLK ÇALIŞTIRMADA BİRAZ GÜRÜLTÜLÜ, ANCAK ISINDIKTAN SONRA HELE YÜKSEK SÜRATTE BENZİNLİ VERSİYONDAN DAHA SESSİZ...
    ANCAK MOTORUN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİ OLDUKÇA EKONOMİK, ZATEN RENAULT DCI MOTORLARIN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİ BU...
    İLK ALDIĞIMDA 7,4 /100 KM İLE (OTOBANDA 5 KİŞİ VE KLİMA AÇIK 110 KM/H SABİT SÜRAT) AÇILIŞ YAPTIK,
    ŞU ANDA 90KM/H DE 5,5-5,8 LT/100 KM VE 120KM/H DE 6,9 LT/100 KM TÜKETİMDE...
    BEN DE BAZEN İNANAMIYORUM AMA SADECE YOL BİLGİSAYARI DEĞİL, ALDIĞIM YAKITLADA BENZER DEĞERLER ÇIKIYOR
    YANİ TL OLARAK KULLANDIĞIM 1,6 OPEL ASTRA İLE BENZER, TİCARİ 1,9 ARAÇLARDAN AZ YAKIYOR...

    İÇ DİZAYN KLASİK VE MİNİMALİST SEVENLER İÇİN MÜKEMMEL, HİÇBİR ABARTI YOK, ŞIK VE SADE; KALİTE HİSSİ VEREN MALZEMELER KULLANILMIŞ, HEP SÖYLÜYORUM "ALMAN ARABASI GİBİ". HERŞEY OLMASI GEREKTİĞİ YERDE, DİREKSİYON KUMANDALARI, KLİMA, RADYO KUMANDALARI ÇOK ŞIK VE SADE...

    SÜSPANSİYON SERT, OTOBAN VE ASFALTTA OTOMOBİL KADAR KEYİFLİ AMA KASİSLİ YOLLARDA SERT OLDUĞUNU DAHA BİR ANLIYORSUNUZ;
    ANCAK NİÇİN BÖYLE OLDUĞUNU BİR YAYLA YOLUNDA ANLADIM;
    ARAÇ İNERKEN VE ÇIKARKEN KESİNLİKLE "YOL ARAMIYOR"
    SANKİ BİR KATIR GİBİ TAŞLARIN KAYALARIN ÜZERİNDEN TIRMANABİLİYOR VE İNEBİLİYOR;
    ÖN TEKERLER SANKİ BİR HAYVANIN AYAKLARI GİBİ SADECE 1 TANESİ BİLE YERE BASSA TÜM ARACIN YÜKÜNÜ KALDIRIYOR;
    İŞTE OZAMAN BU SERTLİĞİN NİYE GEREKTİĞINI ANLIYORSUNUZ...

    KLİMA OTOMATİK ANCAK ANALOG YANİ SICAKLIK DİGİTAL BİR GÖSTERGEDEN AYARLANAMIYOR
    AMA MANUEL OLARAK İSTENEN SICAKLIĞI AYARLANDIKTAN SONRA,
    HAVA YÖNLENDİRMELERİ DAHİL ARAÇ TARAFINDAN OTOMATİK OLARAK O SICAKLIĞI GÖRE YAPILIYOR,
    İÇ VEYA DIŞARDAN HAVA GİRİŞİ DAHİ OTOMATİK AYARLANIYOR...

    KOLTUKLAR DERİ VE ISITMALI, KOL DAYANAĞI MEVCUT,
    İÇ HACİM VE OTURMA PLANI GAYET GENİŞ; ARKA KOLTUK ARKAYA YATIŞ EĞİMİ AYARLANABİLİYOR...

    BAGAJ HAKKINDA BİR ŞEY SÖYLEMEME GEREK YOK, GENİŞ-GENİŞ;
    BAGAJ KAPISININ YANA AÇILMASI ÇOK ŞIK;
    VE STEPNENİN ARKA BAGAJA KONUMLANDIRILMASI GERÇEK BİR 4X4 OLDUĞUNU GÖSTERİYOR

    MÜZİK SİSTEMİ "CLARION" MARKALI, MARKAYI BİLENLER İÇİN BAŞKA BİŞEY DEMEYEYİM;
    6 LI MP3 CHANGER MEVCUT, ALDIĞIMDA 3 TANE MP3 CD YAPMIŞTIM DAHA BİTMEDİLER :)))
    TÜM FONKSİYONLAR DİREKSİYONDAN KUMANDALI,
    İSTEYEN DVD - NAVİGASYON - PARK KAMERALI VE TV ÖZELLİĞİ OLAN "ORJİNAL" BİR SİSTEMİ SERVİSTE TAKTIRABİLİYOR 3000 YTL'YE....

    VİTES 5 İLERİ MANUEL MUHTEMELEN BU DE RENAULT'DAN ALINMA,
    ARACIN TEK EKSİĞİ OTOMATİK VİTES BENCE
    VİTES KOLU BİRAZ SARSINTILI, SÜREKLİ ELİ VİTESTE GEZENLER SEVMEYEBİLİR...
    GEÇİŞLER PROBLEMSİZ VE SARSINTISIZ ORANLAR İYİ AYARLANMIŞ, MOTORUN DEVRİ İLE UYUMLU.

    AKTAMA ORGANI VİTESDEN FARKLI OLARAK AYRICA SÜRÜŞ MODLARININ SEÇİLEBİLDİĞİ BİR SİSTEM VAR...
    ARAÇ SÜREKLİ 4X4 EN SEVDİĞİM ÖZELLİKLERDEN BİRİSİ, YAKITI ZANNEDİLDĞİ KADAR ARTIRMADIĞI BİR GERÇEK...
    ARACIN 4H MODUNDA ÖN %47 ARKA %53 OTOBAN VE ŞEHİR SÜRÜŞÜ,
    4H LOCK MODUNDA %50-%50 DAĞITILDIĞI GİBİ DİFERANSİYEL KİLİDİ DE DEVREYE DİRMEKTE, YAĞMURLU VE VİRAJLI YOLLARDA...
    4L LOCK MODUNDA İSE ARA DİŞLİ DEĞİŞEREK GÜÇ 2 KATINA ÇIKARILMAKTA, BU ÖYLE ELEKTRONİK ANLIK GÜÇ ARTIŞI DEĞİL DİŞLİ İLE GERÇEK 2X GÜÇ,
    4L LOCK MODUNDA GENE %50-%50 VE DİFERANSİYEL KİLİDİ VAR;
    4L LOCK İŞTE BU MODDA TAM BİR KATIR, ARKASINA 3 TANE DAHA BU ARAÇTAN TAK GÖTÜRÜR... ZEVK BURADA...
    BU MODDA 5 VİTESİ DE AYRICA AYNI ŞEKİLDE KULLANABİLİYORSUNUZ... (OTOMATİK VİTES SEÇENEĞİNDE BU MOD İLK 3 VİTESLE ÇALIŞIYOR)
    BUNLAR KLİMA KUMANDASI BENZERİ BİR DÜĞME "TEK PAMAKLA" ÇEVRİLEREK YAPILABİLİYOR.
    YANİ SUZUKİ = SAFKAN 4X4...

    GÜVENLİK-KONFOR ESP, ABS, BRAKE-ASSIST, 225-55-17" HAFİF ALAŞIM JANTLAR, X-NEON OTOMATİK AYARLI FARLAR, ANAHTARSIZ GİRİŞ VE ÇALIŞTIRMA, BAGAJDA 12 V SOKET... STANDART.

    DIŞ GÖRÜNÜŞ BENCE TÜM JAPON 4X4'LERDEN GÜZEL,
    ZATEN 2003'DE ANTALYA FUARINDA "DİBİMİZ DÜŞMÜŞTÜ"
    HALEN HER BAKMAYA SERT VE KARİZMATİK ÇİZGİLERİ HOŞUMA GİDİYOR.

    PEK KISA OLAMADI, OLAMADI...
    AMA DAHA SORMAK İSTEDİĞİNİZ ŞEYLER VARSA DA YANITLAYABİLİRİM...

    Alıntıları Göster
    valla bu incelemeye daha ne denilebilinirki... gerçekten muhteşem olmuş. Bu araç hakkındaki düşünceleriminde ne kadar doğru olduğunu şimdi daha iyi anladım. Ama ben kendime 2006 model max 60000km de full Grand vitara benzinli bakıyorum .Sanırım dizeline param yetmez ...Qashqai almayı düşünüyordum sıfır qq alacağıma 2. el vitara almak daha mantıklı gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssesli

    valla bu incelemeye daha ne denilebilinirki... gerçekten muhteşem olmuş. Bu araç hakkındaki düşünceleriminde ne kadar doğru olduğunu şimdi daha iyi anladım. Ama ben kendime 2006 model max 60000km de full Grand vitara benzinli bakıyorum .Sanırım dizeline param yetmez ...Qashqai almayı düşünüyordum sıfır qq alacağıma 2. el vitara almak daha mantıklı gibi.

    Alıntıları Göster
    Evet gayet açık bir değerlendirme olmuş :)
    Qashqai'ı kesnlikle vitara ile karşılaştırmamak lazım çünkü kesinlikle bir suv değil :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: factory

    Evet gayet açık bir değerlendirme olmuş :)
    Qashqai'ı kesnlikle vitara ile karşılaştırmamak lazım çünkü kesinlikle bir suv değil :)

    Alıntıları Göster
    Bende Suzuki Grand VİTARA kullanıcısıyım evet ctrl_alt_del kardesim cok güzel acıklamıs gercekten

    evet suzuki grand vitara dediği gibi safkan 4x4 4L LOCK modla katır gibi tırmanıyor cok yani cok süper bişe tekerlekleri yere bastıgı sürece gitmedigi yer yok Rakiplerinin arasında en iyi arazi kabiliyetine sahip ...

    evet bencede Qashqai ile karsılastırılmaması lazım ben hep demisimdir Qashqai SUV a hic benzemiyor diye ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheAltuns

    Bende Suzuki Grand VİTARA kullanıcısıyım evet ctrl_alt_del kardesim cok güzel acıklamıs gercekten

    evet suzuki grand vitara dediği gibi safkan 4x4 4L LOCK modla katır gibi tırmanıyor cok yani cok süper bişe tekerlekleri yere bastıgı sürece gitmedigi yer yok Rakiplerinin arasında en iyi arazi kabiliyetine sahip ...

    evet bencede Qashqai ile karsılastırılmaması lazım ben hep demisimdir Qashqai SUV a hic benzemiyor diye ...

    Alıntıları Göster
    Bende de 2006 benzinli var. Hatta ben 5 yılda 3 tane Suzuki modeli kullandım. Bildiğim söyleyebileceğim son söz; her ne koşul olursa olsun, kar, yağmur, çamur asla yolda kalmayacağınız bir araç. Özellikle bu yeni kasa daha zayıf gibi geliyordu bana ancak bu kış kar yağdığında oldukça dik bir yokuşa (hemde çocukların kayarak kayganlığı artırdığı) sardım !!. İnanılmazdı 4x4L moduna gerek bile kalmadan, hiç kaymadan tırmandı.. inanması zor ama gerçek !!!
    Bir önceki arabam 2500cc V6 motorlu versiyonuydu. SGI LPG taktırarak dizel kadar az yakarak tüm yollarda özgürce dolaşmıştım. LPG sistemini çok iyi kabullenmiş ve sorunsuz çalışmıştı, bazen sattığıma pişman oluyorum. Zira bu yeni model sürekli 4x4 olduğundanmıdır ne, bayağı yakıyor. Ölçümlerim çoğunluğu şehir dışı (otaban 120km/h) ortalama yakıtı 10.4-11 lt/100 km gösteriyor. Yakında buna da LPG gerekecek galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanbal

    Bende de 2006 benzinli var. Hatta ben 5 yılda 3 tane Suzuki modeli kullandım. Bildiğim söyleyebileceğim son söz; her ne koşul olursa olsun, kar, yağmur, çamur asla yolda kalmayacağınız bir araç. Özellikle bu yeni kasa daha zayıf gibi geliyordu bana ancak bu kış kar yağdığında oldukça dik bir yokuşa (hemde çocukların kayarak kayganlığı artırdığı) sardım !!. İnanılmazdı 4x4L moduna gerek bile kalmadan, hiç kaymadan tırmandı.. inanması zor ama gerçek !!!
    Bir önceki arabam 2500cc V6 motorlu versiyonuydu. SGI LPG taktırarak dizel kadar az yakarak tüm yollarda özgürce dolaşmıştım. LPG sistemini çok iyi kabullenmiş ve sorunsuz çalışmıştı, bazen sattığıma pişman oluyorum. Zira bu yeni model sürekli 4x4 olduğundanmıdır ne, bayağı yakıyor. Ölçümlerim çoğunluğu şehir dışı (otaban 120km/h) ortalama yakıtı 10.4-11 lt/100 km gösteriyor. Yakında buna da LPG gerekecek galiba

    Alıntıları Göster
    2009 grand vitaralarda bazı değişiklikler varmış, benim dikkatimi çeken iki tanesi şöyle; otomatik klima digital klima olmuş ve gösterge paneline digital klima ekranı eklenmiş, ikincisi ise aynalara sinyal koymaları olmuş :) hoş olmuş.

    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/buyuk/2_2Resized.jpg
    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/moto_sutun/2/38digitalklimaresized.jpg
    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/moto_sutun/2/585KICgenel2resized.jpg
    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/moto_sutun/2/39hizgostergesi.jpg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: factory

    2009 grand vitaralarda bazı değişiklikler varmış, benim dikkatimi çeken iki tanesi şöyle; otomatik klima digital klima olmuş ve gösterge paneline digital klima ekranı eklenmiş, ikincisi ise aynalara sinyal koymaları olmuş :) hoş olmuş.

    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/buyuk/2_2Resized.jpg
    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/moto_sutun/2/38digitalklimaresized.jpg
    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/moto_sutun/2/585KICgenel2resized.jpg
    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/moto_sutun/2/39hizgostergesi.jpg

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: factory

    2009 grand vitaralarda bazı değişiklikler varmış, benim dikkatimi çeken iki tanesi şöyle; otomatik klima digital klima olmuş ve gösterge paneline digital klima ekranı eklenmiş, ikincisi ise aynalara sinyal koymaları olmuş :) hoş olmuş.

    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/buyuk/2_2Resized.jpg
    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/moto_sutun/2/38digitalklimaresized.jpg
    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/moto_sutun/2/585KICgenel2resized.jpg
    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/moto_sutun/2/39hizgostergesi.jpg


    Bir önemli + daha; arka frenlerde disk olmuş. Bu çok değerli bir ayrıntı.
    Bir konu açmak istiyorum?
    YAKIT için sitesinde Şehir içi 11,2, şehir dışı:7,5 ve Karma:8,9 lt/100 km yazıyor (2.0/AT).

    Ben 100 ile bile gittiğimde 10,4 LT/100 km'nin altını görmedim. Bende mi bir sorun var.
    2.0/AT kullanıcıları yorum yazabilirmi?, sizin yakıt nasıl?, yoksa servise bir gideceğim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanbal

    quote:

    Orjinalden alıntı: factory

    2009 grand vitaralarda bazı değişiklikler varmış, benim dikkatimi çeken iki tanesi şöyle; otomatik klima digital klima olmuş ve gösterge paneline digital klima ekranı eklenmiş, ikincisi ise aynalara sinyal koymaları olmuş :) hoş olmuş.

    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/buyuk/2_2Resized.jpg
    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/moto_sutun/2/38digitalklimaresized.jpg
    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/moto_sutun/2/585KICgenel2resized.jpg
    http://www.suzuki.com.tr/otomobil/model/moto_sutun/2/39hizgostergesi.jpg


    Bir önemli + daha; arka frenlerde disk olmuş. Bu çok değerli bir ayrıntı.
    Bir konu açmak istiyorum?
    YAKIT için sitesinde Şehir içi 11,2, şehir dışı:7,5 ve Karma:8,9 lt/100 km yazıyor (2.0/AT).

    Ben 100 ile bile gittiğimde 10,4 LT/100 km'nin altını görmedim. Bende mi bir sorun var.
    2.0/AT kullanıcıları yorum yazabilirmi?, sizin yakıt nasıl?, yoksa servise bir gideceğim..

    Alıntıları Göster
    Disk'i görmemişim, dediğin gibi önemli bir değişiklik, zaten hala kampana kullanmaları ilginçti, doğru bir adım olmuş :)

    Bende 1.6 var ama henüz fabrika verilerine ulaşmış değilim, gerçi henüz yeni bir araç ama fabrika verileri biraz uzak geldi bana :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi factory -- 22 Ağustos 2008; 13:45:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: factory

    Disk'i görmemişim, dediğin gibi önemli bir değişiklik, zaten hala kampana kullanmaları ilginçti, doğru bir adım olmuş :)

    Bende 1.6 var ama henüz fabrika verilerine ulaşmış değilim, gerçi henüz yeni bir araç ama fabrika verileri biraz uzak geldi bana :)

    Alıntıları Göster
    Hakan Merhaba,
    benim araba 20.000'i geçti. Bu durumda fabrika verileri hayali mi?, bir önceki 2500 cc V6 grand vitaramda topu topu 11.5 litre yakıyordu ve bu fabrika verisiyle uyumluydu.
    Seninki için fabrika verisi ne?, ve ölçümlerde ne çıkıyor acaba ?, yazarsan sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: factory

    Disk'i görmemişim, dediğin gibi önemli bir değişiklik, zaten hala kampana kullanmaları ilginçti, doğru bir adım olmuş :)

    Bende 1.6 var ama henüz fabrika verilerine ulaşmış değilim, gerçi henüz yeni bir araç ama fabrika verileri biraz uzak geldi bana :)

    Alıntıları Göster
    Baktımda 3k'daki arka fren hala kampana :)
    Ve tüm modellerdeki indirim vitaralarda yok :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi factory -- 22 Ağustos 2008; 13:50:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: factory

    Baktımda 3k'daki arka fren hala kampana :)
    Ve tüm modellerdeki indirim vitaralarda yok :)

    Alıntıları Göster
    karma 8.2, şehir içi ise 10.2 yazıyor genel olarak 10, 11 civarı ama bunu aracın yeni olmasına bağlıyorum ama açıkcası 8.2'yi görmeside çok zor geliyor bana.

    Yurtdışı kaynaklı forumlarıda incelediğimde bu araçların yakıt tüketiminden şikayetçiler :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: factory

    karma 8.2, şehir içi ise 10.2 yazıyor genel olarak 10, 11 civarı ama bunu aracın yeni olmasına bağlıyorum ama açıkcası 8.2'yi görmeside çok zor geliyor bana.

    Yurtdışı kaynaklı forumlarıda incelediğimde bu araçların yakıt tüketiminden şikayetçiler :)

    Alıntıları Göster
    Cumartesi günü serviste arabayı bilgisayara bağladık. Tüm değerler normaldi. Demekki bunlar katalogda yazandan fazla yakıyor, bu biline......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanbal

    Cumartesi günü serviste arabayı bilgisayara bağladık. Tüm değerler normaldi. Demekki bunlar katalogda yazandan fazla yakıyor, bu biline......

    Alıntıları Göster
    2009 grand vitara diesel'ler 16v olmuş buda ortalama yakıt tüketimini 7litreye indirmiş.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.