Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (58. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.921
Cevap
125
Favori
912.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anladım.

    Diğer başlıklar almış başını gidiyor.Türkiye' nin en çok tutlan bir aracına bu kadar sayfa az.
  • Aracı memlekete bıraktım 2 haftadır arabamdan ayrıyım ve onu çok özledim
  • Bendede 1.4 98 model var
  • 2001 palio için saat boşluğu olmayan teyp çerçevesi arıyorum lütfen yardım:(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaog!u

    Arkadaşlar benim aracım çok fazla su eksiltiyor.
    Geçen gün suyunu kontrol edip eksiğide tamamlayıp yola çıktık. 170 km sonra su seviyesi minimumun bayağı bir altına düşmüştü.

    Sizce bu neden kaynaklanıyor?




    Arkadasım aynı sorun bendede vardı her yola cıkışta bakıp su eklemekten bıkmıştım gidip radyatörü degiştirdim sorundan kurtuldum.
    yanlız bu radyatör işinde kazıklanmakta var bana yan sanyii aksarayda 120 dediler ben opak marka 70 e aldım.yani fiyat farkları oluyor.
  • Su genleşme kabında delik olabilir.Yada radyatör delinmiştir.
    İlla radyatörü değişmek gerekmeyebilir.
    Depoya suyu koyun, aracı çalıştırıp motor bölümünden kontrol edin.Su akan bir yer var mı?
    Biraz dolaşın durun tekrar kontrol edin.

    Öyle bir aracın hemen suyu bitmez.vardır bişi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pokomon24


    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaog!u

    Arkadaşlar benim aracım çok fazla su eksiltiyor.
    Geçen gün suyunu kontrol edip eksiğide tamamlayıp yola çıktık. 170 km sonra su seviyesi minimumun bayağı bir altına düşmüştü.

    Sizce bu neden kaynaklanıyor?




    Arkadasım aynı sorun bendede vardı her yola cıkışta bakıp su eklemekten bıkmıştım gidip radyatörü degiştirdim sorundan kurtuldum.
    yanlız bu radyatör işinde kazıklanmakta var bana yan sanyii aksarayda 120 dediler ben opak marka 70 e aldım.yani fiyat farkları oluyor.


    Radyatörden olmayabilir net olarak sızıntıyı belirlemek gerek..
    1-Motor tapalarından biri delinmiş olabilir..
    2-Radyatör genleşme kabı çatlamış olabilir..
    3-Tüm hortumların bağlantı noktalarında tam da kelepçenin takıldığı yerlerde hortum sertleştiği ve bozulduğu için kaçak olabiliyor..(benim aracımda şuan kalorifer hortumu bağlantısında olduğu gibi)
    4-Devri-daim bağlantı noktasından sızıntı olabilir
    5-Hortumların bağlantı noktalarında(termostat giriş-çıkışı gibi,motor bloğuna bağlantı girişi gibi) çok küçük bir delik kaçağa sebep olabilir..

    Aklıma ilk etapta gelenler bunlar..Teşhisi doğru koymak lazım..Arabamın bagajında antifiriz,hortumlar ve kelepçelerle geziyorum 15 gündür..Ustama bir iş için gittiğimde bunları da aradan çıkartacağım..Şu an çok mühim bir eksilme yok..Haftada yaklaşık 0,1 litre eksilme oluyor..Kendim değiştirecektim fakat nasıl söküldüğünü bilmediğim kelepçeler var ve elektronik ateşleme ünitesinin de sökülmesi gerek contası lazım olacak eski contayı da takamazdım o yüzden bıraktım,ustama gidip halledeceğiz artık..
  • Arkadaşlar cevaplar için hepinize teşekkür ederim.
    Bu ustalara hiç mi hiç güven olmuyor. Bir ustaya gösterdik hemen hortumlar değişecek 50 tl masrafı var, düzelmezse silindir kapağı sökülecek 200 tl ye patlar dedi. Sonra başka bir ustaya gittik, bir kaç yerini sıkıştırdı, oraları bize gösterdi. 20-30 km yol yapıp buraları kontrol edin sızma varmı diye olursa bakarız bir daha dedi. Ondan sonra baktık şu anda ciddi bir su eksiltme olayı yok çok şükür.

    Dün hataydan antepe gelirken kaloriferin çalışmadığını farkettim, yolda donduk resmen. Aradım bir ustayı sordum termostatı yoktur termostat takılacak dedi. Bugün başka bi tamirciye götürdüm, bi elektrikçiye göster dedi. Götürdüm meğersem soğuktan sıcağa çeviren düğme bozulmuş çevirmiyor. Adam aşağıdan bişeyler yaptı eliyle çevirdi 2 dk sürmedi, şimdi kalorifer canavar gibi ısıtıyor.

    Anladım ki birkaç yere gösterip ondan sonra yaptırmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaog!u

    Arkadaşlar cevaplar için hepinize teşekkür ederim.
    Bu ustalara hiç mi hiç güven olmuyor. Bir ustaya gösterdik hemen hortumlar değişecek 50 tl masrafı var, düzelmezse silindir kapağı sökülecek 200 tl ye patlar dedi. Sonra başka bir ustaya gittik, bir kaç yerini sıkıştırdı, oraları bize gösterdi. 20-30 km yol yapıp buraları kontrol edin sızma varmı diye olursa bakarız bir daha dedi. Ondan sonra baktık şu anda ciddi bir su eksiltme olayı yok çok şükür.

    Dün hataydan antepe gelirken kaloriferin çalışmadığını farkettim, yolda donduk resmen. Aradım bir ustayı sordum termostatı yoktur termostat takılacak dedi. Bugün başka bi tamirciye götürdüm, bi elektrikçiye göster dedi. Götürdüm meğersem soğuktan sıcağa çeviren düğme bozulmuş çevirmiyor. Adam aşağıdan bişeyler yaptı eliyle çevirdi 2 dk sürmedi, şimdi kalorifer canavar gibi ısıtıyor.

    Anladım ki birkaç yere gösterip ondan sonra yaptırmak lazım.

    Selam,mk1 kasa palioların kronik arızasıymış bu kalorifer kumanda butonu arızası..Benim aracımda da bozuk şu anda..Telini değiştirdim yine olmadı çünkü problem yalnızca telde değilmiş..Baktım ki butonun iç yüzündeki cırt cırt ses çıkaran tırnakları bozulmuş,buton bir tarafa döndürünce atlama yaparak dönüyor ve turu bozuluyor,dolayısıyla da tam sıcak ya da tam soğuğa alınamıyor kalorifer..Ben de alttan (torpidonun altında sağ tarafta telin kumanda ettiği musluk ayıracı var) musluk ayıracına bağlı olan telin ucunu çıkarıp iptal ettim ve soğuk sıcak geçişlerini alta eğilerek oradan yapıyorum yazın hiç lazım olmuyor kışın ise arada ayarlamak gerekiyor onun için en az 150-200 lira para isterler ben de hiç elletmiyorum kendim de ellemiyorum boşverdim böyle kullanmaya devam satacağım zaman yaptırır öyle satarım..
  • artık bende o şekilde idare edecem hocam, onun için o kadar para vermeye gerek yok. seneye satarım arabayı zaten.
  • arkadaşlar aradığım Palio mu buldum ben de aranızdayım artık hepinize teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eroll

    arkadaşlar aradığım Palio mu buldum ben de aranızdayım artık hepinize teşekkür ederim.


    hayırlı olsun, ne aldınız, kaça aldınız ?
  • kocaoğlu,

    teşekkür ederim palio 1.4 el 42000 km de 9.750 ye aldım airbag-yolbilgisayarı-vs lastikler yeni boya temiz servis kontrollü aldım 2-3 sene yağ-filtre hariç problem çıkarmaz dediler,bayramda geliyor okazyon bir arabaydı kaçırmayayım dedim.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eroll

    kocaoğlu,

    teşekkür ederim palio 1.4 el 42000 km de 9.750 ye aldım airbag-yolbilgisayarı-vs lastikler yeni boya temiz servis kontrollü aldım 2-3 sene yağ-filtre hariç problem çıkarmaz dediler,bayramda geliyor okazyon bir arabaydı kaçırmayayım dedim.....


    kaç model peki ? klima var mı ?
  • 2001 model klimasız, klimalı olsun istedim ama klimayı koyan 1000 lira da üste koyuyor sonra da 6 ay araç satmayı bekliyor....165.000 km yapmış adam klimalı araca 11.500 lira istiyor.Bu sadece Türkiye de var böyle bir satış sistemi....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eroll

    2001 model klimasız, klimalı olsun istedim ama klimayı koyan 1000 lira da üste koyuyor sonra da 6 ay araç satmayı bekliyor....165.000 km yapmış adam klimalı araca 11.500 lira istiyor.Bu sadece Türkiye de var böyle bir satış sistemi....


    iyi almışsınız hocam, tekrar hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
  • Arkadaşlar spoiler almak istiyorum çoğu palio'da var 1.4 98 model EL. var.. Mat gri Fiyatı ne kadar ?

    Sizce nasıl duruyor ?
  • Oo bir soru sorduk Paliocular hadi yaa..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaog!u





    iyi almışsınız hocam, tekrar hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.


    Teşekkür ederim hepimize nasip etsin.
  • calypsoo

    yardımcı olayım ben de sordum İzmir aksesuarcılarda temiz boyalı olanları 175-200 TL arası buldum.Bilginize.
  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.