Şimdi Ara

wolkswagen transporter 1.9 tdi 86 bg hakkındaki düşünceleriniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
19.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 1.9 tdi 86 bg hakkıındaki bilgi ve tecrübeleri paylaşırsanız sevinirim acil alıyımmı yoksa biraz daha sabredip 2.5 tdi 130 lukmu alim



  • 86 BG Transportermi var ya?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @NTARES -- 18 Temmuz 2008; 12:12:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @NTARES

    86 BG Transportermi var ya?
    bence transporter gibi büyük bir araçla sıkıntı çekmek istemiyorsan 86 bg alma heleki yük atarsan bence sürüş çilecen çıkmaz bir hal alır. En azından 105 bg olan versiyona bakın. 2.5 130 olan çok iyi gider 6 ileridir ama yakıt olarak özellikle şehir içinde canını sıkabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim

    bence transporter gibi büyük bir araçla sıkıntı çekmek istemiyorsan 86 bg alma heleki yük atarsan bence sürüş çilecen çıkmaz bir hal alır. En azından 105 bg olan versiyona bakın. 2.5 130 olan çok iyi gider 6 ileridir ama yakıt olarak özellikle şehir içinde canını sıkabilir.

    Alıntıları Göster
    2,5 LUK AL RAHAT EDERSİN.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geremy

    2,5 LUK AL RAHAT EDERSİN.

    Alıntıları Göster
    Sürekli 178liğini kullanan biri olarak.1 keresinde 86lığı ile kütahya-izmit yolculuğu yapmak zorunda kaldım. Araçta toplam 9kişiyiz çok çileli bir yolculuk oldu benim açımdan. Rampalarda bayılmalar gaz yememler vs. Sanki farklı bir araç gibi geldi artık gözüme. Fazla uzatmadan bence uzak durun ve 136lığını alın keyfinize bakın
  • arkadasım tavsiyem sana 130 ps lik olan motordur. kendim sahibiyim vede son derece memnunum rampa hiç farketmez yani al son derece rahat edersin biraz daha sabır et arkadasım :) 86 ps kimse tavsiye etmiyor yani bence pek yanasma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smartsnake20 -- 18 Temmuz 2008; 13:08:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smartsnake20

    arkadasım tavsiyem sana 130 ps lik olan motordur. kendim sahibiyim vede son derece memnunum rampa hiç farketmez yani al son derece rahat edersin biraz daha sabır et arkadasım :) 86 ps kimse tavsiye etmiyor yani bence pek yanasma.
    acaba vito mu yoksa transporter mi . bende bu 2 araba arasında kararsız . bir süre sonra bu 2 sınden 1 ı bana lazım olucak panelvan olarak ticari amaclı kullanıcam ama kesınlıkle dostum 86 lıgı alma bıldıgım kadarıya 105 lugu var en az onu al problem yasamak ıstemıosan cekısle ılgılı .

    hazır konu acılmısken sorayım

    sizce vito 111 CDI mı (109 bg) 46.000 ytl
    yoksa
    transporter 105 bg lık secenegımı 37.000 ytl


    hangısı alınmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fletch

    acaba vito mu yoksa transporter mi . bende bu 2 araba arasında kararsız . bir süre sonra bu 2 sınden 1 ı bana lazım olucak panelvan olarak ticari amaclı kullanıcam ama kesınlıkle dostum 86 lıgı alma bıldıgım kadarıya 105 lugu var en az onu al problem yasamak ıstemıosan cekısle ılgılı .

    hazır konu acılmısken sorayım

    sizce vito 111 CDI mı (109 bg) 46.000 ytl
    yoksa
    transporter 105 bg lık secenegımı 37.000 ytl


    hangısı alınmalı

    Alıntıları Göster
    130 luk transporterlerin can sıkıcı problemleri oldugunu okudum motor ve sanzıman ile ilgili.hatta kısa şasi transporterlerin yol tutus probleri oldugunu okudum.bu yuzden 130luk yerine 105lik transporterler tercih ediliyormuş.zaten 170lik transporterlerde cok pahalı oldugu için tercih dışı.

    onun için 105 lik techi sebebidir benim için.

    saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    130 luk transporterlerin can sıkıcı problemleri oldugunu okudum motor ve sanzıman ile ilgili.hatta kısa şasi transporterlerin yol tutus probleri oldugunu okudum.bu yuzden 130luk yerine 105lik transporterler tercih ediliyormuş.zaten 170lik transporterlerde cok pahalı oldugu için tercih dışı.

    onun için 105 lik techi sebebidir benim için.

    saygılar.

    Alıntıları Göster
    gönül istiyo 130 luğu ama arkadaşımda var servis delisi araba kesin her hafta arıza verio 105 likler çok sağlam ama fiyat olarak caravellaya yakın fiyat istiyolar ikinci ellerine.... transporter olmassa 2004 9o lık connect almak zorunda kalıcam transporterin 86 lık kısa şasesi daha hoş durduğu için merak ettim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tempraclube

    gönül istiyo 130 luğu ama arkadaşımda var servis delisi araba kesin her hafta arıza verio 105 likler çok sağlam ama fiyat olarak caravellaya yakın fiyat istiyolar ikinci ellerine.... transporter olmassa 2004 9o lık connect almak zorunda kalıcam transporterin 86 lık kısa şasesi daha hoş durduğu için merak ettim

    Alıntıları Göster
    Vitonun bakımıyla uğraşamazsın. Transporter 2.5 altın değerindedir. Şehir içi kullanımda biraz fazla tüketir ama kasası ağır o yüzden, sağlam yani. Transporterdan şikayetleri duyunca şaşırıyorum. En çok tercih edilen Vandır ve üstüne van yok şu anda. Karda zincire ihtiyaç duymaz ve karı küreyerek giden transporter gördüm. Şaka değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ogün®

    Vitonun bakımıyla uğraşamazsın. Transporter 2.5 altın değerindedir. Şehir içi kullanımda biraz fazla tüketir ama kasası ağır o yüzden, sağlam yani. Transporterdan şikayetleri duyunca şaşırıyorum. En çok tercih edilen Vandır ve üstüne van yok şu anda. Karda zincire ihtiyaç duymaz ve karı küreyerek giden transporter gördüm. Şaka değil.

    Alıntıları Göster
    Ticari araçta 86 bg şaka gibi bişey herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Ticari araçta 86 bg şaka gibi bişey herhalde.

    Alıntıları Göster
    1.9 105 bg idealdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karahisar

    1.9 105 bg idealdir

    Alıntıları Göster
    idealde ikinci elleri 130 bg likten bile pahalı 2004-2005 modeller 28 bin ytlye 130 luk bulunurkan 105 liklere 30-32 bin ytl fiat istiyorlar istanbulda ucuzlarıda var ama ya kazalı yada sorunlu:(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tempraclube

    idealde ikinci elleri 130 bg likten bile pahalı 2004-2005 modeller 28 bin ytlye 130 luk bulunurkan 105 liklere 30-32 bin ytl fiat istiyorlar istanbulda ucuzlarıda var ama ya kazalı yada sorunlu:(

    Alıntıları Göster
    daha iyi satarken fazla zarar etmemiş olursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karahisar

    daha iyi satarken fazla zarar etmemiş olursun

    Alıntıları Göster
    86 ps satarken para etmiyor ve zor satılıyor.ayrıca çabuk motor istediğini söyleyenler var.130 luk alınca da akıllı kullanmak lazım, aksi takdirde çok arıza verir.eğer çoğunlukla şehiriçi, bazen şehirdışı kullanacaksanız 105 liklere bakın.performansı güzel, yakıtı 130 luktan düşüktür.2.eli en rahat olan 2.5 liklerdir.en kralı 174 ps, ama onun fiyatı da 130 luktan 5 bin ytl falan daha pahalı olur.eğer aralık-ocak ayına kadar beklerseniz, 130 luk uzun cityvan transporter'ın liste fiyatı 44 bin ytl.ye, 174 lüğün fiyatı 49 bin ytl.ye kadar düşüyor.o zaman alabilirsiniz.eğer yük atıcaksanız araca, 2.5 motor almanız daha uygun olur.ve de araç tercihi yaparken uzun şasili tercih edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 58_transporter_58 -- 24 Temmuz 2008; 9:30:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    86 ps satarken para etmiyor ve zor satılıyor.ayrıca çabuk motor istediğini söyleyenler var.130 luk alınca da akıllı kullanmak lazım, aksi takdirde çok arıza verir.eğer çoğunlukla şehiriçi, bazen şehirdışı kullanacaksanız 105 liklere bakın.performansı güzel, yakıtı 130 luktan düşüktür.2.eli en rahat olan 2.5 liklerdir.en kralı 174 ps, ama onun fiyatı da 130 luktan 5 bin ytl falan daha pahalı olur.eğer aralık-ocak ayına kadar beklerseniz, 130 luk uzun cityvan transporter'ın liste fiyatı 44 bin ytl.ye, 174 lüğün fiyatı 49 bin ytl.ye kadar düşüyor.o zaman alabilirsiniz.eğer yük atıcaksanız araca, 2.5 motor almanız daha uygun olur.ve de araç tercihi yaparken uzun şasili tercih edin.

    Alıntıları Göster
    turbosuz T5 yok benim bildiğim kadarıyla.

    ayrıca gücün ne zaman lazım olacağı belli olmaz, biraz daha verip 105lik almak daha iyi olur gibi duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    turbosuz T5 yok benim bildiğim kadarıyla.

    ayrıca gücün ne zaman lazım olacağı belli olmaz, biraz daha verip 105lik almak daha iyi olur gibi duruyor.

    Alıntıları Göster
    Almadan önce bilgine:
     wolkswagen transporter 1.9 tdi 86 bg hakkındaki düşünceleriniz?

     wolkswagen transporter 1.9 tdi 86 bg hakkındaki düşünceleriniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    Almadan önce bilgine:
     wolkswagen transporter 1.9 tdi 86 bg hakkındaki düşünceleriniz?

     wolkswagen transporter 1.9 tdi 86 bg hakkındaki düşünceleriniz?


    Alıntıları Göster
    quote:

    Kanun sevmem, ahlak sevmem, din sevmem, kural sevmem.Toplumun beni şekillendirmesinden hoşlanmam





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 23 Temmuz 2008; 3:58:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    quote:

    Kanun sevmem, ahlak sevmem, din sevmem, kural sevmem.Toplumun beni şekillendirmesinden hoşlanmam




    Alıntıları Göster
    86'lık gitmez,130'lklar gidiyor ama çok yakıyor;sorunları olduğunu ben de duydum.piyasada en çok tercih edilen 105'lik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    86'lık gitmez,130'lklar gidiyor ama çok yakıyor;sorunları olduğunu ben de duydum.piyasada en çok tercih edilen 105'lik.

    Alıntıları Göster
    105 lik en idealidir.Hem yakıt konusundan hemde periyodik bakımlar konusundan.
    Bizde 174 lük vardı canavardı,Yola çok güzel giderdi ama sonuçta bir ticariydi.Yakıtta 130 luktan farkı yoktu.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.