Şimdi Ara

Lamborghini Reventón

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
3.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lamborghini Reventón

    - Sadece 20 adet üretilen Lamborghini’nin muhteşem “Supercar” modeli gün yüzüne çıktı
    Lamborghini, Frankfurt Motor Show’da yeni modeli Lamborghini Reventón’u sundu. Sadece 20 adet üretilen ve her biri 1 Milyon Euro değerinde (vergiler hariç) olan Lamborghini Reventón, Murciélago LP640 ’ın teknik temeli baz alınarak üretildi. En hızlı uçaklardan esinlenilen Reventón özel tasarımı ve dinamizmiyle dikkat çekiyor.

    ÖZELLİKLER

    Reventon, 6.5 litre hacimli klasik 12 silindirli Lamborghini motoru, 8000 devirde 650 beygir gücünde. 100km/s’ye 3.4 saniyede ulaşan Reventón’un azami hızı 340 km/s’in üzerinde.

    Dış tasarıma uygulanan yenilikçi etki Reventón ’un kokpitini de karakterize etmektedir. En üst kalite standartlarıyla uyumlu alcantara, karbon, alüminyum ve deri kullanılarak tasarlanan ve üretilen iç mekânda, gelecek nesil kokpitlerden esinlenilmiştir: Kokpit, tıpkı modern uçaklar gibi kumandalar ve yenilikçi görüntü modlarına sahip üç adet TFT-LCD ekranı da içermektedir. Bir düğme dokunuşuyla sürücü, iki araç görüntüleme modundan birini seçebilme imkânını yakalamaktadır.

    Reventon’un adı Lamborghini geleneğine uygun şekilde seçildi. Reventón, Don Rodriguez ailesine ait, güreşçi bir boğaydı. Reventón, en ünlü boğalar listesinde yer almaktadır. 1943 yılında ünlü boğa güreşçisi Felix Guzman’ı öldürmekle tanınmaktadır.

    Teknik veriler

    İskelet: Karbon fiber bileşenlere sahip, yüksek seviyede dayanıklı tüp çelik yapı.
    Karoser: Tavan ve dış kapı panelleri (çelik) hariç karbon fiberden yapılmıştır.

    Direksiyon

    Tip Mekanik güç destekli (Kremayer-pinyon dişli)
    Sağ elle çevirme turu 12.55m (41.17 ft)

    Jantlar ve Lastikler

    Ön 245/35 ZR 18
    Arka 335/30 ZR 18



    Motor

    Tip 60°de 12 silindir
    Silindir ve strok 88mm x 89mm (3.46 inç x 3.50 inç)
    Hacim 6496 cc (396.41lin³)
    Sıkıştırma oranı (11± 0.2):1
    Azami güç 8,000 d.dak’da 650 bg (478 kW) [motor seçimiyle garanti edilmiştir]
    Azami tork 6,000 d.dak’da 660 Nm (487 lb-ft)
    Motorun araç içindeki konumu Orta-arka bölümde uzunlamasına yerleştirilmiştir
    Silindir kafaları ve motor bloğu Alüminyum
    Emme sistemi 3 çalışma moduna sahip değişken geometri

    Zamanlama

    Silindir başına 4 supap / üstten 4 eksantrik
    Şanzıman zamanlaması 2 zincirli
    Sürekli zamanlama değiştiricisi (dahili ve harici) Elektronik kontrollü

    Ateşleme sistemi

    Ayrı bobinli statik tip ateşleme sistemi (her bir ateşleme bujisi için bir adet)
    Ateşleme sırası 1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
    Yakıt sistemi / püskürtme

    Lamborghini LIE elektronik motor kontrol ünitesi, çok noktalı, sekans sınırlamalı, DRIVE BY WIRE (elektronik gaz kontrol sistemi)



    Yağlama sistemi

    Tip Kuru tip yağ karterli
    Kurtarma pompaları 2 dişli pompası
    Devir pompası 1 dişli pompası

    Soğutma sistemi

    Tip Basınç devreli su soğutmalı

    Aktarım

    Aktarım tipi Viskoz Çekiş sürekli dört tekerlekten tahrik sistemi
    Vites kutusu 6-ileri mekanik vites kutusu
    Kavrama Kuru tip tekli disk
    Debriyaj diski çapı 272 mm (10.7 inç)

    Aktarma oranları

    Vites kutusu:
    I. 1:3.091
    II. 1:2.105
    III. 1:1.565
    IV. 1:1.241
    V. 1:1.065
    VI. 1:0.939
    Geri vites 1:2.692

    Frenler

    Her aks için vakum servolu bir adet olmak üzere, ikili bağımsız devreli, hidrolik aktarmalı, pedal kontrollü 4 adet kendinden havalandırmalı rotor. ABS kilitlenmeyi önleyici aygıt + DRP işlevi. Çelik fren hatları

    Ön rotor Ø 380 x 34 mm (14.96 inç x 1.34 inç)
    Ön kaliper silindirleri N. 8 (32-28mm/ 32-28mm) (1.26 inç-1.10 inç/1.26 inç-1.10 inç)
    Arka rotor Ø 355 x 32 mm (13.98 inç x 1.26 inç)
    Arka kaliper silindirleri N. 4 (40-44mm)(1.57 inç-1.73 inç)
    Seramik rotor sistemi (İsteğe bağlı donanım)
    Ön rotor Ø 380 x 38 mm (14.96 inç x 1.5 inç)
    Ön kaliper silindirleri N. 6 (32-36-38mm) (1.26 inç-1.42 inç-1.5inç)
    Arka rotor Ø 380 x 38 mm (14.96 inç x 1.5 inç)
    Arka kaliper silindirleri N. 6 (32-36-38mm) (1.26 inç-1.42 inç-
    1.5inç)
    El freni Mekanik, arka tekerleklere etkiyor

    Süspansiyon

    Mafsallı, dört kenarlı 4 tekerlek bağımsız sistem. Hidrolik amortisörler ve eş eksenli helezoni yaylar. Ön ve arkada ikili destekli, savrulmaya, batmaya ve çökmeye karşı koruyucu bar.
    Performans verileri

    Azami hız 340 km/s (211.3 m/s)
    0-100 km/s (0-62 m/s) hızlanma 3.4 saniye (daha önce 3.8 saniye idi)

    Ölçüler

    Dingil mesafesi 2665 mm (104.92 inç)
    Toplam uzunluk 4700 mm (185.04 inç)
    Toplam genişlik 2058 mm (81.02 inç)
    Toplam yükseklik 1135 mm (44.69 inç)
    Kuru ağırlık (yakıt ve herhangi bir sıvı olmadan) 1665 kg (3670.7 lb)
    Ön iz genişliği 1635 mm (64.37 inç)
    Arka iz genişliği 1695 mm (66.73 inç)
    Ön çıkıntı 1080 mm (42.52 inç)
    Arka çıkıntı 955 mm (37.60 inç)
    Dış aynalarla birlikte azami toplam genişlik 2215 mm (87.20 inç)

    Sıvı kapasiteleri (litre)

    Motor yağı 12 litre (3.17 gal)
    Şanzıman yağı 3.5 litre (0.92 gal)
    Ön diferansiyel yağı 1 litre (0.26 gal)
    Arka diferansiyel yağı 2.5 litre (0.66 gal)
    Soğutma devresi 15 litre (3.96 gal)

    Tüketim (DIR 1999/100/CE’ye göre)

    Şehir içi 32.3 litre/100 km
    Şehir dışı 15.0 litre/100 km
    Karma 21.3 litre/100 km
    CO2 emisyonları 495 g/km
    Ilgili Haberler
    Lamborghini Miura Konsepti
    Lamborghini için Rekor Yılı
    Lamborghini Laptop
    Lamborghini Murcielago LP640 Roadster Versace
    Lamborghini Gallardo LP560-4

    Yolda Birbirini Gorenler!
    A5 mi, 320 Cabrio mu ??
    Oettinger - Zender - Caractere BodyKit ler hakk�nda yard�m???
    Q7 3.0 tdi vs X5 3.0d vs GL320 cdi
    Yeni Audi RS6 Sedan Test Fotolar�
    BMW M3 vs Audi Rs4 Testinde olanlar...
    R8 �stanbul Caddelerinde
    Istanbul dan bir S8
    2009 TTS i kapt�m .. dar�s� ba��n�za ..
    Autodrom
    En Son Haberler
    Audi ValveLift teknolojisi
    Audi TT clubsport quattro: 300 Beygir üstü açık sürüş makinesi
    Audi’den yeni 3.0 TFSI motor
    Galeriler
    Lamborghini Murcielago LP640 Roadster Versace




     Lamborghini Reventón


     Lamborghini Reventón


     Lamborghini Reventón


     Lamborghini Reventón


     Lamborghini Reventón


     Lamborghini Reventón



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F22 Raptor -- 16 Temmuz 2008; 22:58:40 >



  • Bunlar da dier resimler
    |
    |
    V

     Lamborghini Reventón


     Lamborghini Reventón


     Lamborghini Reventón


     Lamborghini Reventón




  • vay anasını bu arabayı kullanmak insan üstü olaylara şahit olmak gibi bişiy olsa gerek!
  • bu ne beeeeee

  • Tam bir canavar ya!
  • Böyle güzel bir arabaya 650beygir az değil mi?

    En azından bir ''750-800hp'' olmalıydı kanaatimce...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Red Kit -- 20 Temmuz 2008; 0:37:01 >
  • Ama Murcilagonun azıcık modifiyelisi bence deişik şeyler denenmeli...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.