Şimdi Ara

donanım pazarlama stratejisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bunu intelin fabrikasında çektim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elbereth -- 1 Nisan 2005, 12:28:41 >



  • Hadi Yaaa Bu Ne Ustudne InteL biLe Yazmiyor
  • evet aynen bu pazarlama stratejılerı ne yazıkkı sıstem boyle ıslıyor sızce celeron 2000 ıle p4 3000 arasında uretım malıyetı 150 dolar oynarmı bence hepsının malıyetı aynı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Truva1

    Hadi Yaaa Bu Ne Ustudne InteL biLe Yazmiyor


    yalan mı soyluyorum intel damgtasını sonradan vuruyorlar bi yerimize kazık şeklinde




  • yalnız yeri bura değil
  • aslında biryerde -ciddiyet korunduğu sürece- TAM YERİ BURASI..

    Ve ÜRETİM denen şeyin aslında onu pazarlamaktan ne kadar daha ÖNEMLİ bişey olduğunu gösterir bu.
  • Resim ne kadar gerçekleri yansitsada yeri burasi değil. *off topic*
  • Üretilebilecek CPU ile satılacak CPU arasındaki model sayısının daha fazla olduğuna eminim.Sanırım bizde 1$'lık demiri 200$'a satmanın bir yolunu bulmalıyız.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.