Şimdi Ara

Fighter lar icin Critical-Hasar Hesabi !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Fighter lar icin kendi capimda deneme-yanilma yontemleriyle fiziksel saldiri - hasar verme oranlari -kritikal oranlari buldum , belki isinize yarayabilir yada eksik olanlari bende ogrenmis olurum ...

    (M) Hasar hesaplama = { ( p.attack iniz x Z ) / p.def i karsi tarafin } --> Pdef = (p attack x Z) / M ...v.s

    Z=145-150 araliginda ss kullanilmis durumda ...

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Kritikal ;

    a) eger silah SA li degil ise Kritikal = (H) + (H x 0.3 -->focus-chant predator v.s buff) + (H x 0.2 -->COV ) + (H x 0.3 --> Blessing queen)+(H x 1--song hunter) + C (aktif/pasif skiller) ...

    b) eger silah SA focus ise Kritikal = (Hsa) + (Hsa x 0.3 -->focus ...) + (Hsa x 0.2 --> COV) + (Hsa x 0.3 -->Bl.Queen) + (H x 1 -->song hunter) + C (aktif/pasif skiller) ...

    H= Taban kritikal orani (augement dahil) ...
    Hsa= Taban focus lu silahla orani (augement dahil) ...

    Ayni sekilde kritikal hesabi da yapabilirsiniz , bir fighteri taban kritikal hasari 2x tir ; Kritik hasar = (2M) + (2M x 0.35 --> death whisper vs buff) + (2M x 0.35 --dance of fire ) + (2M x 0.2 --. COV) + (2M x 0.25 --. Blessing queen) + C (aktif/pasif skiller)

    Burda isin en zor kismi fighter lar buyuculer gibi skill kullanarak sabit degerlerde oranlar cikayabilir fakat 3 asagi 5 yukari neredeyse o farki abartmaz (dual sword lar M' = M/2)...
    Bu denediklerimi tamamen l2ghost hellbound server inda denedim , farkli client lerde bazi uyumsuzluklar olabilir , denemedim bilmiyorum , bu gereksiz yazilarimi okuduugnuz icin tesekkurler ...

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


    Ornegin bi arkasnizi yaniniza alin ve kendi p attaginiza bakin ve karsinizdakine p def ini sorun , ss lerinizi aktif edin , M i hesapplayin , yaziyla : p attagim carpi 147 , bol hepsini arkadasinizin p def ine , sonuc nerdeyse benim formule gore yakin cikacaktir 200 ise 190-210 gibi ...

    Hadi cvp bekliyorum ...


    Soru : Boss larda vortex ile m def yada vortex in debuff etkilerini bolca gorebiliyorum , denemedim ama ogrenmek istiyorum , p def dusurmek icin Hex-violant temper gibi debuff atilarak p def ler dusurebilir mi , mesela baium ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacknavy -- 6 Haziran 2008; 13:23:02 >







  • Güzel bir çalışma ama biraz karmaşık
  • Tabiki bosslara attigin debufflar sleep hold fln haric hepsinin tutma ihitimali var.

    Ben cardinalla cok oynadim rblerde cardinalin bi skili var p def dusuren onunla fihgterler p atck lari 1 kat daha artiodu.
  • sahsen baiuma spoil atan bile gördüm hex ve sleepte deneyen oldu ama hayatta tutmuyor.tutturaan varsa söylesin de ha demekki tutuyormuş diyelim
  • Forumda Baiuma Lighting Strike Tutturan vardi Baya Bir MAvra Olmustu
    1de Bu anlattiklarin duz vuruslarda Gecerli Oda var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MORFEUS -- 4 Haziran 2008; 11:02:11 >
  • C4 te hatirliyorum buyuculerle boss lari daha kolay kirmak icin berserker atiyodular -%16 m def dusuruyoda bu deneyip gordugum kamael de yok , hold paralize heralde mantiken boss lara tutmamasi lasim tahminimce , fighter larin skill e vuruslarini ve buyucularide yapicam yakinda ama simdiye kadar yazdiklarimi deneyipte evet asagi yukari formul tutan olur derse ...
  • tum bosslar ksilmeden once healerler trafindan berserker lenirboylece daha fazla wurursun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkanakar

    tum bosslar ksilmeden once healerler trafindan berserker lenirboylece daha fazla wurursun


    healerler tarafındanmı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mass Effect


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkanakar

    tum bosslar ksilmeden once healerler trafindan berserker lenirboylece daha fazla wurursun


    healerler tarafındanmı



    Kamael de berserker boss lara atilmioo , bilginize ... bishop un berkerker lvl 1 -%8 m def , pp lvl2 -%16 m def ...




  • zaten bishopla zerk atana derim.
  • cok matematik var...
  • L2 nin hesap mantığı var... Zaten tamamen matematiğe dayalı... Tutma şansıda matematik tutmama şansıda... Yani şans diye bir şey yok.. :P


    Bir ara abim bahsediyordu formattan sonra siteyi bulamadım hesap yöntemi formüller vs.vs. hepsini açıklıyordu... Ama bulamadım onun yerine Blah ın sitesine bak L2Cal ... Tabi ordaki hesaplamalar official için geçerli...
  • Evet hersey matematige dayali , ayrica eksik kalan birkac seyide ekliyeyim icimde kalmasin ...

    Fighter lar max 500 critical e sahip olur ve 500 critical e sahip olan bir fighter 500/1000 oraninda yani istatistiksel olarak her iki vurustan biri kritikal olarak baz alinir ayni yazi tura gibi dusunebiliriz , eger ardi ardina kritikal hesap yapmak istiyosaniz atiorum 5 critical gelsin ardi ardina ; Olma sansi : 1/2 x 1/2 x x1/2 x 1/2 x 1/2 = 1/32 = % 3-4 arasi dir ama baktigimizda ardi ardina bazen gelebilio yani biz 25 te 1 olan biseyi gerceklestirmis oluyoruz , ayrica bu islemleri enchant olarakta hesaplayabiliriz , yani tammamen matematik ...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.