Şimdi Ara

Hp Para İadesi ve Akbank sorunu!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benim pavilion lap-top'um vardı bozuldu teknik servise gönderdim 30 gün geçti aradılar yeni bir lap-top tavsiye ettiler kabul etmeyip para iadesi istedim. 2 ay önce işlemlerimi yaptım. Ancak hala para iadesi gerçekleşmedi. Defalarca aradım İban numarasını verdim Banka swift kodunu verdim. Ancak ödeme gerçekleşmedi. Bana sorunun swift kodunda olduğunu söylediler.Swfit kodu bilenler bilir 8 haneli ve de harflerden oluşmaktadır. Ama bana 3 hane eksik olduğunu bunların rakam olmasını gerektiğini söylediler. Bende Akbank müşteri hizmetlerini aradım ancak böle bir şey olmadığını sadece harflerden oluştuğunu söylediler. Daha önce bu tür bir sorun yaşayanınız var mı? Yardımcı olursanız sevinirim...



  • yaw burada kimse para iadesi işlemi yaptırmadı mı???:)
  • Bende dahil bir çok kişi para iadesi aldı. Ancak benden kesinlikle swift kodu felan istemediler sadece IBAN bilgisi verdim. Normalde Akbank'ın bir adet swift kodu vardır o da AKBKTRIS dir,daha sonra bunun sonuna 3 haneli rakamlardan oluşan bir şube kodu gelebilir. Sen bence akbank şubesinin kodunu öğren websitesinden şube aramaya gir orada şube kodları olması lazım,birde öyle dene. Ama IBAN kolaylık sağlaması amacıyla yapılmış bir sistem ve o kodlamada banka ve şube bilgisi mevcut diye biliyorum. Hp'nin ucuz numaralarından biri çünkü daha önceden swift istendiğini duymadım. Mesela HP müşteri yanlısı bir firma olsa başta hesap numarası yerine hem hesap no. hemde IBAN bilgisini isterdi sonradan da uğraştırmazdı yok şuydu yok buydu diye. Allah kolaylık versin.
  • DoKuZuNCuKaPI nın da dediği gibi HP nin SALLAMA taktiklerinden biri.
  • bende de zamanında siberstoreda problem oldu para iadesine. pos çıktısı lazımdı şuydu buydu dediler. yapı krediye attılar onlar magazaya attı 2 ay cozemedim. magaza zaten telefonlara da çıkmıyor kolay kolay. en son tüketici masasına dilekçe yazdım, siberstora gonderdim. bu dilekceyi kadıköyde işleme koyuyorum dedim hemen aradılar ve param iade edildi.
  • Normalde bu para iadesi için IBAN numarası yeterli değil mi? Benden defalarca swift istediler yanlış diye... Sonra Hesap Nuamra mı ayrı Şube kodu'nu ayrı istediler... Normal lde tüm bunlar IBAN da mevcut Swift'in yerine de banka kodu var IBAN da... IBAN'ı da 2 kez kontrol ettim verdikten sonra numara da bir yanlışlık yok... Hala daha sorun var diyolar... Banka ile iletişime geçin sorun ne öğrenin bana arada laf taşımacılığı yaptırmayın dedim. "Bizim her hangi bir şekilde bankayla iletişime geçme gibi bir yükümlülüğümüz yok" dediler... 2 ayı geçti para iadesi işlemlerine başalayalı... Hala daha bekliyorum... Ne yapmalıyım nereye şikayet etmeliyim...
  • limiti hatırlamıyorum ama 600ytl gibi bir limite kadar belediyelerdeki tüketici masasına bunun üstü için valilikteki tüketici masasına mıydı neydi oyle birşey. dilekçeni veriyorsun senin yerine ilgileniyorlar dava açıyorlar vs. bende işe yaramıştı yukarıda anlattığım gibi...
  • Dostum birde Swift numaranın sonuna 3 haneli akbank şube kodunu ekleyip söyle bakalım Hpzadelere belkide şubeninkini istiyorlardır. Ama sen bence sikayetvar.com a yaz gitsin çoktan yazmalıydın 2 ay çok uzun bir zaman.
  • İlk başvurduğumda ne zaman tamalanır diye sordum en erken 1 ay, 1 buçuk aya sarkabilir dediler... Bende sabrettim. En son dediğin gibi yaptım 1 hafta önce swift kodunun sonuna Akbank şube kodunu ekleyip verdim sonucunu bekliyorum... Şikayet dedinde nereye şikayet edeceğimi bilmiyordum bekliyordum öderler diye... En son canıma tak etti çünkü dolar yükselmeye başaldı... Yeni yeni araştırmaya başladım nereye şikayet edebileceğimi. Xeon 82'nin dediği valilik üzerinden şikayeti araştırıyorum ve senin dediğin gibi sikayetvar.com'u deneyeceğim...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.