Şimdi Ara

CITROEN VE MCP ŞANZUMAN

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
112
Cevap
5
Favori
143.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HERKESE HAYIRLI SÜRÜŞLER DİLERİM.
    ARKADAŞLAR MCP ŞANZUMAN HAKKINDA OLUMLU VE OLUMSUZ GÖRÜŞLERİNİZİ,
    KULLANAN ARKADAŞLARIN YAŞADIKLARI TECRÜBELERİ BURADA TOPLAYABİLİRSEK
    MCP ŞANZUMANLI ARAÇ ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLARA BÜYÜK KATKIDA BULUNURLAR.
    ŞİMDİDEN CEVAPLAYACAK OLAN ARKDAŞLARIN EMEĞİNE SAĞLIK...



  • bu başlık ben ve benim gibi yeni arac almayı düşünen arkadaşlara çok faydalı olacak. iyi fikir tebrik ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoRHaN50

    bu başlık ben ve benim gibi yeni arac almayı düşünen arkadaşlara çok faydalı olacak. iyi fikir tebrik ederim
    Teşerkkür ederim.korhan kardeş.
    Eee artık gerisi citroen mcp kullanan bilgisi olan tecrübeli arkadaşlardan gelecek.
    Bakalım bekliyoruz.


    quote:

    Orjinalden alıntı: KoRHaN50

    bu başlık ben ve benim gibi yeni arac almayı düşünen arkadaşlara çok faydalı olacak. iyi fikir tebrik ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROSEFALCON

    Teşerkkür ederim.korhan kardeş.
    Eee artık gerisi citroen mcp kullanan bilgisi olan tecrübeli arkadaşlardan gelecek.
    Bakalım bekliyoruz.


    quote:

    Orjinalden alıntı: KoRHaN50

    bu başlık ben ve benim gibi yeni arac almayı düşünen arkadaşlara çok faydalı olacak. iyi fikir tebrik ederim


    Alıntıları Göster
    hadi arkadaşlar hiç mi mcp sahibi olan arkadaş yok. Sizin bilgilerinizi 4 gözle bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoRHaN50

    hadi arkadaşlar hiç mi mcp sahibi olan arkadaş yok. Sizin bilgilerinizi 4 gözle bekliyorum

    Alıntıları Göster
    MCP DİYE SINIRLAMAYACAĞIM.
    TÜM "OTOMATİKLEŞTİRİLMİŞ" ŞANZUMANLAR SARSINTILI GEÇİŞE SAHİP,
    YANİ DÜZ VİTES KUTUSU ÜZERİNE HİDROLİK BİR SİSTEMLE "OTOMATİKLEŞTİRİLMİŞ" ŞANZUMANLAR.
    ÜRETİCİ İÇİN BÜYÜK KOLAYLIK, BAKIM MASRAFI YOK DENEBİLİR VE TEKNİK OLARAK SORUNSUZ...
    AMA KULLANICI İÇİN SORUNLAR MEVCUT.
    OPEL -->EASYTRONIC, CITROEN -->MCP, HONDA -->i-SHIFT (CİVİC HB), TOYOTA -->MMT SAYABİLİRİM.
    SIKINTI SİZİN YERİNİZE DEBRİYAJI AYIRAN VE VİTESİ GEÇİREN SİSTEMİN BU İŞİ "İLK ARABA SÜRMEYİ ÖĞRENDİĞİNİZ ZAMANKİ" BECERİ İLE YAPABİLMESİ, YANİ YAVAŞ VE KARARSIZ... MAALESEF BÖYLE,
    KAFANIZ VİTES GEÇİŞİ DÖNEMLERİNDE ÖNE ARKAYA SALLANIP DURUYOR, TÜMÜNÜ KULLANDIM HONDA CİVİC HB DE NEREDEYSE "ARABA TUTACAKTI" SARSINTIDAN.
    HA BUNU SADECE VW ÇÖZMÜŞ ÇOK BASİT; İKİ DEBRİYAJ KULLANIYOR HER DEBRİYAJA 3'ER ADET VİTES BAĞLI, BİRİ DEĞİŞİRKEN DİĞERİ HAZIR ZATEN, BU SİSTEMİN ADI DA DSG...
    DARISI TÜM ÜRETİCİLERİN BAŞINA.
    BUNLAR BENİM GÖRÜŞLERİM...
    ARACI İYİCE KULLANMADAN, DENEMEDEN SAKIN ALMAYIN....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ctrl_alt_del -- 23 Mart 2008; 22:17:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ctrl_alt_del

    MCP DİYE SINIRLAMAYACAĞIM.
    TÜM "OTOMATİKLEŞTİRİLMİŞ" ŞANZUMANLAR SARSINTILI GEÇİŞE SAHİP,
    YANİ DÜZ VİTES KUTUSU ÜZERİNE HİDROLİK BİR SİSTEMLE "OTOMATİKLEŞTİRİLMİŞ" ŞANZUMANLAR.
    ÜRETİCİ İÇİN BÜYÜK KOLAYLIK, BAKIM MASRAFI YOK DENEBİLİR VE TEKNİK OLARAK SORUNSUZ...
    AMA KULLANICI İÇİN SORUNLAR MEVCUT.
    OPEL -->EASYTRONIC, CITROEN -->MCP, HONDA -->i-SHIFT (CİVİC HB), TOYOTA -->MMT SAYABİLİRİM.
    SIKINTI SİZİN YERİNİZE DEBRİYAJI AYIRAN VE VİTESİ GEÇİREN SİSTEMİN BU İŞİ "İLK ARABA SÜRMEYİ ÖĞRENDİĞİNİZ ZAMANKİ" BECERİ İLE YAPABİLMESİ, YANİ YAVAŞ VE KARARSIZ... MAALESEF BÖYLE,
    KAFANIZ VİTES GEÇİŞİ DÖNEMLERİNDE ÖNE ARKAYA SALLANIP DURUYOR, TÜMÜNÜ KULLANDIM HONDA CİVİC HB DE NEREDEYSE "ARABA TUTACAKTI" SARSINTIDAN.
    HA BUNU SADECE VW ÇÖZMÜŞ ÇOK BASİT; İKİ DEBRİYAJ KULLANIYOR HER DEBRİYAJA 3'ER ADET VİTES BAĞLI, BİRİ DEĞİŞİRKEN DİĞERİ HAZIR ZATEN, BU SİSTEMİN ADI DA DSG...
    DARISI TÜM ÜRETİCİLERİN BAŞINA.
    BUNLAR BENİM GÖRÜŞLERİM...
    ARACI İYİCE KULLANMADAN, DENEMEDEN SAKIN ALMAYIN....

    Alıntıları Göster
    otomatiklestirilmis manuel sanziman olarak sadece honda civic hb 2007 kullandim ve bahsedildigi gibi bir sarsinti hic yasamadim. ilk kullandigimda bile. ewet manuel sanzimana gore gec deisio vites dogal olarak ama oyle abartili bir sarsinti sozkonusu olmadi.alismaya bakio sanirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    otomatiklestirilmis manuel sanziman olarak sadece honda civic hb 2007 kullandim ve bahsedildigi gibi bir sarsinti hic yasamadim. ilk kullandigimda bile. ewet manuel sanzimana gore gec deisio vites dogal olarak ama oyle abartili bir sarsinti sozkonusu olmadi.alismaya bakio sanirim

    Alıntıları Göster
    20 günlük bir C4 MCP sahibiyim.
    Otomatikleştirilmiş şanzımanlarda vites geçişlerinin sarsıntılı olduğu doğrudur. Fakat bunlar arasında en sarsıntısız ve düzgün geçişler Citroen'in MCP vitesindedir. Piyasadaki tüm otomatikleştirilmiş şanzımanları test etmiştim C4 ü almadan önce. sadece Civic HB hariç zaten onun vitesinin de ne kadar berbat olduğunu herkes biliyo. Piyasadaki en güzel otomatikleştirilmiş şanzıman MCP dir. Vites geçişleri çok yumuşaktır. Hele Toyota ve Opelle kıyaslayınca inanılmaz yumuşak geliyo insana. Bir de bu vites de artı olarak yokuşta kalkış destek sistemi var. Toyota da böyle bi sistem yok. Bu da MCP nin en önemli artılarından birisidir. MCP ile ilgili başka sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elessar13

    20 günlük bir C4 MCP sahibiyim.
    Otomatikleştirilmiş şanzımanlarda vites geçişlerinin sarsıntılı olduğu doğrudur. Fakat bunlar arasında en sarsıntısız ve düzgün geçişler Citroen'in MCP vitesindedir. Piyasadaki tüm otomatikleştirilmiş şanzımanları test etmiştim C4 ü almadan önce. sadece Civic HB hariç zaten onun vitesinin de ne kadar berbat olduğunu herkes biliyo. Piyasadaki en güzel otomatikleştirilmiş şanzıman MCP dir. Vites geçişleri çok yumuşaktır. Hele Toyota ve Opelle kıyaslayınca inanılmaz yumuşak geliyo insana. Bir de bu vites de artı olarak yokuşta kalkış destek sistemi var. Toyota da böyle bi sistem yok. Bu da MCP nin en önemli artılarından birisidir. MCP ile ilgili başka sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım.

    Alıntıları Göster
    yolgezer; c4 dizel mcp dusunen biri olarak bikac sey sormak istiorum. sanziman manuel konumdayken devri cok azaltir yada arttirirsan otomatige gecip vites degisimi yapiyormu bu mcp? eger yapmiyorsa misal manuel konumda ve 5. vitesteyken aniden durmak icap etti ve iyice yavasladin, sanzimanin durumu ne olur bu durumda?
    ve dahi otomatik konumdayken hangi viteste oldugunuzu gorebiliyormusunuz?
    ve son bisey.. park halindeyken el frenini cekmek durumunda mi kaliyorsunuz hep? park konumu warmi sanzimanda?
    tesekkurler simdiden

    P.S: civic hb otomatiklestirilmis manuel sanzimani konusunda size katilmiorum.gayet basarili bi sanziman kanimca



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akburak -- 25 Mart 2008; 14:14:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    yolgezer; c4 dizel mcp dusunen biri olarak bikac sey sormak istiorum. sanziman manuel konumdayken devri cok azaltir yada arttirirsan otomatige gecip vites degisimi yapiyormu bu mcp? eger yapmiyorsa misal manuel konumda ve 5. vitesteyken aniden durmak icap etti ve iyice yavasladin, sanzimanin durumu ne olur bu durumda?
    ve dahi otomatik konumdayken hangi viteste oldugunuzu gorebiliyormusunuz?
    ve son bisey.. park halindeyken el frenini cekmek durumunda mi kaliyorsunuz hep? park konumu warmi sanzimanda?
    tesekkurler simdiden

    P.S: civic hb otomatiklestirilmis manuel sanzimani konusunda size katilmiorum.gayet basarili bi sanziman kanimca

    Alıntıları Göster
    Hadee forum hareketlenmeye başladı.

    Cevaplayan arkadaşlar sağolsun.
    Ayrıca yolgezer03 aracını güle güle kullan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROSEFALCON

    Hadee forum hareketlenmeye başladı.

    Cevaplayan arkadaşlar sağolsun.
    Ayrıca yolgezer03 aracını güle güle kullan..


    Alıntıları Göster
    Hocam civic in şanzumanına başarılı diyorsan eğer C4 ün küne aşık olursun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    yolgezer; c4 dizel mcp dusunen biri olarak bikac sey sormak istiorum. sanziman manuel konumdayken devri cok azaltir yada arttirirsan otomatige gecip vites degisimi yapiyormu bu mcp? eger yapmiyorsa misal manuel konumda ve 5. vitesteyken aniden durmak icap etti ve iyice yavasladin, sanzimanin durumu ne olur bu durumda?
    ve dahi otomatik konumdayken hangi viteste oldugunuzu gorebiliyormusunuz?
    ve son bisey.. park halindeyken el frenini cekmek durumunda mi kaliyorsunuz hep? park konumu warmi sanzimanda?
    tesekkurler simdiden

    P.S: civic hb otomatiklestirilmis manuel sanzimani konusunda size katilmiorum.gayet basarili bi sanziman kanimca

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: akburak

    yolgezer; c4 dizel mcp dusunen biri olarak bikac sey sormak istiorum. sanziman manuel konumdayken devri cok azaltir yada arttirirsan otomatige gecip vites degisimi yapiyormu bu mcp? eger yapmiyorsa misal manuel konumda ve 5. vitesteyken aniden durmak icap etti ve iyice yavasladin, sanzimanin durumu ne olur bu durumda?
    ve dahi otomatik konumdayken hangi viteste oldugunuzu gorebiliyormusunuz?
    ve son bisey.. park halindeyken el frenini cekmek durumunda mi kaliyorsunuz hep? park konumu warmi sanzimanda?
    tesekkurler simdiden

    P.S: civic hb otomatiklestirilmis manuel sanzimani konusunda size katilmiorum.gayet basarili bi sanziman kanimca




    yolgezer03 evet cevap bekliyoruz. Sorular güzel merak ettim cevapları.

    Teşekkürler şimdiden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bir_masal

    quote:

    Orjinalden alıntı: akburak

    yolgezer; c4 dizel mcp dusunen biri olarak bikac sey sormak istiorum. sanziman manuel konumdayken devri cok azaltir yada arttirirsan otomatige gecip vites degisimi yapiyormu bu mcp? eger yapmiyorsa misal manuel konumda ve 5. vitesteyken aniden durmak icap etti ve iyice yavasladin, sanzimanin durumu ne olur bu durumda?
    ve dahi otomatik konumdayken hangi viteste oldugunuzu gorebiliyormusunuz?
    ve son bisey.. park halindeyken el frenini cekmek durumunda mi kaliyorsunuz hep? park konumu warmi sanzimanda?
    tesekkurler simdiden

    P.S: civic hb otomatiklestirilmis manuel sanzimani konusunda size katilmiorum.gayet basarili bi sanziman kanimca




    yolgezer03 evet cevap bekliyoruz. Sorular güzel merak ettim cevapları.

    Teşekkürler şimdiden.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bir_masal


    quote:

    Orjinalden alıntı: akburak

    yolgezer; c4 dizel mcp dusunen biri olarak bikac sey sormak istiorum. sanziman manuel konumdayken devri cok azaltir yada arttirirsan otomatige gecip vites degisimi yapiyormu bu mcp? eger yapmiyorsa misal manuel konumda ve 5. vitesteyken aniden durmak icap etti ve iyice yavasladin, sanzimanin durumu ne olur bu durumda?
    ve dahi otomatik konumdayken hangi viteste oldugunuzu gorebiliyormusunuz?
    ve son bisey.. park halindeyken el frenini cekmek durumunda mi kaliyorsunuz hep? park konumu warmi sanzimanda?
    tesekkurler simdiden

    P.S: civic hb otomatiklestirilmis manuel sanzimani konusunda size katilmiorum.gayet basarili bi sanziman kanimca




    yolgezer03 evet cevap bekliyoruz. Sorular güzel merak ettim cevapları.

    Teşekkürler şimdiden.

    sizin arac neydi acaba bir_masal?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    quote:

    Orjinalden alıntı: bir_masal


    quote:

    Orjinalden alıntı: akburak

    yolgezer; c4 dizel mcp dusunen biri olarak bikac sey sormak istiorum. sanziman manuel konumdayken devri cok azaltir yada arttirirsan otomatige gecip vites degisimi yapiyormu bu mcp? eger yapmiyorsa misal manuel konumda ve 5. vitesteyken aniden durmak icap etti ve iyice yavasladin, sanzimanin durumu ne olur bu durumda?
    ve dahi otomatik konumdayken hangi viteste oldugunuzu gorebiliyormusunuz?
    ve son bisey.. park halindeyken el frenini cekmek durumunda mi kaliyorsunuz hep? park konumu warmi sanzimanda?
    tesekkurler simdiden

    P.S: civic hb otomatiklestirilmis manuel sanzimani konusunda size katilmiorum.gayet basarili bi sanziman kanimca




    yolgezer03 evet cevap bekliyoruz. Sorular güzel merak ettim cevapları.

    Teşekkürler şimdiden.

    sizin arac neydi acaba bir_masal?

    Alıntıları Göster
    Manuel moddayken hızınız çok düştü ve siz vites değiştirmediyseniz MCP şanzıman otomatik moda geçmediği halde vitesi bi düşük vitese alıyor. Ama tam tersini yani çok hızlandınız vitesi yükseltmediğiniz zaman bir üst vitese geçiyormu onu hiç denemedim ama çok çok yüksek devirler olmadığı sürece üst vitese geçiş yapmaz diye düşünüyorum. Otomatik konumdayken de manuel konumdaykende direksiyonun üzerindeki devir göstergesinde kaçıncı viteste olduğunuzu dijital olarak görebiliyorsunuz. Ayrıca aynı göstergede otomatik moddamısınız, manueldemisini veyya spor kullanımdamısınız görebiliyorsunuz. Birde MCP şanzımanda park konumu yok aracı boşa elip el frenini çekmek zorundasınız. Bu vitesin belkide en büyük dezavantajı park konumunun olmaması gerçi el freniniz sağlam olduğu sürece bu da bir sorun teşkil etmez. Sorunla karşılaşanı henüz duymadım ve görmedim.

    Bir de Civic HB in otomatik vitesi konusuna değinmek istiyorum. Ben Civic sedan ını otomatik vitesini kullanmıştım ve çok çok beğenmiştim. Civic HB in otomatik vitesi hakkında sadece duyumlarım var. Ama bu duyumlar oldukça sağlam kaynaklardan. Şöyleki sadece forumda konuşulanlar değil deneme sürüşünden sonraki Hondadaki yetkili arkadaşla biraz konuşmuştuk. O bile söylemişti Civic Hb modelimizdeki otomatik vitesten çok şikayet geliyor diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elessar13

    Manuel moddayken hızınız çok düştü ve siz vites değiştirmediyseniz MCP şanzıman otomatik moda geçmediği halde vitesi bi düşük vitese alıyor. Ama tam tersini yani çok hızlandınız vitesi yükseltmediğiniz zaman bir üst vitese geçiyormu onu hiç denemedim ama çok çok yüksek devirler olmadığı sürece üst vitese geçiş yapmaz diye düşünüyorum. Otomatik konumdayken de manuel konumdaykende direksiyonun üzerindeki devir göstergesinde kaçıncı viteste olduğunuzu dijital olarak görebiliyorsunuz. Ayrıca aynı göstergede otomatik moddamısınız, manueldemisini veyya spor kullanımdamısınız görebiliyorsunuz. Birde MCP şanzımanda park konumu yok aracı boşa elip el frenini çekmek zorundasınız. Bu vitesin belkide en büyük dezavantajı park konumunun olmaması gerçi el freniniz sağlam olduğu sürece bu da bir sorun teşkil etmez. Sorunla karşılaşanı henüz duymadım ve görmedim.

    Bir de Civic HB in otomatik vitesi konusuna değinmek istiyorum. Ben Civic sedan ını otomatik vitesini kullanmıştım ve çok çok beğenmiştim. Civic HB in otomatik vitesi hakkında sadece duyumlarım var. Ama bu duyumlar oldukça sağlam kaynaklardan. Şöyleki sadece forumda konuşulanlar değil deneme sürüşünden sonraki Hondadaki yetkili arkadaşla biraz konuşmuştuk. O bile söylemişti Civic Hb modelimizdeki otomatik vitesten çok şikayet geliyor diye.

    Alıntıları Göster
    Ben henüz C4 sahibi olamadım. Ancak yakında olacağım.

    yolgezer03 açıklamaların için sağ ol.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bir_masal

    Ben henüz C4 sahibi olamadım. Ancak yakında olacağım.

    yolgezer03 açıklamaların için sağ ol.

    Alıntıları Göster
    DAHA ÖNCE BAŞKA BİR TOPİCE YAZMIŞTIM.. AYNINI BURAYA DA AKTARİİM:))

    quote:

    C4 SX HDI 110 HP MCP almak isteyen arkadaşlara söylemek istediğim bikaç şey var...
    2008 Modeli var bende ve alalı yaklaşık 3 ay oldu..
    Öncelikle amortisörleri biraz sert.. yol tutuşu için olduğunu söylediler ama sonuçta esas olan sert olması..
    vitesler arasındaki geçiş bence çok iyi.. kesinlikle ses yok.. ya da 1 le 2 arasında çok az ses oluyor ki o da çok nadiren oluyor.. 3 ayda ben 2-3 den fazla duyduğumuz hatırlamıyorum bu sesi..
    standart donanımında Yağmur/Far/park sensörleri yok maalesef.. en kötü özelliği bence bu.. HB C4 ün en üst modeli (Türkiyeye giren) bildiğim kadarıyla SX MCP ama bu özelliklerin olmaması çok kötü..
    yol tutuşu çok güzel arabanın.. ve çekişi de öyle.. Yüksek torku olduğunu da söylemeden edemeyeceğim..
    Yakıtı ise oldukça iyi.. (Tabloda 3.8 lt/100 km..) ama tabii biraz fazla yakıyor (4,3-4,5 lt/100 km gibi).. ama uzun yolda bu rakam daha bi aşağıya düşeceğine inanıyorum..

    Almak isteyenlere önereceğim bi araba.. Şimdiden hayırlı olsun..



    BUNA EK OLARAK DA ŞUNU EKLEMEK İSTİYORUM.. TRİPTRONEK MCP DE VİTES GEÇİŞLERİNDE DİĞER ARAÇLARDA BAHSEDİLEN SESİ YAKLAŞIK 4 AYLIK KULLANIMIMDA (İlk yaklaşık bir haftadan sonra) HİÇ DUYMADIM.. GEÇİŞLER MÜKEMMEL DİYEBİLİRİM... SADECE İLK KALKIŞTA ARAÇ 2. VİTESE HEEN GEÇMİYOR.. ŞEHİRİÇİ KULLANIMDA BU İYİ OLMUYOR TABİİ.. AMA SONUÇTA 2. VİTESTEN SONRA VİTES GEÇİŞLERİNİ SADECE MOTOR DEVRİNDEN ANLIYORSUNUZ.. SARSINTI, SES VS.. HİÇBİŞEY YOK.. AKSİNİ İDDİA EDEN ARKADAŞLAR EĞER MCP KULLANIYORLARSA BENCE SERVİSLE BİR GÖRÜŞSÜNLER DERİM...
    Selamla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eMiTa

    DAHA ÖNCE BAŞKA BİR TOPİCE YAZMIŞTIM.. AYNINI BURAYA DA AKTARİİM:))

    quote:

    C4 SX HDI 110 HP MCP almak isteyen arkadaşlara söylemek istediğim bikaç şey var...
    2008 Modeli var bende ve alalı yaklaşık 3 ay oldu..
    Öncelikle amortisörleri biraz sert.. yol tutuşu için olduğunu söylediler ama sonuçta esas olan sert olması..
    vitesler arasındaki geçiş bence çok iyi.. kesinlikle ses yok.. ya da 1 le 2 arasında çok az ses oluyor ki o da çok nadiren oluyor.. 3 ayda ben 2-3 den fazla duyduğumuz hatırlamıyorum bu sesi..
    standart donanımında Yağmur/Far/park sensörleri yok maalesef.. en kötü özelliği bence bu.. HB C4 ün en üst modeli (Türkiyeye giren) bildiğim kadarıyla SX MCP ama bu özelliklerin olmaması çok kötü..
    yol tutuşu çok güzel arabanın.. ve çekişi de öyle.. Yüksek torku olduğunu da söylemeden edemeyeceğim..
    Yakıtı ise oldukça iyi.. (Tabloda 3.8 lt/100 km..) ama tabii biraz fazla yakıyor (4,3-4,5 lt/100 km gibi).. ama uzun yolda bu rakam daha bi aşağıya düşeceğine inanıyorum..

    Almak isteyenlere önereceğim bi araba.. Şimdiden hayırlı olsun..



    BUNA EK OLARAK DA ŞUNU EKLEMEK İSTİYORUM.. TRİPTRONEK MCP DE VİTES GEÇİŞLERİNDE DİĞER ARAÇLARDA BAHSEDİLEN SESİ YAKLAŞIK 4 AYLIK KULLANIMIMDA (İlk yaklaşık bir haftadan sonra) HİÇ DUYMADIM.. GEÇİŞLER MÜKEMMEL DİYEBİLİRİM... SADECE İLK KALKIŞTA ARAÇ 2. VİTESE HEEN GEÇMİYOR.. ŞEHİRİÇİ KULLANIMDA BU İYİ OLMUYOR TABİİ.. AMA SONUÇTA 2. VİTESTEN SONRA VİTES GEÇİŞLERİNİ SADECE MOTOR DEVRİNDEN ANLIYORSUNUZ.. SARSINTI, SES VS.. HİÇBİŞEY YOK.. AKSİNİ İDDİA EDEN ARKADAŞLAR EĞER MCP KULLANIYORLARSA BENCE SERVİSLE BİR GÖRÜŞSÜNLER DERİM...
    Selamla...

    Alıntıları Göster
    Özellikle mcp şanzuman kullanan arkadaşlara bir sorum var.

    Ben genelde sakin araç kullanırım. Ancak bazen seri kullanmayı da çok severim. Mesela 1 viteste yavaş ilerlerken birden gazı kokleyip 4 vitese çıkmak gibi.
    Bu durumda mcp nasıl bir durum gostermekte. Gerçi bu aracın performansı ile de alakalı ama almayı düşündüğüm arac C4 mcp şanzumanlı olunca bu kafama takıldı.
    Yani ara hızlanmalarımız nasıl arkadaşlar. Motor performanı ile alakalı bir soru sanırım ama ben kendimi anlatabildim umarım.

    Şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bir_masal

    Özellikle mcp şanzuman kullanan arkadaşlara bir sorum var.

    Ben genelde sakin araç kullanırım. Ancak bazen seri kullanmayı da çok severim. Mesela 1 viteste yavaş ilerlerken birden gazı kokleyip 4 vitese çıkmak gibi.
    Bu durumda mcp nasıl bir durum gostermekte. Gerçi bu aracın performansı ile de alakalı ama almayı düşündüğüm arac C4 mcp şanzumanlı olunca bu kafama takıldı.
    Yani ara hızlanmalarımız nasıl arkadaşlar. Motor performanı ile alakalı bir soru sanırım ama ben kendimi anlatabildim umarım.

    Şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Motorun performansı mükemmel bence. Ama MCP şanzımanda gaza kökleyip 1 den direk 4 e geçmek zannedersem mümkün değil. Sadece şu olabilir Spor sürüş moduna alıp gaza köklerseniz ivmeyi daha çok hisseder ve vites geçişlerini daha az hissedersiniz. Bilmem anlatabildimmi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elessar13

    Motorun performansı mükemmel bence. Ama MCP şanzımanda gaza kökleyip 1 den direk 4 e geçmek zannedersem mümkün değil. Sadece şu olabilir Spor sürüş moduna alıp gaza köklerseniz ivmeyi daha çok hisseder ve vites geçişlerini daha az hissedersiniz. Bilmem anlatabildimmi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yolgezer03

    Motorun performansı mükemmel bence. Ama MCP şanzımanda gaza kökleyip 1 den direk 4 e geçmek zannedersem mümkün değil. Sadece şu olabilir Spor sürüş moduna alıp gaza köklerseniz ivmeyi daha çok hisseder ve vites geçişlerini daha az hissedersiniz. Bilmem anlatabildimmi?



    Yok yok yanlış anlattım sanırım. Gaza kökleyip 1 den 4 de geçmeyi kastetmedim. Demek istediğim ara hızlanmalar nasıl. İvmelenme nasıl demek istedim.
    Sizde açıklamışsınız teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bir_masal

    quote:

    Orjinalden alıntı: yolgezer03

    Motorun performansı mükemmel bence. Ama MCP şanzımanda gaza kökleyip 1 den direk 4 e geçmek zannedersem mümkün değil. Sadece şu olabilir Spor sürüş moduna alıp gaza köklerseniz ivmeyi daha çok hisseder ve vites geçişlerini daha az hissedersiniz. Bilmem anlatabildimmi?



    Yok yok yanlış anlattım sanırım. Gaza kökleyip 1 den 4 de geçmeyi kastetmedim. Demek istediğim ara hızlanmalar nasıl. İvmelenme nasıl demek istedim.
    Sizde açıklamışsınız teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    BUNUN VİTESLE PEK BİR ALAKASI YOK, ARAÇ YAKLAŞIK 1500 KG VE 1,6 DİZEL 110 PS İVMELENMEDE BUNA GÖRE BİR FİKİR YÜRÜTÜLEBİLİR. SADECE ŞANZUMAN SPOR MODDA İSE DAHA YÜKSEK DEVİRLERDE VİTES DEĞİŞTİRİR Kİ DİZELLER ÜST DEVİRLER VERİMSİZDİR...
    YANİ 1,6 BENZİNLİ BİR ARAÇ AĞIRLIĞA GÖRE MOTOR PERFORMANSI NEDENİ İLE DAHA İYİ OLABİLİR....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ctrl_alt_del

    BUNUN VİTESLE PEK BİR ALAKASI YOK, ARAÇ YAKLAŞIK 1500 KG VE 1,6 DİZEL 110 PS İVMELENMEDE BUNA GÖRE BİR FİKİR YÜRÜTÜLEBİLİR. SADECE ŞANZUMAN SPOR MODDA İSE DAHA YÜKSEK DEVİRLERDE VİTES DEĞİŞTİRİR Kİ DİZELLER ÜST DEVİRLER VERİMSİZDİR...
    YANİ 1,6 BENZİNLİ BİR ARAÇ AĞIRLIĞA GÖRE MOTOR PERFORMANSI NEDENİ İLE DAHA İYİ OLABİLİR....

    Alıntıları Göster
    quote:

    YANİ 1,6 BENZİNLİ BİR ARAÇ AĞIRLIĞA GÖRE MOTOR PERFORMANSI NEDENİ İLE DAHA İYİ OLABİLİR....


    BU görüşe katılmıyorum ve katılan olacağını da sanmıyorum. Çünkü motorum gücü = Tork. Dizel motorların torku da benzinlilere göre fazla olduğuna göre dizel motorlar daha performanslıdır. Dizeli kullanan bilir. Yokuş yukarı dizelin verdiği gücü benzinli hiç bir zaman veremez.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.