Şimdi Ara

L200,NAVARA,D-MAX çarpışma testleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
19.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PİYASANIN EN GÖZDE PİCKUPLARINI EURONCAPTE ÇARPTIRMIŞLAR.NAVARA VE D-MAX'İN ALDIĞI SONUÇLAR KALIPLARINA GÖRE İYİ DEĞİL,L200 İSE DAHA İYİ

    MİTSUBİSHİ L200 http://www.euroncap.com/tests/mitsubishi_l200/314.aspx

    NİSSAN NAVARA http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara/317.aspx

    ISUZU D-MAX http://www.euroncap.com/tests/isuzu_dmax_rodeo/316.aspx







  • görende navarayı birşey sanıyordu (ben dahil)
    çin malı araçlardan beter çıktı

    isuzuyuda iyi bilirdim demekki insan yanılabiliyor. L200 ün kabini daha geniş ve rahat olmasaydı isuzu alacaktım neyseki isabet olmuş
    bu testlerin ford ranger ve toyota hilux ilede yapılmasını bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    görende navarayı birşey sanıyordu (ben dahil)
    çin malı araçlardan beter çıktı

    isuzuyuda iyi bilirdim demekki insan yanılabiliyor. L200 ün kabini daha geniş ve rahat olmasaydı isuzu alacaktım neyseki isabet olmuş
    bu testlerin ford ranger ve toyota hilux ilede yapılmasını bekliyoruz
    Araçlar ağır acaba ondanmı?Ama bu kadarda olmazki 70bin lira civarı navara,görünüşte tank gibi araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    görende navarayı birşey sanıyordu (ben dahil)
    çin malı araçlardan beter çıktı

    isuzuyuda iyi bilirdim demekki insan yanılabiliyor. L200 ün kabini daha geniş ve rahat olmasaydı isuzu alacaktım neyseki isabet olmuş
    bu testlerin ford ranger ve toyota hilux ilede yapılmasını bekliyoruz
    NİSSAN NAVARA 4*4 174 BG lik otomatik vitesli en fullunu 3 ay kullandım valla ne yalan söylüym araba çok güzel ama çarpışma testi çok başarısızmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLMVER

    NİSSAN NAVARA 4*4 174 BG lik otomatik vitesli en fullunu 3 ay kullandım valla ne yalan söylüym araba çok güzel ama çarpışma testi çok başarısızmış

    Alıntıları Göster
    Nissan kaşkayı ile rekor kırarken navara ile hüsran yaratıyor

    mitsuya tebrikler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbest

    Nissan kaşkayı ile rekor kırarken navara ile hüsran yaratıyor

    mitsuya tebrikler

    Alıntıları Göster
    resmen buruşuyorlar.hele navara dehşet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gt-40

    resmen buruşuyorlar.hele navara dehşet.

    Alıntıları Göster
    bence o kadar kötü değil arakdaşlar.
    SİZ BUNLARA BAKIN!

    http://www.youtube.com/watch?v=caOqD54oxRA

    http://www.youtube.com/watch?v=4Swzbt76wBM

    http://www.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=NGjvt8tqRYc

    izleyin ve görün rezillikleri navarayı beyeneceksiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: black label

    bence o kadar kötü değil arakdaşlar.
    SİZ BUNLARA BAKIN!

    http://www.youtube.com/watch?v=caOqD54oxRA

    http://www.youtube.com/watch?v=4Swzbt76wBM

    http://www.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=NGjvt8tqRYc

    izleyin ve görün rezillikleri navarayı beyeneceksiniz

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: canberknaz

    bence o kadar kötü değil arakdaşlar.
    SİZ BUNLARA BAKIN!

    http://www.youtube.com/watch?v=caOqD54oxRA

    http://www.youtube.com/watch?v=4Swzbt76wBM

    http://www.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=NGjvt8tqRYc

    izleyin ve görün rezillikleri navarayı beyeneceksiniz




    ilk link yüksek hızlı çarpışma testi yalnız,64 km/h ile yapılan değil..
    diğerleriyse zaten chery amulet ve brilliance bs6 denilen araçların en bilindik çarpışma testleri.
    g-wiz konusunda birşey demicem zaten ekonomi amaçlı yapılmış elektrikli otomobil türevi birşey.
    ama nissan ve isuzunun başarısızlıkları bunlarla karşılaştırılarak yadsınamaz.sonuçta mirtsubishi de pick-up ancak bileğinin hakkıyla almış 4 yıldızı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    quote:

    Orjinalden alıntı: canberknaz

    bence o kadar kötü değil arakdaşlar.
    SİZ BUNLARA BAKIN!

    http://www.youtube.com/watch?v=caOqD54oxRA

    http://www.youtube.com/watch?v=4Swzbt76wBM

    http://www.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=NGjvt8tqRYc

    izleyin ve görün rezillikleri navarayı beyeneceksiniz




    ilk link yüksek hızlı çarpışma testi yalnız,64 km/h ile yapılan değil..
    diğerleriyse zaten chery amulet ve brilliance bs6 denilen araçların en bilindik çarpışma testleri.
    g-wiz konusunda birşey demicem zaten ekonomi amaçlı yapılmış elektrikli otomobil türevi birşey.
    ama nissan ve isuzunun başarısızlıkları bunlarla karşılaştırılarak yadsınamaz.sonuçta mirtsubishi de pick-up ancak bileğinin hakkıyla almış 4 yıldızı..


    Alıntıları Göster
    navara hayalkırıkılıgı olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    quote:

    Orjinalden alıntı: canberknaz

    bence o kadar kötü değil arakdaşlar.
    SİZ BUNLARA BAKIN!

    http://www.youtube.com/watch?v=caOqD54oxRA

    http://www.youtube.com/watch?v=4Swzbt76wBM

    http://www.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=NGjvt8tqRYc

    izleyin ve görün rezillikleri navarayı beyeneceksiniz




    ilk link yüksek hızlı çarpışma testi yalnız,64 km/h ile yapılan değil..
    diğerleriyse zaten chery amulet ve brilliance bs6 denilen araçların en bilindik çarpışma testleri.
    g-wiz konusunda birşey demicem zaten ekonomi amaçlı yapılmış elektrikli otomobil türevi birşey.
    ama nissan ve isuzunun başarısızlıkları bunlarla karşılaştırılarak yadsınamaz.sonuçta mirtsubishi de pick-up ancak bileğinin hakkıyla almış 4 yıldızı..


    Alıntıları Göster
    navaraya şaştım doğrusu.

    l200 neredeyse binek araç kadar güvenlik sunuyor.

    hayırlı günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    navaraya şaştım doğrusu.

    l200 neredeyse binek araç kadar güvenlik sunuyor.

    hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    bunlar ağır olduğundan dolayı içeriye çok darbe alıyor sanırım.bundan dolayı düşük yıldız almış olabilirler.
    mitsubishi ise iyi iş yapmış.darbeyi iyi emiyor herhalde.
    geçen gün stvde l200ü test etmişlerdi.güzel pick up yapmış adamlar.hem asi hem sağlam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stilll

    bunlar ağır olduğundan dolayı içeriye çok darbe alıyor sanırım.bundan dolayı düşük yıldız almış olabilirler.
    mitsubishi ise iyi iş yapmış.darbeyi iyi emiyor herhalde.
    geçen gün stvde l200ü test etmişlerdi.güzel pick up yapmış adamlar.hem asi hem sağlam.

    Alıntıları Göster
    l200 200 kilo daha hafif navaradan... kafayı yeşil yaparak 4 yıldızı kapmış... l200 ün kasaya 200 kilo ağırlık koyup kullanan var...zıplamasın diye

    ağırlığı koyunca o da 1 yıldız...
    zaten şu haliyle bile göğüsde marginal yaralanma var...






  • quote:

    Orijinalden alıntı: stilll

    bunlar ağır olduğundan dolayı içeriye çok darbe alıyor sanırım.bundan dolayı düşük yıldız almış olabilirler.
    mitsubishi ise iyi iş yapmış.darbeyi iyi emiyor herhalde.
    geçen gün stvde l200ü test etmişlerdi.güzel pick up yapmış adamlar.hem asi hem sağlam.

    Alıntıları Göster
    L200 de dikkatimi çeken birşey var arkadaşlar.Aracın yan yuvarlak çıtlarından tutun, aynanın katlanması, depo kağağının falan açılması, ne bileyim sileceklerin falan adamın gözüne girecek gibi fırlaması falan bana biraz berbat işçilik gibi bir hissiyat verdi.Ama yiğidin hakkını yemeyelim elbette, gayet güzel bir netice almış bence.

    Burada Navarada tek sorun bence geç açılan airbaglerden biri olmuş.Isuzu ise gözüme gözükmesin araba yapana kadar diyorum.O ne öyle çin jeepleri gibi.

    Ford raanger ı falan da merak etmeyin o da bunlardan beter :)

    Saygılar.





  • Navara seviyoruz seni..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Navara seviyoruz seni..
    konuyu acan arkadasa tebrikler yani farklı bişilere deginmiş.ve özellkle ısuzu baya dagılmıs..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkaaan06

    konuyu acan arkadasa tebrikler yani farklı bişilere deginmiş.ve özellkle ısuzu baya dagılmıs..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: volkaaan06

    konuyu acan arkadasa tebrikler yani farklı bişilere deginmiş.ve özellkle ısuzu baya dagılmıs..

    Rica ederim ne demek,Euroncap sitesinde dolaşırken dikkatimi çekti paylaşmak istedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizci81

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkaaan06

    konuyu acan arkadasa tebrikler yani farklı bişilere deginmiş.ve özellkle ısuzu baya dagılmıs..

    Rica ederim ne demek,Euroncap sitesinde dolaşırken dikkatimi çekti paylaşmak istedim

    Alıntıları Göster
    NAVARA YENİDEN TEST EDİLECEKMİŞ

    Euro NCAP tarafından yapılan test sonuçları ile alakalı yaptığımız haber üzerine Nissan Türkiye tarafından bilgilendirme yapıldı.

    İşte Nissan Türkiye'den gelen bilgilendirme...



    Nissan Navara Euro NCAP Sonucu İle İlgili Bilgilendirme



    Navara’nın havayastığının açılmasında yaşanan gecikme nedeni ile Euro NCAP çarpışma testinde ortaya çıkan sonuç NISSAN’da hayal kırıklığı yaratmıştır. Hava yastığı kontrol ünitesinin yeniden programlanmasına ve Euro NCAP tarafından yeniden test edilmesine rağmen, yeni test sonuçlarının NCAP tarafından yayınlanmaması, NISSAN’daki hayal kırıklığını daha da artırmıştır.



    Nissan, havayastığında yaşanan bu gecikmenin sadece Mayıs ve Aralık ayları arasında 2008 model yılı olarak üretilmiş sınırlı sayıda Navara’da yaşanan bir problem olduğunu önemle vurgulamaktadır. 2005- 2007 yılları arasında üretilen Navara’larda böyle bir problem yaşanmamaktadır.



    İlk Euro NCAP testinin sonuçlarının alınmasını takiben yapılan müzakerede, Aralık ayında, tüm Navara araçlarının havayastığı kontrol ünitesinde yeniden bir programlama yapılmaya başlanmıştır. Yeniden programlanan havayastığı teknik olarak aracın dizaynıyla uyum içerisindedir. Buna paralel olarak, Aralık 2007’de bir servis kampanyası başlatılmış ve 08 Model yılı Nissan Navara’lar, havayastıkları kontrol ünitelerini yeniden programlanmak üzere, Nissan Bayileri’ne davet edilmiştir.



    Şubat ayı başında Nissan, yeniden programladığı hava yastığı kontrol ünitesinin etkisinin ölçülebilmesi adına Euro NCAP’e yeniden test yapılabilmesi için başvurmuştur. Nissan gelecek haftalarda bu sonuçların da açıklanmasını beklemektedir. Nissan, havayastığı kontrol ünitesinde yapılan yeniden programlama ile havayastığında meydana gelen geç açılmanın tamamıyla çözüldüğü konusunda emindir. Bu doğrultuda Euro NCAP’ten iyi bir sonuç elde edileceğine dair hiç bir şüphe yoktur.



    Tüm bu önleyici faaliyet ve geliştirmelere ek olarak, Nissan Euro NCAP ile yapılan müzakereler ile Navara müşterilerinin güveni açısından servis kampanyasının boyutunu genişletmiş ve 2005 yılından beri üretilen tüm Nissan Navara’lar bu kampanyaya dahil edilmiştir. Bu nedenle, Navara sahipleri Nissan bayilerini ziyaret etmeye davet edilerek, havayastıkları kontrol ünitesinde gerekli programlama çalışmaları başlatılmıştır.



    Nissan Avrupa Satış ve Pazarlama’dan sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Brian Carolin yaptığı açıklamada "Nissan olarak araçlarımızın kalite ve güvenilirliğini çok ciddiye alıyoruz. 2008 model yılı Navara’da hava yastığının açılması esnasında oluşan bu kısa gecikme tespit edilir edilmez önlemlerimizi aldık. Bir servis kampanyası düzenleyip tüm mevcut araç sahiplerini, aracın havayastıklarındaki kontrol ünitelerini programlamak üzere bayilerimize davet ettik . Araç sahipleri araçlarını güvenle ve keyifle kullanmaya devam edebilirler. Euro NCAP’in yeni test sonuçlarını en kısa zamanda açıklamasını ümit ediyoruz.” demiştir.



    Nissan, her zaman tüm ürünlerinde araçların güvenilirliğine önem vermektedir. Qashqai Euro NCAP'in yetişkin yolcu koruması testinden, şu ana dek tüm zamanların en yüksek skorunu elde etmiştir. Euro NCAP ön ve yan çarpışma testlerinden 37 puan üzerinden 36.83 puan alan Qashqai, emniyet kemeri uyarı sisteminden de tam skor elde etmiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    l200 200 kilo daha hafif navaradan... kafayı yeşil yaparak 4 yıldızı kapmış... l200 ün kasaya 200 kilo ağırlık koyup kullanan var...zıplamasın diye

    ağırlığı koyunca o da 1 yıldız...
    zaten şu haliyle bile göğüsde marginal yaralanma var...




    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    l200 200 kilo daha hafif navaradan... kafayı yeşil yaparak 4 yıldızı kapmış... l200 ün kasaya 200 kilo ağırlık koyup kullanan var...zıplamasın diye

    ağırlığı koyunca o da 1 yıldız...
    zaten şu haliyle bile göğüsde marginal yaralanma var...


    />




    Navara'nın L200'e göre daha az zıplattığını düşünüyorsan yanılıyorsun. Arkaya kum çuvalı koyan Navara kullanıcıları biliyorum.

    Arkaya konan 200 kg yükün 3 yıldıza bedel olmasıda ayrı bir olay.

    L200 güvenlik konusundada liderliğini kanıtlamış ( dönüş yarıçapı ,iç hacim ve tüketim konusunda zaten en iyisiydi) . Fazla söze gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jackal78 -- 28 Şubat 2008; 17:12:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackal78

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    l200 200 kilo daha hafif navaradan... kafayı yeşil yaparak 4 yıldızı kapmış... l200 ün kasaya 200 kilo ağırlık koyup kullanan var...zıplamasın diye

    ağırlığı koyunca o da 1 yıldız...
    zaten şu haliyle bile göğüsde marginal yaralanma var...


    />




    Navara'nın L200'e göre daha az zıplattığını düşünüyorsan yanılıyorsun. Arkaya kum çuvalı koyan Navara kullanıcıları biliyorum.

    Arkaya konan 200 kg yükün 3 yıldıza bedel olmasıda ayrı bir olay.

    L200 güvenlik konusundada liderliğini kanıtlamış ( dönüş yarıçapı ,iç hacim ve tüketim konusunda zaten en iyisiydi) . Fazla söze gerek yok.

    Alıntıları Göster
    valla eniştemdede d max var 3000 cc kale gibi duruyo ama kalem gibi kırıldı arac resmen hayret verici bişey




  • quote:

    Orjinalden alıntı: denizci81

    PİYASANIN EN GÖZDE PİCKUPLARINI EURONCAPTE ÇARPTIRMIŞLAR.NAVARA VE D-MAX'İN ALDIĞI SONUÇLAR KALIPLARINA GÖRE İYİ DEĞİL,L200 İSE DAHA İYİ

    MİTSUBİSHİ L200 http://www.euroncap.com/tests/mitsubishi_l200/314.aspx

    NİSSAN NAVARA http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara/317.aspx

    ISUZU D-MAX http://www.euroncap.com/tests/isuzu_dmax_rodeo/316.aspx



    Çarpışma testlerini izledim de simdi burada bir haksızlık var navarayı burun üstü çakmışlar tabii o kadar hasar olur isuzu ve mitsubishi ye ise yandan carpmıslar. Bence test denen sey aynı denemeyi icermeli hepsi yandan ya da hepsi burundan carpılmalı.

    Not: isuzu ve mitsubishi'yi birde burun üstü cakmıslar da ben mi göremedim bilmiyorum linkte sadece dedigim sekilde izledim.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.