Şimdi Ara

Ford Focus II (Makyajlı Kasa) (504. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.080
Cevap
28
Favori
951.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 500501502503504
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Obscenity O kullanıcısına yanıt
    Gösterge panelimde benzer sorunlar vardı iyi bir oto elekktrikçi paneli çıkarıp bağlantılara lehim yaptı ve sorun tamamen düzeldi. Bayağı uğraştırdı bu işlem. 100 tl verdim. 250 tl ye değişim oluyorsa o da çok uygun bir fiyatmış.
  • 2010 focus titanium x benzin lpg otomatik aldım. kullanan kişilerden arabaya dair tavsiye ve görüşlerini öğrenmek istiyorum.
  • Hocam öncelikle aracın hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. Ben de aldığın araçtan düşünüyorum hatta haftasonu bitane gidip göreceğim. Acaba araban hakkında bilgi verebilir misin? Km kaç binde, ne kadara aldın, şanzımanda vuruntu sarsıntı var mı motoru vs nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tracian

    Hocam öncelikle aracın hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. Ben de aldığın araçtan düşünüyorum hatta haftasonu bitane gidip göreceğim. Acaba araban hakkında bilgi verebilir misin? Km kaç binde, ne kadara aldın, şanzımanda vuruntu sarsıntı var mı motoru vs nasıl?
    daha iyileri herkese nasip olsun inşallah amin teşekkür ederim.

    astra h 1.3 cdti essentia konfor easytronic 2011 65 bin km de aracımı satıp aldım. kesinlikle opel çok daha ekonomik. focus da iyi araba ama asla yakıt ve gidiş olarak astra h dizel gibi değil.

    focus benzinli 100 beygir vasat bir araba. hepsi bu. ve epey de fazla yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ma mi

    daha iyileri herkese nasip olsun inşallah amin teşekkür ederim.

    astra h 1.3 cdti essentia konfor easytronic 2011 65 bin km de aracımı satıp aldım. kesinlikle opel çok daha ekonomik. focus da iyi araba ama asla yakıt ve gidiş olarak astra h dizel gibi değil.

    focus benzinli 100 beygir vasat bir araba. hepsi bu. ve epey de fazla yakıyor.

    Alıntıları Göster
    neden aldınız o zaman
  • Cevabınız için teşekkür ederim,
    Yakıt sorun değil keza lpg ile çözülüyor daha az yakan illa ki vardır ama benim için önemli olan şanzımanın sorunsuz olması aldığınız araçta şanzımanda bir sorun var mı vuruntu gibi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • soğuk havada henüz ısınmamış motorda ilk vites geçişleri vuruntulu değil hafif sarsıntılı oluyor. bir kaç km sonrasında sarsıntı da kayboluyor. tamamen soğuk havayla ilgili.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zibidi Gonzales

    neden aldınız o zaman

    Alıntıları Göster
    aynen, madem size neden aldınız diye sorduracak kadar önceki aracı övüp focusu eleştirince açıklama gereği çıkıyor ortaya. neden aldım? bir süre araba arayıpta temiz düzgün bir arabaya denk gelmeyince insan bunalıyor. evde arabanın yokluğunda çoluk çocuk ile dışarı çıkılmıyor. fiyatlar arttı bir yandan. derken bu focus denk geldi. denize düşen yılana sarılır, ben de yapacak bir şey yok zaten ne denk gelirse şeklindeydi aramalarım, baktım arabaya ve aldım.

    astra dizel ile kıyaslamasını yapmak doğru değil aslında. biri benzinli biri dizel. ama laf açılınca söylemiş oldum. benzinli astraya göre focus arabadır kesinlikle.
  • forumda uzun yıllardır Focus MK 2 ya da 2.5 benzinli otomatik kullanan, bilgi verecek olan yok mu arkadaşlar
  • herkese merhaba.



    2010 focus otomatik benzinli (+lpg) aracım var. bir kaç ay önce aldım. yeni dikkatimi çeken bir durum söz konusu. aracı çalıştırıp yola çıkıyorum. araç henüz lpg ye geçmeden bakıyorum aracın hararet göstergesi tam orta seviye olan 90 çizgisinin çok hafif soluna gelip duruyor. benim bildiğim aracım 35 derecede lpg ye geçiyor. ancak araba lpg ye geçmeden motor ısısını gösteren ibre neredeyse 90 oluyor. kalorifer normal ısınma sorunu yok. antifriz plastik depoda normal seviyesinde.



    sormak istediğim bu kısa süre içinde sıcaklığın yükselmesi normal mi?
  • Konu ile uzun zamandır ilgilenemiyorum. Tam 12 yıl oldu. Artık bu konuyu ilgili bir arkadaşa bir devretmek istiyorum ilgilenen olursa bana bildirsin gereğini yapalım. Focus 2 sahibi olursa da daha iyi olur :)
  • Ben de otomatik lpg li focus sahibiyim. Araba çok hızlı ısınıyor. Yazın 300-350 metre civarında, yaklaşık 1 1.5 dakikada; kışın ise 650 700 metre 2 2.5 dakikada hararet göstergesi 90'a geliyor. Bu arada gösterge tam 90 olmuyor, çok hafif solunda duruyor. Motor soğukken ilk çalıştırmada en gec yukarıda belirttiğim surelerde lpg ye geçiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2007 1.6 tdci trend alma aşamasındayız. Araç 185.000 km Manuel tavsiye eder misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2010 otomatik focus mk 2.5 aracım var. eşim dün aracı park etmiş vites d konumunda kalmış. arayıp haber verdi aracın başına gittim. gidene kadar da internette araştırma yaptım. gittiğimde vites mandalının altındaki parçanın aşağı doğru 1 cm düştüğünü gördüm. mandalın üstündeki plastiği söktüm. vitesin teyp tarafındaki vidayı alyan ile söktüm. mandal çıktı. sıkıştığı için biraz uğraştım ve iki tırnağı kırıp aşağı düşen parçayı çıkardım. mandala tekrar takıp sökülenleri sıra ile yerlerine yerleştirdim. vites geçişleri harika oldu. bu parça genellikle kırılıyor diye yorumlar okudum. aklınızda bulunsun. zor geçen geçtiğini anlamayacak kadar hissizleşmiş vites arızası denk gelirse ilk bakacağınız yer burası olsun. fotoğraf çekemedim. aklıma bile gelmedi o karmaşada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TomShelby1610

    2007 1.6 tdci trend alma aşamasındayız. Araç 185.000 km Manuel tavsiye eder misiniz?

    Ben 5-6 sene önce 2008 1.6 tdci 185.000 km de almıştım. 3 sene kullandım, qashqaiye geçtim, o araç da hala bizde, 235 binde şu an, 2. araç olduğu için fazla km yapmadık, hiç bir sorunda çıkarmadı.

  • Arkadaşlar 2010 model 73.000 km de focus 2.5, 1.6 benzinli otomatik focusum var. 1 yıl önce 61.000 km de tüp taktırdım iki hafta öncesine kadar çok memnundum hiçbir sıkıntı yaşamadım. İki hafta önce bir yerde park halinde beklerken camları açmak için kontağı açtım ve kontağı 5-10 dk (daha fazla değil) açık unutmuşum. Ondan sonra kontağı çevirdim akü bitmiş. Takviye kablo bulup aracı çalıştırdık. Sonra aracı evin orda stop edip yarım saat sonra çalıştırmaya çalıştım. Araba zorlandı ama tekleyerek çalıştı. Sonra direk sanayiye gittim, giderken arıza lambası yandı. Aküyü değiştik ama lamba sönmedi. Bilgisayara bağladık 1. göz fakir karışım diyormuş. Bu arada yakıt da sanki biraz arttı. Lambayı söndürdü usta. 1 gün sonra yine yandı bu sefer lpg ciye gittim. Gaz ayarı bozulmuş dedi. Ayar yaptı, lambayı söndürdü "roleye arıza atmış" gibi bişey dedi ama tam anlamadım. Yakıt düzeldi arıza lambası birkaç gün yanmadı. Bugün araç sollarken gaza yüklenince vites küçüldü ve devir yükseldi (araç otomatik) ve arıza lambası tekrar yandı. Nedir bunun derdi anlayamadım. Ustalar da söndürüp gönderiyor. Belki masraf çıkarmak istemiyorlar ama tam olarak sorunu da bilmiyorlar gibi geldi. Deneme yanılma yaparlarsa baya masraf çıkar gibi. Benzin enjekterü, gaz enjekterü...vs her biri ayrı masraf. Fikri olan var mı acaba? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lamba kendiliğinden söndü. Sonra tekrar yandı. Sonra tekrar söndü bi daha yanmadı şimdilik. Şimdilik sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim araç giderken arada ileri geri kerkiniyor neden olabilir acaba?

  • Ruzgar3460 kullanıcısına yanıt

    Sorunu çözdünüz mü?

  • 
Sayfa: önceki 500501502503504
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.