Şimdi Ara

Power box kullanıcı görüşleri?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
1
Favori
21.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Powerbox kullanan arkadaşlar buraya görüşlerini yazabilirmi örneğin ne marka power box kullanıyorsuz memnunmusunuz boxunuz hangi tip kumandalı kumandasız?yakıt sarfiyatına etkisi nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi STRONG1 -- 21 Ocak 2008; 11:43:52 >



  • ben kullanıyorum gayet menunum ,yakıt a etkisi de var
  • bende çok memnun um.. peugeot 207 ve ford connect 75 bg lik araçlarımda kullandım.. ve kullanmaktayım.. pek çok araçla boy ölçüşe bilecek duruma geldiler. tavsiye ederim.. saygılar...
  • markasını belirtmeden de geçemiyeceğim.. Dimsport Rapid ... kesinlikle.. hem servis.. hem ilgi alaka süper.. bilgi almak isterseniz.. kullanıcı olarak 0 544 677 11 03 ten yardım olurum.. saygılar..
  • Arkadaşlar cevaplar için teşekkürler powerbox uygulamasından sonra sakin kullanımda yakıt sarfiyatı düştümü? powerbox un yol bilgisayarını yanıltığı ortalama yakıt sarfiyatını düşük gösterdiği söyleniyor gerçekte durum nedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi STRONG1 -- 22 Ocak 2008; 14:39:42 >
  • Bütün Power Box lar Rapid, Alpin, SpeedBuster, v.s. yolbilgisayarlarını yanıltırlar..
  • powerbox gücü %18-20 arttırırken dizel tüketiminide %15-18 arttırmaktadır. Yolbilgisayarının düşük göstermesi sizi yanıltmasın, %15 daha ekleyin o değerlere.
  • power box hikaye, chip tuning şahane
  • ben ford connect 90ps arcıma chip tuning yaptırdım 400ytl ye çok memnunum tavsiye ederim
  • Dump Valve nedir, ne işe yarar?
    Dump Valve, turbo beslemeli otomobillerde turbo basıncını sürekli yüksek tutarak gaz tepkisini arttırmak için üretilmiş bir parçadır.

    Turbo beslemeli otomobillerde ayak gazdan çekildiğinde turbo hala dönmeye devam etmektedir, fakat turbonun bastığı havanın gideceği bir yer olmadığı için oluşan yüksek basınç turbo pervanesine büyük bir kuvvet uygulayarak pervaneyi aniden yavaşlatır. Gaza tekrar bastığınızda turbo basıncının tepe noktasına gelebilmesi için pervaneyi tekrar hızlandırmak gereklidir ve bu esnada istenilen turbo basıncı elde edilemediği için büyük bir performans kaybı yaşanır. Dump Valve işte bu performans kaybını önlemek için vardır.



    Dump Valve vasıl çalışır?

    Ayağınızı gazdan çektiğinizde Dump Valve hemen devreye girerek turbonun bastığı havayı dışarı verir, bu sayede turbonun önceden bastığı hava geri tepmeyeceği ve bir geri basınç uygulamayacağı için pervane yavaşlamaz, sizin de tekrar gaza bastığınız anda pervane yavaşlamamış olduğu için turbo basıncı hemen tepe noktasında ulaşır ve siz ani gazdan çekme ve basmalar arasında performans kaybı yaşamamış olursunuz. kaynak:www.elmasfanclub.com



    Dump Valve'in faydaları?

    * Turbo pervanesi üzerindeki olumsuz geri basıncı önleyerek turbonun ömrünü uzatır.

    * Turbo pervanesinin hızının yavaşlamasını engelleyerek turbo basıncını sürekli yüksek tutar. Yüksek turbo basıncı yüksek güç anlamına gelir.

    * Gazdan çekme ve gaza basma arasındaki eski ısınmış havayı dışarı verip yeni, soğuk havayı içeri aldığı için artı güç sağlar.
  • http://www.modifiyem.com/forum/showthread.php?t=64558&page=2

    Arkadaşlar edindiğim bilgilerle söylüyorum. Bence aracınıza powerbox yaptırmayın. Garantinizin bitmesini bekleyin ve chip tuning yaptırın. En sağlıklı ve doğru güç artışı bu şekilde oluyor.

    Forumdaki, Chip Tuning Uzmanı ve Torque Tuning bu işi yapan yerlerden duyduğum birkaçı. Wimmer-RST baya iyi bir chip tuning firması, bunu araştırıp öğrendim internetten. Gidip her iki yeride kendim gördükten sonra karar vereceğim ancak Wimmer-RST gibi oturmuş bir firmanın yazılımını kullanmak bana daha mantıklı geliyor nedenini bilmesemde.
  • sen o linkini veridğin konuda arıza yaşıyan orhanın arabasındaki arızanın asıl sebebini öğrendinmi arkadaşım..

    şimdi bu forumda box lı araç kullanan yüzlerce insanı zan altında bırakıyorsun..Sen kullanmak istemeyebilirisin..Ama bu ürünler avrupa kalite standartları enstitüsünden onay alan ciddi markalar..Ve yeteri kadar test edilmişler..
  • Bence demişim buda kendi fikrim olduğunu gösterir. İsteyen istediğini yaptırır, kalite konusunda onay almış ürünler sonuçta, dediğim gibi bunlar benim görüşlerim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackgod -- 20 Şubat 2008; 14:44:06 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    Bence demişim buda kendi fikrim olduğunu gösterir. İsteyen istediğini yaptırır, kalite konusunda onay almış ürünler sonuçta, dediğim gibi bunlar benim görüşlerim..


    Haklısın
  • Bu arada bu forumdaki yüzlerce box sahibi arkadaşların fikirlerini merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackgod -- 21 Şubat 2008; 12:40:15 >
  • selam arkadaşlar elimde daha önce aracımda takılı olan fakat arızalanması nedeni ile garanti kapsamında sıfırı ile değiştirmiş fakat tekrar taktırmamış olduğum sıfır bir alpin box satılıktır ilgilenenlere duyrulur
  • fiyat nedir ??

    hangi araçalara uygun ??
  • Arkadaslar ben 9 aydir ve yaklasik 15.000 km'dir astra 1.3 cdti aracimda power box kullaniyorum, hemde kötü olarak kabul edilen rail sesörüne takilanlardan kullaniyorum.Herhangi bir problemim de olmadi.Simdi isin uzmanlarima bir sorum olacak

    Söyle ki:Power box rail basincini düsük göstererek pompanin daha fazla çalismasina neden oluyor fakat bu basiç hiçbir zaman max. geçemez yani mekanik olarak 1600 bar basiç yapan bir pompaya 1700 bar basiç yaptiramassiniz.Rail basinci motorun devri ile dogru orantilidir yani devir arttikca rail basici da buna paralel olarak artar box ise burada rail basincinin max noktaya gelme devirini düsürerek düsük devirlerde büyük bir canlilik olusturur.Bundan dolaydir ki box uygulamasinin son hiza etkisi, olmaz derler ve dogrudurda.
    Peki bunun motora zarari nedir diye sorarsaniz cevabi basiç pompasinin özellikle sehir içinde kullanimda daha fazla çalismasidir derim yani enejektörlere ekstra yükleri olmaz.

    Gelelim chip uygulamasina; burada rail basincina bir uygulama yapilmamaktadir buna karsilik enjeksiyon zamanlariyda ve avans ayarlariyla oynanmaktadir yani enjektörler daha uzun zaman açik kalmaktadir.Bunun sonucu olarakta soz hizlarda artis olmaktadir.Fakat sunu unutmayin ki uzun süre açik kalan enjektörlere yakit pompalamak için basinç pompasi yine fazla çalismak zorunda kalacaktir.Yani degisen birsey olmuyacaktir.

    Acaba bu tezimde haklimiyim
  • selamlar

    Benim 2003 model A.4 1,9 TDi arabam var şu an 130,000 Km de chip tuning yaptırmak isterim. Maliyeti ne olur ve sonrasında güç ve yakıt tüketiminde ne gibi değişiklik olur?

    Şimdiden teşekkürler..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sindoman

    Arkadaslar ben 9 aydir ve yaklasik 15.000 km'dir astra 1.3 cdti aracimda power box kullaniyorum, hemde kötü olarak kabul edilen rail sesörüne takilanlardan kullaniyorum.Herhangi bir problemim de olmadi.Simdi isin uzmanlarima bir sorum olacak

    Söyle ki:Power box rail basincini düsük göstererek pompanin daha fazla çalismasina neden oluyor fakat bu basiç hiçbir zaman max. geçemez yani mekanik olarak 1600 bar basiç yapan bir pompaya 1700 bar basiç yaptiramassiniz.Rail basinci motorun devri ile dogru orantilidir yani devir arttikca rail basici da buna paralel olarak artar box ise burada rail basincinin max noktaya gelme devirini düsürerek düsük devirlerde büyük bir canlilik olusturur.Bundan dolaydir ki box uygulamasinin son hiza etkisi, olmaz derler ve dogrudurda.
    Peki bunun motora zarari nedir diye sorarsaniz cevabi basiç pompasinin özellikle sehir içinde kullanimda daha fazla çalismasidir derim yani enejektörlere ekstra yükleri olmaz.

    Gelelim chip uygulamasina; burada rail basincina bir uygulama yapilmamaktadir buna karsilik enjeksiyon zamanlariyda ve avans ayarlariyla oynanmaktadir yani enjektörler daha uzun zaman açik kalmaktadir.Bunun sonucu olarakta soz hizlarda artis olmaktadir.Fakat sunu unutmayin ki uzun süre açik kalan enjektörlere yakit pompalamak için basinç pompasi yine fazla çalismak zorunda kalacaktir.Yani degisen birsey olmuyacaktir.

    Acaba bu tezimde haklimiyim


    Bi kaç düzeltme yapıyım tezini tekrar gözden geçir..

    Rail basıncı motor devrine paralel yükselmez..Hiç bişeye paralel yükselmez..Onu kontrol eden parametreler çok farklıdır..Ama genel olarak Yük arttıkça basınçta artar..
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.