Şimdi Ara

Triger zinciri kullanan motorlar veritabanı kuralım (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
4
Favori
130.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Opel Insignia ne kullanıyor arkadaşlar?..
  • Arkadaşlar Kia 1,6 crdi motor da triger zinciri kullanıyormuş.
  • 2002 yılından sonra üretilen VOLVO S40 'da da zincir var diye biliyorum.
  • fsi motordada zincir var diye biliyorum.
  • Yeni honda jazz 2009 zincirli ve sesini hiç duymuyorum
  • Aşağıdaki FSI motorlarda kayış var, fakat bir seride zincir olma olasılığı da mevcut. Bu husus Alman kullanıcıları arasında da anlaşmazlığa sebep olmuştur.

    1.6 FSI
    2.0 FSI
    2.0 FSI Turbo

     Triger zinciri kullanan motorlar veritabanı kuralım


     Triger zinciri kullanan motorlar veritabanı kuralım


     Triger zinciri kullanan motorlar veritabanı kuralım




  • Burada da 1.6 FSI motorunun zincirli versiyonu var:

     Triger zinciri kullanan motorlar veritabanı kuralım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Deniz

    Opel Insignia ne kullanıyor arkadaşlar?..


    dizeli triger zincirli insignianın benzinlilerde kayış var
  • skoda felicia da zincir kullanılıyor.
  • eski kasa ford ka 1.3
    yeni lancer 1.5 motoru
    colt 1.5 motoru
  • Daihatsu=(Toyota) motorlarının çoğunluğu zincirli, coure 1.0 kayışlı.
  • 1.6 fsi motorlarda zincir var.
  • 1994 renault fairway 1.6 zincir kullanıyor
  • Hyundai i30 zincir kullanıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth

    eski kasa ford ka 1.3
    yeni lancer 1.5 motoru
    colt 1.5 motoru


    tüm colt motorlarında triger zincir sadece 1.5 te değil.

    sen biliyorsundur muhakkak ta ben diğer arkadaşlar yanlış bilgilenmesin diye yazıyorum :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth

    eski kasa ford ka 1.3
    yeni lancer 1.5 motoru
    colt 1.5 motoru


    tüm colt motorlarında triger zincir sadece 1.5 te değil.

    sen biliyorsundur muhakkak ta ben diğer arkadaşlar yanlış bilgilenmesin diye yazıyorum :)

    önceden yazmışında eksik olanları koydum.
  • Merhaba arkadaşlar.. Nissan x-trail aracımız var, bir süre önce motor lambası yandı servis sisteme bağladı hatayı okudu ve zincir uzamış değişmesi lazım dedi.. motor lambasının yanmasından zincirin uzamasını nasıl anlayabiliyorlar çok idrak edemedim açıkcası, izah edebilecek varsa memnun olurum.
    Bir süredir performans düşüklüğü de yaşıyoruz araçta, yorumlarınızı bekliyorum...
  • makineye bağlıyolar onlarda hata kodunu görerek neresi olduğunu anlıyorlar. aracın nasıl anladığına dair hiç bi fikrim yok.
  • kesin olarak bilmemekle birlikte zincir uzadığı zaman krank açısı ve eksantrik arasında olmaması gerekn bir açı oluşur avans değeri değişir , bunu tespit ediyor demek ki.


    quote:

    Orjinalden alıntı: elliyedi

    Merhaba arkadaşlar.. Nissan x-trail aracımız var, bir süre önce motor lambası yandı servis sisteme bağladı hatayı okudu ve zincir uzamış değişmesi lazım dedi.. motor lambasının yanmasından zincirin uzamasını nasıl anlayabiliyorlar çok idrak edemedim açıkcası, izah edebilecek varsa memnun olurum.
    Bir süredir performans düşüklüğü de yaşıyoruz araçta, yorumlarınızı bekliyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: elliyedi

    Merhaba arkadaşlar.. Nissan x-trail aracımız var, bir süre önce motor lambası yandı servis sisteme bağladı hatayı okudu ve zincir uzamış değişmesi lazım dedi.. motor lambasının yanmasından zincirin uzamasını nasıl anlayabiliyorlar çok idrak edemedim açıkcası, izah edebilecek varsa memnun olurum.
    Bir süredir performans düşüklüğü de yaşıyoruz araçta, yorumlarınızı bekliyorum...

    motor lambasından ne anlatılmak isteniyor onu anlamadım ben.yağ lambasımı arıza sensorumu.egzantrik zinciri o kadar uzamaz.uzama işi biraz abartılmış.üzerinde çalıştığı dişlilerde zamanla aşınıyor ve boşluğa onunda katkısı oluyor.eksantrik zinciri motor yağı ile yağlanır dışardan müdahele ile yağlanmaz.iyi tarafları:ömrü uzundur.kolay arıza vermez.kopma olayını hiç duymadım.sadece aşınmadan dolayı ve zamanla gergi yayının zayıflaması ile bakla atlarki bu olay olana kadar beklememek gerekir.kullanım ömrü tamamlanınca şıkırtı başlar.avans düşer vs.yani bizi uyarır.tamiride o kadar abartılı deyildir.genelde zincir gergi takozu ve ustanın tanımlamasıyla dişliler dağişir(krank-egzantrik-varsa pompa.)ve hepsinide değiştirmek gerekmeyebilir.genelde krank dişlisi daha erken bozulur(aşınır).sonuç benim tercihim zincirden yana.çok eski motorlarda fiber dişli vardı(bilgi için.şimdi kullanılmıyor)




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.