Şimdi Ara

Peugeot 206 modelleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
2
Favori
142.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar
    2.el Peugeot 206 almayı düşünüyorum
    Fakat çok fazla anlamadığım için hangi modelin ne gibi artısı eksisi var bilmiyorm
    206 Colorline,206 Desire,206 Feline,206 Look,206 Panoramic,206 Quicksilver,206 RC,206 Roland Garros,206 X-Design,206 X-Line,206 XR,206 XS,206 XSİ,206 XT
    modelleri mevcut
    aralarındaki farkları nereden nasıl öğrenebilirim?



  • bende 1,4 motor 2002 model otomatik XT var. özelliklerini söyleyim (sanırım o zamanın en donanımlı modeliydi)

    -abs
    -alüminyum jant
    -otomatik yanan farlar
    -yağmur sensörü
    -ön sis farı

    sanırım diğerlerine göre daha fazla bir özelliği yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: resmonse

    bende 1,4 motor 2002 model otomatik XT var. özelliklerini söyleyim (sanırım o zamanın en donanımlı modeliydi)

    -abs
    -alüminyum jant
    -otomatik yanan farlar
    -yağmur sensörü
    -ön sis farı

    sanırım diğerlerine göre daha fazla bir özelliği yok.
    Modeller arasında sadece donanım farkımı vardır(abs,airbag,sunroof v.s.)?
    Yoksa mekanik açıdan da farklılıklar sözkonusu oluyormu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kionec

    Modeller arasında sadece donanım farkımı vardır(abs,airbag,sunroof v.s.)?
    Yoksa mekanik açıdan da farklılıklar sözkonusu oluyormu acaba?

    Alıntıları Göster
    Evet sadece donanım farkı var. Bir de üretildiği yıla göre değişik model isimleri alıyor sanırım. Mesela ben aldıktan sonra Colorline çıktı. Özelliklerine baktım. Diğerlerinden fark göremedim. Şimdi yok. Çok net bilmiyorum ama bu modeller arasında pek abartılı fark yok. Dedim ya benimkisi en donanımlısıydı diye. Farkları yazdım. Bu farklar abartılacak fark değil. Bana göre olmazsa olmazı ABS. Diğerleri olmazsa da olabilir, çok önemli değil. Fakat 206 ların 1.4 ve 1.6 motor seçenekleri var. Bu seçeneklere göre model adı değişiyor mu onu bilmiyorum. Bence önemli olan güvenlik donanımlarının tam olması. Gerisi o kadar önemli değil. Mesela bazı modellerin tavanı komple açılıyor. Sanırım onların adı "Panoramic" olabilir. Özetle model adı sadece pazarlama tekniğidir. Siz satın alacaksanız model adına takılmayıp donanım özelliklerine bakın. Dedğim gibi 206'larda ABS en önemli donanım özelliği. Bunu yanında alüminyum jant, otomatik yanan farlar, yağmur sensörü, ön sis farı gibi pekte önemli olmayan özellikler vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: resmonse

    Evet sadece donanım farkı var. Bir de üretildiği yıla göre değişik model isimleri alıyor sanırım. Mesela ben aldıktan sonra Colorline çıktı. Özelliklerine baktım. Diğerlerinden fark göremedim. Şimdi yok. Çok net bilmiyorum ama bu modeller arasında pek abartılı fark yok. Dedim ya benimkisi en donanımlısıydı diye. Farkları yazdım. Bu farklar abartılacak fark değil. Bana göre olmazsa olmazı ABS. Diğerleri olmazsa da olabilir, çok önemli değil. Fakat 206 ların 1.4 ve 1.6 motor seçenekleri var. Bu seçeneklere göre model adı değişiyor mu onu bilmiyorum. Bence önemli olan güvenlik donanımlarının tam olması. Gerisi o kadar önemli değil. Mesela bazı modellerin tavanı komple açılıyor. Sanırım onların adı "Panoramic" olabilir. Özetle model adı sadece pazarlama tekniğidir. Siz satın alacaksanız model adına takılmayıp donanım özelliklerine bakın. Dedğim gibi 206'larda ABS en önemli donanım özelliği. Bunu yanında alüminyum jant, otomatik yanan farlar, yağmur sensörü, ön sis farı gibi pekte önemli olmayan özellikler vardır.

    Alıntıları Göster
    aralarinda sadece donanim acisindan farkliliklar var.


    onun disinda sase olarak aynidir. mekanik motor olarka da aynidir..


    ama 206 alacaksaniz XT sanirim en donanimli versiyonuydu.. onu alin.. ama hdi dizel alin bence.. inanilmaz az yakan bir motor


    ama arac icin ovguyle bahsedemeyecegim..


    cok dayaniksiz ve paslanan bir arabadir.. evet resmen araba 2-3 yasindayken paslaniyor. ve iscilik kalitesi sifirin altinda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: munisugur

    aralarinda sadece donanim acisindan farkliliklar var.


    onun disinda sase olarak aynidir. mekanik motor olarka da aynidir..


    ama 206 alacaksaniz XT sanirim en donanimli versiyonuydu.. onu alin.. ama hdi dizel alin bence.. inanilmaz az yakan bir motor


    ama arac icin ovguyle bahsedemeyecegim..


    cok dayaniksiz ve paslanan bir arabadir.. evet resmen araba 2-3 yasindayken paslaniyor. ve iscilik kalitesi sifirin altinda

    Alıntıları Göster
    Ben 2001 xr kullanıyorum işçilik fiyatına göre yeterli ve paslanma hiç olmadı(Araç İzmir arabası olmasına rağmen).Xr başlangıç donanımıdır.Ama ona rağmen rakiplerine kıyasla daha fazla özelliklere sahip.Örneğin 2001 modelde direksiyon yükseklik ayarı ve direksiyondan kumanda radyo teyp var.Aracın en beğilen yönleri motoru ve görünüşüdür.Sağlamlık açısından hiçbir sorunla karşılaşmadım.Sorunlu bir araç değildir.Sorunlu olsa 6 milyona yakın adet satılmazdı.Size tavsiyem hdi almanız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: munisugur

    aralarinda sadece donanim acisindan farkliliklar var.


    onun disinda sase olarak aynidir. mekanik motor olarka da aynidir..


    ama 206 alacaksaniz XT sanirim en donanimli versiyonuydu.. onu alin.. ama hdi dizel alin bence.. inanilmaz az yakan bir motor


    ama arac icin ovguyle bahsedemeyecegim..


    cok dayaniksiz ve paslanan bir arabadir.. evet resmen araba 2-3 yasindayken paslaniyor. ve iscilik kalitesi sifirin altinda

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: munisugur

    aralarinda sadece donanim acisindan farkliliklar var.


    onun disinda sase olarak aynidir. mekanik motor olarka da aynidir..


    ama 206 alacaksaniz XT sanirim en donanimli versiyonuydu.. onu alin.. ama hdi dizel alin bence.. inanilmaz az yakan bir motor


    ama arac icin ovguyle bahsedemeyecegim..


    cok dayaniksiz ve paslanan bir arabadir.. evet resmen araba 2-3 yasindayken paslaniyor. ve iscilik kalitesi sifirin altinda

    yok daha neler... 5 yıldır kullanıyorum. pas mas yok. işçilik olarak da hiç bir sorun yaşamadım. taş gibi araba, daha ne olsun. türkiye şartlarında. sizin 206 kullanıcısı olmadığınızı tahmin ediyorum... dizel konusuna gelince de, bu konu defalarca tartışıldı. vatandaş ihtiyacına göre ne isterse onu alır. arkadaşın sorusunu yine saptırıyoruz gibi geldi bana. konu dizel-benzinli değildi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: resmonse

    quote:

    Orjinalden alıntı: munisugur

    aralarinda sadece donanim acisindan farkliliklar var.


    onun disinda sase olarak aynidir. mekanik motor olarka da aynidir..


    ama 206 alacaksaniz XT sanirim en donanimli versiyonuydu.. onu alin.. ama hdi dizel alin bence.. inanilmaz az yakan bir motor


    ama arac icin ovguyle bahsedemeyecegim..


    cok dayaniksiz ve paslanan bir arabadir.. evet resmen araba 2-3 yasindayken paslaniyor. ve iscilik kalitesi sifirin altinda

    yok daha neler... 5 yıldır kullanıyorum. pas mas yok. işçilik olarak da hiç bir sorun yaşamadım. taş gibi araba, daha ne olsun. türkiye şartlarında. sizin 206 kullanıcısı olmadığınızı tahmin ediyorum... dizel konusuna gelince de, bu konu defalarca tartışıldı. vatandaş ihtiyacına göre ne isterse onu alır. arkadaşın sorusunu yine saptırıyoruz gibi geldi bana. konu dizel-benzinli değildi...

    Alıntıları Göster
    mesaj yazan son iki arkadas yazdiklarima neden saygi gostermiyorsunuz!!!


    ben kendi 206 hdi aracimda yasadiklarimi paylasdim...


    herkesin beklentileri farklidir araclarindan.. benim beklentilerimi karsilamadi. demekki size yetiyor..


    bana gore cok dayaniksiz ve kalitesiz aracdir 206...

    dizel motorunu ovuyorum cunku hakikaten basarili... cok az yakiyor....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: munisugur

    mesaj yazan son iki arkadas yazdiklarima neden saygi gostermiyorsunuz!!!


    ben kendi 206 hdi aracimda yasadiklarimi paylasdim...


    herkesin beklentileri farklidir araclarindan.. benim beklentilerimi karsilamadi. demekki size yetiyor..


    bana gore cok dayaniksiz ve kalitesiz aracdir 206...

    dizel motorunu ovuyorum cunku hakikaten basarili... cok az yakiyor....


    Alıntıları Göster
    saygısızlık nerede anlamadım? fikirlerinize katılmamak saygısızlık mı?
    araçtan bahsedecek olursak; dayanıksız olan neresi? ne kusuru var? neresi arızalandı?
    (ayrıca koyu renk yazmanıza gerek yok. normal yazıyı da okuyabiliyorom)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: resmonse

    saygısızlık nerede anlamadım? fikirlerinize katılmamak saygısızlık mı?
    araçtan bahsedecek olursak; dayanıksız olan neresi? ne kusuru var? neresi arızalandı?
    (ayrıca koyu renk yazmanıza gerek yok. normal yazıyı da okuyabiliyorom)

    Alıntıları Göster
    206 hdi nin en güzel özelliğinin gerçekten çok az yakması olduğunu biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: resmonse

    saygısızlık nerede anlamadım? fikirlerinize katılmamak saygısızlık mı?
    araçtan bahsedecek olursak; dayanıksız olan neresi? ne kusuru var? neresi arızalandı?
    (ayrıca koyu renk yazmanıza gerek yok. normal yazıyı da okuyabiliyorom)

    Alıntıları Göster

    quote:

    Orjinalden alıntı: resmonse

    saygısızlık nerede anlamadım? fikirlerinize katılmamak saygısızlık mı?
    araçtan bahsedecek olursak; dayanıksız olan neresi? ne kusuru var? neresi arızalandı?
    (ayrıca koyu renk yazmanıza gerek yok. normal yazıyı da okuyabiliyorom)



    fikirlerime elbette katilmayabilirsiniz bu saygisizlik degildir.. saygisizliginiz benim 206 kullanicisi olmadigimi iddaa ederek yalanci oldugumu ima etmenizdir.


    dayaniksizligini arabanin ic kalitesine(pardon kalitesizligine) bakarak anlayabilirsiniz..


    sinyal verirsiniz direksiyonu toplarsiniz sinyal kendi kendine obur yone sinyali verir.. (bu 307 dahil kronik sorundur)
    araba yol tutma aliskanligi yok
    ic dugmeleri basinca sanki ele yapisip cikacak hissi veriyor vs vs vs


    daha anlatmami istermisiniz?


    ayrica iyiki buyuk puntolarla yazmisim baksaniza ne dedigimi bu sekilde bile idrak edememissiniz ufak yazsam ne dieyeceksiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: munisugur


    quote:

    Orjinalden alıntı: resmonse

    saygısızlık nerede anlamadım? fikirlerinize katılmamak saygısızlık mı?
    araçtan bahsedecek olursak; dayanıksız olan neresi? ne kusuru var? neresi arızalandı?
    (ayrıca koyu renk yazmanıza gerek yok. normal yazıyı da okuyabiliyorom)



    fikirlerime elbette katilmayabilirsiniz bu saygisizlik degildir.. saygisizliginiz benim 206 kullanicisi olmadigimi iddaa ederek yalanci oldugumu ima etmenizdir.


    dayaniksizligini arabanin ic kalitesine(pardon kalitesizligine) bakarak anlayabilirsiniz..


    sinyal verirsiniz direksiyonu toplarsiniz sinyal kendi kendine obur yone sinyali verir.. (bu 307 dahil kronik sorundur)
    araba yol tutma aliskanligi yok
    ic dugmeleri basinca sanki ele yapisip cikacak hissi veriyor vs vs vs


    daha anlatmami istermisiniz?


    ayrica iyiki buyuk puntolarla yazmisim baksaniza ne dedigimi bu sekilde bile idrak edememissiniz ufak yazsam ne dieyeceksiniz...


    Alıntıları Göster
    Full bir xt bulup alabilirsiniz.
    Dizel konusuna katılmıyorum benzinle okadar güzel tasarruf yapmayı öğrendim ki dizeli aratmıyor,basmazsan benzinlidede tasarruf yaparsın ama inan deviri yüksek tutup vites değiştirmediğin zamanlarda sanki benzin depo delik boşalıyor gibi oluyor bunu test ettim çünkü hayatımda hiç yapmadığım birşeyi 4 bira atarak(tabi bilincim açık) arkadaşımla eve dönecektik depoda ceyrekden biraz az benzin vardı aksam 20 liralik almıstım neyse gece oldu içtik eve dönüyoruz yollar bom boş yaşadığım şehirde 10 dan 11 dan sonra el etek çekilir bastım basabildiğim kadar devir yüksek vites küçük kesiyice girdim zorladım arabayı sanırım balatalardan koku geldi ve 10 15 dk sürdü yolculuğumuz en fazla 20 dakika depoda tekrar ceyrekden biraz az benzin vardı.
    Ama bazmazsan araba ondan ne istediğini idrak edebiliyor.
    Paslanma konusuna gelince rutubetin en çok olduğu şehirlerden biri olan mersinde 2000 model arac da bırak paslanmayı boyada en ufak kabarma bile görmedim.
    Sinyal konusunada katılmıyorum henuz öyle birşey yaşamadım.
    Kötü olan yeni sacında sacı çok ince arabayı silerken agırlıgını verirsen pat göçüyor başka bir şikayetim yok.
    1.6 almayı düşünürsen 8 ve 16v olmak üzre ikiye ayrılıyor makyaj yemeden önceki kasalarında 90hp sonraki kasalarda 110 motor olarak motor ustasının dediğine göre eski kasaların motorlarını daha çok övdü bilemiyorum araştırın iyice.
    Donanım olarak bütün xt ler bir değil birinde abs varsa immo yok immo varsa abs yok yada her ikisi var bazılarında yan hava yastığı var bazılarında yok yani donanım olarak biraz karışık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rLzApex -- 16 Ocak 2008; 23:07:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rLzApex

    Full bir xt bulup alabilirsiniz.
    Dizel konusuna katılmıyorum benzinle okadar güzel tasarruf yapmayı öğrendim ki dizeli aratmıyor,basmazsan benzinlidede tasarruf yaparsın ama inan deviri yüksek tutup vites değiştirmediğin zamanlarda sanki benzin depo delik boşalıyor gibi oluyor bunu test ettim çünkü hayatımda hiç yapmadığım birşeyi 4 bira atarak(tabi bilincim açık) arkadaşımla eve dönecektik depoda ceyrekden biraz az benzin vardı aksam 20 liralik almıstım neyse gece oldu içtik eve dönüyoruz yollar bom boş yaşadığım şehirde 10 dan 11 dan sonra el etek çekilir bastım basabildiğim kadar devir yüksek vites küçük kesiyice girdim zorladım arabayı sanırım balatalardan koku geldi ve 10 15 dk sürdü yolculuğumuz en fazla 20 dakika depoda tekrar ceyrekden biraz az benzin vardı.
    Ama bazmazsan araba ondan ne istediğini idrak edebiliyor.
    Paslanma konusuna gelince rutubetin en çok olduğu şehirlerden biri olan mersinde 2000 model arac da bırak paslanmayı boyada en ufak kabarma bile görmedim.
    Sinyal konusunada katılmıyorum henuz öyle birşey yaşamadım.
    Kötü olan yeni sacında sacı çok ince arabayı silerken agırlıgını verirsen pat göçüyor başka bir şikayetim yok.
    1.6 almayı düşünürsen 8 ve 16v olmak üzre ikiye ayrılıyor makyaj yemeden önceki kasalarında 90hp sonraki kasalarda 110 motor olarak motor ustasının dediğine göre eski kasaların motorlarını daha çok övdü bilemiyorum araştırın iyice.
    Donanım olarak bütün xt ler bir değil birinde abs varsa immo yok immo varsa abs yok yada her ikisi var bazılarında yan hava yastığı var bazılarında yok yani donanım olarak biraz karışık.

    Alıntıları Göster
    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim
    Benzinli-dizek konusuna da açıklık getirmek istiyorum.
    Baktığım hemen hemen tüm dizeller van idi.Maalesef van olmasının arkaya kimseyi oturtamama ve ya ekstra masraf ile (koltuk,cam,ruhsata işletme) kullanabilme dışında genelde şirket aracı olarak tercih ediliyor olması ve yine bu kesimin aracı çok fazla hırpalaması (istisnalar kaideyi bozmaz :)) gibi negatif yonleri var.düşüncem benzinli alıp cebe açtığı delige gore ya benzinli kullanmak ya da otogaz a (çığlıkları duyar gibi oldum) çevirmek.
    Bu arada HDI olan modellerin hem tasarruf konusunda hemde dizel olmasına rağmen gayet tatmin edici gücü oldugunu duydum.
    Bir de yetkili servislerin çok başarılı olmadığını hatta bazen değişmesi gereken bir parça için uzun süreler beklenebildiğini de duydum
    Ne kadar dogrudur sizce




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kionec

    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim
    Benzinli-dizek konusuna da açıklık getirmek istiyorum.
    Baktığım hemen hemen tüm dizeller van idi.Maalesef van olmasının arkaya kimseyi oturtamama ve ya ekstra masraf ile (koltuk,cam,ruhsata işletme) kullanabilme dışında genelde şirket aracı olarak tercih ediliyor olması ve yine bu kesimin aracı çok fazla hırpalaması (istisnalar kaideyi bozmaz :)) gibi negatif yonleri var.düşüncem benzinli alıp cebe açtığı delige gore ya benzinli kullanmak ya da otogaz a (çığlıkları duyar gibi oldum) çevirmek.
    Bu arada HDI olan modellerin hem tasarruf konusunda hemde dizel olmasına rağmen gayet tatmin edici gücü oldugunu duydum.
    Bir de yetkili servislerin çok başarılı olmadığını hatta bazen değişmesi gereken bir parça için uzun süreler beklenebildiğini de duydum
    Ne kadar dogrudur sizce

    Alıntıları Göster
    özellikle hdi olanı, bir genç için ideal. al kullan, vur kır şehiriçinde heryeri gez arabası hem şekli de güzel. tüplü şahin parasına müthiş bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    özellikle hdi olanı, bir genç için ideal. al kullan, vur kır şehiriçinde heryeri gez arabası hem şekli de güzel. tüplü şahin parasına müthiş bir araç.

    Alıntıları Göster
    Parça konusunda denk gelmedim öyle birşeye.
    Benzin konusuna gelince aracı alınca körü körüne lpg dönüştürücem diye kendini şartlama kullan 2 ,3 ay bir performans olarak sür birde sakin sür sakin sürüşte dizel bazında olduğunu göreceksin.
    Şehir dışında ışıksız yerlerde mesela en son pek uzun denilmesede 200 250 km yol yaptım gece yarım depodaydı eve döndüğümde baktım panele tek diş benzin yakmışım yakıt göstergesi olmadığı için yani yarımın hemen altındaki kutucukdaydı gösterge 90 - 100-110 km di hızım ortalaması sanırım genel olarak 95 felandı.
    Van işine hiç girme genel olarak yüzde 95 ticari amaçlı kullanılıyor şirket çalışanlarınıda görüyoruz polisler gibi sanki altındaki araçlar umurlarında değil yıpranıyor yani çok çabuk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rLzApex

    Parça konusunda denk gelmedim öyle birşeye.
    Benzin konusuna gelince aracı alınca körü körüne lpg dönüştürücem diye kendini şartlama kullan 2 ,3 ay bir performans olarak sür birde sakin sür sakin sürüşte dizel bazında olduğunu göreceksin.
    Şehir dışında ışıksız yerlerde mesela en son pek uzun denilmesede 200 250 km yol yaptım gece yarım depodaydı eve döndüğümde baktım panele tek diş benzin yakmışım yakıt göstergesi olmadığı için yani yarımın hemen altındaki kutucukdaydı gösterge 90 - 100-110 km di hızım ortalaması sanırım genel olarak 95 felandı.
    Van işine hiç girme genel olarak yüzde 95 ticari amaçlı kullanılıyor şirket çalışanlarınıda görüyoruz polisler gibi sanki altındaki araçlar umurlarında değil yıpranıyor yani çok çabuk.

    Alıntıları Göster
    Maşallah arkadaş yazmış ben okurken iflas ettim. Kaç model çıkartmışlar 206 'ya helal olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: munisugur


    quote:

    Orjinalden alıntı: resmonse

    saygısızlık nerede anlamadım? fikirlerinize katılmamak saygısızlık mı?
    araçtan bahsedecek olursak; dayanıksız olan neresi? ne kusuru var? neresi arızalandı?
    (ayrıca koyu renk yazmanıza gerek yok. normal yazıyı da okuyabiliyorom)



    fikirlerime elbette katilmayabilirsiniz bu saygisizlik degildir.. saygisizliginiz benim 206 kullanicisi olmadigimi iddaa ederek yalanci oldugumu ima etmenizdir.


    dayaniksizligini arabanin ic kalitesine(pardon kalitesizligine) bakarak anlayabilirsiniz..


    sinyal verirsiniz direksiyonu toplarsiniz sinyal kendi kendine obur yone sinyali verir.. (bu 307 dahil kronik sorundur)
    araba yol tutma aliskanligi yok
    ic dugmeleri basinca sanki ele yapisip cikacak hissi veriyor vs vs vs


    daha anlatmami istermisiniz?


    ayrica iyiki buyuk puntolarla yazmisim baksaniza ne dedigimi bu sekilde bile idrak edememissiniz ufak yazsam ne dieyeceksiniz...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: munisugur


    quote:

    Orjinalden alıntı: resmonse

    saygısızlık nerede anlamadım? fikirlerinize katılmamak saygısızlık mı?
    araçtan bahsedecek olursak; dayanıksız olan neresi? ne kusuru var? neresi arızalandı?
    (ayrıca koyu renk yazmanıza gerek yok. normal yazıyı da okuyabiliyorom)



    fikirlerime elbette katilmayabilirsiniz bu saygisizlik degildir.. saygisizliginiz benim 206 kullanicisi olmadigimi iddaa ederek yalanci oldugumu ima etmenizdir.


    dayaniksizligini arabanin ic kalitesine(pardon kalitesizligine) bakarak anlayabilirsiniz..


    sinyal verirsiniz direksiyonu toplarsiniz sinyal kendi kendine obur yone sinyali verir.. (bu 307 dahil kronik sorundur)
    araba yol tutma aliskanligi yok
    ic dugmeleri basinca sanki ele yapisip cikacak hissi veriyor vs vs vs


    daha anlatmami istermisiniz?


    ayrica iyiki buyuk puntolarla yazmisim baksaniza ne dedigimi bu sekilde bile idrak edememissiniz ufak yazsam ne dieyeceksiniz...


    DOSTUM, SENİN ARABAN ÇÜRÜK ÇIKTIYSA YADA KULLANMASINI BECEREMEDİYSEN BU SENİN ŞANSSIZLIĞIN DEMEKKİ. BENİM ARACIMDA BU ANLATTIĞINI VE KRONİK OLDUĞUNU İDDİA ETTİĞİN SORUNLARIN HİÇ BİRİ OLMADI. ÜSTELİK BU SAHİP OLDUĞUM 2. 206.
    DAHA ANLATMANA GEREK YOK. SENİN ARABAN ÇÜRÜK ÇIKMIŞ YADA SANA SAĞLAM DİYE TOPLAMA ARABA KAKALAMIŞLAR...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: munisugur


    quote:

    Orjinalden alıntı: resmonse

    saygısızlık nerede anlamadım? fikirlerinize katılmamak saygısızlık mı?
    araçtan bahsedecek olursak; dayanıksız olan neresi? ne kusuru var? neresi arızalandı?
    (ayrıca koyu renk yazmanıza gerek yok. normal yazıyı da okuyabiliyorom)



    fikirlerime elbette katilmayabilirsiniz bu saygisizlik degildir.. saygisizliginiz benim 206 kullanicisi olmadigimi iddaa ederek yalanci oldugumu ima etmenizdir.


    dayaniksizligini arabanin ic kalitesine(pardon kalitesizligine) bakarak anlayabilirsiniz..


    sinyal verirsiniz direksiyonu toplarsiniz sinyal kendi kendine obur yone sinyali verir.. (bu 307 dahil kronik sorundur)
    araba yol tutma aliskanligi yok
    ic dugmeleri basinca sanki ele yapisip cikacak hissi veriyor vs vs vs


    daha anlatmami istermisiniz?


    ayrica iyiki buyuk puntolarla yazmisim baksaniza ne dedigimi bu sekilde bile idrak edememissiniz ufak yazsam ne dieyeceksiniz...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: munisugur


    quote:

    Orjinalden alıntı: resmonse

    saygısızlık nerede anlamadım? fikirlerinize katılmamak saygısızlık mı?
    araçtan bahsedecek olursak; dayanıksız olan neresi? ne kusuru var? neresi arızalandı?
    (ayrıca koyu renk yazmanıza gerek yok. normal yazıyı da okuyabiliyorom)



    fikirlerime elbette katilmayabilirsiniz bu saygisizlik degildir.. saygisizliginiz benim 206 kullanicisi olmadigimi iddaa ederek yalanci oldugumu ima etmenizdir.


    dayaniksizligini arabanin ic kalitesine(pardon kalitesizligine) bakarak anlayabilirsiniz..


    sinyal verirsiniz direksiyonu toplarsiniz sinyal kendi kendine obur yone sinyali verir.. (bu 307 dahil kronik sorundur)
    araba yol tutma aliskanligi yok
    ic dugmeleri basinca sanki ele yapisip cikacak hissi veriyor vs vs vs


    daha anlatmami istermisiniz?


    ayrica iyiki buyuk puntolarla yazmisim baksaniza ne dedigimi bu sekilde bile idrak edememissiniz ufak yazsam ne dieyeceksiniz...


    Şu yazdıklarınızı okuyunca inanın hangi arabadan bahsettiğinizi anlayamadım.İlk defa da sizden duyuyorum bu sorunları(tüm pug forumlarını yakından takip ederim).Sanırım siz ya arabaları karıştırdınız ya da bu forumdaki anti-pug rüzgarına kapıltınız.
    Eğer 206 nızla bi sorun yaşadıysanız ''benim 206'' diyerek cümle kurarsanız daha doğru bilgi verirsiniz. Ayrıca yol tutmama konusu gerçekten komik.206 yı focusla mı kıyaslayıp bunları yazdınız anlamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egebuca

    quote:

    Orjinalden alıntı: munisugur


    quote:

    Orjinalden alıntı: resmonse

    saygısızlık nerede anlamadım? fikirlerinize katılmamak saygısızlık mı?
    araçtan bahsedecek olursak; dayanıksız olan neresi? ne kusuru var? neresi arızalandı?
    (ayrıca koyu renk yazmanıza gerek yok. normal yazıyı da okuyabiliyorom)



    fikirlerime elbette katilmayabilirsiniz bu saygisizlik degildir.. saygisizliginiz benim 206 kullanicisi olmadigimi iddaa ederek yalanci oldugumu ima etmenizdir.


    dayaniksizligini arabanin ic kalitesine(pardon kalitesizligine) bakarak anlayabilirsiniz..


    sinyal verirsiniz direksiyonu toplarsiniz sinyal kendi kendine obur yone sinyali verir.. (bu 307 dahil kronik sorundur)
    araba yol tutma aliskanligi yok
    ic dugmeleri basinca sanki ele yapisip cikacak hissi veriyor vs vs vs


    daha anlatmami istermisiniz?


    ayrica iyiki buyuk puntolarla yazmisim baksaniza ne dedigimi bu sekilde bile idrak edememissiniz ufak yazsam ne dieyeceksiniz...


    Şu yazdıklarınızı okuyunca inanın hangi arabadan bahsettiğinizi anlayamadım.İlk defa da sizden duyuyorum bu sorunları(tüm pug forumlarını yakından takip ederim).Sanırım siz ya arabaları karıştırdınız ya da bu forumdaki anti-pug rüzgarına kapıltınız.
    Eğer 206 nızla bi sorun yaşadıysanız ''benim 206'' diyerek cümle kurarsanız daha doğru bilgi verirsiniz. Ayrıca yol tutmama konusu gerçekten komik.206 yı focusla mı kıyaslayıp bunları yazdınız anlamadım.

    Alıntıları Göster
    kendi 206 ımla büyük sorunlar yaşadım. demiyorumki hepsi kötü. yiğidi öldür hakkını yeme çok seri araba ayrıca hala daha sınıfının en yakışıklı en karizmatik arabası. ben kasım2005 te 0 km 2006 model 1,4 X-design almıştım. beyaz renk. bütün lise yıllarımı 206 kataloglarına yoldaki 206lara bakıp ah çekerek geçirdikten sonra hayallerime ulaştığım için çok mutluydum adeta bulutlarda geziyordum taa ki başıma tavan lambası düşene kadar. önce aldırmadım 0 km olabilir hatalı parçadır ama bu olay arabayı aldıktan 10 dk sonra oldu.nyssse yaptırdım önemsemedim. zaman geçtikçe başıma gelmeyen kalmadı. kapıların fitilleri koptu, yolda giderken sileceğim koptı gitti, her zaman silecek su borularım motor ısındıkça genleşip yerinden çıktı, torpido kapağım elimde kaldı, elektrikli camlarım bozuldu, 1 kere bagaj kilidim değişti, 3 kez debriyaj teli kopup paspasa düştü son olarak ta dik bir yokuşta durdum debrijaydan ayağımı çekiyorum ama debriyaj pedalı kalmıyor takılı kaldı. sonra indim düzelteyim derken pedal kopup elimde kaldı. 1 kere yolda stop diye ışık yandı serviste bilgisayara bağlandı. o gün peugeota tövbe ettim elime gelen ilk para ile arabamı değiştirdim. ama ailemde 3 kişide var. bunların 2si 206 biride yeni ksa 307 hepsi çok memnun. ben üretim mühendisiyim ve ilgi alanım yalın üretim(toyota üretim felesefesi) bu konuları inceledikçe peugeot a olan kızgınlığım geçti çünkü seri üretimin kaçınılmaz sonucu hatalı üretim. bu yüzden japonlara döndüm artık. hala yolda bir 206 görürsem imrenirim çünkü arabamı çok sevdiğim halde sattım çünkü ona artık güvenemez olmuştum. 10 ay sonra sattım. 1 günde alıcı buldu. bir hanım kullanıyor şimdi. b,r alt sokağımda duruyor gelin kızım:)) özetle gelin kızım emin ellerde. araçta gözlemlediğim kadarıyla bir sorun yok artık eee heryerini yeni baştan yaptırdım, fabrikanın koymayı unuttuğu!!! parçaları (debriyaj telleri) taktırdım.

    X-design donanımında:

    direksiyondan kumandalı cd çalar
    2 airbag
    klima elektrikli ön camlar vardı.

    bu kadar başım yanmasına rağmen hala küçük sınıfta araba alacak olsam kendimi tutamaz 206 alırdım!!! neticede şans işi arabanız ya 4/4 lük çıkıyor ya da başınızı ağrıtıyor.
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cell-im -- 17 Ocak 2008; 20:11:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cell-im

    kendi 206 ımla büyük sorunlar yaşadım. demiyorumki hepsi kötü. yiğidi öldür hakkını yeme çok seri araba ayrıca hala daha sınıfının en yakışıklı en karizmatik arabası. ben kasım2005 te 0 km 2006 model 1,4 X-design almıştım. beyaz renk. bütün lise yıllarımı 206 kataloglarına yoldaki 206lara bakıp ah çekerek geçirdikten sonra hayallerime ulaştığım için çok mutluydum adeta bulutlarda geziyordum taa ki başıma tavan lambası düşene kadar. önce aldırmadım 0 km olabilir hatalı parçadır ama bu olay arabayı aldıktan 10 dk sonra oldu.nyssse yaptırdım önemsemedim. zaman geçtikçe başıma gelmeyen kalmadı. kapıların fitilleri koptu, yolda giderken sileceğim koptı gitti, her zaman silecek su borularım motor ısındıkça genleşip yerinden çıktı, torpido kapağım elimde kaldı, elektrikli camlarım bozuldu, 1 kere bagaj kilidim değişti, 3 kez debriyaj teli kopup paspasa düştü son olarak ta dik bir yokuşta durdum debrijaydan ayağımı çekiyorum ama debriyaj pedalı kalmıyor takılı kaldı. sonra indim düzelteyim derken pedal kopup elimde kaldı. 1 kere yolda stop diye ışık yandı serviste bilgisayara bağlandı. o gün peugeota tövbe ettim elime gelen ilk para ile arabamı değiştirdim. ama ailemde 3 kişide var. bunların 2si 206 biride yeni ksa 307 hepsi çok memnun. ben üretim mühendisiyim ve ilgi alanım yalın üretim(toyota üretim felesefesi) bu konuları inceledikçe peugeot a olan kızgınlığım geçti çünkü seri üretimin kaçınılmaz sonucu hatalı üretim. bu yüzden japonlara döndüm artık. hala yolda bir 206 görürsem imrenirim çünkü arabamı çok sevdiğim halde sattım çünkü ona artık güvenemez olmuştum. 10 ay sonra sattım. 1 günde alıcı buldu. bir hanım kullanıyor şimdi. b,r alt sokağımda duruyor gelin kızım:)) özetle gelin kızım emin ellerde. araçta gözlemlediğim kadarıyla bir sorun yok artık eee heryerini yeni baştan yaptırdım, fabrikanın koymayı unuttuğu!!! parçaları (debriyaj telleri) taktırdım.

    X-design donanımında:

    direksiyondan kumandalı cd çalar
    2 airbag
    klima elektrikli ön camlar vardı.

    bu kadar başım yanmasına rağmen hala küçük sınıfta araba alacak olsam kendimi tutamaz 206 alırdım!!! neticede şans işi arabanız ya 4/4 lük çıkıyor ya da başınızı ağrıtıyor.
    saygılar

    Alıntıları Göster
    aynen bazen şanssızlık olabiliyor bu tip sorunlarda direk markayı karalamak yanlış oluyor bende severim 206 araçları şekilleri itibari ile tek gıcıgım cam dügmelerinin kapı kollarında degilde el frenin orada olması direk kaza sebebi




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.