Şimdi Ara

FİAT DOBLO 1.3 mü 1.9 mu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
83.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar arkadaşlar

    fiat coblo alacağım ama kararsızım daha önce 1.9 jtd kullanmıştım
    çok iyi idi ancak şimdi tekrar doblo alacağım size 1.3 mü iyi 1.9 mu iyi

    yardımcı olursanız memnun olurum



  • eğer şehir içi kullanacaksan ve vergisi az olsun dersen 1,3
    ama yük taşıyacağım daha çok şehirler arası kullanacağım derseniz 1,9 derim.
    çünkü şehir dışı kullanımda 1.9 lar daha az yakar ve vergi parasını ordan çıkartırsınız. ayrıca performansıda güzel olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferhatdavut

    eğer şehir içi kullanacaksan ve vergisi az olsun dersen 1,3
    ama yük taşıyacağım daha çok şehirler arası kullanacağım derseniz 1,9 derim.
    çünkü şehir dışı kullanımda 1.9 lar daha az yakar ve vergi parasını ordan çıkartırsınız. ayrıca performansıda güzel olur.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ferhatdavut

    eğer şehir içi kullanacaksan ve vergisi az olsun dersen 1,3
    ama yük taşıyacağım daha çok şehirler arası kullanacağım derseniz 1,9 derim.
    çünkü şehir dışı kullanımda 1.9 lar daha az yakar ve vergi parasını ordan çıkartırsınız. ayrıca performansıda güzel olur.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ferhatdavut

    eğer şehir içi kullanacaksan ve vergisi az olsun dersen 1,3
    ama yük taşıyacağım daha çok şehirler arası kullanacağım derseniz 1,9 derim.
    çünkü şehir dışı kullanımda 1.9 lar daha az yakar ve vergi parasını ordan çıkartırsınız. ayrıca performansıda güzel olur.



    Alıntıları Göster
    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sjsero

    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sjsero

    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok


  • quote:

    Orijinalden alıntı: sjsero

    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sjsero

    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok

    nasıl yok?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orjinalden alıntı: sjsero

    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok

    nasıl yok?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orjinalden alıntı: sjsero

    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok

    nasıl yok?

    KAbak gibi yok,binek araç değil bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orjinalden alıntı: sjsero

    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok

    nasıl yok?

    KAbak gibi yok,binek araç değil bu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kadango


    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orjinalden alıntı: sjsero

    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok

    nasıl yok?

    KAbak gibi yok,binek araç değil bu

    1 deil 2 yaşıma 1den girdim harbi yokmu yahu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orjinalden alıntı: kadango


    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orjinalden alıntı: sjsero

    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok

    nasıl yok?

    KAbak gibi yok,binek araç değil bu

    1 deil 2 yaşıma 1den girdim harbi yokmu yahu?

    Alıntıları Göster
    Bir sitede okuduğum kadarıyla Caddy,Doblo,Kangoo,Connect s. araçları kamyonet sınıfından çıkarıp minibüs sınıfında değerlendiriyorlarmış.Verdiğim sitede araç tipini seçerek bu sınıf araçların vergilerinin sadece yaşla alakalı olduğunu görebilirsiniz...
    http://www.gib.gov.tr/fileadmin/images/mtv.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Bir sitede okuduğum kadarıyla Caddy,Doblo,Kangoo,Connect s. araçları kamyonet sınıfından çıkarıp minibüs sınıfında değerlendiriyorlarmış.Verdiğim sitede araç tipini seçerek bu sınıf araçların vergilerinin sadece yaşla alakalı olduğunu görebilirsiniz...
    http://www.gib.gov.tr/fileadmin/images/mtv.html

    Alıntıları Göster
    1.3 1.9un tadını vermez bizdede 2 sene öncesine kadar 1.9 jtd vardı sizde kullanmısınz 1.3 kullanma fırsatınız olursa bi test edin nedemek istedigimi daha iyi anlayacaksınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diferansiyeli kırarsın! -- 9 Ocak 2008; 22:13:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diferansiyeli kırarsın!

    1.3 1.9un tadını vermez bizdede 2 sene öncesine kadar 1.9 jtd vardı sizde kullanmısınz 1.3 kullanma fırsatınız olursa bi test edin nedemek istedigimi daha iyi anlayacaksınız

    Alıntıları Göster
    SON DAKİKA

    1.9 multijet doblo > 1910 cc geçiyor, dolasıyla vergi dilimi bir üst dilimde

    ticari araçlar 1900 altı ve üstü olarak iki vergi dilimi var

    1-6 yaş 1900 üstü 422ytl x 2
    1-6 yaş 1900 altı 280ytl x 2




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orjinalden alıntı: sjsero

    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok

    nasıl yok?

    KAbak gibi yok,binek araç değil bu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kadango


    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orjinalden alıntı: sjsero

    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok

    nasıl yok?

    KAbak gibi yok,binek araç değil bu



    arkadaşlar araştırmadan cvp vermesek süper olacak. doblonun 1.9 motoru 1910cc dir ve ticari araçlarda utkucay arkadaşımızın dediği gibi 1900cc altı ve 1900cc üstü vergi dilimleri vardır..

    biz 1.9JTD yi tercih ettik vergisi dışında hiç bir sorunumuz yok. yakıtı hemen hemen 1.3 ile aynı. ama 1.3 ile 1.9 arasındaki vergi farkını fazlasıyla hak ediyor bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rewhard

    quote:

    Orjinalden alıntı: kadango


    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orjinalden alıntı: sjsero

    1.3 ile 1.9 arasında vergi farkı yok

    nasıl yok?

    KAbak gibi yok,binek araç değil bu



    arkadaşlar araştırmadan cvp vermesek süper olacak. doblonun 1.9 motoru 1910cc dir ve ticari araçlarda utkucay arkadaşımızın dediği gibi 1900cc altı ve 1900cc üstü vergi dilimleri vardır..

    biz 1.9JTD yi tercih ettik vergisi dışında hiç bir sorunumuz yok. yakıtı hemen hemen 1.3 ile aynı. ama 1.3 ile 1.9 arasındaki vergi farkını fazlasıyla hak ediyor bence

    Alıntıları Göster
    kesinlikle 1.9 derim.bi arkadaş 1.3 doblo aldı sıfır aracın kağnıdan beter olduğunu söylüyodu hiç memnun değildi.zaten o koca kasa 1.3 motorla çok zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    kesinlikle 1.9 derim.bi arkadaş 1.3 doblo aldı sıfır aracın kağnıdan beter olduğunu söylüyodu hiç memnun değildi.zaten o koca kasa 1.3 motorla çok zor.

    Alıntıları Göster
    1.9 kullanmışsınız zaten, birde 1.3 deneyin bakalım. Aradaki fark inanılmaz. Bence 1.9 dan şaşmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huka Sampos

    1.9 kullanmışsınız zaten, birde 1.3 deneyin bakalım. Aradaki fark inanılmaz. Bence 1.9 dan şaşmayın.

    Alıntıları Göster
    kesinlikle 1,9 1,3 aynen denildiği gibi kağnı olur bir de rampada klima açın o gitsin siz yanında yürürsünüz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lastkhan

    kesinlikle 1,9 1,3 aynen denildiği gibi kağnı olur bir de rampada klima açın o gitsin siz yanında yürürsünüz

    Alıntıları Göster
    rewhard 1,9 üstü ve 1,9 altı diye biliyorum bende. 1,9 ve 1,3 aynı sınıfta değil mi? Otomobilde de aracınız 1,6 ise 1,4 - 1,6 sınıf için vergi ödersiniz. Hassas cc hesabı önemli değildir ama siz ödediyseniz doğrudur. Daha vergisi gelmedi, alırken dikkat etmedik demekki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lastkhan

    rewhard 1,9 üstü ve 1,9 altı diye biliyorum bende. 1,9 ve 1,3 aynı sınıfta değil mi? Otomobilde de aracınız 1,6 ise 1,4 - 1,6 sınıf için vergi ödersiniz. Hassas cc hesabı önemli değildir ama siz ödediyseniz doğrudur. Daha vergisi gelmedi, alırken dikkat etmedik demekki.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar internet sitesinden teknik verilere baktımda aralarında öyle aman aman bi tork farkı yok anlamadım gitti...

    Doblo 1.3 190 NM - 1750
    Doblo 1.9 200 NM - 1750




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PeTeR PaN

    Arkadaşlar internet sitesinden teknik verilere baktımda aralarında öyle aman aman bi tork farkı yok anlamadım gitti...

    Doblo 1.3 190 NM - 1750
    Doblo 1.9 200 NM - 1750


    Alıntıları Göster
    1.3 Doblo kullanmadım. ama 1.9 JTD kullanmıştım gerçekten performansı hoşuma gitmişti. Tavsiye edebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PeTeR PaN

    Arkadaşlar internet sitesinden teknik verilere baktımda aralarında öyle aman aman bi tork farkı yok anlamadım gitti...

    Doblo 1.3 190 NM - 1750
    Doblo 1.9 200 NM - 1750


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: PeTeR PaN

    Arkadaşlar internet sitesinden teknik verilere baktımda aralarında öyle aman aman bi tork farkı yok anlamadım gitti...

    Doblo 1.3 190 NM - 1750
    Doblo 1.9 200 NM - 1750



    aradaki tork farkına bakma sen. 1.3 olan 1750 devirde 190nm tork üretim devir yükseldikçe hızlı bi şekilde düşer. 1.9 olan ise 1750 devirde 200nm tork üretim daha yavaş bi şekilde düşer.
    yani 1.3 1750 devirde 190nm tork, 3000 devirde 130 nm tork
    1.9 1750 devirde 200nm tork, 3000 devirde 150nm tork, bu da ikisi arasında beygir gücü oluşmasına neden olur

    önemli olan torkun devirlere nasıl dağıldığıdır




    (değerler varsayımdır, konuyu anlatabilmek için)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 10 Ocak 2008; 14:30:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkucay

    quote:

    Orjinalden alıntı: PeTeR PaN

    Arkadaşlar internet sitesinden teknik verilere baktımda aralarında öyle aman aman bi tork farkı yok anlamadım gitti...

    Doblo 1.3 190 NM - 1750
    Doblo 1.9 200 NM - 1750



    aradaki tork farkına bakma sen. 1.3 olan 1750 devirde 190nm tork üretim devir yükseldikçe hızlı bi şekilde düşer. 1.9 olan ise 1750 devirde 200nm tork üretim daha yavaş bi şekilde düşer.
    yani 1.3 1750 devirde 190nm tork, 3000 devirde 130 nm tork
    1.9 1750 devirde 200nm tork, 3000 devirde 150nm tork, bu da ikisi arasında beygir gücü oluşmasına neden olur

    önemli olan torkun devirlere nasıl dağıldığıdır




    (değerler varsayımdır, konuyu anlatabilmek için)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    quote:

    Orjinalden alıntı: PeTeR PaN

    Arkadaşlar internet sitesinden teknik verilere baktımda aralarında öyle aman aman bi tork farkı yok anlamadım gitti...

    Doblo 1.3 190 NM - 1750
    Doblo 1.9 200 NM - 1750



    aradaki tork farkına bakma sen. 1.3 olan 1750 devirde 190nm tork üretim devir yükseldikçe hızlı bi şekilde düşer. 1.9 olan ise 1750 devirde 200nm tork üretim daha yavaş bi şekilde düşer.
    yani 1.3 1750 devirde 190nm tork, 3000 devirde 130 nm tork
    1.9 1750 devirde 200nm tork, 3000 devirde 150nm tork, bu da ikisi arasında beygir gücü oluşmasına neden olur

    önemli olan torkun devirlere nasıl dağıldığıdır




    (değerler varsayımdır, konuyu anlatabilmek için)

    Tşk ederim hocam yorumiçin anladım durumu




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.