Şimdi Ara

NİSSAN NAVARA VE MİTSUBİSHİ L200 ÜN KIYASLANMASI?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
98.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar,
    (4x4 full donanımlı) mitsubishi L200 ve nissan navara pick up ların arasındaki farklar nedir?
    teknik ve donanım olarak birbirleri arasındaki çok bariz üstünlükleri nelerdir?
    ağırlıklı olarak şehir içinde kullanılması düşünüldüğünde hangi aracı tercih etmeliyiz?
    bakım ve yakıt maliyetleri hangisinde daha düşüktür?
    arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim.
    Saygılar



  • tem teşekküllü ayrıntılarıyla bilmiyorum.

    bildiğim tek şey hemen hemen aynı ebattaki iki araç arasında 20000 ytl ye yakın fark olduğu.

    bu neredeyse 2. bir araba demek.

    bu bakımdan kıyaslarsak;

    navarada esp yok l200 de var diye biliyorum.

    l200 ile navaranın arka diz mesafeleri aynı diye biliyorum.

    ayrıca l200 navaradan yaklaşık 250 kg daha çok yük taşıyabilmekte.


    her 2 firmada gayet güvenilir ve sağlam araçlar üretmekte sağlamlıkta her ikiside aynıdır.

    navara pathfinder, l200 ise pajero desteği ile geliştirilmiş.

    ben olsam l200 artı bir 2. el araba daha alırdım navara alacağıma.

    hayırlı günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    tem teşekküllü ayrıntılarıyla bilmiyorum.

    bildiğim tek şey hemen hemen aynı ebattaki iki araç arasında 20000 ytl ye yakın fark olduğu.

    bu neredeyse 2. bir araba demek.

    bu bakımdan kıyaslarsak;

    navarada esp yok l200 de var diye biliyorum.

    l200 ile navaranın arka diz mesafeleri aynı diye biliyorum.

    ayrıca l200 navaradan yaklaşık 250 kg daha çok yük taşıyabilmekte.


    her 2 firmada gayet güvenilir ve sağlam araçlar üretmekte sağlamlıkta her ikiside aynıdır.

    navara pathfinder, l200 ise pajero desteği ile geliştirilmiş.

    ben olsam l200 artı bir 2. el araba daha alırdım navara alacağıma.

    hayırlı günler.
    ilave edeyim

    L200 ün arka kapıdan biniş ve iniş daha kolay ve arka koltuk dik değil
    L200 şehirlerarası 7-7,5lt yakar karışık 8,5-9 lt yakıt tüketir şehir içi 10-11lt ye kadar çıkabilir ama sırf şehiriçi hiç denemedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    ilave edeyim

    L200 ün arka kapıdan biniş ve iniş daha kolay ve arka koltuk dik değil
    L200 şehirlerarası 7-7,5lt yakar karışık 8,5-9 lt yakıt tüketir şehir içi 10-11lt ye kadar çıkabilir ama sırf şehiriçi hiç denemedim

    Alıntıları Göster
    navara full de deri koltuk sunroof otomatik vites var. arkası kesik pathfinder diyebiliriz. ayrıca motoru daha güçlü. ben param olsa navara tercih ederdim. proje müdürümde l200 vardı bi kaç kez kullandım içeri isuzu kamyonet gibi motor sesi alıyor. navarayı hiç sürmediğim için o sesin o sınıfta olup olmadığını bilmiorum. eğer navarada yoksa l200 için ciddi bi dez avantaj o ses.




  • Cevaplarınız için teşekkürler ama birşey dikkatimi çekti:
    aranızda en düşük rütbeli eleman benim:)))
    Bu pick up işlerine kafa yormak için galiba bir zaman-bir yaş-bir olgunluk gerekiyor::))
    Daha da cevapların geleceğine inanıyorum.
    Yalnız bir düzeltme yapayım, ikisinin arasındaki fiyat farkı 12.000 YTL ye inmiş.
    Nissan çok fazla indirim yapmış.
    Arabam com da L200 ün testi var ama Navara nın testi yok (çok ilginç çünkü navara L200 den çok önce çıktı)
    Hepinize tekrar teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devrim1972

    Cevaplarınız için teşekkürler ama birşey dikkatimi çekti:
    aranızda en düşük rütbeli eleman benim:)))
    Bu pick up işlerine kafa yormak için galiba bir zaman-bir yaş-bir olgunluk gerekiyor::))
    Daha da cevapların geleceğine inanıyorum.
    Yalnız bir düzeltme yapayım, ikisinin arasındaki fiyat farkı 12.000 YTL ye inmiş.
    Nissan çok fazla indirim yapmış.
    Arabam com da L200 ün testi var ama Navara nın testi yok (çok ilginç çünkü navara L200 den çok önce çıktı)
    Hepinize tekrar teşekkür ederim
    daha evvel araştırmıştım bu konuyu,

    navara üst sınıf işçilik,konfor ve donanımla öne geçiyordu,
    ama sağlamlık,performans ve bu araçların asıl amacı olan arazi ve yük taşımada l200,
    kıssadan hisse;
    gösteriş için navara,binmek için l200




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emerald Dolphin

    daha evvel araştırmıştım bu konuyu,

    navara üst sınıf işçilik,konfor ve donanımla öne geçiyordu,
    ama sağlamlık,performans ve bu araçların asıl amacı olan arazi ve yük taşımada l200,
    kıssadan hisse;
    gösteriş için navara,binmek için l200

    Alıntıları Göster
    aradan geçen zaman içinde fikirlerde bir değişiklik varmı. motor gücü, performans, yakıt tüketimi, sağlamlık olarak kıyaslarsak hangisi daha üstte... görünüşe hiç girmeyelim zevkler ve renkler muhabbeti yaşamayalım sonra :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: babatolia

    aradan geçen zaman içinde fikirlerde bir değişiklik varmı. motor gücü, performans, yakıt tüketimi, sağlamlık olarak kıyaslarsak hangisi daha üstte... görünüşe hiç girmeyelim zevkler ve renkler muhabbeti yaşamayalım sonra :)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: babatolia

    aradan geçen zaman içinde fikirlerde bir değişiklik varmı. motor gücü, performans, yakıt tüketimi, sağlamlık olarak kıyaslarsak hangisi daha üstte... görünüşe hiç girmeyelim zevkler ve renkler muhabbeti yaşamayalım sonra :)

    ncap testleri zaten sorunuzun cevabını vermiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: babatolia

    aradan geçen zaman içinde fikirlerde bir değişiklik varmı. motor gücü, performans, yakıt tüketimi, sağlamlık olarak kıyaslarsak hangisi daha üstte... görünüşe hiç girmeyelim zevkler ve renkler muhabbeti yaşamayalım sonra :)

    ncap testleri zaten sorunuzun cevabını vermiş

    Alıntıları Göster
    yaklaşık 1 senedir istanbul şehir içi ve az da olsa karlı arazi yollarında aracı kullandık.
    1 sene sonra Yeni L200 4x4 intense lux ile ilgili aklımda kalanlar:
    1- Manevra kabiliyeti çok iyi.
    2- Yakıt, 2 çeker de olsa 4 çerker de olsa şehir içinde 10.5 lt/100 km
    3- Boş halde, yüksek süratlerde (120 ve sonrası) araç aşırı hafif ve güvensizlik hissi veriyor.
    4- Toz, çakıl, kum,çamur fark etmiyor, frene abanınca seni yoldan atmadan makul mesafede durduruyor.(yüksek süratte denemedim)
    5- Arka cam açık giderken, kasadan gürültü geliyor.
    6- Karda, çamurda kalkış ve yola tutunuş çok iyi.
    7- arkasına yaklaşık 400 kg lık bir yük koymuştuk, arabada ne bir ses, ne gürültü, ne güç kaybı, hiçbiri yok. Okadar tatlı bir sürüş zevki veriyor ki. Ama sürekli bu yükle dolaşacak halimiz yok. Yükü boşaltınca eski sistem devam.
    8- Henüz bakıma girmedi, bakım maliyeti hakıında bilgim yok.
    Sonuç olarak: şehir için de bile çok rahat kullanılabilecek bir araç.
    Arazi kabiliyeti zaten çok iyi.
    Ben memnunum. Almak isteyene tavsiye ederim.
    Ama tipi şöyle-böyle diyen varsa ona birşey diyemem, herkesin zevki, birinci mevkii::))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: devrim1972

    yaklaşık 1 senedir istanbul şehir içi ve az da olsa karlı arazi yollarında aracı kullandık.
    1 sene sonra Yeni L200 4x4 intense lux ile ilgili aklımda kalanlar:
    1- Manevra kabiliyeti çok iyi.
    2- Yakıt, 2 çeker de olsa 4 çerker de olsa şehir içinde 10.5 lt/100 km
    3- Boş halde, yüksek süratlerde (120 ve sonrası) araç aşırı hafif ve güvensizlik hissi veriyor.
    4- Toz, çakıl, kum,çamur fark etmiyor, frene abanınca seni yoldan atmadan makul mesafede durduruyor.(yüksek süratte denemedim)
    5- Arka cam açık giderken, kasadan gürültü geliyor.
    6- Karda, çamurda kalkış ve yola tutunuş çok iyi.
    7- arkasına yaklaşık 400 kg lık bir yük koymuştuk, arabada ne bir ses, ne gürültü, ne güç kaybı, hiçbiri yok. Okadar tatlı bir sürüş zevki veriyor ki. Ama sürekli bu yükle dolaşacak halimiz yok. Yükü boşaltınca eski sistem devam.
    8- Henüz bakıma girmedi, bakım maliyeti hakıında bilgim yok.
    Sonuç olarak: şehir için de bile çok rahat kullanılabilecek bir araç.
    Arazi kabiliyeti zaten çok iyi.
    Ben memnunum. Almak isteyene tavsiye ederim.
    Ama tipi şöyle-böyle diyen varsa ona birşey diyemem, herkesin zevki, birinci mevkii::))

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: devrim1972

    yaklaşık 1 senedir istanbul şehir içi ve az da olsa karlı arazi yollarında aracı kullandık.
    1 sene sonra Yeni L200 4x4 intense lux ile ilgili aklımda kalanlar:
    1- Manevra kabiliyeti çok iyi.
    2- Yakıt, 2 çeker de olsa 4 çerker de olsa şehir içinde 10.5 lt/100 km
    3- Boş halde, yüksek süratlerde (120 ve sonrası) araç aşırı hafif ve güvensizlik hissi veriyor.
    4- Toz, çakıl, kum,çamur fark etmiyor, frene abanınca seni yoldan atmadan makul mesafede durduruyor.(yüksek süratte denemedim)
    5- Arka cam açık giderken, kasadan gürültü geliyor.
    6- Karda, çamurda kalkış ve yola tutunuş çok iyi.
    7- arkasına yaklaşık 400 kg lık bir yük koymuştuk, arabada ne bir ses, ne gürültü, ne güç kaybı, hiçbiri yok. Okadar tatlı bir sürüş zevki veriyor ki. Ama sürekli bu yükle dolaşacak halimiz yok. Yükü boşaltınca eski sistem devam.
    8- Henüz bakıma girmedi, bakım maliyeti hakıında bilgim yok.
    Sonuç olarak: şehir için de bile çok rahat kullanılabilecek bir araç.
    Arazi kabiliyeti zaten çok iyi.
    Ben memnunum. Almak isteyene tavsiye ederim.
    Ama tipi şöyle-böyle diyen varsa ona birşey diyemem, herkesin zevki, birinci mevkii::))

    intense 4x4 ün 10 bin bakımı 130ytl

    gerçektende l200 ün tipini beğenen kadar beğenmeyende çok. ama aracın heryeri ölçülüp biçilerek yapılmış
    çoğu arka kapının kasayla birleşim yerini beğenmiyor ama öyle yapılmasa arkaya biniş ve inişler zor olacak ve kabinin arka kısmı daha dar olcak.
    yukarıda arka diz mesafesinin navara ile aynı olduğu söylenmiş ama bizzat navaranın arka koltuğuna oturarak denedim ama L200 ile kıyaslanamayacak derecede daha dar. ve bende buna gözümle görmesem inanmazdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: devrim1972

    yaklaşık 1 senedir istanbul şehir içi ve az da olsa karlı arazi yollarında aracı kullandık.
    1 sene sonra Yeni L200 4x4 intense lux ile ilgili aklımda kalanlar:
    1- Manevra kabiliyeti çok iyi.
    2- Yakıt, 2 çeker de olsa 4 çerker de olsa şehir içinde 10.5 lt/100 km
    3- Boş halde, yüksek süratlerde (120 ve sonrası) araç aşırı hafif ve güvensizlik hissi veriyor.
    4- Toz, çakıl, kum,çamur fark etmiyor, frene abanınca seni yoldan atmadan makul mesafede durduruyor.(yüksek süratte denemedim)
    5- Arka cam açık giderken, kasadan gürültü geliyor.
    6- Karda, çamurda kalkış ve yola tutunuş çok iyi.
    7- arkasına yaklaşık 400 kg lık bir yük koymuştuk, arabada ne bir ses, ne gürültü, ne güç kaybı, hiçbiri yok. Okadar tatlı bir sürüş zevki veriyor ki. Ama sürekli bu yükle dolaşacak halimiz yok. Yükü boşaltınca eski sistem devam.
    8- Henüz bakıma girmedi, bakım maliyeti hakıında bilgim yok.
    Sonuç olarak: şehir için de bile çok rahat kullanılabilecek bir araç.
    Arazi kabiliyeti zaten çok iyi.
    Ben memnunum. Almak isteyene tavsiye ederim.
    Ama tipi şöyle-böyle diyen varsa ona birşey diyemem, herkesin zevki, birinci mevkii::))

    intense 4x4 ün 10 bin bakımı 130ytl

    gerçektende l200 ün tipini beğenen kadar beğenmeyende çok. ama aracın heryeri ölçülüp biçilerek yapılmış
    çoğu arka kapının kasayla birleşim yerini beğenmiyor ama öyle yapılmasa arkaya biniş ve inişler zor olacak ve kabinin arka kısmı daha dar olcak.
    yukarıda arka diz mesafesinin navara ile aynı olduğu söylenmiş ama bizzat navaranın arka koltuğuna oturarak denedim ama L200 ile kıyaslanamayacak derecede daha dar. ve bende buna gözümle görmesem inanmazdım.

    Alıntıları Göster
    Alacağınız aracın bir arazi aracı olduğunu unutmayalım. Yaklaşık 7 aydır şirket için l200 kullanmaktayız. L200 ile ilgili sorularını cevaplayabilirim fakat navara hiç kullanmadım ve teknik bir bilgiye sahip değilim.

    Arkadaş demiş gösteriş olarak navara diye. L200 kullananlar topiğinde resimleri oraya göndermiştim girip bakabilirsin. L200 e bir takım masraflar yaptıktan sonra navara ile kıyaslanmayacak kadar gösterişli bir hal alıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghost1802

    Alacağınız aracın bir arazi aracı olduğunu unutmayalım. Yaklaşık 7 aydır şirket için l200 kullanmaktayız. L200 ile ilgili sorularını cevaplayabilirim fakat navara hiç kullanmadım ve teknik bir bilgiye sahip değilim.

    Arkadaş demiş gösteriş olarak navara diye. L200 kullananlar topiğinde resimleri oraya göndermiştim girip bakabilirsin. L200 e bir takım masraflar yaptıktan sonra navara ile kıyaslanmayacak kadar gösterişli bir hal alıyor.

    Alıntıları Göster
    Navara n-cap'tan 3 yıldızı zor alıp sınıfta kalınca soğudum..Köyde dağda bayırda kullanılacak arabalar.Yoksa son derece gereksiz sehir içinde kullanılacaksa..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: targocid

    Navara n-cap'tan 3 yıldızı zor alıp sınıfta kalınca soğudum..Köyde dağda bayırda kullanılacak arabalar.Yoksa son derece gereksiz sehir içinde kullanılacaksa..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar nissan navara ile l200 arasında dağlar kadar fark var her yönden...


    1 satış lideri l200
    2 yakıtta tasaruf l200
    3 uygun fiyat l200
    4 arka diz mesafesi l200
    5 Kullanıcı memnuniyeti l200
    6 sınıfının en yüksek arabası l200
    7sınıfının en fazla yük taşıyan arabası l200
    8 dayanıklı şase ve diğer ekipmanlar l200
    9ncap testinin en başarılısı l200
    10 Ticari amaçlı en çok tercih edilen l200


    Tip Görüşünüş olarak yüzdeye vuracak olursak %95L200 -%100Navara

    özellikle navaranın arka balkon kısmı l200e göre kasayla bütünleşik oldugundan çok güzel partfayndır(telafuz için özür.)a çok benzediğinden arkaya kabin yaptırdıgınızda jeep oluveriyor


    Mitsubishi ise bana göre tek arka görünüşten kaybediyor yani kabin fullbox vs Navara da ki gibi güzel oturmuyor malesef... Tek eksiği bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheGotFadıl

    Arkadaşlar nissan navara ile l200 arasında dağlar kadar fark var her yönden...


    1 satış lideri l200
    2 yakıtta tasaruf l200
    3 uygun fiyat l200
    4 arka diz mesafesi l200
    5 Kullanıcı memnuniyeti l200
    6 sınıfının en yüksek arabası l200
    7sınıfının en fazla yük taşıyan arabası l200
    8 dayanıklı şase ve diğer ekipmanlar l200
    9ncap testinin en başarılısı l200
    10 Ticari amaçlı en çok tercih edilen l200


    Tip Görüşünüş olarak yüzdeye vuracak olursak %95L200 -%100Navara

    özellikle navaranın arka balkon kısmı l200e göre kasayla bütünleşik oldugundan çok güzel partfayndır(telafuz için özür.)a çok benzediğinden arkaya kabin yaptırdıgınızda jeep oluveriyor


    Mitsubishi ise bana göre tek arka görünüşten kaybediyor yani kabin fullbox vs Navara da ki gibi güzel oturmuyor malesef... Tek eksiği bu

    Alıntıları Göster
    kesinlikle ssangyong üsütüne başka araç yok biz aldık çok memnunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suyika

    kesinlikle ssangyong üsütüne başka araç yok biz aldık çok memnunuz

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    kesinlikle ssangyong üsütüne başka araç yok biz aldık çok memnunuz


    ozellıklerını donanımını bıraz anlatır mısınız ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    navara full de deri koltuk sunroof otomatik vites var. arkası kesik pathfinder diyebiliriz. ayrıca motoru daha güçlü. ben param olsa navara tercih ederdim. proje müdürümde l200 vardı bi kaç kez kullandım içeri isuzu kamyonet gibi motor sesi alıyor. navarayı hiç sürmediğim için o sesin o sınıfta olup olmadığını bilmiorum. eğer navarada yoksa l200 için ciddi bi dez avantaj o ses.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    navara full de deri koltuk sunroof otomatik vites var. arkası kesik pathfinder diyebiliriz. ayrıca motoru daha güçlü. ben param olsa navara tercih ederdim. proje müdürümde l200 vardı bi kaç kez kullandım içeri isuzu kamyonet gibi motor sesi alıyor. navarayı hiç sürmediğim için o sesin o sınıfta olup olmadığını bilmiorum. eğer navarada yoksa l200 için ciddi bi dez avantaj o ses.


    sanırım isuzu nun son modellerini hele hele limite edition modelini kullanmadın

    bende 98 yılında ısuzu wardı çalışırken sanki içinde çakıl fabrikası çalışıyordu aşırı ses çıkarı yordu ki niketim isuzu kamyonu wardı bende o da öyle

    daha sonra 2007 nin yazında isuzu aldım d-max şşimdikinin bir önceki modeli ilk sürüşümde baktım ki isuzu ses konusunda baya ileri gitmiş sessiz di baya

    daha sonra onu satıp ford hi -rider aldım tabi o şimdiye kadar yaklaşık 20 araba aldım hepsinden en sessizi

    kıyaslamaya gelirse TABİKİ NAVARA ama bir BENZİN İSTASYONUNUZ olması lazım

    sanırım navara 400 450 arası yakıyor ama l200 max 300 350 dir oda en fazla

    ama performans rahatlık kalite açısından kesinlikle NAVARA

    tabi ki NAVARA nın parçası hpsinde daha pahalı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bgrays

    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    kesinlikle ssangyong üsütüne başka araç yok biz aldık çok memnunuz


    ozellıklerını donanımını bıraz anlatır mısınız ??

    Alıntıları Göster
    2000 motor 141 beygir triptrinoik 6 vites vites otomatik klima hız sabitleyici arakada makas yok 4 firen disk motor şanzuman mercedes 0,25 kuruş yakıyor arkasını kapatınca tam suv oluyor vergisi yıllık 760 ytl fiyatı 42500 ytl 4 çeker ssangyong



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suyika -- 27 Mayıs 2008; 11:26:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suyika

    2000 motor 141 beygir triptrinoik 6 vites vites otomatik klima hız sabitleyici arakada makas yok 4 firen disk motor şanzuman mercedes 0,25 kuruş yakıyor arkasını kapatınca tam suv oluyor vergisi yıllık 760 ytl fiyatı 42500 ytl 4 çeker ssangyong

    Alıntıları Göster
    içlerinde en ucuzu az yakanı l200 navara sadece dış görünüşü var sadece bugun için bu kadar masrafı göze almaya değmez Navaranın yenisi çıkar önümüzdeki yıl haydi al aşağı bütün fiyatları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suyika

    2000 motor 141 beygir triptrinoik 6 vites vites otomatik klima hız sabitleyici arakada makas yok 4 firen disk motor şanzuman mercedes 0,25 kuruş yakıyor arkasını kapatınca tam suv oluyor vergisi yıllık 760 ytl fiyatı 42500 ytl 4 çeker ssangyong

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    2000 motor 141 beygir triptrinoik 6 vites vites otomatik klima hız sabitleyici arakada makas yok 4 firen disk motor şanzuman mercedes 0,25 kuruş yakıyor arkasını kapatınca tam suv oluyor vergisi yıllık 760 ytl fiyatı 42500 ytl 4 çeker ssangyong

    Ön farları napcaz peki araç felaket duruyor önden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    2000 motor 141 beygir triptrinoik 6 vites vites otomatik klima hız sabitleyici arakada makas yok 4 firen disk motor şanzuman mercedes 0,25 kuruş yakıyor arkasını kapatınca tam suv oluyor vergisi yıllık 760 ytl fiyatı 42500 ytl 4 çeker ssangyong

    Ön farları napcaz peki araç felaket duruyor önden

    Alıntıları Göster
    görünüş kişiye göre değişir benim baya hoşuma gidiyor ssangyong un görünüşü.
    bilmiyorum hiç yakından gördünüzmü ama yakından gayet güzel görünüyo.
    diğer özelliklerini zaten arkadaş saymış bir tek arka koltuk diz mesafesi l200 kadar değil arazi özelliklerinde l 200 kadar olmasada benm için şehir içi kullanım ve konfor daha önemli olduğundan bana fiyatına göre actyon sport çok mantıklı geliyor ama biraz beklemek gerek biraz daha yaygınlaşsın :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: pascuu


    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    2000 motor 141 beygir triptrinoik 6 vites vites otomatik klima hız sabitleyici arakada makas yok 4 firen disk motor şanzuman mercedes 0,25 kuruş yakıyor arkasını kapatınca tam suv oluyor vergisi yıllık 760 ytl fiyatı 42500 ytl 4 çeker ssangyong

    Ön farları napcaz peki araç felaket duruyor önden




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.